Thanks!quote:Op zondag 6 november 2011 16:10 schreef Freubelot het volgende:
Enfermera, welkom! En leuk een nieuw huis. Ik hoop dat jullie snel de kinderkamer kunnen gaan behangen
Thanks!quote:Op zondag 6 november 2011 16:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
Welkom Enfermera
Edit: spiekte net even in je fotoboek, en zag dat jij op de meest awesome dag van het jaar jarig bentToevallig ook bouwjaar '81?
Thanks!quote:Op zondag 6 november 2011 17:46 schreef Women86 het volgende:
Welkom Enfermera, hoop voor jullie snel een 2e streepje en dus direct de kinderkamer mee klussen!
Thanks!quote:Op zondag 6 november 2011 18:52 schreef Sethiwe het volgende:
Welkom Enfermera, ik hoop dat je snel door kan naar Z&G. Al zal je vriend daar misschien iets minder blij mee zijn, als hij dan door moet klussen.
Haha thanks! XDquote:Op zondag 6 november 2011 19:13 schreef Mangostine het volgende:
Veel klusplezier Enfermera, in de breedste zin van het woord
Yeah, herkenbaarquote:Op maandag 7 november 2011 12:40 schreef Freubelot het volgende:
Hallo allemaal![]()
Zijn er binnenkort nog aanstaande NOD's? Er staan er niet zoveel in de OP.
Hier geen nieuws. Ik vind het wel lastig dat ik nu mijn cyclus niet weet. Over anderhalve week gaan we een weekje weg. Dan is het 4 weken geleden dat het mis ging, zul je zien dat tijdens de vakantie dein alle hevigheid losbreken.. Dat wordt sjouwen met tampons enzo.. Maar ja, daar is dus geen pijl op te trekken, kan ook zomaar 2 weken langer duren. (en dat ik dat dus niet weet, vind ik een beetje irritant..)
Maar goed, we gaan Kwisted gewoon lekker achterna dames
Misschien blijven dequote:Op maandag 7 november 2011 13:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Yeah, herkenbaarIk vraag me ook af wanneer ik weer ongesteld ga worden. Ga maar uit van 'gewoon' 4 weken, in eerste instantie. Geen idee of dat ook klopt
Wel lekker hoor, een weekje wegWaar gaan jullie heen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |