Ach, ik denk dat ik daar minder van leer.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Man man man, je bent 16. Ga lekker de FHM lezen ofzo.
Je kan nog zat leren als je de 20 bent gepasseerd. Toen ben ik ook pas na gaan denken.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach, ik denk dat ik daar minder van leer.
De Hitkrant...........quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik moet het in ieder geval voorlopig niet van een studie hebben, dus vind ik het mijn taak om zo veel mogelijk zelf te leren.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je kan nog zat leren als je de 20 bent gepasseerd. Toen ben ik ook pas na gaan denken.
Heb je Machiavelli al gelezen?quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik moet het in ieder geval voorlopig niet van een studie hebben, dus vind ik het mijn taak om zo veel mogelijk zelf te leren.
De telegraaf had de Duitse spellingscheck nog aanstaan.quote:De fiscus richt zich steeds meer op fiscale vehikels zoals Stiftungen en particuliere fondsen die worden opgezet om een kunstmatige scheiding aan te brengen tussen het buitenlandse vermogen en degene die daar uiteindelijk over kan beschikken
Partij van de Anus.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:17 schreef StarGazer het volgende:
Fukin vertraging omdat er wederom iemand voor de trein is gesprongen vanmorgen.
Het is allemaal de schuld van de PvdA
Depressieve mensen zullen vaker links zijn ja.quote:
Probeer die jongen enkel wat wijze lessen mee te geven.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:09 schreef eriksd het volgende:
Laat je niet van de wijs brengen door die rioolhoernalist Robin.
Links is demagogie.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Probeer die jongen enkel wat wijze lessen mee te geven.
Wat heb je het zwaar zeg.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:20 schreef eriksd het volgende:
Zometeen 6 uur op de UvA.
Schrale troost is dat ik alleen vrijdag nog 2 uurtjes heb.
Resumé: links is klote.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Links is demagogie.
Links zuigt
PvdA is niets
Links wil meer zielige mensen
Links haalt stemvee binnen.
Lijken mij genoeg wijze lessen zo.
Erik is links.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Links is demagogie.
Links zuigt
PvdA is niets
Links wil meer zielige mensen
Links haalt stemvee binnen.
Lijken mij genoeg wijze lessen zo.
Uitstekend, en bij u?quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zo bitsjes. Hoe is het leven hier?
Er wordt mij nogal wat toegedicht. Eerst zit VS 's nachts mijn foute FB hit te posten zonder mijn begeleidende tekst en nu ben ik links.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |