ik las pingenquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:40 schreef coban het volgende:
[..]
WIE ZEGT DAT IK JOU KAN VERTROUWEN HE STRAKS BEN JIJ ZO'N SLECHTERIK DIE HET LEUK VINDT KLEINE MEISJES TE PIJNIGEN IN DIE DONKERHEID
Vervolgens vraag ik tijdens de rit of je even naar me rechter achterband wil kijken omdat ik iets raars voel en terwijl jij kijkt naar mijn rechter achterband rijd ik volgas weg Mwhahahauahwahaha!!111!~1!quote:
Maar dan heb ik in die tussentijd allaaang je band losgehaald.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:48 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Vervolgens vraag ik tijdens de rit of je even naar me rechter achterband wil kijken omdat ik iets raars voel en terwijl jij kijkt naar mijn rechter achterband rijd ik volgas weg Mwhahahauahwahaha!!111!~1!
Ja maar weet je wat die kostquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:52 schreef coban het volgende:
[..]
Maar dan heb ik in die tussentijd allaaang je band losgehaald.
Kan zo'n 100 euro kosten.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:54 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja maar weet je wat die kost
Dat is niet cool. Tegenwoordig kan je geeneens zulke fratsen uithalen
Gast.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:04 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik wil saus over coban doen en dan aflikken![]()
Zoiets zal ik zelfs niet eens zeggen manquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:04 schreef Plastic_zak het volgende:
Wat voor sausquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:04 schreef Plastic_zak het volgende:
Ja ik Ossel elke chickquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:02 schreef coban het volgende:
[..]
Kan zo'n 100 euro kosten.
Maar jij bent rijke booii dus alles komt goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |