Jij niet alleen hoor, mijn man zou ze geweldig vindenquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:26 schreef sijs het volgende:
[..]
ik heb soms een ordinaire smaak... glimlach
zeker niet verkeerd hoorquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:28 schreef coban het volgende:
Hahaha zulke tegenstrijdige reactiess
Mja bij mij zitten ze allemaal zo ongeveer tussen de 10 en 13, wel goed zo haha
gelukkig...ben ik niet de enigequote:Op vrijdag 11 november 2011 21:28 schreef snakelady het volgende:
[..]
Jij niet alleen hoor, mijn man zou ze geweldig vinden
Hahaha, maak je je toch niet druk omquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:04 schreef kruidkoekje het volgende:
Nou ja chicachula, hier heb je van die kinderachtige kinders die een jurkje tot op de knie al hoerig vinden![]()
bravo !!quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:30 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[..]
Hahaha, maak je je toch niet druk omHet zijn kinders, dat zeg je zelf al
. Ik doe ook mn dagelijkse dingen regelmatig op 12cm, en krijg ook de nodige boze blikken (woon in een moeke-dorp waar enkel knielange rokken en platte laarzen zijn toegestaan, zeker als je achter n kinderwagen loopt!) maar daar trek ik me niks van aan. Je houdt van hakken, of niet..Ik ben er gek op
.
En maak je zeker niet druk over je lengte, je kan makkelijke hoge hakken aan. Er zijn hier zat meiden die rond de 1.70 zijn met hoge hakken. Ben zelf ook 1.73. No prob!
Go for it.
O en mijn ultieme tip om aan je hakken te wennen is ze gewoon binnenshuis aandoen bij alles wat je doet (ook gewoon zitten en in de keuken, schoonmaken, naar de wc, naar de prullenbak, de postbus wat dan ook) elke kleine beweging is een oefening en je went dan meteen overal aan. En dan meteen een tip er bij: doe lekker dikke sokken aan de eerste paar keer, dan went je voet makkelijker aan de vorm van de schoen, en als je de schoen dan aandoet zonder sok, lijkt de schoen groter (soms rekt ie ook lekker wat op, als ze van leer zijn) en voelt het meteen heel natuurlijk en veilig. Ook altijd goeie manier om ze in te lopen als je nieuwe schoenen hebt.
En verder: gewoon niet meer nadenken en snel die hakken aan doen!
Probeer dan eens enkellaarsjes. Daarmee kun je heel goed leren om op hoge hakken te lopen omdat ze niet kunnen uitschieten.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:57 schreef kruidkoekje het volgende:
Dankje voor je lange reactie. Het zijn peeptoe hakken :p dus kan er geen sokken in aan doen. maar denk dat ik morgen op zoek ga voor dichte pumps die ik in de winter aan kan met hoge hak.
Maar heb nogal problemen met pumps, moet echt met bandje onder enkel anders schiet het uit. Ene voet is 36/37 andere 37/38. En met bandje blijft voet goed op zn plek. Maar daar heb je maar weinig winkels voor met pumps.
En dat wil ik wel graag staat heel leuk onder jurkjes, vind ik
Ja ik heb ook enkellaarsjes maar die zijn niet zo hoog. Kom eigenlijk in de winkel niet echt hoge tegen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 09:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Probeer dan eens enkellaarsjes. Daarmee kun je heel goed leren om op hoge hakken te lopen omdat ze niet kunnen uitschieten.
Ik heb meerdere hoge enkellaarsjes die heel leuk onder een jurkje staan! Zal wel eens een foto maken.quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:05 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ja ik heb ook enkellaarsjes maar die zijn niet zo hoog. Kom eigenlijk in de winkel niet echt hoge tegen.
Nou ja kom ze wel tegen maar vaak vind ik ze dan minder leuk staan onder een jurkje, dus kijk morgen even in de stad, vandaag gaat niet meer door.
Hahaha, ik bedoelde meer sokken voor binnenshuis (sokken in normale pumps kan ook niet echt als je naar buiten gaat, beetje raar) en dan kunnen ze best in peeptoes. Dat is misschien fijn om dat laatste randje wat uit te rekken.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:57 schreef kruidkoekje het volgende:
Dankje voor je lange reactie. Het zijn peeptoe hakken :p dus kan er geen sokken in aan doen. maar denk dat ik morgen op zoek ga voor dichte pumps die ik in de winter aan kan met hoge hak.
Maar heb nogal problemen met pumps, moet echt met bandje onder enkel anders schiet het uit. Ene voet is 36/37 andere 37/38. En met bandje blijft voet goed op zn plek. Maar daar heb je maar weinig winkels voor met pumps.
Ik had net enkellaarsjes gekocht met 12,5 cm hak. Staan in t vorige heelstopic geloof ikquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:05 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ja ik heb ook enkellaarsjes maar die zijn niet zo hoog. Kom eigenlijk in de winkel niet echt hoge tegen.
Nou ja kom ze wel tegen maar vaak vind ik ze dan minder leuk staan onder een jurkje, dus kijk morgen even in de stad, vandaag gaat niet meer door.
heel mooi goede keuzequote:Op zaterdag 12 november 2011 15:39 schreef Audreyoot het volgende:
Eindelijk mijn wolfbeaters gekocht![]()
[ afbeelding ]
Oké dat zou fijn zijn , dankjequote:Op zaterdag 12 november 2011 15:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik heb meerdere hoge enkellaarsjes die heel leuk onder een jurkje staan! Zal wel eens een foto maken.
Ah okequote:Op zaterdag 12 november 2011 17:31 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[..]
Hahaha, ik bedoelde meer sokken voor binnenshuis (sokken in normale pumps kan ook niet echt als je naar buiten gaat, beetje raar) en dan kunnen ze best in peeptoes. Dat is misschien fijn om dat laatste randje wat uit te rekken.
Ik zou inderdaad kiezen voor n enkellaarsje met n hoge hak of een schoenmodel met hoge hak (van die vetertjes, cute). Dan heb je je probleem meteen opgelost. En anders laarzen <3
Bedoel je die enkellaarsjes met die bloem? Leukquote:Op zaterdag 12 november 2011 17:33 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[..]
Ik had net enkellaarsjes gekocht met 12,5 cm hak. Staan in t vorige heelstopic geloof ik
En kunenn goed onder jurkjes, beter zelfs dan onder broeken.
Ik ben niet zo'n broekenmens haha
leuke laarsjes, beetje laag dat wel grijnsquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:12 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Oké dat zou fijn zijn , dankje
[..]
Ah okeja met van die veters vind ik inderdaad ook leuk wat jij bedoelt. Maar daar wist ik ook niet zo mee of dat onder mailots, panty's, leggings kon.. Maar dat kan dus wel?
Ik vond deze ook leuk (moet ze alleen in het zwart hebben want heb al genoeg 6cm brede haklaarsjes in die kleur. ) was alleen maar 8 cm, dus ik twijfel nog een beetje heb eigenlijk toch wat hoger.
[ afbeelding ]
[..]
Bedoel je die enkellaarsjes met die bloem? Leukserieus zo hoog, zo lijkt het niet.
Ik ook niet vind spijkerbroeken afschuwelijk. Draag heel af en toe een zwarte skinny broek of een lichtgrijze, maar vrijwel altijd jurkjes.
Nee het zijn de zwarte met achterop een rits en aan de zijkant grijze mondjes.quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:12 schreef kruidkoekje het volgende:
Bedoel je die enkellaarsjes met die bloem? Leukserieus zo hoog, zo lijkt het niet.
Ik ook niet vind spijkerbroeken afschuwelijk. Draag heel af en toe een zwarte skinny broek of een lichtgrijze, maar vrijwel altijd jurkjes.
wooohooooquote:Op zaterdag 12 november 2011 15:39 schreef Audreyoot het volgende:
Eindelijk mijn wolfbeaters gekocht![]()
[ afbeelding ]
Ik zou het niet weten, heb nergens last van kan met al mijn hakken makkelijk rijden. Maar volgens mij bestuur ik de pedalen sowieso altijd alleen met de bal van mijn voet, dus net alsof je op je tenen staat.quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:59 schreef Mindy80 het volgende:
Mag ik even inbreken met een vraagje? Ook ik loop heel graag op hoge hakken. Lopen is geen probleem, maar ik vind autorijden niet zo handig. Ik kan mijn voeten niet zo goed op de pedalen houden. Wie heeft de grote truc? Ik neem nu altijd andere schoenen mee.
Doe ik ook. Hak in de mat stampen en alleen de bal van mn voet gebruikenquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, heb nergens last van kan met al mijn hakken makkelijk rijden. Maar volgens mij bestuur ik de pedalen sowieso altijd alleen met de bal van mijn voet, dus net alsof je op je tenen staat.
http://www.asos.com/Frenc(...)sort=-1&clr=Burgundyquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:57 schreef kruidkoekje het volgende:
Niet mijn smaak, veel te lompquote:Op zondag 13 november 2011 10:54 schreef skit het volgende:
[..]
http://www.asos.com/Frenc(...)sort=-1&clr=Burgundy
met bandje en hoge hak
Wat echt?!! Dacht dat dat alleen voor slippers zo was. Ojee. Mijn rij instructeur vond het nooit erg. Hij geloofde in het begin niet dat het zou lukken. Maar verder heb ik eigenlijk altijd op hakken gereden (geen 13 cm maar zo max 11 ongeveer). Idd met de bal van je voet. Ik vind het zelfs vreemder om met platte schoenen te rijden omdat ik voor mn gevoel dan de pedalen veel verder in moet duwen.quote:Op zondag 13 november 2011 11:28 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik doe mijn hakken uit tijdens het autorijden, omdat mijn rij instructeur mij ooit verteld heeft dat je officieel niet met haken/slippers mag autorijden en dat gezeik op kan leveren wanneer het bij een ongeluk niet geheel duidelijk is wiens schuld het is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |