Hier maar liefst 4 tegelijkquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:21 schreef mazaru het volgende:
Nou, daar zit ik dan met mijn snoep! Geen kind gezien!
Als je nu een Sint Maarten liedje gaat zingen dan heb ik nog snoep voor je.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb vanmiddag best lang doorgebracht in de Action, het was gelukkig niet zo heel druk dus.Ik voelde me net zo'n klein kind in een snoepwinkel
![]()
Ik heb daar nooit aan meegedaan dus ik ken niks.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:33 schreef trovey het volgende:
[..]
Als je nu een Sint Maarten liedje gaat zingen dan heb ik nog snoep voor je.
Je bent nooit te oud om te lerenquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit aan meegedaan dus ik ken niks.
Als ik dat liedje aan mijn vriend Google vraag dan geeft hij mij verschillende versies.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:42 schreef trovey het volgende:
[..]
Je bent nooit te oud om te leren...Zing maar na....Sint Maarten, Sint Maarten de koeien hebben staarten....chips, de rest weet ik niet meer.
Sint Maarten, Sint Maarten,quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:42 schreef trovey het volgende:
[..]
Je bent nooit te oud om te leren...Zing maar na....Sint Maarten, Sint Maarten de koeien hebben staarten....chips, de rest weet ik niet meer.
Ja, als de meisjes rokjes aan hebben komt die kerel wel. Het is me meteen duidelijk wat voor soort feest het is.quote:Op zaterdag 12 november 2011 08:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Sint Maarten, Sint Maarten,
de koeien hebben staarten,
de meisjes trekken rokjes aan
daar komt Sinte Maarten aan.
Ach, beide "Sint"quote:Op zaterdag 12 november 2011 10:05 schreef AnnekeM het volgende:
Hier ook een emmertje snoep, geen kind gezien.![]()
Als ik volgend jaar geen snoep haal, zul je zien dat ze in grote aantallen voor de deur staan.![]()
Van mij mag het afgeschaft worden![]()
Gister nog Sint Maarten, vandaag komt de Sint alweer in "het land"
Ik ookquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:55 schreef Cat22 het volgende:
En ik denken dat er Action nieuws was.
gewoon die van de Action pakken, is allemaal dezelfde Chinese meukquote:Op zaterdag 12 november 2011 17:28 schreef Miriampje het volgende:
Zie dat de Action kerstverlichting in de weekaanbieding heeft staan voor ¤17,49, zo te zien zijn het van de kleine ledjes. Iemand ervaring mee? Had een mooie set bij het tuincentrum gezien voor ¤70, maar voor dat geld kan ik zoveel meer leuke dingen kopen.
Hier.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:55 schreef Cat22 het volgende:
En ik denken dat er Action nieuws was.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 10:15 schreef RemcoDelft het volgende:
Action halogeenspotjes: 2 voor 1,39... De eerste heeft het 1 dag gedaan, ben benieuwd hoe land de 2e het volhoudt...
Feli Trovey! Heb je nog wat leuks (gekocht bij de actionbijvoorbeeldquote:Op donderdag 10 november 2011 14:56 schreef trovey het volgende:
Ik zit in het Oosten en het is hier een normale activiteit op de 11 van de 11, makkelijk te onthouden trouwens want de volgende dag ben ik jarig.
Varieert hier van 1 dag tot 2 maandenquote:Op zaterdag 12 november 2011 10:15 schreef RemcoDelft het volgende:
Action halogeenspotjes: 2 voor 1,39... De eerste heeft het 1 dag gedaan, ben benieuwd hoe land de 2e het volhoudt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |