abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104311440
Life is sweet, life is bitter...
pi_104311836
ow en deze:

http://www.zalando.nl/bf-(...)t-ba511x00q-802.html

nu hou ik op met spammen :P :D
pi_104311889
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_104313655
Die rode hakken geval die je linkt van asos vind ik ook echt afschuwelijk, sorry.

die van zalando zijn gaaf alleen errug duur :o
pi_104317281
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 11:54 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Die prijzen... Damn!
I know, daar worden wij niet vrolijk van :'(
pi_104322411
Wat vinden we hiervan?
Ik ben absoluut geen sleehak mens. En ook geen jeffrey campbell fan. Maar op de een of andere manier blijven deze dwangbuisjes me aanstaren. En ze zijn nu eindelijk ns afgeprijsd. Ik twijfel of ik ze n keer moet bestellen om te zien hoe zoiets staat, en in het ergste geval direct weer terugsturen natuurlijk :P
Ze zijn wel 14 cm hoog :7
pi_104322599
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 17:36 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
Wat vinden we hiervan?
Ik ben absoluut geen sleehak mens. En ook geen jeffrey campbell fan. Maar op de een of andere manier blijven deze dwangbuisjes me aanstaren. En ze zijn nu eindelijk ns afgeprijsd. Ik twijfel of ik ze n keer moet bestellen om te zien hoe zoiets staat, en in het ergste geval direct weer terugsturen natuurlijk :P
[ afbeelding ]
Het eerste wat in me opkomt: hoefjes :@
pi_104322656
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2011 17:41 schreef mootie het volgende:

[..]

Het eerste wat in me opkomt: hoefjes :@
Haha, ja je hebt wel gelijk denk ik.
Dat denk ik ook. Maar ze blijven me aanspreken :X
pi_104322684
quote:
Wat vinden we hiervan?
[ afbeelding ]
Heel eerlijk gezegd vind ik ze niet heel mooi.. Niet lelijk, dat zeker niet, maar ik zou er niet snel mee lopen. Laatst zag ik een meisje lopen op soortgelijke laarsjes, maar t leek net of ze ongelukkige voetjes had :o . Maar dat is mijn mening natuurlijk, als je er zelf dol op bent, moet je ze gewoon kopen :)
pi_104323347
Ik krijg er een beetje een klompjes idee van. Vind ze eerlijk gezegd ook niet zo mooi. Maar als jij ze mooi vind moet je het gewoon doen natuurlijk.
pi_104323728
Ik twijfel ik twijfel. Ik weet ook niet of ik ze mooi vind. Maar ik vind ze zo apart. Ik hou van apart :P

edit: ik heb ze toch maar besteld. Ben heel benieuwd of het om te janken is of dat het toch wat is...:D

[ Bericht 23% gewijzigd door Rimpelsteeltje op 13-11-2011 18:25:28 ]
pi_104324082
haha oke rimpel. Soms kunnen schoenen toch mooi zijn als je ze eenmaal in het echt ziet natuurlijk! Ben wel benieuwd! Hoop voor je dat je ze snel binnen hebt!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 13 november 2011 @ 18:59:17 #138
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_104325096
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 18:18 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
Ik twijfel ik twijfel. Ik weet ook niet of ik ze mooi vind. Maar ik vind ze zo apart. Ik hou van apart :P

edit: ik heb ze toch maar besteld. Ben heel benieuwd of het om te janken is of dat het toch wat is...:D
Ik vind ze leuk! Vind Jeffrey Campbell sowieso wel een leuk merk!
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 13 november 2011 @ 19:03:36 #139
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_104325262
Ik heb deze op mijn kerstlijstje staan, :Y) .

Die sleehak is wel mooier in 't echt. Heb lang getwijfeld of ik die rits wel leuk vond; had liever zonder rits maar kan ik nauwelijks vinden in een redelijke prijscategorie.
Die zwart/rode heb ik eerder gehad maar na 2x lopen was de binnenkant kapot dus heb ik geklaagd en geld teruggekregen, maar vind ze zo mooi dat ik ze weer wil, :@ .

Nu afwachten hoe genereus de kerstman is, :Y) .
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 13 november 2011 @ 19:09:45 #140
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_104325508
Andere mogelijke musthaves, :+ . Geen idee hoe ze in het echt zijn of hoe ze staan;

Lita Rip-offs

[ Bericht 13% gewijzigd door ChipsZak. op 13-11-2011 19:18:26 ]
pi_104325773
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 19:03 schreef ChipsZak. het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Die sleehak is wel mooier in 't echt. Heb lang getwijfeld of ik die rits wel leuk vond; had liever zonder rits maar kan ik nauwelijks vinden in een redelijke prijscategorie.
Die zwart/rode heb ik eerder gehad maar na 2x lopen was de binnenkant kapot dus heb ik geklaagd en geld teruggekregen, maar vind ze zo mooi dat ik ze weer wil, :@ .

Ik vind de eerste heel erg gaaf!
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_104326679
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 19:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Andere mogelijke musthaves, :+ . Geen idee hoe ze in het echt zijn of hoe ze staan;

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lita Rip-offs
[ afbeelding ]

Die eerste staat ook op mijn verlanglijstje, evenals die met rood uit je vorige post... vind ze zo mooi! Eigenlijk wil ik de halve zara-collectie. Maar op het moment heb ik nog 10 euro tot de 21e mijn salaris weer komt, dus ik moet nog even geduld hebben.. :@ :X
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
  zondag 13 november 2011 @ 19:56:48 #143
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_104327435
quote:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Die onderste was ik ook meteen verliefd op (terwijl ik echt niet van sleehakken houd normaal) O+ maar dan koop ik weer schoenen met een hoge hak die ik dus niet op mijn werk kan dragen, oftewel bijna nooit :{
吴 曼 迪
pi_104331550
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 18:59 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik vind ze leuk! Vind Jeffrey Campbell sowieso wel een leuk merk!
Je bent de eerste :D
Maar hoe zou jij zoiets combineren?
pi_104331572
quote:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Die rode zijn supermooi. Hoop dat ze dit keer niet kapot gaan ;)
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 13 november 2011 @ 21:20:33 #146
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_104331826
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 21:15 schreef Rimpelsteeltje het volgende:

[..]

Je bent de eerste :D
Maar hoe zou jij zoiets combineren?
Nouja, ik zou liever de zwarte versie nemen ;) maar ik zou ze eigenlijk vooral bij een skinny jeans dragen en niet bij een rok/jurk ofzo!
pi_104334000
quote:
Wat vinden we hiervan?
[ afbeelding ]
Sorry maar ze lijken erg op schoenen voor mensen met ongelukkige voeten.

Heb leuke winter laarsjes gevonden.

Ze komen zonder dat gekke prentje en tekst. ;)
pi_104334489
quote:
vind ik ook, kwam die andere hakken toevallig tegen tijdens het internet surfen
ooh en wat vinden jullie
ik heb een zwarte jurk+zwarte panty+zwart leer jasje voor een feestelijke gelegenheid
zal ik dan voor zwarte pumps gaan of knalrode pumps?
  zondag 13 november 2011 @ 22:32:18 #149
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_104335929
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 november 2011 15:39 schreef Audreyoot het volgende:
Eindelijk mijn wolfbeaters gekocht O+
[ afbeelding ]
Nice!
pi_104338100
quote:
12s.gif Op zondag 13 november 2011 22:06 schreef skit het volgende:

[..]

vind ik ook, kwam die andere hakken toevallig tegen tijdens het internet surfen
ooh en wat vinden jullie
ik heb een zwarte jurk+zwarte panty+zwart leer jasje voor een feestelijke gelegenheid
zal ik dan voor zwarte pumps gaan of knalrode pumps?
knalrood natuurlijk..

met eventueel een rood accent op je kleding
pi_104338153
quote:
Wat vinden we hiervan?
[ afbeelding ]
ze zijn wel mooi hoog, maar verder ben ik er een beetje dubbel over.... lijken toch wel erg veel op van die orthopedische schoenen

maar misschien als je ze aanhebt.....
  zondag 13 november 2011 @ 23:45:50 #152
314273 Omdatappel
Omdat banaan.
pi_104338777
Gister mijn bestelling binnengekregen en ze zijn zo moooi. O+

Beetje vercrackte foto wel.
Let niet op die vlek, vieze mobielcamera alles.
Omdat peer.
pi_104338957
quote:
10s.gif Op zondag 13 november 2011 23:45 schreef Omdatappel het volgende:

[ afbeelding ]

Ze zitten lekker he? :)
  zondag 13 november 2011 @ 23:52:23 #154
314273 Omdatappel
Omdat banaan.
pi_104338967
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2011 23:51 schreef Hundehaus het volgende:

[..]

Ze zitten lekker he? :)
Haha, ja! Had ik niet verwacht! :D
Omdat peer.
pi_104341957
quote:
10s.gif Op zondag 13 november 2011 23:45 schreef Omdatappel het volgende:

[ afbeelding ]

wow wat mooi :-)
die staan je goed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')