Ik voel je manquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:21 schreef CyberJesus het volgende:
Ah, ik moet kakken maar ik heb zo geen zin
gewoon laten lopen, is het beste voor iedereenquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:21 schreef CyberJesus het volgende:
Ah, ik moet kakken maar ik heb zo geen zin
Zo maar even een poging wagen dan douchen en hangen met de boi's, kekkenshit.quote:
Of inhouden en 's avonds laat als een baas kakquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:23 schreef aight1 het volgende:
[..]
gewoon laten lopen, is het beste voor iedereen
dat is ook fijn gevoel altijd jaquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:23 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Of inhouden en 's avonds laat als een baas kak
Ik zie niet in wrm dat goed zou zijn voor onsquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:23 schreef aight1 het volgende:
[..]
gewoon laten lopen, is het beste voor iedereen
Probleem met dat is dan weer dat mijn poep veel tijd krijgt lekker romig te worden in mijn darmen waardoor ik weer uren lang moet vegen als ik klaar ben, nu is de structuur van mijn poep nog massief.quote:
Dat is goed mits foto'squote:Op vrijdag 4 november 2011 18:24 schreef coban het volgende:
[..]
Ik zie niet in wrm dat goed zou zijn voor ons
Is toch verkeerde volgorde?quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:27 schreef CyberJesus het volgende:
Ik ga douchen en dan de straten op girly girls.
Vrede.
Peacequote:Op vrijdag 4 november 2011 18:27 schreef CyberJesus het volgende:
Ik ga douchen en dan de straten op girly girls.
Vrede.
Grapjequote:Op vrijdag 4 november 2011 18:24 schreef coban het volgende:
[..]
Grapje zeker
Kutserie mijn moeder enzo kijkt altijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Ah wat zielig moet ik je brengenquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:33 schreef coban het volgende:
Ik ben een beetje moe.
En moet straks fietsen in die donkere heid.
WIE ZEGT DAT IK JOU KAN VERTROUWEN HE STRAKS BEN JIJ ZO'N SLECHTERIK DIE HET LEUK VINDT KLEINE MEISJES TE PIJNIGEN IN DIE DONKERHEIDquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:38 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ah wat zielig moet ik je brengen
Ik bied je alleen een lift aanquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:40 schreef coban het volgende:
[..]
WIE ZEGT DAT IK JOU KAN VERTROUWEN HE STRAKS BEN JIJ ZO'N SLECHTERIK DIE HET LEUK VINDT KLEINE MEISJES TE PIJNIGEN IN DIE DONKERHEID
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |