Dat hebben veel mannen met auto's.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:20 schreef Hundehaus het volgende:
Ik word altijd een beetje verliefd op mooie schoenen
Dat hangt helemaal van de vrouw af, haar kunde om op hoge hakken te lopen en de hakken zelf.quote:Op maandag 14 november 2011 06:26 schreef sijs het volgende:
ik niet...een auto is een ding wat het moet doen, me niet te veel moet kosten en waar je een beetje ruimte voor je spullen in moet hebben -is nu een 406 break-
een vrouw op mooie hoge hakken is altijd iets om van te genieten en een beetje verliefd op te worden.....glimlach
Wat een afknapper, vrouwen die 12 cm hakken aantrekken en dan halverwege de avond waggelend (van de drank vaak ook nog) over straat gaan. Dan heb je echt een enorme plaat voor je kop en ken je je eigen grenzen niet. Zeer onaantrekkelijk. Vooral Britse vrouwen grossieren in dat soort wanstaltig gedrag.quote:Op maandag 14 november 2011 06:40 schreef sijs het volgende:
uiteraard, als ze er niet op kan lopen is het een stuk minder
dan ben ik zeker geen echte man...grijns wanty ik heb helemaal niets met het show off met autto's...ik show liever off met een mooie high heeled lady
Laid, maar inderdaad. Maar die vind je in alle klassen, dat is het bizarre. Zogenaamd nette Britse vrouwen die zichzelf volgieten met alcohol en op veel te hoge hakken veel te lomp en onhandig over straat gaan.quote:Op maandag 14 november 2011 06:48 schreef sijs het volgende:
maar dat zijn die typische britse "get drunk and get layed" types
als ze goed op hakken kan lopen, kan ze dat ook later op de avond nog wel (en anders heb je als man nog een schone taak om haar te ondersteunen).... grijns
Leuk waar komen die vandaan, hoe hoog zijn ze en hoe duur???quote:Op zondag 13 november 2011 21:57 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Sorry maar ze lijken erg op schoenen voor mensen met ongelukkige voeten.
Heb leuke winter laarsjes gevonden.
[ afbeelding ]
Ze komen zonder dat gekke prentje en tekst.
Die zijn daar zeker bedreven in. En mooi dat het is.quote:Op maandag 14 november 2011 06:56 schreef sijs het volgende:
klopt was vorig jaar in wenen met de kerst
veel oostblokblonde dames met kniehoge laarzen en nog hogere hakken, en ze lopen erop alsof ze sloffen aan hebben, zo makkelijk
mooi gezicht![]()
Hihi,quote:Op maandag 14 november 2011 09:46 schreef n0a het volgende:
[..]
Die wil ik ook hebben, moet alleen wachten tot ze weer in mijn maat zijn.
Waar kwam die ook alweer vandaan en valt hij true-to-size?quote:Op zondag 13 november 2011 23:45 schreef Omdatappel het volgende:
Gister mijn bestelling binnengekregen en ze zijn zo moooi.
[ afbeelding ]
Beetje vercrackte foto wel.
Let niet op die vlek, vieze mobielcamera alles.
Je kan ook op 'maat bewaken' klikken, staat onder het toevoegen knopje en dan vul je jouw maat en emailadres in en krijg je (als het goed is) een mail wanneer die maat er weer is.quote:Op maandag 14 november 2011 10:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hihi,. Ik weet niet wanneer ze bij Nelly aanvullen
jij wel?
Heb ik inderdaad gedaan, hoop dat het nog wordt bijgevuld.quote:Op maandag 14 november 2011 10:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je kan ook op 'maat bewaken' klikken, staat onder het toevoegen knopje en dan vul je jouw maat en emailadres in en krijg je (als het goed is) een mail wanneer die maat er weer is.
Ik wil deze nog in het zwart. Ze zijn echt mooiquote:Op maandag 14 november 2011 11:14 schreef Lips het volgende:
*zucht*
ik ben nog steeds verliefd....
[ afbeelding ]
Ik heb leuke zwarte enkellaarsjes, Danielle83 heeft deze volgens mij ookquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:26 schreef kruidkoekje het volgende:
sijs, daarom zei ik ik zocht zulke enkellaarsjes maar dan hoger en in het zwart. Heb al genoeg witte en beige laarsjes.
Maar heb nog geen hogere kunnen vinden helaas.. Maar even in rotterdam kijken denk.
rimpelsteeltje: Ah oke ik ga het zo even bekijken, post even snel mobiel (vind het topic leuk) en ga ik straks diegene bekijken! Thanks.
Deze zijn echt mooi inderdaad!quote:Op maandag 14 november 2011 11:14 schreef Lips het volgende:
*zucht*
ik ben nog steeds verliefd....
[ afbeelding ]
Leuk!quote:Op maandag 14 november 2011 15:49 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Ik heb leuke zwarte enkellaarsjes, Danielle83 heeft deze volgens mij ook
[ afbeelding ]
Van de New Look..
Yess die heb ik ook in mijn collectie! Grappig dat je dat nog weet.quote:Op maandag 14 november 2011 15:49 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Ik heb leuke zwarte enkellaarsjes, Danielle83 heeft deze volgens mij ook
[ afbeelding ]
Van de New Look..
Haha nee die heb ik al een half jaar ofzo.. Ik heb een goed geheugenquote:Op maandag 14 november 2011 16:07 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Yess die heb ik ook in mijn collectie! Grappig dat je dat nog weet.
Ik vind ze echt leuk! Zijn dat je laatste aanwinsten? Ik wist niet dat de New Look ze nog had namelijk..
Haha ik dacht al! Met jou weet je het ook nooit met je aankopenquote:Op maandag 14 november 2011 16:09 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Haha nee die heb ik al een half jaar ofzo.. Ik heb een goed geheugen
Dankjewel!quote:
Het zijn deze:quote:Op maandag 14 november 2011 10:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Waar kwam die ook alweer vandaan en valt hij true-to-size?
tuurlijk posten, ...je hebt hier alleen maar fans hoor...quote:Op maandag 14 november 2011 19:02 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
mn schoenen zijn al verzondenDus woensdag of donderdag nieuwe aanfoto's. (als ik ze durf te posten)
Ik vind het echt spannend. Mn eerste out-of-the-box experience sinds lange tijd. (Op schoengebied dan)
Lol
No offense, maar ik heb aldoor het idee dat jij met een stijfje door dit topic scrollt,quote:Op maandag 14 november 2011 23:25 schreef sijs het volgende:
[..]
tuurlijk posten, ...je hebt hier alleen maar fans hoor...
quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
No offense, maar ik heb aldoor het idee dat jij met een stijfje door dit topic scrollt,.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
No offense, maar ik heb aldoor het idee dat jij met een stijfje door dit topic scrollt,.
Haha heerlijk de ene man komt voor de andere opquote:Op dinsdag 15 november 2011 11:25 schreef Giester het volgende:
[..]![]()
Mag je als man niets meer posten in een heels topic zonder gelijk voor fetishist te worden uitgemaakt?![]()
Mijn steun gaat in ieder geval naar Sijs.
Dan maar fetishisten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |