Ja, ik heb vaker kuren gehad waarbij ik begon op 50 of 40 miligram. En uiteindelijk afbouwen naar de schattige roze pilletjes van 5mgquote:Op zondag 13 november 2011 10:13 schreef AED86 het volgende:
Het infuus is wel tikkie sterkerde max sterkte van tabletten is 30mg (er wordt wel gecombineerd met verschillende sterktes bv 1 tablet van 30mg en 1 van 20mg) en het infuus is 500 tot 1000mg
![]()
Vandaag last van een zeurende onderrug, en volgens manlief ben ik de afgelopen week een kacheltje geweest. Gisteravond grapte hij al dat de kachel stuk is, ik voelde niet meer zo warm aan(ik heb geen koorts of verhoging gehad)
De vroege test die ik gedaan heb was negatief, ik ga er maar van uit dat dat ook klopt.
dat is volgens mij wel iets want bijna iedereen slikt die zwanger wil worden.quote:Op zondag 13 november 2011 14:35 schreef Barretje80 het volgende:
tnx voor het welkom..
goed.. foliumzuur dus..
dat moet dan maar op het boodschappenlijstje
ik begreep dat het met het zwanger worden dan niet veel te maken heeft .. maar meer met de groei van de baby in je buik toch??quote:Op zondag 13 november 2011 15:08 schreef Women86 het volgende:
[..]
dat is volgens mij wel iets want bijna iedereen slikt die zwanger wil worden.
Maar veel verschilt het niet, toch? Is prednison geen 'nep' hydrocortison ofzo?quote:Op zondag 13 november 2011 16:28 schreef Sethiwe het volgende:
Coco hydrocortison is idd weer iets anders als prednison.
Ghehehe XD Yup.....quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou, op *dit* exacte moment zit ik op de wcGourmetten, dus eigen schuld, hehe
Maar laatste opvlamming is nu bijna 3 jaar geleden, Remicade doet het gelukkig goed
(cu sinds 2003 btw)
Thanks!quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:35 schreef Sethiwe het volgende:
Cocotrimonium sterkte met je buik/ darmen, voor enfermera natuurlijk ook.
Moeten jullie nu extra co als je zwanger wordt of is er een groter risico op opvlamming?
Cocotrimonium, hopelijk heeft het klussen succes gehad en wordt je over 2 weken niet ongesteld.
Sopho even afwachten dan of je een nuchtere decembermaand in gaat...
Nanadu ben benieuwd of je positieve test ovulatietest overslaat op een positieve zwangerschapstest.
Milka en Enfermera succes met klussen.
Oeh, tof!quote:Op zondag 13 november 2011 14:05 schreef Barretje80 het volgende:
meld zich ook
de eerste klusbeurt zit er hier op![]()
nu kijken hoe of wat
ik/we zijn nog helemaal niet ingeslingerd over het hoe en wat..
binnenkort maar eens aan de "middeltjes"
Hoe gestructureerd ( foliumzuur, eetpatron, ovulatie test, boeken en de hele rimram) zijn jullie??
ben benieuwd naar de ervaringen en tips hier
Ja, als ik zwanger ben ga ik ook wel zo'n multivitaminending kopen voor zwangerenquote:Op zondag 13 november 2011 15:42 schreef AED86 het volgende:
foliumzuur verkleint de kans op een open ruggetje bij de baby, het wordt aanbevolen om minimaal 1 maand voor de bevruchting te starten met foliumzuur. Je moet doorgaan met foliumzuur tot ten minste de eerste twee maanden van de zwangerschap.
Tevens schijnt extra vitamine D tijdens de zwangerschap ook goed te zijn.
Hahahahhahaquote:Op zondag 13 november 2011 20:13 schreef Spewey het volgende:
Zo, eisprong achter de rug and now we wait....
(echt, ik vraag aan sinterklaas geduld want dat heb ik totaal niet.)
hi enfe!quote:Op maandag 14 november 2011 10:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oeh, tof!![]()
Eigenlijk moet je foliumzuur al een maand slikken voordat je gaat klussen...Ik ben best streng in mn foliumzuur, dat neem ik echt structureel elke dag in.
Eten doe ik nu ook heel voorzichtig mee, vooral rauwe dingen, en als ik rauwe groenten eet goed wassen. Verder gewoon regelmatig klussen en ik mag begin december testen als ik niet ongesteld wordt
Dus we zien het wel! (dit is pas ronde 1 voor mij hoor dus ja XD)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |