De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tr gemachtquote:
fipohunt ban ban ban banquote:
wil je een jaffa?quote:
sickquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Willen jullie een verhaal horen.
Oke kijk, ik ging dus slapen rond 2 uur ofzo gister.
En ik kon niet slapen, en ik moest 6 uur opstaan.
Echt te erg, gewoon geen enkele seconde geslapen he.
Toen stond ik maar op rond half 6 ofzo.
Ik zat half 7 in de trein,
Kapotvroeg.
En moest tentamen maken mja ik faalde
/end
wat een lelijke plek voor een tatoeagequote:Op vrijdag 4 november 2011 17:48 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker in zee pootje baden, voel je dat diertje plotseling tegen je tenen aankietelen.
Die jongen of die kreeft?quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:48 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker in zee pootje baden, voel je dat diertje plotseling tegen je tenen aankietelen.
ohquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:48 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb het over die kreeft trouwens niet die jongen.
OMGquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:48 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:47 schreef Drommeldaris het volgende:
YES IK HEB MIJN FAVORIETE LEPEL WEER GEVONDEN, HIJ LAG EEN WEEK ONDER MN BED, EVEN AFSPOELEN ONDER DE KRAAN EN ZO HEERLIJK GENIETEN![]()
![]()
Vertrek Van Naar Aankomst Hoequote:Op vrijdag 4 november 2011 17:48 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb het over die kreeft trouwens niet die jongen.
stalker muchquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vertrek Van Naar Aankomst Hoe
18:53 Treinstation Groningen
spoor 6a Treinstation Leeuwarden
spoor 8 19:29 [Sneltrein] Sneltrein
[Arriva] Arriva
richting Leeuwarden
19:29 Treinstation Leeuwarden de harmonie leeuwarden
theater/concertzaal 19:40 [lopen] lopen 11 min
Stalkerquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[Arriva] Arriva
richting Leeuwarden
quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[Arriva] Arriva
richting Leeuwarden
thnx ik was al paarsquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:51 schreef coban het volgende:
Ik heb geoducht ik leef nog jullienmogen weer ademen
Mooi, dan ben je al normaal genoegquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:53 schreef coban het volgende:
Zal ik mooi aankledn of zal ik gwn normaal.
Ik ga voor normaal. Thanks voor jullie inbreng.
Ik heb bockworst gekocht, ben je trots op me?quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mooi, dan ben je al normaal genoeg
Wil je zeggen dat ik abnormaal benquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mooi, dan ben je al normaal genoeg
Als een pauwquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:56 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik heb bockworst gekocht, ben je trots op me?
niceee lekker vullenquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:06 schreef Ouqz het volgende:
Yeah, aangenomen voor proefperiode. DEZE MAN HEEFT EEN BAAN.
Coolquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:06 schreef Ouqz het volgende:
Yeah, aangenomen voor proefperiode. DEZE MAN HEEFT EEN BAAN.
Dalando wil zijn kontje wel verkopen. Daar doe ik niet aan ah zemmel.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:09 schreef Dientje12 het volgende:
Cool
maar als je echt binnen wil komen.
Ik heb nog een klusje voor je.
of je bent voor leven binnen of voor leven fuckt op.
Deal?
Volgens mij welquote:
romantische boiquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:17 schreef coban het volgende:
Broertje:
Coban, als ik op je psp mag krijg je 1 kusje.
Ik: nee.
Bro: 5 kusjes dan?
Ik: oke.
Ik voel je manquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:21 schreef CyberJesus het volgende:
Ah, ik moet kakken maar ik heb zo geen zin
gewoon laten lopen, is het beste voor iedereenquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:21 schreef CyberJesus het volgende:
Ah, ik moet kakken maar ik heb zo geen zin
Zo maar even een poging wagen dan douchen en hangen met de boi's, kekkenshit.quote:
Of inhouden en 's avonds laat als een baas kakquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:23 schreef aight1 het volgende:
[..]
gewoon laten lopen, is het beste voor iedereen
dat is ook fijn gevoel altijd jaquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:23 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Of inhouden en 's avonds laat als een baas kak
Ik zie niet in wrm dat goed zou zijn voor onsquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:23 schreef aight1 het volgende:
[..]
gewoon laten lopen, is het beste voor iedereen
Probleem met dat is dan weer dat mijn poep veel tijd krijgt lekker romig te worden in mijn darmen waardoor ik weer uren lang moet vegen als ik klaar ben, nu is de structuur van mijn poep nog massief.quote:
Dat is goed mits foto'squote:Op vrijdag 4 november 2011 18:24 schreef coban het volgende:
[..]
Ik zie niet in wrm dat goed zou zijn voor ons
Is toch verkeerde volgorde?quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:27 schreef CyberJesus het volgende:
Ik ga douchen en dan de straten op girly girls.
Vrede.
Peacequote:Op vrijdag 4 november 2011 18:27 schreef CyberJesus het volgende:
Ik ga douchen en dan de straten op girly girls.
Vrede.
Grapjequote:Op vrijdag 4 november 2011 18:24 schreef coban het volgende:
[..]
Grapje zeker
Kutserie mijn moeder enzo kijkt altijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Ah wat zielig moet ik je brengenquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:33 schreef coban het volgende:
Ik ben een beetje moe.
En moet straks fietsen in die donkere heid.
WIE ZEGT DAT IK JOU KAN VERTROUWEN HE STRAKS BEN JIJ ZO'N SLECHTERIK DIE HET LEUK VINDT KLEINE MEISJES TE PIJNIGEN IN DIE DONKERHEIDquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:38 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ah wat zielig moet ik je brengen
Ik bied je alleen een lift aanquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:40 schreef coban het volgende:
[..]
WIE ZEGT DAT IK JOU KAN VERTROUWEN HE STRAKS BEN JIJ ZO'N SLECHTERIK DIE HET LEUK VINDT KLEINE MEISJES TE PIJNIGEN IN DIE DONKERHEID
ik las pingenquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:40 schreef coban het volgende:
[..]
WIE ZEGT DAT IK JOU KAN VERTROUWEN HE STRAKS BEN JIJ ZO'N SLECHTERIK DIE HET LEUK VINDT KLEINE MEISJES TE PIJNIGEN IN DIE DONKERHEID
Vervolgens vraag ik tijdens de rit of je even naar me rechter achterband wil kijken omdat ik iets raars voel en terwijl jij kijkt naar mijn rechter achterband rijd ik volgas weg Mwhahahauahwahaha!!111!~1!quote:
Maar dan heb ik in die tussentijd allaaang je band losgehaald.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:48 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Vervolgens vraag ik tijdens de rit of je even naar me rechter achterband wil kijken omdat ik iets raars voel en terwijl jij kijkt naar mijn rechter achterband rijd ik volgas weg Mwhahahauahwahaha!!111!~1!
Ja maar weet je wat die kostquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:52 schreef coban het volgende:
[..]
Maar dan heb ik in die tussentijd allaaang je band losgehaald.
Kan zo'n 100 euro kosten.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:54 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja maar weet je wat die kost
Dat is niet cool. Tegenwoordig kan je geeneens zulke fratsen uithalen
Gast.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:04 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik wil saus over coban doen en dan aflikken![]()
Zoiets zal ik zelfs niet eens zeggen manquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:04 schreef Plastic_zak het volgende:
Wat voor sausquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:04 schreef Plastic_zak het volgende:
Ja ik Ossel elke chickquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:02 schreef coban het volgende:
[..]
Kan zo'n 100 euro kosten.
Maar jij bent rijke booii dus alles komt goed
Ik zou voor de cha-cha-cha gaan, veel klassieker.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:09 schreef coban het volgende:
Hakken ja of hakken nee?
Ik heb wel hele dag op hakken gewinkeld dus beetje pijnlijke voeten
Ja, Coban voelt geen pijnquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:09 schreef coban het volgende:
Hakken ja of hakken nee?
Ik heb wel hele dag op hakken gewinkeld dus beetje pijnlijke voeten
oh kan ook wel. alles op jouw prachtige lichaam smaakt zoetquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:08 schreef coban het volgende:
[..]
Ik accepteer alleen extreem hete sambal.
Oke nu mag je wel even normaal doenquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:10 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
oh kan ook wel. alles op jouw prachtige lichaam smaakt zoet
succesquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:13 schreef Dientje12 het volgende:
Hey het is donker buiten zonet toen ik nog keek was het licht
Nu kan ik eindelijk mijn duister plan waarmaken
Alleen als Wiggle'nquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:14 schreef Drommeldaris het volgende:
Sexy and I know it is wel sexytime waardig toch?
gister heeft coban gepost dat ze aan haar arm had gelikt en dat het vies smaakte. wel opletten, trolletjequote:Op vrijdag 4 november 2011 19:10 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
oh kan ook wel. alles op jouw prachtige lichaam smaakt zoet
Zij wordt nooit kannibaal.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
gister heeft coban gepost dat ze aan haar arm had gelikt en dat het vies smaakte. wel opletten, trolletje
Toen ik beet en alle bloed eruit spoot en er stukken vlees uit mijn mond vielen was het anders echt lekkerquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
gister heeft coban gepost dat ze aan haar arm had gelikt en dat het vies smaakte. wel opletten, trolletje
ja maar hij zij alles op je lichaam ofzo. ik bedoel, ik zou van praktisch al jouw spieren ook wel een lekker hoofdgerecht kunnen maken, maar dan had ie dat moeten zeggenquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:18 schreef coban het volgende:
[..]
Toen ik beet en alle bloed eruit spoot en er stukken vlees uit mijn mond vielen was het anders echt lekker
Wa waarom?quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:20 schreef coban het volgende:
Ik ga over 5 minuutjes weg:@@:&:&:):$/@/&$@/$
Die deed ik laatst wel als enigequote:
Mensen met een lichaamquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja maar hij zij alles op je lichaam ofzo. ik bedoel, ik zou van praktisch al jouw spieren ook wel een lekker hoofdgerecht kunnen maken, maar dan had ie dat moeten zeggen
Oh je gaat rauw vis eten, dat had ik een keer met een indo gedaan.quote:
Ik heb helemaal geen pipa's besteld Dimensquote:Juh pipa's worden gedropt bij een G in jouw hood. Wy nemen contact op met jou. Jy niet met ons. En bedankt voor de doekoe
Sorry main, zal doorgeven aan mijn homies.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen pipa's besteld Dimens
Jaahhhhquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
lekkerbij een all you can eat?
Gelukkig kunnen wij dat compenserenquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Er komen best veel newbs per uur op FOK!
is ze ook ben ik bang ze heeft al een vriendquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:25 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wow die moet ik hosselen.
Maar klinkt onbereikbaar
Ja dus.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:25 schreef Dimens het volgende:
Een minuut geleden heeft user Bossing zich aangemeld op FOK!
eet smakelijk groetjes aan de zalm oxoxoxoxoxoxoxoxoxooxxooxoxoxoquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:25 schreef coban het volgende:
[..]
Jaahhhh
Oke gone kusjes dientje als je mij nog probeert te vermoorden doe dan nog groeten hier he ja oke kusje doei
Is goedquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:25 schreef coban het volgende:
[..]
Jaahhhh
Oke gone kusjes dientje als je mij nog probeert te vermoorden doe dan nog groeten hier he ja oke kusje doei
quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:26 schreef Dimens het volgende:
KabouterKevin heeft zich net geregistreerd.
quote:
HAHAHA VET GRAPPIG.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:26 schreef Dimens het volgende:
User http://forum.fok.nl/user/profile/359964 bestaat nog niet, toch is deze link zometeen veranderd in een username.
Nu is die link een username gewordenquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
HAHAHA VET GRAPPIG.
NU sreeds wachten en klikken
hahahhaha WTF ZO VEEL???quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nu is die link een username geworden
Neequote:Op vrijdag 4 november 2011 19:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je kloon! username password dus.
Watiswrongwitu.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:28 schreef Dimens het volgende:
Vanavond gaat user 360000 zich registreren.
MarokkaanseHaan.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik wil ook een kloon
suggesties voor nickname?
Poef?quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik wil ook een kloon
MarokkaanseGansquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik wil ook een kloon
AustralischeKangoeroequote:Op vrijdag 4 november 2011 19:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik wil ook een kloon
MarokkaanseKat.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Vrouwelijken anders dan Marokkaanse en een diernaam
Bij mij StudentvanInhollandquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
JeMoederOpEenBakfiets
is degene die zich voor mij registreerde
HollandseSpamhoer.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
anders
dan
Marokkaanse
en
diernaam
HoTchick4Hquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
anders
dan
Marokkaanse
en
diernaam
LimburgseKaassnuiver dan?quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
[..]
wauwwwowoowowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
Dat kan helemaal niet.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik ga een kloon maken op 1000000ste
Alleen als je tijdens ban met kloon op FOK! gaat, dan krijgt je kloon perma ban en krijg je nog eens straf voor het klonen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Staat op klonen ban? Of alleen als je een ban hebt en daarom gaat klonen
f. Het is niet toegestaan een extra account te registreren, noch hiermee te posten, wanneer een ander account van dezelfde persoon de toegang tot (een gedeelte van) FOK.nl is ontzegd. Indien gebruiker (gedeeltelijk) in strijd handelt met het in dit artikel bepaalde verbeurt gebruiker, zonder nadere waarschuwing of ingebrekestelling en zonder dat daartoe rechterlijke tussenkomt is vereist, een direct opeisbare boete van ¤ 50,- (zegge vijftig euro) per gebeurtenis, waarbij elke met deze kloon geplaatste posts of verzonden private messages of direct messages geldt als één gebeurtenis.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Staat op klonen ban? Of alleen als je een ban hebt en daarom gaat klonen
Neequote:Op vrijdag 4 november 2011 19:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die heb je gewoon zelf geregistreerd boefje.
hallo snoepje!quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hallo kloon van iemand hier uit UDOWU.
Niet haten manquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:28 schreef Rezania het volgende:
Mensen die zich niet in 2008 hebben geregistreerd.
op meet zou iedereen me toch herkennenquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:39 schreef Dientje12 het volgende:
OMG zullen we met nieuwe udowu een FoK meet doen?
Gewoon om te kijken wie het is.
Maar iedereen gaat toch skiir doen en zeggen niet wie ze zijn op FoK.
Tenminste dat zou ik doen
Niemand komt dan, iedereen heeft hiet het zelfvertrouwen van een geëmancipeerde travestietquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:39 schreef Dientje12 het volgende:
Oh ja als ze slim zijn mij ookquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
op meet zou iedereen me toch herkennen
ey turks meisje met een poes in je nek en een meeuw op je hoofd, wat doe jij hier, jij zit niet op FOK! tog je weetzquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
op meet zou iedereen me toch herkennen
HAHAHA WIJ ZIJN BAZENquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mensen die zich niet in de eerste 4 dagen van juni 2011 geregistreerd hebben
Eerlijk, ik hoef niet te meeten met de meeste FOK!kers.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:39 schreef Dientje12 het volgende:
Mensen die drommeldaris heetquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mensen die zich niet in de eerste 4 dagen van juni 2011 geregistreerd hebben
poes in me wat?quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:40 schreef udowu het volgende:
[..]
ey turks meisje met een poes in je nek en een meeuw op je hoofd, wat doe jij hier, jij zit niet op FOK! tog je weetz* trollface *
IK ook niet.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Eerlijk, ik hoef niet te meeten met de meeste FOK!kers.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:42 schreef smegmanus het volgende:
* smegmanus popcorn delen met drommedaris.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |