Of een manier om je internetgebruik te controleren teneinde er belasting over te kunnen heffen.quote:
Typisch Volk en Va Elsevierquote:Op dinsdag 8 november 2011 08:31 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.elsevier.nl/we(...)omgekeerde-Nimby.htm
[ afbeelding ]
Hehe, als die verlopen is neem ik The Economist.quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:56 schreef remlof het volgende:
[..]
We weten je te vinden straks met een scheerapparaat.
Dat is wel een goed blad.quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hehe, als die verlopen is neem ik The Economist.
Man man man, je bent 16. Ga lekker de FHM lezen ofzo.quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hehe, als die verlopen is neem ik The Economist.
Natuurlijk niet; controle voer je uit op gefrustreerde kleinburgers, niet op je eigen manschappen.quote:
Ach, ik denk dat ik daar minder van leer.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Man man man, je bent 16. Ga lekker de FHM lezen ofzo.
Je kan nog zat leren als je de 20 bent gepasseerd. Toen ben ik ook pas na gaan denken.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach, ik denk dat ik daar minder van leer.
De Hitkrant...........quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik moet het in ieder geval voorlopig niet van een studie hebben, dus vind ik het mijn taak om zo veel mogelijk zelf te leren.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je kan nog zat leren als je de 20 bent gepasseerd. Toen ben ik ook pas na gaan denken.
Heb je Machiavelli al gelezen?quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik moet het in ieder geval voorlopig niet van een studie hebben, dus vind ik het mijn taak om zo veel mogelijk zelf te leren.
De telegraaf had de Duitse spellingscheck nog aanstaan.quote:De fiscus richt zich steeds meer op fiscale vehikels zoals Stiftungen en particuliere fondsen die worden opgezet om een kunstmatige scheiding aan te brengen tussen het buitenlandse vermogen en degene die daar uiteindelijk over kan beschikken
Partij van de Anus.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:17 schreef StarGazer het volgende:
Fukin vertraging omdat er wederom iemand voor de trein is gesprongen vanmorgen.
Het is allemaal de schuld van de PvdA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |