Thanks!quote:Op zondag 6 november 2011 16:10 schreef Freubelot het volgende:
Enfermera, welkom! En leuk een nieuw huis. Ik hoop dat jullie snel de kinderkamer kunnen gaan behangen
Thanks!quote:Op zondag 6 november 2011 16:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
Welkom Enfermera
Edit: spiekte net even in je fotoboek, en zag dat jij op de meest awesome dag van het jaar jarig bentToevallig ook bouwjaar '81?
Thanks!quote:Op zondag 6 november 2011 17:46 schreef Women86 het volgende:
Welkom Enfermera, hoop voor jullie snel een 2e streepje en dus direct de kinderkamer mee klussen!
Thanks!quote:Op zondag 6 november 2011 18:52 schreef Sethiwe het volgende:
Welkom Enfermera, ik hoop dat je snel door kan naar Z&G. Al zal je vriend daar misschien iets minder blij mee zijn, als hij dan door moet klussen.
Haha thanks! XDquote:Op zondag 6 november 2011 19:13 schreef Mangostine het volgende:
Veel klusplezier Enfermera, in de breedste zin van het woord
Yeah, herkenbaarquote:Op maandag 7 november 2011 12:40 schreef Freubelot het volgende:
Hallo allemaal![]()
Zijn er binnenkort nog aanstaande NOD's? Er staan er niet zoveel in de OP.
Hier geen nieuws. Ik vind het wel lastig dat ik nu mijn cyclus niet weet. Over anderhalve week gaan we een weekje weg. Dan is het 4 weken geleden dat het mis ging, zul je zien dat tijdens de vakantie dein alle hevigheid losbreken.. Dat wordt sjouwen met tampons enzo.. Maar ja, daar is dus geen pijl op te trekken, kan ook zomaar 2 weken langer duren. (en dat ik dat dus niet weet, vind ik een beetje irritant..)
Maar goed, we gaan Kwisted gewoon lekker achterna dames
Misschien blijven dequote:Op maandag 7 november 2011 13:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Yeah, herkenbaarIk vraag me ook af wanneer ik weer ongesteld ga worden. Ga maar uit van 'gewoon' 4 weken, in eerste instantie. Geen idee of dat ook klopt
Wel lekker hoor, een weekje wegWaar gaan jullie heen?
Dat kan, maar het kan ook 2 weken langer duren..quote:Op maandag 7 november 2011 16:51 schreef Mangostine het volgende:
Coco, freub, moet je cyclus zich nu weer helemaal hervinden, of kan het ook doorgaan in het oorspronkelijke ritme?
Wie weetquote:Op maandag 7 november 2011 16:50 schreef Freubelot het volgende:
[..]
Misschien blijven dewel weg..
![]()
We gaan lekker een weekje bijkomen in Zweden. Heerlijk, mooie natuur en even geen werk of ander gedoe!!
Leuk om je ook eens in OUD tegen te komen! Succes en hopelijk snel door naar ZenG.quote:Op zondag 6 november 2011 16:07 schreef Enfermera het volgende:
Hoi![]()
Ik wil me even melden hier, alhoewel ik eerst niet zeker wist of ik het wel moest doen XD Maar ik denk dat het wel fijn is om het er over te hebben (naast wat vriendinnen die ik in vertrouwen heb genomen), dus ja.![]()
![]()
Ben sinds eind september gestopt met de pil (want hopeloos, heb zoveel dingen geprobeerd maar wat zijn synthetische hormonen hopeloos), was eigenlijk pas de bedoeling dat we zouden beginnen met proberen als we in ons nieuwe huis zouden zitten, maar we krijgen eind november al de sleutel dus ja, boeit niet
Nadat ik gestopt was met de pil ben ik wel gelijk begonnen met foliumzuur maar ben pas begin deze maand ongesteld geworden. Gelukkig doet alles het nog, zo te merken. Auwauw zeg, die 1e dag, pffMagoed. Alles voor het goeie doel he. Dus ja, nu begint het echt, ben benieuwd. Wel spannend hoor
![]()
![]()
Oh, en kwisted, ik ken je (nog) niet, maar gefeli!![]()
Thanks!quote:Op maandag 7 november 2011 20:09 schreef Nanadu het volgende:
Welkom Enfermera!
Coco en Freubelot ik hoop dat jullie snel meer duidelijkheid hebben over jullie cyclus.
Het is weer wat rustiger in mijn priveleven dus heb weer wat meer tijd om mee te lezen en posten. Ik ben inmiddels sinds een paar dagen begonnen met ovulatietesten. Ik heb vanaf het begin al een lichte roze streep en het is nu afwachten tot hij donkerder wordt. Op basis van mijn vorige cyclus en een lf van 14 dagen moet dit donderdag of vrijdag gebeuren. Ondertussen zijn we wel aan het klussen, baat het niet dan schaat het niet
Thanks! En...quote:Op maandag 7 november 2011 22:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
Leuk om je ook eens in OUD tegen te komen! Succes en hopelijk snel door naar ZenG.
Thanks!quote:Op maandag 7 november 2011 23:29 schreef dananana het volgende:
Enfermera welkom en hopelijk mag je snel weer door!![]()
soms haat ik mijn lijfben ik een beetje over de teleurstelling heen dat het deze maand niet gaat lukken.. krijg ik ineens weer stomme signalen alsof het heeeeeel misschien toch nog iets kan worden
natuurlijk weet ik dat het niet zo zal gaan, maar dat stomme stemmetje in mn achterhoofd is heeeeel hard aan het brullen
![]()
volgens FF heb ik woensdag mn nod..terwijl ik zelf denk dat het vandaag of morgen is.. heb sinds vrijdag gekleurde veegsels zegmaar alsofkomt.. zoals dat elke maand gaat.. en nu ineens zijn er bijna geen gekleurde veegsels meer
![]()
been there done that.. dan ben je net weer op het punt dat je hoop begint te krijgen en dan komteven flink de waarheid vertellen...
dus.. als ik nou alleen nog even 2 dagen niet helemaal ga hopen.. misschien dat ik dan niet weer die stomme teleurstelling hoef door te maken![]()
Wat ben ik toch een vrouw
Dankje!quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:11 schreef _aurum_ het volgende:
Welkom Enfermera!
Danana: Ik hoop dat het raak is deze maand
Doeg Kwisted
Ben ik ook benieuwd naar, zijn alvast ervaren gebruikers hier dus kan iemand hier wat meer over vertellen? Is het echt best wel secuur werk met op vaste tijden ofzo?quote:Op woensdag 9 november 2011 08:03 schreef milka82 het volgende:
(..) Maar goed,nu uitvinden hoe zoiets werkt met die ovulatietesten
Ik heb zelf wel een tijdje ovulatietesten gebruikt en mij zijn ze wel goed bevallen. Ik begon met testen op dag 10 tot de streepjes lichter werden/verdwenen. Als je een beetje regelmatige cyclus hebt en je test een paar maanden dan heb je het ook wel dusdanig in kaart dat je ook wel weer wanneer je eisprong is.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:12 schreef Women86 het volgende:
Ben ik ook benieuwd naar, zijn alvast ervaren gebruikers hier dus kan iemand hier wat meer over vertellen? Is het echt best wel secuur werk met op vaste tijden ofzo?
Haha, spannend Milka! Ik gebruik ook de ovutesten en vind het ook erg handig. Ik weet nu ongeveer wanneer mijn eisprong is, dus met een paar testjes per maand ben ik klaar! En wat Kyara zegt, tempen komt heel nauwkeurig. Mijn ha zei ook dat tempen minder nauwkeurig is dan de ovutesten. Ik gebruik ze nu allebei.quote:Op woensdag 9 november 2011 08:03 schreef milka82 het volgende:
Ik heb het gedaan,een compleet 'zwanger worden' pakket besteld.... Was afgelopen zondag op een bayshower van mijn schoonzusje met nog een aantal zwangeren *rammel rammel* plus dat dit nu ronde vijf wordt en ik ongeduldig ben,zucht. Maar goed,nu uitvinden hoe zoiets werkt met die ovulatietesten
Offffff... Het is gewoon alweer raakquote:Op woensdag 9 november 2011 20:43 schreef Freubelot het volgende:
Milka, je hebt groot gelijk. Als het meer rust en duidelijkheid geeft..
Ik heb al een paar dagen af en toe het gevoel dat ik ongesteld moet worden.. Van die krampjes in mn buik. Zou wel heel snel zijn, het is nu ongeveer 3 weken geleden dat het mis ging
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:32 schreef Mangostine het volgende:
Gewoon eenvoor iedereen!
Mijn lief is thuis na 5 dagen Stockholm. Geen idee wat mijn cyclus gaat doen deze ronde, maar ik heb hem hartelijk welkom geheten
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:32 schreef Mangostine het volgende:
Gewoon eenvoor iedereen!
Mijn lief is thuis na 5 dagen Stockholm. Geen idee wat mijn cyclus gaat doen deze ronde, maar ik heb hem hartelijk welkom geheten
na een beetje rondneuzen op internet en bij online drogisten kom ik er inderdaad achter dat ze niet allemaal zo duur zijn. Maar wat variëren die prijzen zeg (van 10 tot wel 50 euro!!!quote:Op woensdag 9 november 2011 23:46 schreef Spewey het volgende:
[..]![]()
Je hebt ook goedkope ovutesten, je hoeft niet die van Clearblue te kopen, 4 jaar geleden die wel gebruikt en dat was idd een dure hobby. Lijkt me wel dat zoals je het nu doet voldoende zou moeten zijn Women.
Even inbrekenquote:Op woensdag 9 november 2011 23:20 schreef Spewey het volgende:
Lijkt me idd heel confronterend, knap dat je zo positief bent.![]()
Hier is volgens menstruatiekalender.net m'n eisprong dit weekend, ik vraag me af of ze er niet gruwelijk naast zitten want als ik m'n bmslijm check dan zou het ook nu al kunnen zijn...![]()
Volgende maand toch maar een setje ovulatietesten gaan gebruiken want nu heb ik last van een stemmetje dat zegt dat m'n ei al aan het springen is en manlief is er niet..![]()
Ach, houdt het wel extra spannend want dat is het gelukkig nog niet genoeg.
Je mag ook gewoon Coco zeggen hoorquote:Op woensdag 9 november 2011 23:56 schreef Women86 het volgende:
truste Cocotrimonium (ik heb 3 keer gekeken hoe je het schrijft)
^^quote:Op donderdag 10 november 2011 12:45 schreef Women86 het volgende:
Dananana, ik hoop voor jullie op een heel mooi resultaat door de mmmFijn dat je in ieder geval er positief aan begint!
Ja, fijn is dat he? Als de ratio zo makkelijk aan kanquote:Op woensdag 9 november 2011 22:38 schreef _aurum_ het volgende:
oh, ik heb af en toe ook wel een baalmomentje hoor. Ik heb 3 kennissen die allemaal zwanger zijn. En ik niet
Maar dan gaat de ratio weer aan en is mijn bui over
me 2. Ik moet er niet aan denken dat ik iedere keer in zak en as zit als het niet raak is...en dat je dat dagen met je mee blijft dragen. Dat lijkt me erg vervelend.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, fijn is dat he? Als de ratio zo makkelijk aan kanBen ik zelf echt blij mee
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:55 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik heb zelf wel een tijdje ovulatietesten gebruikt en mij zijn ze wel goed bevallen. Ik begon met testen op dag 10 tot de streepjes lichter werden/verdwenen. Als je een beetje regelmatige cyclus hebt en je test een paar maanden dan heb je het ook wel dusdanig in kaart dat je ook wel weer wanneer je eisprong is.
Het is misschien duurder dan temperaturen maar temperaturen luistert heel nauw qua tijdstip (dus wekker zetten in het weekend) en je moet er echt rekening mee houden dat je niet eerst nog gaat plassen of zo (want dan schommelt je temperatuur ook weer). Bij de ovulatietesten is het de bedoeling dat je juist niet met ochtendurine test. Ik testte dus meestal rond een uurtje of 18.00, zodra ik thuis was van mijn werk.
Thanks voor de info!quote:Op woensdag 9 november 2011 20:28 schreef Labelloo het volgende:
[..]
Haha, spannend Milka! Ik gebruik ook de ovutesten en vind het ook erg handig. Ik weet nu ongeveer wanneer mijn eisprong is, dus met een paar testjes per maand ben ik klaar! En wat Kyara zegt, tempen komt heel nauwkeurig. Mijn ha zei ook dat tempen minder nauwkeurig is dan de ovutesten. Ik gebruik ze nu allebei.
He jeetje, vervelend johquote:Op woensdag 9 november 2011 21:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vandaag had ik even een minibaalmomentjeNog niet eerder gehad, maar toevallig postten twee 'vrienden' op facebook over hun zwangerschap.
Van eentje wisten we het al, de vader-to-be is een goede vriend van Martijn. Wij waren echt op een paar dagen na even ver. Dus toen zij postte dat ze eind mei hun tweede kindje verwachten, had ik wel even zoiets van 'boo! dat hadden wij ook kunnen zijn'. En daarna iemand van de middelbare school vroeger, heb verder niks met haar, maar zij postte dat ze 12weken zwanger is. Dus toen had ik wéér zoiets van "dat was ik ook bijna geweest nu
'.
Dat duurde overigens nog geen minuut en toen was ik weer happy old meMaar toch ^^
HAHHA ja echt hequote:Op woensdag 9 november 2011 22:38 schreef _aurum_ het volgende:
oh, ik heb af en toe ook wel een baalmomentje hoor. Ik heb 3 kennissen die allemaal zwanger zijn. En ik niet
Maar dan gaat de ratio weer aan en is mijn bui over
Volgens mij heb je juist meer kans als je het de rest van de maand (als dat kan natuurlijk) ook 2-3x in de week sex hebt, niet alleen met je eisprongquote:Op woensdag 9 november 2011 23:37 schreef Women86 het volgende:
bedankt voor de uitleg Kyara, ik vind het alleen wel erg duur die ovu testen. En temperaturen op vaste tijdstippen dat zie ik nog niet zo gebeuren bij mezelf
En dan denk ik tsja wij zijn nog maar in ronde 4... het is echt niet gek dat het nog niet raak is. En ik wil het liever allemaal 'gewoon' houden ipv. met ovu testen bezig etc.
Wij klussen nu rondom de verwachte eisprong, een hele week. Dus in theorie moet dat voldoende zijn en zijn die ovu testen helemaal niet nodig. Toch?
voor alle andere dames hier met baal momenten!
Hihihiquote:Op woensdag 9 november 2011 23:32 schreef Mangostine het volgende:
Gewoon eenvoor iedereen!
Serieus,als je je baby knuffelt snap je het;)quote:Op donderdag 10 november 2011 22:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik krijg trouwens altijd zo'n kromme tenen van mensen die zwangerschappen/babies 'een wonder(tje)' noemen
Natuurlijk is het geweldig, awesome, te gek, fantastisch, etceteraEn ik vind het op zich ook heel knap dat de natuur alles toch zo in elkaar heeft gezet. Maar gezien het aantal mensen dat er hier op aarde rondhuppelt, kan ik het toch echt geen wonder vinden
![]()
![]()
Oh, nu lijk ik echt zo'n partypooper en ouwe zeikerdMaar ik kan er niks aan doen
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:37 schreef Women86 het volgende:
(..)
Wij klussen nu rondom de verwachte eisprong, een hele week.
(..)
haha nu ik zelf mijn post terug lees zie ik ook dat het net lijkt alsof wij alleen rondom de klusweek actief zijnquote:Op donderdag 10 november 2011 20:36 schreef Enfermera het volgende:
Volgens mij heb je juist meer kans als je het de rest van de maand (als dat kan natuurlijk) ook 2-3x in de week sex hebt, niet alleen met je eisprongOok om het zaad gezond te houden enzo
Ergens kan ik me wel voorstellen dat mensen het 'een wonder' noemen. Bij sommige mensen is het ook echt een wonder (al is een kind krijgen in het algemeen geen wonder maar juist voor sommige mensen zelf is het wel een wonder door langdurige mmm bijv. dus dat snap ik dan wel (zoals spewey noemt)).quote:Op donderdag 10 november 2011 22:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik krijg trouwens altijd zo'n kromme tenen van mensen die zwangerschappen/babies 'een wonder(tje)' noemen
Oh haha XD Mooi zo!!quote:Op vrijdag 11 november 2011 01:08 schreef Women86 het volgende:
[..]
[..]
haha nu ik zelf mijn post terug lees zie ik ook dat het net lijkt alsof wij alleen rondom de klusweek actief zijngelukkig oefenen we de rest van de maand ook gewoon
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:17 schreef Enfermera het volgende:
Pfff, ik snap er niks meer van hoor. Gister en vandaag weer enigzins buikpijn, alsof ik ongesteld moest worden? Maar ook steekjes aan de rechterkant. Nouja. Het is iets van 5 dagen voor mn eisprong dus misschien kan het dat ook nog zijn. Ik snap iig niks meer van mn buik
Bahaha, *boks*.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik schrijf altijd alles toe aan de cu ^^ Maar tegenwoordig vraag ik me idd ook wel eens af of het iets anders is![]()
Ghihi XDquote:Op zaterdag 12 november 2011 16:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Bahaha, *boks*.
Ik schrijf altijd alles toe aan de cu ^^ Maar tegenwoordig vraag ik me idd ook wel eens af of het iets anders is
Nou, op *dit* exacte moment zit ik op de wcquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:37 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ghihi XD![]()
![]()
Oh jij ook joh?? Haha nou dat laatste hoop ik dus ook ja! Is het bij jou ook rustig nu?
Het schijnt dat als je in een rustige fase een zwangerschap ingaat, het waarschijnlijk al die tijd sowieso rustig blijft. Goede invloed van hormomen enzo, denk ikquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:35 schreef Sethiwe het volgende:
Cocotrimonium sterkte met je buik/ darmen, voor enfermera natuurlijk ook.
Moeten jullie nu extra co als je zwanger wordt of is er een groter risico op opvlamming?
Cocotrimonium, hopelijk heeft het klussen succes gehad en wordt je over 2 weken niet ongesteld.
Nope, kan niet. Ik reageer niet meer op lichtere medicatie, dus dat zal niet gaan dan. Misschien, stel dat het echt superslecht zou gaan, dat je dan een prednisonkuur krijgt. Maar dat lijkt me absoluut niet gewenst qua zwangerschap enzo. Ach ja, we zullen wel zienquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:47 schreef Sethiwe het volgende:
Kan me voorstellen dat je er tegen opziet om met de medicatie te stoppen, vooral als je er nu goed ingesteld mee bent.
Zijn er wel alternatieven die je mag nemen, mocht je echt klachten krijgen? Of bekijken ze dat tzt?
Ah, dat wist ik nietquote:Op zondag 13 november 2011 08:58 schreef AED86 het volgende:
Cocotrimonium, De prednison krijg je dat via het infuus (de solu medrol) of krijg je de tabletten?
Het infuus kan in uiterste noodzaak wel gegeven worden tijdens de zwangerschap. Dit is namelijk net een andere verbinding dan de 'gewone' prednison. Je moet dan waarschijnlijk een dag of 2 langer in het zh blijven zodat ze je beter in de gate kunnen houden.
Ja, ik heb vaker kuren gehad waarbij ik begon op 50 of 40 miligram. En uiteindelijk afbouwen naar de schattige roze pilletjes van 5mgquote:Op zondag 13 november 2011 10:13 schreef AED86 het volgende:
Het infuus is wel tikkie sterkerde max sterkte van tabletten is 30mg (er wordt wel gecombineerd met verschillende sterktes bv 1 tablet van 30mg en 1 van 20mg) en het infuus is 500 tot 1000mg
![]()
Vandaag last van een zeurende onderrug, en volgens manlief ben ik de afgelopen week een kacheltje geweest. Gisteravond grapte hij al dat de kachel stuk is, ik voelde niet meer zo warm aan(ik heb geen koorts of verhoging gehad)
De vroege test die ik gedaan heb was negatief, ik ga er maar van uit dat dat ook klopt.
dat is volgens mij wel iets want bijna iedereen slikt die zwanger wil worden.quote:Op zondag 13 november 2011 14:35 schreef Barretje80 het volgende:
tnx voor het welkom..
goed.. foliumzuur dus..
dat moet dan maar op het boodschappenlijstje
ik begreep dat het met het zwanger worden dan niet veel te maken heeft .. maar meer met de groei van de baby in je buik toch??quote:Op zondag 13 november 2011 15:08 schreef Women86 het volgende:
[..]
dat is volgens mij wel iets want bijna iedereen slikt die zwanger wil worden.
Maar veel verschilt het niet, toch? Is prednison geen 'nep' hydrocortison ofzo?quote:Op zondag 13 november 2011 16:28 schreef Sethiwe het volgende:
Coco hydrocortison is idd weer iets anders als prednison.
Ghehehe XD Yup.....quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou, op *dit* exacte moment zit ik op de wcGourmetten, dus eigen schuld, hehe
Maar laatste opvlamming is nu bijna 3 jaar geleden, Remicade doet het gelukkig goed
(cu sinds 2003 btw)
Thanks!quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:35 schreef Sethiwe het volgende:
Cocotrimonium sterkte met je buik/ darmen, voor enfermera natuurlijk ook.
Moeten jullie nu extra co als je zwanger wordt of is er een groter risico op opvlamming?
Cocotrimonium, hopelijk heeft het klussen succes gehad en wordt je over 2 weken niet ongesteld.
Sopho even afwachten dan of je een nuchtere decembermaand in gaat...
Nanadu ben benieuwd of je positieve test ovulatietest overslaat op een positieve zwangerschapstest.
Milka en Enfermera succes met klussen.
Oeh, tof!quote:Op zondag 13 november 2011 14:05 schreef Barretje80 het volgende:
meld zich ook
de eerste klusbeurt zit er hier op![]()
nu kijken hoe of wat
ik/we zijn nog helemaal niet ingeslingerd over het hoe en wat..
binnenkort maar eens aan de "middeltjes"
Hoe gestructureerd ( foliumzuur, eetpatron, ovulatie test, boeken en de hele rimram) zijn jullie??
ben benieuwd naar de ervaringen en tips hier
Ja, als ik zwanger ben ga ik ook wel zo'n multivitaminending kopen voor zwangerenquote:Op zondag 13 november 2011 15:42 schreef AED86 het volgende:
foliumzuur verkleint de kans op een open ruggetje bij de baby, het wordt aanbevolen om minimaal 1 maand voor de bevruchting te starten met foliumzuur. Je moet doorgaan met foliumzuur tot ten minste de eerste twee maanden van de zwangerschap.
Tevens schijnt extra vitamine D tijdens de zwangerschap ook goed te zijn.
Hahahahhahaquote:Op zondag 13 november 2011 20:13 schreef Spewey het volgende:
Zo, eisprong achter de rug and now we wait....
(echt, ik vraag aan sinterklaas geduld want dat heb ik totaal niet.)
hi enfe!quote:Op maandag 14 november 2011 10:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oeh, tof!![]()
Eigenlijk moet je foliumzuur al een maand slikken voordat je gaat klussen...Ik ben best streng in mn foliumzuur, dat neem ik echt structureel elke dag in.
Eten doe ik nu ook heel voorzichtig mee, vooral rauwe dingen, en als ik rauwe groenten eet goed wassen. Verder gewoon regelmatig klussen en ik mag begin december testen als ik niet ongesteld wordt
Dus we zien het wel! (dit is pas ronde 1 voor mij hoor dus ja XD)
KLUSTIJD!!!quote:Op maandag 14 november 2011 10:56 schreef Freubelot het volgende:
*strooit geduld in het topic*
Ik heb geen eisprong gevoeld ofzo. Tijdstechnisch zou ik die al wel gehad moeten hebben als ik kijk naar de negatieve test.. Ik weet dus niet waar ik aan toe ben, aargh!!!
(kleine frustratiepost)
AED hoe is het bij jou? Vandaag NOD toch?
Ahaaaa!quote:Op maandag 14 november 2011 11:04 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hi enfe!
(voor de anderen : barreltje = barretje @ work)
mja.. in de gewone multivitaminen zit ook al foliumzuur.. 200 micro gram.. het zal toch wel iets helpen??
maar idd.. vandaag tijdens de pauze even langs de etos en een potje halen
Oehhh, spannend.....!!!quote:Op maandag 14 november 2011 13:33 schreef Labelloo het volgende:
![]()
Kom ook weer even kijken! Wel meegelezen, maar een paar dagen niet gepost. Spannend weer met alle wachtweken hier!
En Sopho, wij hebben ook een broertje/zusje op het verlanglijstje staan! Hoop zo dat deze ronde raak is!
Ik zit nu op dag 31.. normaal rond 28/29 dagen! Wel al gisteren en vandaag heeeeeel iets rood/bruinig slijm... hopelijk zet dit niet door in een ongesteldheid! Ik hoop het zooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!
He gatverdarrie, dat meen je!quote:Op maandag 14 november 2011 13:47 schreef Kwisted het volgende:
Meiden ik sluit me weer bij jullie aan. Ik heb na een weekend bloedverlies net een echo gehad. Het was helaas een miskraam. Ik heb me dit weekend echt zwaar kut gevoeld. Je zit op je rose wolk en je valt er vanaf..![]()
De echo liet zien dat mijn baarmoeder gelukkig al helemaal schoon is, dus geen nachtmerrie van curretage ofzo! Ik mag ook direct weer aan de slag, en ze verwachtte dat mijn eisprong niet dit weekend maar de volgende zal zijn. En geloof me, dan gaan we er weer voor! Nu dus weer even wat ovulatietestjes bestellen bij sensitest. En weer even genieten van wijn en kaas en sushi!
Heb vanmiddag een test gedaan... negatief!quote:Op maandag 14 november 2011 14:52 schreef Sethiwe het volgende:
Labelloo spannend. Al een idee wanneer je een test gaat doen?
ik gebruik op mijn mobiel 'OvulationDays'. Het is gratis en werkt voor mij perfect. Het is wel niet online, ik heb het gedownload.quote:Op maandag 14 november 2011 15:24 schreef sterrenmunt het volgende:
Hebben jullie iets waar je je menstruatie in bijhoudt, online zeg maar? Ik had ooit menstruatiekalender.net maar dat vind ik echt niets meer. Welke andere raden jullie aan?
Ik houd het bij op www.fertilityfriend.com. Ze hebben tegenwoordig ook een app, dus helemaal makkelijk! Is gratis trouwens.quote:Op maandag 14 november 2011 15:24 schreef sterrenmunt het volgende:
kwisted, sterkte!
Labelloo, spannend zeg!
Hebben jullie iets waar je je menstruatie in bijhoudt, online zeg maar? Ik had ooit menstruatiekalender.net maar dat vind ik echt niets meer. Welke andere raden jullie aan?
Ik heb de app My Days, bevalt me goed.quote:Op maandag 14 november 2011 15:24 schreef sterrenmunt het volgende:
kwisted, sterkte!
Labelloo, spannend zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |