Noem eens iets ?quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:24 schreef Darkestrah het volgende:
Dat is voor mij (1990) een behoorlijke waslijst.
Mijn hoogtijdagen lagen in de jaren 80. New Wave en Punkers leerden hun instrument beheersen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:26 schreef bartrid het volgende:
hmm voor mij (eind 73) voornamelijk dingen als de oude Floyd, 60ies garage rock en dingen als 13thFloor Elevators. Later wel een hoop dingen ontdekt waar ik te jong voor was (post punk en Amerikaanse hardcore uit de vroege jaren 80) of waar ik niet naar luisterde toen het uit was.
Heb ik ook later ontdenkt net als Tim Buckley. Another genius.quote:
Yup maar die periode heb ik sindsdien flink ingehaaldquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn hoogtijdagen lagen in de jaren 80. New Wave en Punkers leerden hun instrument beheersen.
Die periode heb jij dus net gemist.
Zelfs in 1985 begreep ik niet dat Robert Plant op LIVE-AID stond.quote:
Dan hebben we dezelfde smaaakquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:30 schreef bartrid het volgende:
[..]
Yup maar die periode heb ik sindsdien flink ingehaald
Ik ken Tim veel minder goed dan Jeff. Misschien toch maar eens wat van hem gaan luisteren dan.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ik ook later ontdenkt net als Tim Buckley. Another genius.
Zep is een "acquired taste"quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:33 schreef tong80 het volgende:
Zelfs in 1985 begreep ik niet dat Robert Plant op LIVE-AID stond.
Gooide pas later mijn alternatieve rock muziek mantel af. En later wel weten te waarderen.
Yup dat zijn inderdaad dingen waar ik veel te jong voor was die ik later ontdekt heb.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:07 schreef Weakling het volgende:
Voornamelijk Krautrockerige dingen zoals Can, Neu!, Tangerine Dream en vooral ook Kraftwerk. Niet dat ik het allemaal geweldig vind, maar wel veel goed.
Weet je wat het mooie bij optredens van TAD was ?quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:50 schreef slaveloos het volgende:
Ben muzikaal gevormd halverwege de jaren 80. via Prince, funk, hardrock, heavy metal en zelfs Italo disco de alternatieve muziekstromingen gaan verkennen. DAF, Jesus and Mary chain, Sonic youth, Pixies, killing joke, slayer, fugazi en later (eindelijk on topic) van voor mijn tijd: the stooges, dead kennedys, GBH, TAD, husker Du enz enz. Ben wel echt in een genre blijven hangen zo lijkt t.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet je wat het mooie bij optredens van TAD was ?
De gitarist en bassist waren samen 400 kilo.
Ze zaten op een barkruk te spelen.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:13 schreef slaveloos het volgende:
[..]en dan zo'n herrie produceren over keelsprinkhanen en behemoth
quote:Lyndell sang in gospel churches as a child; though she was white,
bron: wikipedia.
Zo fantastisch vanaf 3:55quote:
Jan Akkerman werd al god genoemd voor Eric Clapton.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:31 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Zo fantastisch vanaf 3:55![]()
Eric Clapton, Dire Straits / Mark Knopfler, Elton John, The Beatles, Elvis, Johnny Cash.
Ja, mijn muziek is aardig voor mijn tijd (1991)...
quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jan Akkerman werd al god genoemd vdoor Eric Clapton.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nevermindheksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:46 schreef Schenkstroop het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nevermindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij bedoelt de TS welke muziek van vóór je geboorte (of in ieder geval: voor je tijd) je pas later ontdekt hebt.quote:
Zoiets dacht ik ook.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:24 schreef female81 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt de TS welke muziek van vóór je geboorte (of in ieder geval: voor je tijd) je pas later ontdekt hebt.
Alleen discoduck is uit te houdenquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:33 schreef Karina het volgende:
[..]Niets mis met disco. Niet voor mijn tijd, anders zou ik wat leuke nummers posten
quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Alleen discoduck is uit te houden
micker D of G of zoiets tochquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:40 schreef Karina het volgende:
[..]en Summer Holiday zeker van DJ Sven en die andere gozer.
Ik vind hem juist voor 3:55 fantastisch.quote:
Mijn grote muzikale liefde!quote:Dire Straits / Mark Knopfler
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |