Depressieve mensen zullen vaker links zijn ja.quote:
Probeer die jongen enkel wat wijze lessen mee te geven.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:09 schreef eriksd het volgende:
Laat je niet van de wijs brengen door die rioolhoernalist Robin.
Links is demagogie.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Probeer die jongen enkel wat wijze lessen mee te geven.
Wat heb je het zwaar zeg.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:20 schreef eriksd het volgende:
Zometeen 6 uur op de UvA.
Schrale troost is dat ik alleen vrijdag nog 2 uurtjes heb.
Resumé: links is klote.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Links is demagogie.
Links zuigt
PvdA is niets
Links wil meer zielige mensen
Links haalt stemvee binnen.
Lijken mij genoeg wijze lessen zo.
Erik is links.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Links is demagogie.
Links zuigt
PvdA is niets
Links wil meer zielige mensen
Links haalt stemvee binnen.
Lijken mij genoeg wijze lessen zo.
Uitstekend, en bij u?quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zo bitsjes. Hoe is het leven hier?
Er wordt mij nogal wat toegedicht. Eerst zit VS 's nachts mijn foute FB hit te posten zonder mijn begeleidende tekst en nu ben ik links.quote:
Welquote:
Gangetjequote:Op dinsdag 8 november 2011 09:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zo bitsjes. Hoe is het leven hier?
De PVV is extreem-links dus voel je vooral niet aangesprokenquote:Op dinsdag 8 november 2011 09:42 schreef Picchia het volgende:
Depressieve mensen staan in de regel voor zelfredzaamheid en eigen verantwoording.
Geen zorgen. Blonde Hitler zal ons verlossen van de pijn van het bestaan.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:44 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
De PVV is extreem-links dus voel je vooral niet aangesproken
Die kutfransen moeten hun bek houden. Vuile huichelaars dat het zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:46 schreef De_Nuance het volgende:
Obama en Sarkozy houden niet van Netanyahu
'Sarkozy noemt Netanyahu een leugenaar'
Onderonsje tussen Sarkozy en Obama uitgelekt
De Franse president Nicolas Sarkozy zou in een onderonsje met de Amerikaanse president Obama op de G20-top in Cannes hard uitgehaald naar de Israëlische premier Benjamin Netanyahu. ,,Ik kan hem niet meer zien, hij is een leugenaar'', zo zou hij gezegd hebben.
Zo citeert RTL Nieuws journalisten van het Franse nieuwsprogramma Arrêt sur images. Zij zouden door een fout van de organisatie een deel van de conversatie hebben kunnen volgen. Ook Obama zou niet gecharmeerd zijn van Netanyahu. ,,Jij bent hem zat, maar ik heb elke dag met hem te maken'', zou Obama hebben gezegd.
En zo is het. Als je geen vrienden hebt komt het ook niet in je op om je om anderen te bekommeren.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:45 schreef KoosVogels het volgende:
Rechtse mensen hebben over het algemeen weinig vrienden. Ze leiden een solitair bestaan en manifesteren zich als een ware Gargamel die met zijn kromme rug en grote neus vrolijke wezens vervloekt.
Precies lekker alleen zijn en de wereld haten, eigenlijk meelijwekkendquote:Op dinsdag 8 november 2011 09:48 schreef remlof het volgende:
[..]
En zo is het. Als je geen vrienden hebt komt het ook niet in je op om je om anderen te bekommeren.
Misschien mogen ze hem gewoon niet als persoon?quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:49 schreef waht het volgende:
Obama is dan ook geen evangelist en wil liever een beetje lafjes het Midden Oosten bij elkaar houden.
Kan ook. Maar Obama gaat nergens heen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:50 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Misschien mogen ze hem gewoon niet als persoon?
In een linkse wereld wellicht, niet in deze.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:48 schreef remlof het volgende:
[..]
En zo is het. Als je geen vrienden hebt komt het ook niet in je op om je om anderen te bekommeren.
In de echte wereld.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:52 schreef waht het volgende:
[..]
In een linkse wereld wellicht, niet in deze.
Juist omdat we vrienden hebben gaan we uit van particuliere liefdadigheidquote:Op dinsdag 8 november 2011 09:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Inderdaad. Alleen linksen willen liefdadigheid via de overheid omdat ze niet kunnen rekenen op vrienden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Juist omdat we vrienden hebben gaan we uit van particuliere liefdadigheid
Die bestaat niet, daar zit altijd een hidden agenda achter.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoax , iemand die zoveel op fok zit heeft geen mattiesquote:Op dinsdag 8 november 2011 09:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Altijd het maar weer persoonlijk op mij betrekken.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Tussen haakjes, hoe is Morgan vs. De Staat afgelopen?quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:01 schreef KoosVogels het volgende:
Rechtsen zijn gewoon zielige kutmensen.
Precies, en politieke partijen willen uit puur nobele beweegredenen liefdadig doen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Die bestaat niet, daar zit altijd een hidden agenda achter.
Uitspraak is over twee weken.quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tussen haakjes, hoe is Morgan vs. De Staat afgelopen?
quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:06 schreef Picchia het volgende:
Links laat zich door ieder zielig persoon anaal nemen, met als resultaat dat er enkel nog holle kreten uit hun spijsverteringskanaal komen.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:06 schreef Picchia het volgende:
Links laat zich door ieder zielig persoon anaal nemen, met als resultaat dat er enkel nog holle kreten uit hun spijsverteringskanaal komen.
Juist, Money rules de world. HOEREN NEUKEN NOOIT MEER WERKEN!quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:47 schreef KoosVogels het volgende:
Links en rechts zijn allebei gewoon kut. Politiek is gewoon dikke vette onzin en money rules the world.
Rechts gaat juist uit van het goede in de mens, Links wil het goede van uit de overheid laten komenquote:Op dinsdag 8 november 2011 09:48 schreef remlof het volgende:
[..]
And All Was Good.quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:47 schreef KoosVogels het volgende:
Links en rechts zijn allebei gewoon kut. Politiek is gewoon dikke vette onzin en money rules the world.
quote:-Has a grandiose sense of self-importance (e.g., exaggerates achievements and talents, expects to be recognized as superior without commensurate achievements)
-Is preoccupied with fantasies of unlimited success, power, brilliance, beauty, or ideal love
- Believes that he or she is "special" and unique and can only be understood by, or should associate with, other special or high-status people (or institutions)
- Requires excessive admiration
- Has a sense of entitlement, i.e., unreasonable expectations of especially favorable treatment or automatic compliance with his or her expectations
- Is interpersonally exploitative, i.e., takes advantage of others to achieve his or her own ends
- Lacks empathy: is unwilling to recognize or identify with the feelings and needs of others
- Is often envious of others or believes that others are envious of him or her
- Shows arrogant, haughty behaviors or attitudes
quote:- Jealousy and possessiveness
- Excessive need to feel special, adored, loved, appreciated, or admired
- Rage attacks when you do not sufficiently meet his/her needs
- Controlling behaviors (trying to control how you spend your time, who you talk to, how you dress, etc.)
- Inflated self-esteem, or grandiosity (bragging, "fishing" for compliments)
- Dramatic, insecure behaviors
- Expecting you to take responsibility for making him/her feel better about him/herself
- Blaming you for behaviors or feelings (i.e., "YOU made me do this," or "YOU made me feel this way.")
- Not taking responsibility for angry behavior and justifying angry outbursts
- An attitude that demonstrates "the world revolves around me" and "you need to cater to my ideas, opinions, thoughts, and feelings."
- An unwillingness to reflect on his/her own behaviors
Ben jij ook al rechts. Wat is toch godverdomme voor kutforum aan het worden?quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:58 schreef Sayex het volgende:
[..]
Rechts gaat juist uit van het goede in de mens, Links wil het goede van uit de overheid laten komen
Ik weet niet wat ik ben, soms rechts soms links. Soms wil ik gewoon dwarsliggen. (D66 stemmer)quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben jij ook al rechts. Wat is toch godverdomme voor kutforum aan het worden?
Het leven wordt een stuk aangenamer als ook jij tot je zinnen komt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben jij ook al rechts. Wat is toch godverdomme voor kutforum aan het worden?
Fixed.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:03 schreef betyar het volgende:
eigenschappen van de rechtse linkse mens :
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:06 schreef EchtGaaf het volgende:
Het AD vraagt zich af of het goed gaat met Gerard Joling.
Right is always right.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:16 schreef waht het volgende:
[..]
Het leven wordt een stuk aangenamer als ook jij tot je zinnen komt.
Jij stemt op een linkse partij.quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:06 schreef Picchia het volgende:
Dat ze uberhaupt aandacht krijgen is bewonderingswaardig.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik ben geen fan. Maar ik vind dat media veel te veel aandacht aan dit soort figuren besteden.
Er is blijkbaar behoefte aan aapjes kijken.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik ben geen fan. Maar ik vind dat media veel te veel aandacht aan dit soort figuren besteden.
Onbegrijpelijk inderdaad. Het is een verschijnsel: heldenverering.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:32 schreef Sayex het volgende:
[..]
Dat ze uberhaupt aandacht krijgen is bewonderingswaardig.
Vind jij de PVV rechts dan ?quote:
Zijn dat de hedendaagse helden? pff. triest, diep diep triestquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk inderdaad. Het is een verschijnsel: heldenverering.
Creatief ben ik wel met vlees en visquote:Op dinsdag 8 november 2011 07:08 schreef Tem het volgende:
[..]
Dan ben je waarschijnlijk niet creatief genoeg.
Deel 1 klopt, Deel 2 is links.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:03 schreef betyar het volgende:
eigenschappen van de rechtse mens :
[..]
[..]
Viespeuk.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Creatief ben ik wel met vlees en vis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |