Thanks!quote:Op zondag 6 november 2011 16:10 schreef Freubelot het volgende:
Enfermera, welkom! En leuk een nieuw huis. Ik hoop dat jullie snel de kinderkamer kunnen gaan behangen
Thanks!quote:Op zondag 6 november 2011 16:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
Welkom Enfermera
Edit: spiekte net even in je fotoboek, en zag dat jij op de meest awesome dag van het jaar jarig bentToevallig ook bouwjaar '81?
Thanks!quote:Op zondag 6 november 2011 17:46 schreef Women86 het volgende:
Welkom Enfermera, hoop voor jullie snel een 2e streepje en dus direct de kinderkamer mee klussen!
Thanks!quote:Op zondag 6 november 2011 18:52 schreef Sethiwe het volgende:
Welkom Enfermera, ik hoop dat je snel door kan naar Z&G. Al zal je vriend daar misschien iets minder blij mee zijn, als hij dan door moet klussen.
Haha thanks! XDquote:Op zondag 6 november 2011 19:13 schreef Mangostine het volgende:
Veel klusplezier Enfermera, in de breedste zin van het woord
Yeah, herkenbaarquote:Op maandag 7 november 2011 12:40 schreef Freubelot het volgende:
Hallo allemaal![]()
Zijn er binnenkort nog aanstaande NOD's? Er staan er niet zoveel in de OP.
Hier geen nieuws. Ik vind het wel lastig dat ik nu mijn cyclus niet weet. Over anderhalve week gaan we een weekje weg. Dan is het 4 weken geleden dat het mis ging, zul je zien dat tijdens de vakantie dein alle hevigheid losbreken.. Dat wordt sjouwen met tampons enzo.. Maar ja, daar is dus geen pijl op te trekken, kan ook zomaar 2 weken langer duren. (en dat ik dat dus niet weet, vind ik een beetje irritant..)
Maar goed, we gaan Kwisted gewoon lekker achterna dames
Misschien blijven dequote:Op maandag 7 november 2011 13:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Yeah, herkenbaarIk vraag me ook af wanneer ik weer ongesteld ga worden. Ga maar uit van 'gewoon' 4 weken, in eerste instantie. Geen idee of dat ook klopt
Wel lekker hoor, een weekje wegWaar gaan jullie heen?
Dat kan, maar het kan ook 2 weken langer duren..quote:Op maandag 7 november 2011 16:51 schreef Mangostine het volgende:
Coco, freub, moet je cyclus zich nu weer helemaal hervinden, of kan het ook doorgaan in het oorspronkelijke ritme?
Wie weetquote:Op maandag 7 november 2011 16:50 schreef Freubelot het volgende:
[..]
Misschien blijven dewel weg..
![]()
We gaan lekker een weekje bijkomen in Zweden. Heerlijk, mooie natuur en even geen werk of ander gedoe!!
Leuk om je ook eens in OUD tegen te komen! Succes en hopelijk snel door naar ZenG.quote:Op zondag 6 november 2011 16:07 schreef Enfermera het volgende:
Hoi![]()
Ik wil me even melden hier, alhoewel ik eerst niet zeker wist of ik het wel moest doen XD Maar ik denk dat het wel fijn is om het er over te hebben (naast wat vriendinnen die ik in vertrouwen heb genomen), dus ja.![]()
![]()
Ben sinds eind september gestopt met de pil (want hopeloos, heb zoveel dingen geprobeerd maar wat zijn synthetische hormonen hopeloos), was eigenlijk pas de bedoeling dat we zouden beginnen met proberen als we in ons nieuwe huis zouden zitten, maar we krijgen eind november al de sleutel dus ja, boeit niet
Nadat ik gestopt was met de pil ben ik wel gelijk begonnen met foliumzuur maar ben pas begin deze maand ongesteld geworden. Gelukkig doet alles het nog, zo te merken. Auwauw zeg, die 1e dag, pffMagoed. Alles voor het goeie doel he. Dus ja, nu begint het echt, ben benieuwd. Wel spannend hoor
![]()
![]()
Oh, en kwisted, ik ken je (nog) niet, maar gefeli!![]()
Thanks!quote:Op maandag 7 november 2011 20:09 schreef Nanadu het volgende:
Welkom Enfermera!
Coco en Freubelot ik hoop dat jullie snel meer duidelijkheid hebben over jullie cyclus.
Het is weer wat rustiger in mijn priveleven dus heb weer wat meer tijd om mee te lezen en posten. Ik ben inmiddels sinds een paar dagen begonnen met ovulatietesten. Ik heb vanaf het begin al een lichte roze streep en het is nu afwachten tot hij donkerder wordt. Op basis van mijn vorige cyclus en een lf van 14 dagen moet dit donderdag of vrijdag gebeuren. Ondertussen zijn we wel aan het klussen, baat het niet dan schaat het niet
Thanks! En...quote:Op maandag 7 november 2011 22:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
Leuk om je ook eens in OUD tegen te komen! Succes en hopelijk snel door naar ZenG.
Thanks!quote:Op maandag 7 november 2011 23:29 schreef dananana het volgende:
Enfermera welkom en hopelijk mag je snel weer door!![]()
soms haat ik mijn lijfben ik een beetje over de teleurstelling heen dat het deze maand niet gaat lukken.. krijg ik ineens weer stomme signalen alsof het heeeeeel misschien toch nog iets kan worden
natuurlijk weet ik dat het niet zo zal gaan, maar dat stomme stemmetje in mn achterhoofd is heeeeel hard aan het brullen
![]()
volgens FF heb ik woensdag mn nod..terwijl ik zelf denk dat het vandaag of morgen is.. heb sinds vrijdag gekleurde veegsels zegmaar alsofkomt.. zoals dat elke maand gaat.. en nu ineens zijn er bijna geen gekleurde veegsels meer
![]()
been there done that.. dan ben je net weer op het punt dat je hoop begint te krijgen en dan komteven flink de waarheid vertellen...
dus.. als ik nou alleen nog even 2 dagen niet helemaal ga hopen.. misschien dat ik dan niet weer die stomme teleurstelling hoef door te maken![]()
Wat ben ik toch een vrouw
Dankje!quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:11 schreef _aurum_ het volgende:
Welkom Enfermera!
Danana: Ik hoop dat het raak is deze maand
Doeg Kwisted
Ben ik ook benieuwd naar, zijn alvast ervaren gebruikers hier dus kan iemand hier wat meer over vertellen? Is het echt best wel secuur werk met op vaste tijden ofzo?quote:Op woensdag 9 november 2011 08:03 schreef milka82 het volgende:
(..) Maar goed,nu uitvinden hoe zoiets werkt met die ovulatietesten
Ik heb zelf wel een tijdje ovulatietesten gebruikt en mij zijn ze wel goed bevallen. Ik begon met testen op dag 10 tot de streepjes lichter werden/verdwenen. Als je een beetje regelmatige cyclus hebt en je test een paar maanden dan heb je het ook wel dusdanig in kaart dat je ook wel weer wanneer je eisprong is.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:12 schreef Women86 het volgende:
Ben ik ook benieuwd naar, zijn alvast ervaren gebruikers hier dus kan iemand hier wat meer over vertellen? Is het echt best wel secuur werk met op vaste tijden ofzo?
Haha, spannend Milka! Ik gebruik ook de ovutesten en vind het ook erg handig. Ik weet nu ongeveer wanneer mijn eisprong is, dus met een paar testjes per maand ben ik klaar! En wat Kyara zegt, tempen komt heel nauwkeurig. Mijn ha zei ook dat tempen minder nauwkeurig is dan de ovutesten. Ik gebruik ze nu allebei.quote:Op woensdag 9 november 2011 08:03 schreef milka82 het volgende:
Ik heb het gedaan,een compleet 'zwanger worden' pakket besteld.... Was afgelopen zondag op een bayshower van mijn schoonzusje met nog een aantal zwangeren *rammel rammel* plus dat dit nu ronde vijf wordt en ik ongeduldig ben,zucht. Maar goed,nu uitvinden hoe zoiets werkt met die ovulatietesten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |