Die aanbiedingen... Is dat gewoon wat er nu deze week in België staat?quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:00 schreef AnnaStesia het volgende:
Volgende week is de sneeuwschep in de aanbieding
Godverdommequote:Op vrijdag 11 november 2011 16:00 schreef AnnaStesia het volgende:
Volgende week is de sneeuwschep in de aanbieding,evenals de kerstverlichting die ik hebben wil,stond er van de week nog mee in mijn handen maar goed dat ik ze niet heb meegenomen.
Sneeuwschep heb ik vorig jaar al gekocht,
beterschap Tomaat!
3.29quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
GodverdommeVoor hoeveel? Ding was nu 3,95
3.29quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
GodverdommeVoor hoeveel? Ding was nu 3,95
Ik ga me mooi 66 cent uitsparen.quote:
quote:
Lelijkheid kan me niet zoveel schelen maar ze zitten bij mij voor geen meter. Ze hebben ook helemaal zwarten of spacy zilveren. Ze sloffen alleen zo van mijn voeten af. Ik denk dat als ik er op ga lopen ik na 100 meter een blaar heb.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die aanbiedingen... Is dat gewoon wat er nu deze week in België staat?
Dit staat bij de 100 nieuwste artikelen:
[ afbeelding ]
Deze snowboots staan er ook, nu wil ik snowboots kopen, en niet teveel uitgeven, maar jammer genoeg vind ik dit echt te lelijk10 euro, nou dan leg ik er wel wat meer voor neer
De enige keer dat ik niets met Sint Maarten in huis had kwam er één kind langs, moest hij het doen met een manderijn.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:21 schreef mazaru het volgende:
Net even snel heen en weer gereden voor wat snoep. Je weet maar nooit of er hier ook zingende kinderen aan de deur gaan komen. Normaal niet, maar je zal zien als je niets heb dan komen ze in drommen.
En gelijk een sneeuwschuiver meegenomen en nog maar een muts. Laat de winter maar komen!
hehe ik heb ook wat gehaald want vorig jaar durfden wij de deur niet open te doen omdat we echt helemaal niks in huis hadden.. zal je zien dat ze nu niet komen. ik heb iets gekozen wat ik zelf ook lust ;-)quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:21 schreef mazaru het volgende:
Net even snel heen en weer gereden voor wat snoep. Je weet maar nooit of er hier ook zingende kinderen aan de deur gaan komen. Normaal niet, maar je zal zien als je niets heb dan komen ze in drommen.
En gelijk een sneeuwschuiver meegenomen en nog maar een muts. Laat de winter maar komen!
lelijkheid zou mij ook niet kunnen schelen, gaat dan gewoon dat ik warme en droge voeten heb.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:28 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Lelijkheid kan me niet zoveel schelen maar ze zitten bij mij voor geen meter. Ze hebben ook helemaal zwarten of spacy zilveren. Ze sloffen alleen zo van mijn voeten af. Ik denk dat als ik er op ga lopen ik na 100 meter een blaar heb.
Oh dan zijn ze voor mij ook niks, ik heb smalle voetenquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:28 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Lelijkheid kan me niet zoveel schelen maar ze zitten bij mij voor geen meter. Ze hebben ook helemaal zwarten of spacy zilveren. Ze sloffen alleen zo van mijn voeten af. Ik denk dat als ik er op ga lopen ik na 100 meter een blaar heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |