Je weet niet wat muziek is, met je wit gespikkelde salami-worst, worst.quote:
Ik luister wel naar een modem.quote:
Neuh, Pat Benatar was leukquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:44 schreef Stout64 het volgende:
[..]
Dan zit je bij het verkeerde programma
Als iemand die KoL kan waarderen dat zegt kan ik alleen maar hartelijk lachenquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je weet niet wat muziek is, met je wit gespikkelde salami-worst, worst.
Die bedoel ikquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Gravity.En het klinkt best heel goed in 't echt.
maandag een paper inleveren en moet nog wel wat doen daarvoor... Gok erop dat dat morgen en zondag ook moet lukkenquote:
En onze onderbuur hond blaft de longen uit zijn lijf.... Pffff nog 2 jaar volhoudenquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:46 schreef Cee het volgende:
Godver, m'n bovenbuurvrouw loopt al de constante avond op d'r hakjes door de kamer te struinen en m'n benedenbuurman heeft besloten in de muren te gaan boren. Ik hoor geen sodemieter meer.
Lijkt me mijn grootste nachtmerrie. LaPo hebben terwijl je mobiel bent.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Was bijna klaarMobiel ben ik traag!
...en dan is de hond dood?quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:48 schreef Starlie het volgende:
[..]
En onze onderbuur hond blaft de longen uit zijn lijf.... Pffff nog 2 jaar volhouden
Koffie. Is dé oplossingquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:48 schreef Apotheose het volgende:
[..]
maandag een paper inleveren en moet nog wel wat doen daarvoor... Gok erop dat dat morgen en zondag ook moet lukkenHoop ik
Ik ben toch benieuwd naar de ervaring, want kan me het verschil niet voorstellenquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Lijkt me mijn grootste nachtmerrie. LaPo hebben terwijl je mobiel bent.
Overgeven is een oplossing?quote:
De man van Derek kan meedoen aan Help, Mijn Man heeft een Hobby.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:49 schreef Pheno het volgende:
Die bij Derek kan meedoen aan Obese. Krijg je dan quantumkorting?
Daar let ik normaalgesproken ook op! Tot nu toe heb ik de lapo weten te vermijden.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Lijkt me mijn grootste nachtmerrie. LaPo hebben terwijl je mobiel bent.
helpt niet. Kan zo koffie drinken voor slapengaan. Ik slaap er niet minder om. Maar goed.quote:
quote:
Oh ik vind het 100 keer leuker dan die klote audities.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een saai programma eigenlijk zo, duurt mij veel te lang allemaal
Wat dan precies? Ik heb het leukere nog niet ontdektquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik vind het 100 keer leuker dan die klote audities.
Je maakt veel sneller een fout, herstelt het minder snel. En dan het auto-aanvullen... Voor je het weet heb je een bizarre ttquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben toch benieuwd naar de ervaring, want kan me het verschil niet voorstellen
Als het zo door blijft blaffen valt het vanavond al dood neer van vermoeidheid maar over 2 jaar verhuizen wequote:
Daar werd ik af en toe wakker van een hoog irritant geluid.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:51 schreef iBenny het volgende:
Ik vind eht wel beter dan vorig seizoen
Samen zingenquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:51 schreef D. het volgende:
[..]
Wat dan precies? Ik heb het leukere nog niet ontdekt
vertelquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow
Benny mijn geheugen is terug
Kinsje?quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:52 schreef Karina het volgende:
Ja When a man loves a woman is van Michael Bolton?
Ja, de cover ja, maar Marco wordt niet gehinderd door enige kennisquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:52 schreef Karina het volgende:
Ja When a man loves a woman is van Michael Bolton?
Wordt er ook getongd ?quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:52 schreef Cee het volgende:
When a man loves a woman, van Ben Saunders!
Ik ben benieuwd hoe ze het in beeld brengenquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow
Benny mijn geheugen is terug
Zogenaamde ervaringquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:54 schreef Cee het volgende:
Wat is dat toch met die 'oudere' artiesten die zich meteen verheven boven de anderen voelen?
Jaquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe ze het in beeld brengen
Hij is de Stacey van dit programma.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, de cover ja, maar Marco wordt niet gehinderd door enige kennis
Toch vraag ik me af of die mensen van de camera niet stiekem gaan porren van "hey vertel eens wat je allemaal gedaan hebt", dan krijg je vanzelf die 'ik heb vroeger dit en dat en poeha gedaan".quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:54 schreef Cee het volgende:
Wat is dat toch met die 'oudere' artiesten die zich meteen verheven boven de anderen voelen?
Komt uit GTST, gruwelijk irritant he? Vind het wel bij haar passenquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kinsje?Ik dacht dat veel mensen 'kids' erg vonden, maar kinsje is nog veel erger
Ik vind het creepy.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:54 schreef Apotheose het volgende:
Waar slaat dat op: "ik had je vader kunnen zijn"In principe kan iemand die 12 jaar ouder is je vader al zijn. lul niet
Hij heeft het met haar moeder gedaanquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:54 schreef Apotheose het volgende:
Waar slaat dat op: "ik had je vader kunnen zijn"![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het creepy.
En nu wijst hij zelfs met z'n Haribo-banaan naar haar. Ieuw, vent.
Nu heb ik trek in zoete Haribo banaantjes en kikkersquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het creepy.
Nooit doorgebrokenquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:55 schreef Karina het volgende:
Waarom doe je dan mee? Als je toch al 30 jaar ervaring hebt? Sukkel.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het creepy.
Alleen de vliezen.quote:
Als ze slim is maakt ze 'm nu afquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:56 schreef Starlie het volgende:
Ooo pleaseee shut up!!! 30 jaar ervaring.... Zij heeft nog zeker 30 jaar te leven dan is hij al morsdood!
twitter:michella29 twitterde op vrijdag 04-11-2011 om 21:53:10Bart doet mij aan dries roelvink denken maar zingen kon hij wel vond ik dan he en wie ben ik geen jury! reageer retweet
Gewoon.. de battles in het algemeen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
Benny zei je nou net dat je het zoveel beter vindt dit jaar? Bedoel je dan ook dat ze de battles wat beter samenstellen? Gelijkwaardig aan elkaar, of gewoon de mensen solo?
Nee, dat zie ik niet.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:58 schreef KwadeAfdronk het volgende:
hijlijkt een beetje op george michael
Meer op Roel Driesvinkquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:58 schreef KwadeAfdronk het volgende:
hijlijkt een beetje op george michael
George Michael in een gele zwembroek geeft mij rare beelden door.quote:
Nouuuu wil ik weleens zien.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
George Michael in een gele zwembroek geeft mij rare beelden door.
Ja graag ja!!quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
Kom op, laat iemand doorgaan die ouder dan 30 is
Styling door Dolly Dot.quote:
Jaquote:
Zou kunnen. Geen idee.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:00 schreef Crohnjurist het volgende:
Is hij homo? Er staat 'familie en vriend'
Scheelt weer een Anouknummerquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
JaEnkel 20 jarig grut is niks aan.
Dan blijf ik wel wegquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Jouw naam vind ik zo niet passen in dit topic
quote:
Danny wil geen nickname change doenquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]je mag blijven hoor. Ik moet erom lachen.
Er staat 18 onder bij die kleine vinvis?quote:
Ik zag er ouder uit op m'n 13e denk ik, jaren welquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:04 schreef charmed_angel het volgende:
ik dacht dat die kleine 14 was ofzo
Dr facebook zegt 1994quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er staat 18 onder bij die kleine vinvis?
Klopt dan toch?quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
Huh Ansj zei dat er iemand jonger is dan mini kindje en nu is mini ineens oudste
Oh ik ben de draad kwijt door een andere post hier, lamaarquote:
Denk dat ze klein blijftquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:06 schreef D. het volgende:
Lennie moet later als ze groot is maar weer terug komen
Bang dat ze op die ander trapt.quote:
Zo is het origineel ookquote:
Ja, ik ook welquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:08 schreef charmed_angel het volgende:
Dit vond ik wel de leukste battle tot nu toe
Echt welquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:08 schreef Onnoman het volgende:
Dat kleine meisje.. gaat het delven, maar ze is wel echt een schatje hoor
Die Roggel zong die bagger ook altijd bij x-factorquote:
Bedankt, nu heb ik een nachtmerrie.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die Roggel zong die bagger ook altijd bij x-factor
Minor detailquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Een stijgende lijn omhoog? Iemand ooit een dalende lijn omhoog gezien?
Dan heeft het zo weinig indruk gemaakt dat ik het vergeten benquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die Roggel zong die bagger ook altijd bij x-factor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |