KLUSTIJD!!!quote:Op maandag 14 november 2011 10:56 schreef Freubelot het volgende:
*strooit geduld in het topic*
Ik heb geen eisprong gevoeld ofzo. Tijdstechnisch zou ik die al wel gehad moeten hebben als ik kijk naar de negatieve test.. Ik weet dus niet waar ik aan toe ben, aargh!!!
(kleine frustratiepost)
AED hoe is het bij jou? Vandaag NOD toch?
Ahaaaa!quote:Op maandag 14 november 2011 11:04 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hi enfe!
(voor de anderen : barreltje = barretje @ work)
mja.. in de gewone multivitaminen zit ook al foliumzuur.. 200 micro gram.. het zal toch wel iets helpen??
maar idd.. vandaag tijdens de pauze even langs de etos en een potje halen
Oehhh, spannend.....!!!quote:Op maandag 14 november 2011 13:33 schreef Labelloo het volgende:
![]()
Kom ook weer even kijken! Wel meegelezen, maar een paar dagen niet gepost. Spannend weer met alle wachtweken hier!
En Sopho, wij hebben ook een broertje/zusje op het verlanglijstje staan! Hoop zo dat deze ronde raak is!
Ik zit nu op dag 31.. normaal rond 28/29 dagen! Wel al gisteren en vandaag heeeeeel iets rood/bruinig slijm... hopelijk zet dit niet door in een ongesteldheid! Ik hoop het zooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!
He gatverdarrie, dat meen je!quote:Op maandag 14 november 2011 13:47 schreef Kwisted het volgende:
Meiden ik sluit me weer bij jullie aan. Ik heb na een weekend bloedverlies net een echo gehad. Het was helaas een miskraam. Ik heb me dit weekend echt zwaar kut gevoeld. Je zit op je rose wolk en je valt er vanaf..![]()
De echo liet zien dat mijn baarmoeder gelukkig al helemaal schoon is, dus geen nachtmerrie van curretage ofzo! Ik mag ook direct weer aan de slag, en ze verwachtte dat mijn eisprong niet dit weekend maar de volgende zal zijn. En geloof me, dan gaan we er weer voor! Nu dus weer even wat ovulatietestjes bestellen bij sensitest. En weer even genieten van wijn en kaas en sushi!
Heb vanmiddag een test gedaan... negatief!quote:Op maandag 14 november 2011 14:52 schreef Sethiwe het volgende:
Labelloo spannend. Al een idee wanneer je een test gaat doen?
ik gebruik op mijn mobiel 'OvulationDays'. Het is gratis en werkt voor mij perfect. Het is wel niet online, ik heb het gedownload.quote:Op maandag 14 november 2011 15:24 schreef sterrenmunt het volgende:
Hebben jullie iets waar je je menstruatie in bijhoudt, online zeg maar? Ik had ooit menstruatiekalender.net maar dat vind ik echt niets meer. Welke andere raden jullie aan?
Ik houd het bij op www.fertilityfriend.com. Ze hebben tegenwoordig ook een app, dus helemaal makkelijk! Is gratis trouwens.quote:Op maandag 14 november 2011 15:24 schreef sterrenmunt het volgende:
kwisted, sterkte!
Labelloo, spannend zeg!
Hebben jullie iets waar je je menstruatie in bijhoudt, online zeg maar? Ik had ooit menstruatiekalender.net maar dat vind ik echt niets meer. Welke andere raden jullie aan?
Ik heb de app My Days, bevalt me goed.quote:Op maandag 14 november 2011 15:24 schreef sterrenmunt het volgende:
kwisted, sterkte!
Labelloo, spannend zeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |