nou sorry hoor maar als ik het ruik ga ik al kokhalzenquote:Op donderdag 10 november 2011 22:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie nu deze pasDat is toch zijn charme
![]()
![]()
![]()
Ik ben blij met m'n papieren zakquote:Op donderdag 10 november 2011 22:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nah ik ben ook dol op die tas van de AHEn die Sinterklaas-zak hoort toch gewoon zo
Precies, en voor 4 euroquote:Op donderdag 10 november 2011 22:42 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ik ook! Tegen de tijd dat ik hem nodig heb is-ie ongetwijfeld nergens meer te koop. Deze week al getest op bladeren.
Oeh en glitterroosjesquote:Op donderdag 10 november 2011 22:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuke spullies. En wéér die sneeuwschep!
Ik ook.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben blij met m'n papieren zak
nu alleen nog iets te schuiven vinden met mijn overdekte galerij en inpandig balkonquote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 23:24 schreef mascara-klodder het volgende:
edit: vet hendig voor de klerezooi aan lego van mijn dochter in de huiskamer
sneeuwschepschuiverding! Die heb ik gemist gisteren!quote:Op donderdag 10 november 2011 22:00 schreef LovelyLady het volgende:
Daar zijn we weer![]()
![]()
Ze hadden niet eens een kookwekker
Maar wel:
- inpakpapier voor Sinterklaas;
- sneeuwschepschuiverding
- vuurwerk
- sinterklaastas (want jute zak STINKT)
- nep-sultana's voor vriendlief (voor op zijn werk)
- mentos fruit (voor vriendlief)
- pepernoten![]()
- pakje batterijen
schade 16 euro
Mijn vriend was weer trots
Ja.quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:49 schreef littledrummergirl het volgende:
heeft de action toevallig wd40?
[ afbeelding ]
je weet ook gewoon de prijsquote:
Ziekenhuis?quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:59 schreef tomaat52 het volgende:
Damn, heb een hoop gemist zeg.Gelukkig hebben ze internet in het ziekenhuis.
Tomaat is gepureerd denk ik.quote:
Het is ook geen glijmiddel.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:13 schreef Miniem het volgende:
Tomaat zal de secondelijm van de Action wel verkeerd gebruikt hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |