abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 november 2011 @ 11:12:20 #126
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_104346057
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 10:56 schreef Freubelot het volgende:
*strooit geduld in het topic*

Ik heb geen eisprong gevoeld ofzo. Tijdstechnisch zou ik die al wel gehad moeten hebben als ik kijk naar de negatieve test.. Ik weet dus niet waar ik aan toe ben, aargh!!!
(kleine frustratiepost :@ )

AED hoe is het bij jou? Vandaag NOD toch?
KLUSTIJD!!! :D *O* XD
quote:
7s.gif Op maandag 14 november 2011 11:04 schreef Barreltje het volgende:

[..]

hi enfe! ;)
(voor de anderen : barreltje = barretje @ work :P )

mja.. in de gewone multivitaminen zit ook al foliumzuur.. 200 micro gram.. het zal toch wel iets helpen?? ;)
maar idd.. vandaag tijdens de pauze even langs de etos en een potje halen :P
Ahaaaa! :* Barreltjeee *O* :D

Ja, maar je hebt heel veel nodig hoor, 400 microgram ;) Zeker in het begin als je nog niet doorhebt als je zwanger bent is het belangrijk, want tot week 10 wordt alles aangelegd, daarna is het al af ;) Dus zeker heeul belangrijk! Haha doe dat! :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_104349948
:W

Kom ook weer even kijken! Wel meegelezen, maar een paar dagen niet gepost. Spannend weer met alle wachtweken hier!
En Sopho, wij hebben ook een broertje/zusje op het verlanglijstje staan! Hoop zo dat deze ronde raak is!

Ik zit nu op dag 31.. normaal rond 28/29 dagen! Wel al gisteren en vandaag heeeeeel iets rood/bruinig slijm... hopelijk zet dit niet door in een ongesteldheid! Ik hoop het zooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!
pi_104350432
Meiden ik sluit me weer bij jullie aan. Ik heb na een weekend bloedverlies net een echo gehad. Het was helaas een miskraam. Ik heb me dit weekend echt zwaar kut gevoeld. Je zit op je rose wolk en je valt er vanaf.. ;(

De echo liet zien dat mijn baarmoeder gelukkig al helemaal schoon is, dus geen nachtmerrie van curretage ofzo! Ik mag ook direct weer aan de slag, en ze verwachtte dat mijn eisprong niet dit weekend maar de volgende zal zijn. En geloof me, dan gaan we er weer voor! Nu dus weer even wat ovulatietestjes bestellen bij sensitest. En weer even genieten van wijn en kaas en sushi!
pi_104350553
Kwisted, ook hier een :* ! Hopelijk is het snel weer raak!
  † In Memoriam † maandag 14 november 2011 @ 13:56:26 #130
309370 Nanadu
pi_104350780
Kwisted van mij ook een :* wat balen voor je, maar wel fijn dat het allemaal schoon is en dat je het redelijk hebt kunnen verwerken. Veel succes en hopen dat het maar snel weer raak mag zijn!
  maandag 14 november 2011 @ 14:40:31 #131
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_104352250
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 13:33 schreef Labelloo het volgende:
:W

Kom ook weer even kijken! Wel meegelezen, maar een paar dagen niet gepost. Spannend weer met alle wachtweken hier!
En Sopho, wij hebben ook een broertje/zusje op het verlanglijstje staan! Hoop zo dat deze ronde raak is!

Ik zit nu op dag 31.. normaal rond 28/29 dagen! Wel al gisteren en vandaag heeeeeel iets rood/bruinig slijm... hopelijk zet dit niet door in een ongesteldheid! Ik hoop het zooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!
Oehhh, spannend.....!!!
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 13:47 schreef Kwisted het volgende:
Meiden ik sluit me weer bij jullie aan. Ik heb na een weekend bloedverlies net een echo gehad. Het was helaas een miskraam. Ik heb me dit weekend echt zwaar kut gevoeld. Je zit op je rose wolk en je valt er vanaf.. ;(

De echo liet zien dat mijn baarmoeder gelukkig al helemaal schoon is, dus geen nachtmerrie van curretage ofzo! Ik mag ook direct weer aan de slag, en ze verwachtte dat mijn eisprong niet dit weekend maar de volgende zal zijn. En geloof me, dan gaan we er weer voor! Nu dus weer even wat ovulatietestjes bestellen bij sensitest. En weer even genieten van wijn en kaas en sushi!
He gatverdarrie, dat meen je! -O- driewerf bah!! :( Sterkte meis... :*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_104352302
Kwisted: :*
pi_104352587
Kwisted sterkte ermee, hopelijk kan je snel weer terug en mag je er 9 maanden blijven :*

Freubelot balen dat je niet weet waar je aan toe bent :*

Labelloo spannend. Al een idee wanneer je een test gaat doen?
pi_104353029
Kwis :* sterkte, fijn dat jullie direct weer door kunnen.
pi_104353090
kwisted :*

WB labelloooooo :)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_104353200
Ah Kwisted :* Mogen de volgende met bizonkit worden vastgezet in jou.

Labelloo, wat, dat is spannend!
pi_104353700
kwisted, sterkte!

Labelloo, spannend zeg!

Hebben jullie iets waar je je menstruatie in bijhoudt, online zeg maar? Ik had ooit menstruatiekalender.net maar dat vind ik echt niets meer. Welke andere raden jullie aan?
  Vis een optie? maandag 14 november 2011 @ 15:29:37 #138
70532 loveli
N
pi_104353868
Ik gebruik www.mynfp.de, kost 1 euro per maand. Vroeger gebruikte ik het moment van loonbetaling als referentie, dat was iets minder nauwkeurig ;)
crap in = crap out
pi_104354410
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 14:52 schreef Sethiwe het volgende:
Labelloo spannend. Al een idee wanneer je een test gaat doen?
Heb vanmiddag een test gedaan... negatief! :{ Maar ik dit ook pas op 8 DPO, dus dat is eigenlijk ook wel wat vroeg. Late eisprong dus. Nog even afwachten dus. Ben heel erg benieuwd! Heb voor mijn gevoel ook wat gevoeliger borsten/tepels terwijl ik dat normaal nooit heb.
pi_104355123
Balen Labelloo, hopelijk over een paar dagen meer succes!!!
pi_104355816
Labelloo, ik zit in de duimstand hoor! ^O^
pi_104357033
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 15:24 schreef sterrenmunt het volgende:

Hebben jullie iets waar je je menstruatie in bijhoudt, online zeg maar? Ik had ooit menstruatiekalender.net maar dat vind ik echt niets meer. Welke andere raden jullie aan?
ik gebruik op mijn mobiel 'OvulationDays'. Het is gratis en werkt voor mij perfect. Het is wel niet online, ik heb het gedownload.

Labelloo, spannend! Ik duim voor je

Hoe is het hier verder eigenlijk? Heb ik iets gemist? Nog dames met een aankomende NOD?
pi_104357140
:* Kwisted, wat rot! Dat je maar weer snel terug mag naar Z&G hoor!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_104358142
quote:
kwisted, sterkte!

Labelloo, spannend zeg!

Ik houd het bij op www.fertilityfriend.com. Ze hebben tegenwoordig ook een app, dus helemaal makkelijk! Is gratis trouwens.
pi_104359211
Kwisted :*
pi_104366876
ach weetje ik kan het relativeren nu. En ondanks dat het kut is ben ik wel heel blij dat ik dus wel zwanger kán worden. Aangezien ik bang was voor de mmm..

Op internet lees ik dat je na een miskraam vaak heel snel weer zwanger bent, dus daar reken ik dan wel weer op :P
pi_104367595
Kwisted wat ontzettend rot voor jullie! :N Alles wat op internet staat is waar O-) naja.. hopelijk wat jij hebt gelezen iig dan :P

Oeh spannend Labelloo! Ik heb die zelfde app ook, maar ik heb een jaar gebruik moeten inkopen na de maand proberen.. hoe komt het dat jij gratis kan? Of gebruik je het nog maar kort? Ik was iets van 38 euro kwijt voor een jaar :? mooie verkooppraat hadden ze want als je zwanger bent mag je gebruik maken van een soort zwangerschapsvolgsysteem wat ze ook hebben.. geen idee wat het is.. maar hoop het snel te ontdekken :D

Wij mogen volgende week nr het ziekenhuis en heb een beetje een *O* / -O- gevoel :P heel spannend!
pi_104370999
quote:
kwisted, sterkte!

Labelloo, spannend zeg!

Ik heb de app My Days, bevalt me goed.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_104373343
Kwisted :*, in ieder geval fijn dat jullie weer direct verder mogen, zo snel mogelijk weer naar Z&G

Hier de app Period Tracker, wel grappig, daar kun je van alles op invullen en hij rekent zelfs met een onregelmatige cyclus het gemiddelde uit en wanneer je dan dus volgens de gemiddelden je eisprong zou moeten hebben. Hij zegt dat ik hem morgen heb :) ben benieuwd, nog ff flink klussen dus :D
pi_104378672
:( Ik schuif denk ik maar weer een ronde op.. :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')