even aan ruiken, als het nog goed ruikt kan het prima.quote:Op zondag 6 november 2011 12:07 schreef monsterd. het volgende:
Even een vraagje: Ik heb gehakt al 3 dagen ontdooit in de koelkast liggen wat eerder uit de diepvries kwam. Kan ik dat nog eten en zo ja, wat zal ik er dan van maken?
Echte rauwe gehakt? Mwah dat zou ik toch meestal op de dag dat je het ontdooid hebt eten, of eentje erna. Het kan altijd wel langer als het er nog goed uitziet en goed ruiktquote:Op zondag 6 november 2011 12:07 schreef monsterd. het volgende:
Even een vraagje: Ik heb gehakt al 3 dagen ontdooit in de koelkast liggen wat eerder uit de diepvries kwam. Kan ik dat nog eten en zo ja, wat zal ik er dan van maken?
Het ziet er nog normaal uit! Ga het gewoon proberenquote:Op zondag 6 november 2011 12:10 schreef hugsy33 het volgende:
[..]
even aan ruiken, als het nog goed ruikt kan het prima.
Lekkere hamburgers op brood
Hier kun je niet eens boodschappen doen op zondag.quote:Op zondag 6 november 2011 15:17 schreef Bienelientjee het volgende:
Eet vanavond maar pizzaMijn bezoek van vandaag heeft gisteravond laat pas afgezegd en heb geen zin om naar het winkelcentrum te fietsen voor boodschappen
Ik hoop dat je niet uit gaat vanavond?quote:Op maandag 7 november 2011 10:09 schreef Schenkstroop het volgende:
Net 3 pistoletjes gekocht. en heb ook knoflook-kaas, salami en sate
1equote:Op maandag 7 november 2011 18:17 schreef _Loki het volgende:
Uit een pakje kant en klaar of uit een pakje poedersaus en poederkruiden?
1e geval: niet doen. 2e geval: kan makkelijk.
Kan nog prima, dat spul is minimaal een maand houdbaar.. dat het nu 3 dagen later is weet die bami nietquote:Op maandag 7 november 2011 18:14 schreef StijnDa het volgende:
Ik heb nog bami goreng met babi pangang uit een pakje staan, maar de datum is 4 november. Nog te eten of moet ik naar de supermarkt?
jammer dat ik die eter niet benquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:28 schreef Bluezz het volgende:
Eigen brouwsel knolselderijsoepie met ui en knof en parmezaan erover
Vanavond eters en die krijgen :
Kruidenbrie met een likkie perengelei op toast en knoflookolijven bij de borrel
Carpaccio 'saté'
Coquilles in pata negra op een zacht groen bedje van avocadopuree
Gehaktbrood met kikkererwten en tomaat uit de oven a la JO
IJs IJs IJs IJs toe
quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:53 schreef theKiD het volgende:
Zometeen tomatensoep met ballen en knapperbolletjes erdoor
Gelucht? Ze hebben je naar buiten gegooid met kaas en al? Wat een nare mensen! Als je een Fokknokploeg zoek, dan hou ik me aanbevolen!quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Vanmiddag lekker gelucht met bolletjes kaas, ham, kroket, soep e.d, altijd lekker.
Nu een blokje pure choco
STraks, hutspot met gehaktballetjes
leef je op appels en beschuiten tot aan je avondmaal?quote:Op zondag 6 november 2011 12:08 schreef maxmeyer het volgende:
Vanochtend een appel, toen tussendoor nog een. Dadelijk paar beschuiten als middageten. Vanavond heerlijke rosbief eten
We eten hetzelfde vanavondquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:13 schreef boem-dikkie het volgende:
Vanavond Franse uiensoep met een broodje.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:21 schreef foodlover het volgende:
Zo vanalles wat: lontong, boontjes, tauge, tempeh kering, pindasaus, gebakken eitje en wat kipfilet met citroengras en chilipeper.
ook wat zuurkool op die hotdog eej!quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:05 schreef Staal het volgende:
Ik ga zo meteen gewoon twee hotdogs onder mijn neus stoppen, de rups eet sla met spekjes en later vanavond ga ik mijn befaamde zuurkoolschotel maken zodat partner dat morgen mee kan nemen naar zijn werk.
Ja, wat denk je.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ook wat zuurkool op die hotdog eej!
Oh dit had ik al gezegd.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Franse uiensoep met van die kruiden-boter stokbroodjes uit de oven.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Franse uiensoep met van die kruiden-boter stokbroodjes uit de oven.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:56 schreef Staal het volgende:
[..].
Klassiek gemaakt vind ik dit wel echt zo onwijs lekker. Het is dat ik te weinig uien in huis heb. Grmbl.
Dit klinkt trouwens verdomd lekker!quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:21 schreef foodlover het volgende:
Zo vanalles wat: lontong, boontjes, tauge, tempeh kering, pindasaus, gebakken eitje en wat kipfilet met citroengras en chilipeper.
Ja en toen moesten we nog vuurtjes blussen ook nogquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gelucht? Ze hebben je naar buiten gegooid met kaas en al? Wat een nare mensen! Als je een Fokknokploeg zoek, dan hou ik me aanbevolen!
Ja, ik las het al.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:15 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]Ik heb er net ook van gesmuld!
Hoezo niet? Ben je wat ziek?quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:43 schreef Madame_Paon het volgende:
Gebakken rijst. Nu maar hopen dat ik het binnenhoud ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |