Alleen als je tijdens ban met kloon op FOK! gaat, dan krijgt je kloon perma ban en krijg je nog eens straf voor het klonen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Staat op klonen ban? Of alleen als je een ban hebt en daarom gaat klonen
f. Het is niet toegestaan een extra account te registreren, noch hiermee te posten, wanneer een ander account van dezelfde persoon de toegang tot (een gedeelte van) FOK.nl is ontzegd. Indien gebruiker (gedeeltelijk) in strijd handelt met het in dit artikel bepaalde verbeurt gebruiker, zonder nadere waarschuwing of ingebrekestelling en zonder dat daartoe rechterlijke tussenkomt is vereist, een direct opeisbare boete van ¤ 50,- (zegge vijftig euro) per gebeurtenis, waarbij elke met deze kloon geplaatste posts of verzonden private messages of direct messages geldt als één gebeurtenis.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Staat op klonen ban? Of alleen als je een ban hebt en daarom gaat klonen
Neequote:Op vrijdag 4 november 2011 19:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die heb je gewoon zelf geregistreerd boefje.
hallo snoepje!quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hallo kloon van iemand hier uit UDOWU.
Niet haten manquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:28 schreef Rezania het volgende:
Mensen die zich niet in 2008 hebben geregistreerd.
op meet zou iedereen me toch herkennenquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:39 schreef Dientje12 het volgende:
OMG zullen we met nieuwe udowu een FoK meet doen?
Gewoon om te kijken wie het is.
Maar iedereen gaat toch skiir doen en zeggen niet wie ze zijn op FoK.
Tenminste dat zou ik doen
Niemand komt dan, iedereen heeft hiet het zelfvertrouwen van een geëmancipeerde travestietquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:39 schreef Dientje12 het volgende:
OMG zullen we met nieuwe udowu een FoK meet doen?
Gewoon om te kijken wie het is.
Maar iedereen gaat toch skiir doen en zeggen niet wie ze zijn op FoK.
Tenminste dat zou ik doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |