nou sorry hoor maar als ik het ruik ga ik al kokhalzenquote:Op donderdag 10 november 2011 22:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie nu deze pasDat is toch zijn charme
![]()
![]()
![]()
Ik ben blij met m'n papieren zakquote:Op donderdag 10 november 2011 22:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nah ik ben ook dol op die tas van de AHEn die Sinterklaas-zak hoort toch gewoon zo
Precies, en voor 4 euroquote:Op donderdag 10 november 2011 22:42 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ik ook! Tegen de tijd dat ik hem nodig heb is-ie ongetwijfeld nergens meer te koop. Deze week al getest op bladeren.
Oeh en glitterroosjesquote:Op donderdag 10 november 2011 22:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuke spullies. En wéér die sneeuwschep!
Ik ook.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben blij met m'n papieren zak
nu alleen nog iets te schuiven vinden met mijn overdekte galerij en inpandig balkonquote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 23:24 schreef mascara-klodder het volgende:
edit: vet hendig voor de klerezooi aan lego van mijn dochter in de huiskamer
sneeuwschepschuiverding! Die heb ik gemist gisteren!quote:Op donderdag 10 november 2011 22:00 schreef LovelyLady het volgende:
Daar zijn we weer![]()
![]()
Ze hadden niet eens een kookwekker
Maar wel:
- inpakpapier voor Sinterklaas;
- sneeuwschepschuiverding
- vuurwerk
- sinterklaastas (want jute zak STINKT)
- nep-sultana's voor vriendlief (voor op zijn werk)
- mentos fruit (voor vriendlief)
- pepernoten![]()
- pakje batterijen
schade 16 euro
Mijn vriend was weer trots
Ja.quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:49 schreef littledrummergirl het volgende:
heeft de action toevallig wd40?
[ afbeelding ]
je weet ook gewoon de prijsquote:
Ziekenhuis?quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:59 schreef tomaat52 het volgende:
Damn, heb een hoop gemist zeg.Gelukkig hebben ze internet in het ziekenhuis.
Tomaat is gepureerd denk ik.quote:
Het is ook geen glijmiddel.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:13 schreef Miniem het volgende:
Tomaat zal de secondelijm van de Action wel verkeerd gebruikt hebben.
100 jaar geleden ofzo.quote:
Jaquote:
Bij de Action hebben ze een nieuw hart voor 4,95quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:22 schreef tomaat52 het volgende:
Rustig aan mensen, niks ernstigs. Hartritme was ff verstoord.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Bij de Action hebben ze een nieuw hart voor 4,95
quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Bij de Action hebben ze een nieuw hart voor 4,95
Jaquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je weet ook gewoon de prijs![]()
thnx guys
Doet het hier gewoon.quote:
Hier wel.quote:
Ik heb m'n eigen internet en hier doet hij het ook heur.quote:
Geen idee.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb m'n eigen internet en hier doet hij het ook heur.Kan je eigenlijk op ziekenhuisinternet pr0n kijken?
Is hij leraar dan?quote:
Die aanbiedingen... Is dat gewoon wat er nu deze week in België staat?quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:00 schreef AnnaStesia het volgende:
Volgende week is de sneeuwschep in de aanbieding
Godverdommequote:Op vrijdag 11 november 2011 16:00 schreef AnnaStesia het volgende:
Volgende week is de sneeuwschep in de aanbieding,evenals de kerstverlichting die ik hebben wil,stond er van de week nog mee in mijn handen maar goed dat ik ze niet heb meegenomen.
Sneeuwschep heb ik vorig jaar al gekocht,
beterschap Tomaat!
3.29quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
GodverdommeVoor hoeveel? Ding was nu 3,95
3.29quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
GodverdommeVoor hoeveel? Ding was nu 3,95
Ik ga me mooi 66 cent uitsparen.quote:
quote:
Lelijkheid kan me niet zoveel schelen maar ze zitten bij mij voor geen meter. Ze hebben ook helemaal zwarten of spacy zilveren. Ze sloffen alleen zo van mijn voeten af. Ik denk dat als ik er op ga lopen ik na 100 meter een blaar heb.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die aanbiedingen... Is dat gewoon wat er nu deze week in België staat?
Dit staat bij de 100 nieuwste artikelen:
[ afbeelding ]
Deze snowboots staan er ook, nu wil ik snowboots kopen, en niet teveel uitgeven, maar jammer genoeg vind ik dit echt te lelijk10 euro, nou dan leg ik er wel wat meer voor neer
De enige keer dat ik niets met Sint Maarten in huis had kwam er één kind langs, moest hij het doen met een manderijn.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:21 schreef mazaru het volgende:
Net even snel heen en weer gereden voor wat snoep. Je weet maar nooit of er hier ook zingende kinderen aan de deur gaan komen. Normaal niet, maar je zal zien als je niets heb dan komen ze in drommen.
En gelijk een sneeuwschuiver meegenomen en nog maar een muts. Laat de winter maar komen!
hehe ik heb ook wat gehaald want vorig jaar durfden wij de deur niet open te doen omdat we echt helemaal niks in huis hadden.. zal je zien dat ze nu niet komen. ik heb iets gekozen wat ik zelf ook lust ;-)quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:21 schreef mazaru het volgende:
Net even snel heen en weer gereden voor wat snoep. Je weet maar nooit of er hier ook zingende kinderen aan de deur gaan komen. Normaal niet, maar je zal zien als je niets heb dan komen ze in drommen.
En gelijk een sneeuwschuiver meegenomen en nog maar een muts. Laat de winter maar komen!
lelijkheid zou mij ook niet kunnen schelen, gaat dan gewoon dat ik warme en droge voeten heb.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:28 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Lelijkheid kan me niet zoveel schelen maar ze zitten bij mij voor geen meter. Ze hebben ook helemaal zwarten of spacy zilveren. Ze sloffen alleen zo van mijn voeten af. Ik denk dat als ik er op ga lopen ik na 100 meter een blaar heb.
Oh dan zijn ze voor mij ook niks, ik heb smalle voetenquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:28 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Lelijkheid kan me niet zoveel schelen maar ze zitten bij mij voor geen meter. Ze hebben ook helemaal zwarten of spacy zilveren. Ze sloffen alleen zo van mijn voeten af. Ik denk dat als ik er op ga lopen ik na 100 meter een blaar heb.
Hier maar liefst 4 tegelijkquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:21 schreef mazaru het volgende:
Nou, daar zit ik dan met mijn snoep! Geen kind gezien!
Als je nu een Sint Maarten liedje gaat zingen dan heb ik nog snoep voor je.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb vanmiddag best lang doorgebracht in de Action, het was gelukkig niet zo heel druk dus.Ik voelde me net zo'n klein kind in een snoepwinkel
![]()
Ik heb daar nooit aan meegedaan dus ik ken niks.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:33 schreef trovey het volgende:
[..]
Als je nu een Sint Maarten liedje gaat zingen dan heb ik nog snoep voor je.
Je bent nooit te oud om te lerenquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit aan meegedaan dus ik ken niks.
Als ik dat liedje aan mijn vriend Google vraag dan geeft hij mij verschillende versies.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:42 schreef trovey het volgende:
[..]
Je bent nooit te oud om te leren...Zing maar na....Sint Maarten, Sint Maarten de koeien hebben staarten....chips, de rest weet ik niet meer.
Sint Maarten, Sint Maarten,quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:42 schreef trovey het volgende:
[..]
Je bent nooit te oud om te leren...Zing maar na....Sint Maarten, Sint Maarten de koeien hebben staarten....chips, de rest weet ik niet meer.
Ja, als de meisjes rokjes aan hebben komt die kerel wel. Het is me meteen duidelijk wat voor soort feest het is.quote:Op zaterdag 12 november 2011 08:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Sint Maarten, Sint Maarten,
de koeien hebben staarten,
de meisjes trekken rokjes aan
daar komt Sinte Maarten aan.
Ach, beide "Sint"quote:Op zaterdag 12 november 2011 10:05 schreef AnnekeM het volgende:
Hier ook een emmertje snoep, geen kind gezien.![]()
Als ik volgend jaar geen snoep haal, zul je zien dat ze in grote aantallen voor de deur staan.![]()
Van mij mag het afgeschaft worden![]()
Gister nog Sint Maarten, vandaag komt de Sint alweer in "het land"
Ik ookquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:55 schreef Cat22 het volgende:
En ik denken dat er Action nieuws was.
gewoon die van de Action pakken, is allemaal dezelfde Chinese meukquote:Op zaterdag 12 november 2011 17:28 schreef Miriampje het volgende:
Zie dat de Action kerstverlichting in de weekaanbieding heeft staan voor ¤17,49, zo te zien zijn het van de kleine ledjes. Iemand ervaring mee? Had een mooie set bij het tuincentrum gezien voor ¤70, maar voor dat geld kan ik zoveel meer leuke dingen kopen.
Hier.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:55 schreef Cat22 het volgende:
En ik denken dat er Action nieuws was.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 10:15 schreef RemcoDelft het volgende:
Action halogeenspotjes: 2 voor 1,39... De eerste heeft het 1 dag gedaan, ben benieuwd hoe land de 2e het volhoudt...
Feli Trovey! Heb je nog wat leuks (gekocht bij de actionbijvoorbeeldquote:Op donderdag 10 november 2011 14:56 schreef trovey het volgende:
Ik zit in het Oosten en het is hier een normale activiteit op de 11 van de 11, makkelijk te onthouden trouwens want de volgende dag ben ik jarig.
Varieert hier van 1 dag tot 2 maandenquote:Op zaterdag 12 november 2011 10:15 schreef RemcoDelft het volgende:
Action halogeenspotjes: 2 voor 1,39... De eerste heeft het 1 dag gedaan, ben benieuwd hoe land de 2e het volhoudt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |