Met kindjes van 5-6 jaar?quote:
Je hebt wel sinterklaas vlaggen/doeken en nog wat papieren spullen, wat trovey zeiquote:Op donderdag 10 november 2011 14:28 schreef Klonk het volgende:
Hoi
Ik zoek makkelijke versiersels om mijn taxibus te voorzien van een sinterklaassfeertje, hebben ze bijvoorbeeld slingers of andere makkelijk op te hangen dingen die ik zou kunnen gebruiken bij de action?
Ik zou willen dat ik nog een kind was en Sint Maarten kon lopen, ohhhhhh de herinneringenquote:Op donderdag 10 november 2011 14:39 schreef trovey het volgende:
[..]
Volgens mij wel, meer kartonnen dingetje en zo.
Iedereen al klaar voor Sint Maarten, heb maar per stuk verpakte koekjes meegenomen van de Action alhoewel ik nooit een kind zie
(maar je zult zien dat ze komen als ik niets in huis heb, dat ene kind destijds was niet tevreden met zijn manderijn
)....enfin kunnen die koekjes weer door bezoek worden opgegeten....een lollie bij de koffie/thee is ook weer zo apart.
Jaquote:Op donderdag 10 november 2011 15:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik nog een kind was en Sint Maarten kon lopen, ohhhhhh de herinneringenEen lampion maken, het zingen, slecht weer tijdens het lopen en tassen vol met snoep ophalen. En alles thuis op tafel en gaan sorteren. Chocola bij de chocola, lollies bij de lollies, fruit bij fruit
Het hangt wel erg van de vestiging af...quote:Op donderdag 10 november 2011 15:08 schreef Klonk het volgende:
Tof, dan ga ik van het weekend maar eens ff kijken bij de action
Waxlinelichttje, whut?quote:Op donderdag 10 november 2011 15:11 schreef Klonk het volgende:
Snoepcoma's de volgende dag. Lampionnen die in hens vliegen door de waxinelichtjes
Het moet wel een beetje passen in een taxibus, dus een staf of een grote zak dat gaat niet passenquote:Op donderdag 10 november 2011 15:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het hangt wel erg van de vestiging af...
Je kunt ook crea aan de slag met zo'n sinterklaas-zak of staf
HOI QWEA!quote:Op donderdag 10 november 2011 15:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
JaDat snoep was het boeiendste
En dan gewoon er maaaaanden van kunnen eten zoveel
Oke bij taxibus had ik de klemtoon op busquote:Op donderdag 10 november 2011 15:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
Het moet wel een beetje passen in een taxibus, dus een staf of een grote zak dat gaat niet passen
Ik ben 40, toen ik nog klein was hadden we geen lampjes maar waxinelichtjes in papieren lampions, zou je nu eens moeten proberen, maar toen was dat heel gewoon.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waxlinelichttje, whut?Hier altijd zo'n knipperlampje.
Is zo'n lampje dan niet al uit voor je de hoek om bent?quote:Op donderdag 10 november 2011 15:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik ben 40, toen ik nog klein was hadden we geen lampjes maar waxinelichtjes in papieren lampions, zou je nu eens moeten proberen, maar toen was dat heel gewoon.
(en nu voel ik me oud)
als het hard waaide wel ja, moest je met lucifers of een aansteker van boven je kaarsje aanstekenquote:Op donderdag 10 november 2011 15:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is zo'n lampje dan niet al uit voor je de hoek om bent?
Ik ben 31, 40 ligt dichtbij
Ik ben 26, maar wij kregen ook een waxinelichtje er in hoor.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik ben 40, toen ik nog klein was hadden we geen lampjes maar waxinelichtjes in papieren lampions, zou je nu eens moeten proberen, maar toen was dat heel gewoon.
(en nu voel ik me oud)
Ik koos altijd mandarijntjes of appeltjes als ik zag dat het op zo'n bedienbord nog in overvloed lag, om te compenseren dat mijn vriendinnetjes meteen het snoep gingen pakkenquote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 15:18 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik ben 26, maar wij kregen ook een waxinelichtje er in hoor.
en oh mijn god, ik moet morgen maar doen of ik niet thuis ben ofzo. Ik woon tegenwoordig in het oosten, maar kom uit het midden des lands. Sint Maarten is voor mij een onderdeel van de Antillen
Enschede, maar volgens een klasgenootje doen ze er hier niet aan. Zij heeft iig nog nooit iemand gezien.quote:
Neuh in twente doen we daar niet aanquote:Op donderdag 10 november 2011 15:47 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Enschede, maar volgens een klasgenootje doen ze er hier niet aan. Zij heeft iig nog nooit iemand gezien.
In een optocht lopen en denkenquote:Op donderdag 10 november 2011 15:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik nog een kind was en Sint Maarten kon lopen, ohhhhhh de herinneringenEen lampion maken, het zingen, slecht weer tijdens het lopen en tassen vol met snoep ophalen. En alles thuis op tafel en gaan sorteren. Chocola bij de chocola, lollies bij de lollies, fruit bij fruit
ohja ik hoor iedereen taart maken van die restpootjesquote:Op donderdag 10 november 2011 17:47 schreef lady-wrb het volgende:
4 pakken restpootjes
en nog een hoop zooi, maar die is ondergeschikt
Toevallig niet aangevuld?quote:Op donderdag 10 november 2011 22:00 schreef LovelyLady het volgende:
Ze hadden niet eens een kookwekker
Wat leuks gekocht, Bos?quote:
Ze liggen er gewoon niet... volgende keer als ik er ben nog eens kijken en als ze er dan nog niet liggen even vragenquote:Op donderdag 10 november 2011 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Toevallig niet aangevuld?Normaal zijn ze er wel.
2 hardloop shirts ( 1 korte mouw, 1 lange mouw) wat snoep en een Hard Grasje en wat opbergmandjes-dozenquote:
Mijn lijstje laat ik maar achterwegequote:Op donderdag 10 november 2011 22:00 schreef LovelyLady het volgende:
Daar zijn we weer![]()
![]()
Ze hadden niet eens een kookwekker
Maar wel:
- inpakpapier voor Sinterklaas;
- sneeuwschepschuiverding
- vuurwerk
- sinterklaastas (want jute zak STINKT)
- nep-sultana's voor vriendlief (voor op zijn werk)
- mentos fruit (voor vriendlief)
- pepernoten![]()
- pakje batterijen
schade 16 euro
Mijn vriend was weer trots
Ik zie nu deze pasquote:Op donderdag 10 november 2011 22:00 schreef LovelyLady het volgende:
- sinterklaastas (want jute zak STINKT)
Die electronischequote:Op donderdag 10 november 2011 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ze liggen er gewoon niet... volgende keer als ik er ben nog eens kijken en als ze er dan nog niet liggen even vragen
Okquote:
Neequote:Op donderdag 10 november 2011 22:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie nu deze pasDat is toch zijn charme
![]()
![]()
![]()
Nah ik ben ook dol op die tas van de AHquote:Op donderdag 10 november 2011 22:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NeeZe stinken echt
En ze strooien plukjes
Ik ook! Tegen de tijd dat ik hem nodig heb is-ie ongetwijfeld nergens meer te koop. Deze week al getest op bladeren.quote:
Leuke spullies. En wéér die sneeuwschepquote:Op donderdag 10 november 2011 22:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ok
Ik heb gekocht:
- sneeuwschep
- strooizout
- schoencadeautjes voor de meiden (bloempennen, kralensetjes om oorbellen te maken en kauwgum)
- inpakpapier van de Sint
- Sinterklaastas
- gevulde speculaas + choco kruidnoten
- agenda 2012
- nog meer snoepgoed
- een olifantenbeeldje voor mijn schoonmoeder
- een muts met flapjes
- cadeautjes voor een sintspel (die kan ik hier niet posten, want geheim)
- bodylotion
ehm, volgens mij was dat em
En van de week had ik al een keer universele ruitenwissers gekocht, eens kijken of dat wat is
Nog eentjequote:Op donderdag 10 november 2011 22:42 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ik ook! Tegen de tijd dat ik hem nodig heb is-ie ongetwijfeld nergens meer te koop. Deze week al getest op bladeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |