Ik zou voor de cha-cha-cha gaan, veel klassieker.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:09 schreef coban het volgende:
Hakken ja of hakken nee?
Ik heb wel hele dag op hakken gewinkeld dus beetje pijnlijke voeten
Ja, Coban voelt geen pijnquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:09 schreef coban het volgende:
Hakken ja of hakken nee?
Ik heb wel hele dag op hakken gewinkeld dus beetje pijnlijke voeten
oh kan ook wel. alles op jouw prachtige lichaam smaakt zoetquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:08 schreef coban het volgende:
[..]
Ik accepteer alleen extreem hete sambal.
Oke nu mag je wel even normaal doenquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:10 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
oh kan ook wel. alles op jouw prachtige lichaam smaakt zoet
succesquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:13 schreef Dientje12 het volgende:
Hey het is donker buiten zonet toen ik nog keek was het licht
Nu kan ik eindelijk mijn duister plan waarmaken
Alleen als Wiggle'nquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:14 schreef Drommeldaris het volgende:
Sexy and I know it is wel sexytime waardig toch?
Op vrijdag 4 november 2011 19:11 schreef coban het volgende:
gister heeft coban gepost dat ze aan haar arm had gelikt en dat het vies smaakte. wel opletten, trolletjequote:Op vrijdag 4 november 2011 19:10 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
oh kan ook wel. alles op jouw prachtige lichaam smaakt zoet
Zij wordt nooit kannibaal.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
gister heeft coban gepost dat ze aan haar arm had gelikt en dat het vies smaakte. wel opletten, trolletje
Toen ik beet en alle bloed eruit spoot en er stukken vlees uit mijn mond vielen was het anders echt lekkerquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
gister heeft coban gepost dat ze aan haar arm had gelikt en dat het vies smaakte. wel opletten, trolletje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |