Depressieve mensen zullen vaker links zijn ja.quote:
Probeer die jongen enkel wat wijze lessen mee te geven.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:09 schreef eriksd het volgende:
Laat je niet van de wijs brengen door die rioolhoernalist Robin.
Links is demagogie.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Probeer die jongen enkel wat wijze lessen mee te geven.
Wat heb je het zwaar zeg.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:20 schreef eriksd het volgende:
Zometeen 6 uur op de UvA.
Schrale troost is dat ik alleen vrijdag nog 2 uurtjes heb.
Resumé: links is klote.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Links is demagogie.
Links zuigt
PvdA is niets
Links wil meer zielige mensen
Links haalt stemvee binnen.
Lijken mij genoeg wijze lessen zo.
Erik is links.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Links is demagogie.
Links zuigt
PvdA is niets
Links wil meer zielige mensen
Links haalt stemvee binnen.
Lijken mij genoeg wijze lessen zo.
Uitstekend, en bij u?quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zo bitsjes. Hoe is het leven hier?
Er wordt mij nogal wat toegedicht. Eerst zit VS 's nachts mijn foute FB hit te posten zonder mijn begeleidende tekst en nu ben ik links.quote:
Welquote:
Gangetjequote:Op dinsdag 8 november 2011 09:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zo bitsjes. Hoe is het leven hier?
De PVV is extreem-links dus voel je vooral niet aangesprokenquote:Op dinsdag 8 november 2011 09:42 schreef Picchia het volgende:
Depressieve mensen staan in de regel voor zelfredzaamheid en eigen verantwoording.
Geen zorgen. Blonde Hitler zal ons verlossen van de pijn van het bestaan.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:44 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
De PVV is extreem-links dus voel je vooral niet aangesproken
Die kutfransen moeten hun bek houden. Vuile huichelaars dat het zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:46 schreef De_Nuance het volgende:
Obama en Sarkozy houden niet van Netanyahu
'Sarkozy noemt Netanyahu een leugenaar'
Onderonsje tussen Sarkozy en Obama uitgelekt
De Franse president Nicolas Sarkozy zou in een onderonsje met de Amerikaanse president Obama op de G20-top in Cannes hard uitgehaald naar de Israëlische premier Benjamin Netanyahu. ,,Ik kan hem niet meer zien, hij is een leugenaar'', zo zou hij gezegd hebben.
Zo citeert RTL Nieuws journalisten van het Franse nieuwsprogramma Arrêt sur images. Zij zouden door een fout van de organisatie een deel van de conversatie hebben kunnen volgen. Ook Obama zou niet gecharmeerd zijn van Netanyahu. ,,Jij bent hem zat, maar ik heb elke dag met hem te maken'', zou Obama hebben gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |