abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104176963
Milka, je hebt groot gelijk. Als het meer rust en duidelijkheid geeft..

Ik heb al een paar dagen af en toe het gevoel dat ik ongesteld moet worden.. Van die krampjes in mn buik. Zou wel heel snel zijn, het is nu ongeveer 3 weken geleden dat het mis ging :?

[ Bericht 0% gewijzigd door Freubelot op 09-11-2011 20:43:57 (stomme telefoon!) ]
pi_104181004
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2011 20:43 schreef Freubelot het volgende:
Milka, je hebt groot gelijk. Als het meer rust en duidelijkheid geeft..

Ik heb al een paar dagen af en toe het gevoel dat ik ongesteld moet worden.. Van die krampjes in mn buik. Zou wel heel snel zijn, het is nu ongeveer 3 weken geleden dat het mis ging :?
Offffff... Het is gewoon alweer raak O+ Ik hoop het echt voor je O+ *;
pi_104181255
Vandaag had ik even een minibaalmomentje :D Nog niet eerder gehad, maar toevallig postten twee 'vrienden' op facebook over hun zwangerschap.

Van eentje wisten we het al, de vader-to-be is een goede vriend van Martijn. Wij waren echt op een paar dagen na even ver. Dus toen zij postte dat ze eind mei hun tweede kindje verwachten, had ik wel even zoiets van 'boo! dat hadden wij ook kunnen zijn ;( '. En daarna iemand van de middelbare school vroeger, heb verder niks met haar, maar zij postte dat ze 12weken zwanger is. Dus toen had ik wéér zoiets van "dat was ik ook bijna geweest nu ;( '.

Dat duurde overigens nog geen minuut en toen was ik weer happy old me :D Maar toch ^^
pi_104181559
Coco, heel begrijpelijk hoor! :* Ik vind het echt heel knap van je hoe je steeds zo positief bent!
pi_104181760
Coco, ik vind je echt sterk en dapper! Tuurlijk heb je dan een baalmomentje. Wij hebben straks gewoon weer de vreugde bij een tweede streepje, ook wij krijgen een bolle buik ;)

Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het nu alweer raak is.. Het is volgens mij ook nog te kort geleden.
pi_104181883
Cocotrimonium best wel confronterend om te lezen lijkt me, hopelijk kan je ze snel achterna :*.

Freubelot spannend, het kan natuurlijk wel wat Coco zegt. Maar misschien komen de }) en kan je een nieuwe start maken :*

Milka kan me voorstellen dat je begint te rammelen met al die zwangeren in de buurt.
Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt met de ovutesten en snel resultaat.

Wat ik me wel eens afvraag mbt temperaturen is hoe zou ik dat moeten doen later, met alle onregelmatige diensten. Of kan ik dan alleen de ovutesten gebruiken om zicht op mijn cyclus te krijgen. zijn er ervaringsdeskundigen? Ik ben het nu nog niet van plan, maar ik kan mezelf maar vast voorbereiden...

Hoe staat het verder bij iedereen :* ?
pi_104183571
oh, ik heb af en toe ook wel een baalmomentje hoor. Ik heb 3 kennissen die allemaal zwanger zijn. En ik niet :+

Maar dan gaat de ratio weer aan en is mijn bui over :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_104185475
Ik denk dat iedereen wel eens een baalmomentje heeft, hoort er volgens mij ook wel een beetje bij. Fijn dat je zo snel je ratio weer aan kan zetten.
Maar voor cocotrimonium lijkt het me zo confronterend, doordat ze even gelijktijdig zwanger was. En de anderen nog zwanger zijn en zij zelf niet meer.
Waarmee ik niet wil zeggen dat de anderen niet mogen balen.
pi_104185991
Lijkt me idd heel confronterend, knap dat je zo positief bent. :Y

Hier is volgens menstruatiekalender.net m'n eisprong dit weekend, ik vraag me af of ze er niet gruwelijk naast zitten want als ik m'n bmslijm check dan zou het ook nu al kunnen zijn... -O-
Volgende maand toch maar een setje ovulatietesten gaan gebruiken want nu heb ik last van een stemmetje dat zegt dat m'n ei al aan het springen is en manlief is er niet.. -O-

Ach, houdt het wel extra spannend want dat is het gelukkig nog niet genoeg. :D
pi_104186663
Gewoon een :* voor iedereen!

Mijn lief is thuis na 5 dagen Stockholm. Geen idee wat mijn cyclus gaat doen deze ronde, maar ik heb hem hartelijk welkom geheten :D
pi_104186928
bedankt voor de uitleg Kyara, ik vind het alleen wel erg duur die ovu testen. En temperaturen op vaste tijdstippen dat zie ik nog niet zo gebeuren bij mezelf :N
En dan denk ik tsja wij zijn nog maar in ronde 4... het is echt niet gek dat het nog niet raak is. En ik wil het liever allemaal 'gewoon' houden ipv. met ovu testen bezig etc.
Wij klussen nu rondom de verwachte eisprong, een hele week. Dus in theorie moet dat voldoende zijn en zijn die ovu testen helemaal niet nodig. Toch?

:* voor alle andere dames hier met baal momenten!
pi_104187369
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 23:32 schreef Mangostine het volgende:

Mijn lief is thuis na 5 dagen Stockholm. Geen idee wat mijn cyclus gaat doen deze ronde, maar ik heb hem hartelijk welkom geheten :D
_O-

Je hebt ook goedkope ovutesten, je hoeft niet die van Clearblue te kopen, 4 jaar geleden die wel gebruikt en dat was idd een dure hobby. Lijkt me wel dat zoals je het nu doet voldoende zou moeten zijn Women. :Y
pi_104187440
quote:

:D Nu maar hopen dat je ei ook blij is dat manlief er weer is en dus de zwemmers ook hartelijk welkom heet !
pi_104187753
:* voor iedereen :) ik ga lekker slapen. Welterusten iedereen!
pi_104187854
quote:
14s.gif Op woensdag 9 november 2011 23:46 schreef Spewey het volgende:

[..]

_O-

Je hebt ook goedkope ovutesten, je hoeft niet die van Clearblue te kopen, 4 jaar geleden die wel gebruikt en dat was idd een dure hobby. Lijkt me wel dat zoals je het nu doet voldoende zou moeten zijn Women. :Y
na een beetje rondneuzen op internet en bij online drogisten kom ik er inderdaad achter dat ze niet allemaal zo duur zijn. Maar wat variëren die prijzen zeg (van 10 tot wel 50 euro!!! 8)7 )
maar dan nog denk ik dat wij het eerst nog maar even 'gewoon' houden en er vanuit gaan dat dat nu eerst even voldoende is.

truste Cocotrimonium (ik heb 3 keer gekeken hoe je het schrijft :+ )
pi_104189640
Ik vind die positieve instelling van iedereen best stoer! En ook knap..zeker gezien de pech!

Ik heb bij sensitest besteld toen ik de ovu testen gebruikte en vond ze in vergelijking met de winkels erg goedkoop en prima in gebruik. De dipsticks vond ik wat onhandiger dan die dingen waar je overheen plast. Wat me erg bezig hield bij die testen is of ik niet te veel gedronken had vlak voor het testen..dat kan beinvloeden begrijp ik.. verder vond ik wel goede ervaringen hoewel temperaturen voor mij meer betrouwbaar over komt. Voordeel van de test is de inschatting van wanneer je ei komt terwijl temperaturen je laat weten dat je ei is geweest.

Hier trouwens toch weer ongesteld geworden..heb me nog we'll laten verleiden een test te doen vanmorgen ondanks iets lagere temperatuur.. 2 uur later kramp en jawel hoor daar waren de rode duivels. Ik ga nu positief de mmm in want dat brengt ons vast iets moois :-)
pi_104191323
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 23:20 schreef Spewey het volgende:
Lijkt me idd heel confronterend, knap dat je zo positief bent. :Y

Hier is volgens menstruatiekalender.net m'n eisprong dit weekend, ik vraag me af of ze er niet gruwelijk naast zitten want als ik m'n bmslijm check dan zou het ook nu al kunnen zijn... -O-
Volgende maand toch maar een setje ovulatietesten gaan gebruiken want nu heb ik last van een stemmetje dat zegt dat m'n ei al aan het springen is en manlief is er niet.. -O-

Ach, houdt het wel extra spannend want dat is het gelukkig nog niet genoeg. :D
Even inbreken :P het kan tóch wel dat je ei dit weekend is! Ik heb altijd mijn ei op dag 12, en dan rond dag 10/11 slijm, en dit keer ook rond dag 10/11 slijm, maar mijn ei was écht pas op dag 14 dit keer :o ik vroeg me dus echt af of het wel kon, maar het kan dus :Y (en ook op dag 14 mijn ei gevoeld :X lag dubbelgeklapt en dmv de echo's wisten we het ook zeker)..

Dus het kan wel! Gewoon mis gebruik van maken! O-)
pi_104192348
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 23:56 schreef Women86 het volgende:

truste Cocotrimonium (ik heb 3 keer gekeken hoe je het schrijft :+ )
Je mag ook gewoon Coco zeggen hoor :+

@Dananana: jammer dat het toch niet raak was. Maar met een positieve instelling door naar de mmm, goed zo! ^O^ Daar gaat het vast lukken idd :Y

En nu een dag lekker werken :)
pi_104192582
Mango _O-

Dananana, ik hoop echt dat de mmm jullie iets heel moois gaat opleveren! Ook jij klinkt heel positief, knap. Weet je al iets over het verdere traject?
pi_104198528
Dananana, ik hoop voor jullie op een heel mooi resultaat door de mmm :) Fijn dat je in ieder geval er positief aan begint!
pi_104200144
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 12:45 schreef Women86 het volgende:
Dananana, ik hoop voor jullie op een heel mooi resultaat door de mmm :) Fijn dat je in ieder geval er positief aan begint!
^^
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_104200234
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 22:38 schreef _aurum_ het volgende:
oh, ik heb af en toe ook wel een baalmomentje hoor. Ik heb 3 kennissen die allemaal zwanger zijn. En ik niet :+

Ja, fijn is dat he? Als de ratio zo makkelijk aan kan :) Ben ik zelf echt blij mee :Y
pi_104211507
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 13:40 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ja, fijn is dat he? Als de ratio zo makkelijk aan kan :) Ben ik zelf echt blij mee :Y
me 2. Ik moet er niet aan denken dat ik iedere keer in zak en as zit als het niet raak is...en dat je dat dagen met je mee blijft dragen. Dat lijkt me erg vervelend.
  donderdag 10 november 2011 @ 20:36:10 #74
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_104217668
quote:
17s.gif Op woensdag 9 november 2011 19:55 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ik heb zelf wel een tijdje ovulatietesten gebruikt en mij zijn ze wel goed bevallen. Ik begon met testen op dag 10 tot de streepjes lichter werden/verdwenen. Als je een beetje regelmatige cyclus hebt en je test een paar maanden dan heb je het ook wel dusdanig in kaart dat je ook wel weer wanneer je eisprong is.

Het is misschien duurder dan temperaturen maar temperaturen luistert heel nauw qua tijdstip (dus wekker zetten in het weekend) en je moet er echt rekening mee houden dat je niet eerst nog gaat plassen of zo (want dan schommelt je temperatuur ook weer). Bij de ovulatietesten is het de bedoeling dat je juist niet met ochtendurine test. Ik testte dus meestal rond een uurtje of 18.00, zodra ik thuis was van mijn werk.
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 20:28 schreef Labelloo het volgende:

[..]

Haha, spannend Milka! Ik gebruik ook de ovutesten en vind het ook erg handig. Ik weet nu ongeveer wanneer mijn eisprong is, dus met een paar testjes per maand ben ik klaar! En wat Kyara zegt, tempen komt heel nauwkeurig. Mijn ha zei ook dat tempen minder nauwkeurig is dan de ovutesten. Ik gebruik ze nu allebei. :)
Thanks voor de info! :) Ik dacht juist dat tempen vrij betrouwbaar was, maar het luisterd dus erg nauw idd. :)
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vandaag had ik even een minibaalmomentje :D Nog niet eerder gehad, maar toevallig postten twee 'vrienden' op facebook over hun zwangerschap.

Van eentje wisten we het al, de vader-to-be is een goede vriend van Martijn. Wij waren echt op een paar dagen na even ver. Dus toen zij postte dat ze eind mei hun tweede kindje verwachten, had ik wel even zoiets van 'boo! dat hadden wij ook kunnen zijn ;( '. En daarna iemand van de middelbare school vroeger, heb verder niks met haar, maar zij postte dat ze 12weken zwanger is. Dus toen had ik wéér zoiets van "dat was ik ook bijna geweest nu ;( '.

Dat duurde overigens nog geen minuut en toen was ik weer happy old me :D Maar toch ^^
He jeetje, vervelend joh -O- Kan het begrijpen! :* Haha ja idd XD
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 22:38 schreef _aurum_ het volgende:

HAHHA ja echt he _O- Preciesss :7
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 23:37 schreef Women86 het volgende:
bedankt voor de uitleg Kyara, ik vind het alleen wel erg duur die ovu testen. En temperaturen op vaste tijdstippen dat zie ik nog niet zo gebeuren bij mezelf :N
En dan denk ik tsja wij zijn nog maar in ronde 4... het is echt niet gek dat het nog niet raak is. En ik wil het liever allemaal 'gewoon' houden ipv. met ovu testen bezig etc.
Wij klussen nu rondom de verwachte eisprong, een hele week. Dus in theorie moet dat voldoende zijn en zijn die ovu testen helemaal niet nodig. Toch?

:* voor alle andere dames hier met baal momenten!
Volgens mij heb je juist meer kans als je het de rest van de maand (als dat kan natuurlijk) ook 2-3x in de week sex hebt, niet alleen met je eisprong :) Ook om het zaad gezond te houden enzo ;)
quote:

Hihihi :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_104226022
Ik krijg trouwens altijd zo'n kromme tenen van mensen die zwangerschappen/babies 'een wonder(tje) O+' noemen :')

Natuurlijk is het geweldig, awesome, te gek, fantastisch, etcetera :Y En ik vind het op zich ook heel knap dat de natuur alles toch zo in elkaar heeft gezet. Maar gezien het aantal mensen dat er hier op aarde rondhuppelt, kan ik het toch echt geen wonder vinden :+ :D

Oh, nu lijk ik echt zo'n partypooper en ouwe zeikerd :D Maar ik kan er niks aan doen :P
pi_104228472
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 22:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik krijg trouwens altijd zo'n kromme tenen van mensen die zwangerschappen/babies 'een wonder(tje) O+' noemen :')

Natuurlijk is het geweldig, awesome, te gek, fantastisch, etcetera :Y En ik vind het op zich ook heel knap dat de natuur alles toch zo in elkaar heeft gezet. Maar gezien het aantal mensen dat er hier op aarde rondhuppelt, kan ik het toch echt geen wonder vinden :+ :D

Oh, nu lijk ik echt zo'n partypooper en ouwe zeikerd :D Maar ik kan er niks aan doen :P
Serieus,als je je baby knuffelt snap je het;)
pi_104228603
Niet mee eens hoor Troeta
Ik krijg er nog steeds jeuk van
pi_104229109
:{w Zoë is toch echt een wonder hoor O+, ik zou me niet spontaan kunnen voortplanten, Ranja hebben we dankzij de mmm en 7 maanden na zijn geboorte was ik haske zwanger van een spontane plakker (als er al een bevruchting was ondanks m'n lief's antistoffen deed ik vervolgens niet aan innestelen en werd ik na 6 weken alsnog 'ongesteld' (wil het geen miskramen noemen)

Bedankt trouwens voor je toelichting Orea, geeft de burger weer moed. :D
pi_104232053
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 23:37 schreef Women86 het volgende:
(..)
Wij klussen nu rondom de verwachte eisprong, een hele week.
(..)
quote:
12s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:36 schreef Enfermera het volgende:
Volgens mij heb je juist meer kans als je het de rest van de maand (als dat kan natuurlijk) ook 2-3x in de week sex hebt, niet alleen met je eisprong :) Ook om het zaad gezond te houden enzo ;)
haha nu ik zelf mijn post terug lees zie ik ook dat het net lijkt alsof wij alleen rondom de klusweek actief zijn :+ gelukkig oefenen we de rest van de maand ook gewoon :P :D
pi_104232120
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 22:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ergens kan ik me wel voorstellen dat mensen het 'een wonder' noemen. Bij sommige mensen is het ook echt een wonder (al is een kind krijgen in het algemeen geen wonder maar juist voor sommige mensen zelf is het wel een wonder door langdurige mmm bijv. dus dat snap ik dan wel (zoals spewey noemt)).
pi_104234692
ach ieder staat er gewoon anders in en zolang je dat van elkaar kan respecteren dan komt het wel goed met deze wereld :P
pi_104236292
Women gelukkig maar dat jullie gewoon ook klussen en niet alleen om de eisprong, anders is het echt zo'n verplichting lijkt me :+.

Aurum mooi gesproken :).

Sonnetje ik las iets te snel en dacht even dat je van babyknuffelen jeuk kreeg 8)7.

Hier is de ongesteldheid weer weg, gelukkig zonder al teveel klachten deze keer :s).
pi_104236837
De }) zijn hier ook weer vertrokken,ovulatietesten zijn binnen dus we kunnen los deze maand! Zou toch een leuk sinterklaaskadootje zijn.....
pi_104237516
Nieuwe ronde nieuwe kansen dus voor Milka en Sethiwe :P
Hier de klusweek het gebruikelijke tempo van om de dag gesekst :9~ . Wat is eigenlijk het woord wat we hier gebruiken? Het hoeft niet echt raak te zijn voor ons deze ronde, maar mocht het zo zijn, geen probleem O+ ! Dan wordt het een nuchtere decembermaand voor mij.

Over de discussie van het wondertje. Ik vind het maken van een kind (of ieder ander levend wezen) wel een wonder. Nuchter gezien is het gewoon een chemisch proces, maar toch. Ik vond het wel knap dat mijn lijf gewoon een mens maakte in 37 weken en dat deze vanavond Sint Maarten gaat lopen.

Deze maand geen testen gebruikt, dus nog 2 weken geduld en dan weten we het.
  vrijdag 11 november 2011 @ 18:37:18 #85
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_104256127
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 01:08 schreef Women86 het volgende:

[..]

[..]

haha nu ik zelf mijn post terug lees zie ik ook dat het net lijkt alsof wij alleen rondom de klusweek actief zijn :+ gelukkig oefenen we de rest van de maand ook gewoon :P :D
Oh haha XD Mooi zo!! :D :9 O-)
  † In Memoriam † zaterdag 12 november 2011 @ 13:03:38 #86
309370 Nanadu
pi_104282979
Sopho ik hoop dat het een nuchtere decembermaand voor je wordt :+

Milka succes met de ovulatietesten, ik weet er inmiddels alles van.

Sethiwe fijn dat de ongesteldheid zonder al te veel problemen is verlopen en nu op naar de de klusdagen :9

Dananana ik hoop dat de mmm snel positief resultaat oplevert!

Ik had gisteren eindelijk een positieve ovulatietest in handen *O* , daar hebben we meteen gebruik van gemaakt ~O>
Nu maar afwachten :? Weet alleen niet of het nog slecht is voor de vruchtbaarheid dat ik pas een positieve ovulatietest heb op dag 23 :? Klopt wel met mijn cyclus van afgelopen maand, die was 37 dagen.
pi_104285525
Dank je Nanadu! Voor jou hetzelfde en ik duim voor je dat het benutten van de positieve test heeft gewerkt!
Zijn bij de intocht wezen kijken vanochtend en was wel even emo door het idee dat we volgend jaar misschien wel met vier man er staan.
pi_104286183
Nanadu, positieve ovulatietest, mooi zo! :)

Ik vermoed dat ik ook rond mn eisprong zit. Dit gezien de hoeveelheid afscheiding (yum :')) en het feit dat ik onverzadigbaar ben de laatste dagen :P

Dus dat betekent over zo'n twee weken ongesteld, denk ik. Ben benieuwd :)
  zaterdag 12 november 2011 @ 16:17:39 #89
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_104287876
Pfff, ik snap er niks meer van hoor. Gister en vandaag weer enigzins buikpijn, alsof ik ongesteld moest worden? Maar ook steekjes aan de rechterkant. Nouja. Het is iets van 5 dagen voor mn eisprong dus misschien kan het dat ook nog zijn. Ik snap iig niks meer van mn buik :') -O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_104287977
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:17 schreef Enfermera het volgende:
Pfff, ik snap er niks meer van hoor. Gister en vandaag weer enigzins buikpijn, alsof ik ongesteld moest worden? Maar ook steekjes aan de rechterkant. Nouja. Het is iets van 5 dagen voor mn eisprong dus misschien kan het dat ook nog zijn. Ik snap iig niks meer van mn buik :') -O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bahaha, *boks*.

Ik schrijf altijd alles toe aan de cu ^^ Maar tegenwoordig vraag ik me idd ook wel eens af of het iets anders is :P
  zaterdag 12 november 2011 @ 19:37:23 #91
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_104293199
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:21 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Bahaha, *boks*.

Ik schrijf altijd alles toe aan de cu ^^ Maar tegenwoordig vraag ik me idd ook wel eens af of het iets anders is :P
Ghihi XD :D :*
Oh jij ook joh?? Haha nou dat laatste hoop ik dus ook ja! Is het bij jou ook rustig nu? :*
pi_104293271
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 november 2011 19:37 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Ghihi XD :D :*
Oh jij ook joh?? Haha nou dat laatste hoop ik dus ook ja! Is het bij jou ook rustig nu? :*
Nou, op *dit* exacte moment zit ik op de wc :P Gourmetten, dus eigen schuld, hehe :D

Maar laatste opvlamming is nu bijna 3 jaar geleden, Remicade doet het gelukkig goed :)

(cu sinds 2003 btw)
pi_104295223
Cocotrimonium sterkte met je buik/ darmen, voor enfermera natuurlijk ook.
Moeten jullie nu extra co als je zwanger wordt of is er een groter risico op opvlamming?

Cocotrimonium, hopelijk heeft het klussen succes gehad en wordt je over 2 weken niet ongesteld :).

Sopho even afwachten dan of je een nuchtere decembermaand in gaat...

Nanadu ben benieuwd of je positieve test ovulatietest overslaat op een positieve zwangerschapstest.

Milka en Enfermera succes met klussen *;.
pi_104295351
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 20:35 schreef Sethiwe het volgende:
Cocotrimonium sterkte met je buik/ darmen, voor enfermera natuurlijk ook.
Moeten jullie nu extra co als je zwanger wordt of is er een groter risico op opvlamming?

Cocotrimonium, hopelijk heeft het klussen succes gehad en wordt je over 2 weken niet ongesteld :).

Het schijnt dat als je in een rustige fase een zwangerschap ingaat, het waarschijnlijk al die tijd sowieso rustig blijft. Goede invloed van hormomen enzo, denk ik :)

Moet wel vanaf 20 weken stoppen met mijn medicatie, daar zie ik wel een beetje tegenop.
pi_104295685
Kan me voorstellen dat je er tegen opziet om met de medicatie te stoppen, vooral als je er nu goed ingesteld mee bent.
Zijn er wel alternatieven die je mag nemen, mocht je echt klachten krijgen? Of bekijken ze dat tzt?
pi_104295782
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 20:47 schreef Sethiwe het volgende:
Kan me voorstellen dat je er tegen opziet om met de medicatie te stoppen, vooral als je er nu goed ingesteld mee bent.
Zijn er wel alternatieven die je mag nemen, mocht je echt klachten krijgen? Of bekijken ze dat tzt?
Nope, kan niet. Ik reageer niet meer op lichtere medicatie, dus dat zal niet gaan dan. Misschien, stel dat het echt superslecht zou gaan, dat je dan een prednisonkuur krijgt. Maar dat lijkt me absoluut niet gewenst qua zwangerschap enzo. Ach ja, we zullen wel zien :) Ga er gewoon van uit dat het allemaal prima gaat :)
pi_104296239
Ik hoop met je mee dat alles goed blijft gaan :*.
Wel heftig hoor dat je al aan de zwaarste medicatie zit, kan me dan helmaal voorstellen dat je er dan tegen opziet om te stoppen. Hopelijk gaat het onder invloed van de zwangerschapshormonen helemaal goed.
pi_104309554
Cocotrimonium, De prednison krijg je dat via het infuus (de solu medrol) of krijg je de tabletten?

Het infuus kan in uiterste noodzaak wel gegeven worden tijdens de zwangerschap. Dit is namelijk net een andere verbinding dan de 'gewone' prednison. Je moet dan waarschijnlijk een dag of 2 langer in het zh blijven zodat ze je beter in de gate kunnen houden.

Morgen mijn NOD, maar ik ga ervan uit dat ik meedoe aan de volgende ronde... het was te mooi om waar te zijn om te denken dat de eerste ronde gelijk raak zou zijn ;)
pi_104309743
Volgens mij is hier ook mijn eisprong geweest, nu 2 weken wachten en kijken of we "a bun in the oven" hebben :+
pi_104310037
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 08:58 schreef AED86 het volgende:
Cocotrimonium, De prednison krijg je dat via het infuus (de solu medrol) of krijg je de tabletten?

Het infuus kan in uiterste noodzaak wel gegeven worden tijdens de zwangerschap. Dit is namelijk net een andere verbinding dan de 'gewone' prednison. Je moet dan waarschijnlijk een dag of 2 langer in het zh blijven zodat ze je beter in de gate kunnen houden.
Ah, dat wist ik niet :) Ben alleen bekend met de tabletten. Dat zou dan een optie kunnen zijn mocht ik weer ziek worden.

Heb je al wat klachten dat je denkt dat je ongesteld gaat worden?

Aurum, ben beniewd :) Waar merkte jij het aan? Vies veel zin ook? :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')