We eten hetzelfde vanavondquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:13 schreef boem-dikkie het volgende:
Vanavond Franse uiensoep met een broodje.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:21 schreef foodlover het volgende:
Zo vanalles wat: lontong, boontjes, tauge, tempeh kering, pindasaus, gebakken eitje en wat kipfilet met citroengras en chilipeper.
ook wat zuurkool op die hotdog eej!quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:05 schreef Staal het volgende:
Ik ga zo meteen gewoon twee hotdogs onder mijn neus stoppen, de rups eet sla met spekjes en later vanavond ga ik mijn befaamde zuurkoolschotel maken zodat partner dat morgen mee kan nemen naar zijn werk.
Ja, wat denk je.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ook wat zuurkool op die hotdog eej!
Oh dit had ik al gezegd.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Franse uiensoep met van die kruiden-boter stokbroodjes uit de oven.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Franse uiensoep met van die kruiden-boter stokbroodjes uit de oven.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:56 schreef Staal het volgende:
[..].
Klassiek gemaakt vind ik dit wel echt zo onwijs lekker. Het is dat ik te weinig uien in huis heb. Grmbl.
Dit klinkt trouwens verdomd lekker!quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:21 schreef foodlover het volgende:
Zo vanalles wat: lontong, boontjes, tauge, tempeh kering, pindasaus, gebakken eitje en wat kipfilet met citroengras en chilipeper.
Ja en toen moesten we nog vuurtjes blussen ook nogquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gelucht? Ze hebben je naar buiten gegooid met kaas en al? Wat een nare mensen! Als je een Fokknokploeg zoek, dan hou ik me aanbevolen!
Ja, ik las het al.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:15 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]Ik heb er net ook van gesmuld!
Hoezo niet? Ben je wat ziek?quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:43 schreef Madame_Paon het volgende:
Gebakken rijst. Nu maar hopen dat ik het binnenhoud ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |