Enschede, maar volgens een klasgenootje doen ze er hier niet aan. Zij heeft iig nog nooit iemand gezien.quote:
Neuh in twente doen we daar niet aanquote:Op donderdag 10 november 2011 15:47 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Enschede, maar volgens een klasgenootje doen ze er hier niet aan. Zij heeft iig nog nooit iemand gezien.
In een optocht lopen en denkenquote:Op donderdag 10 november 2011 15:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik nog een kind was en Sint Maarten kon lopen, ohhhhhh de herinneringenEen lampion maken, het zingen, slecht weer tijdens het lopen en tassen vol met snoep ophalen. En alles thuis op tafel en gaan sorteren. Chocola bij de chocola, lollies bij de lollies, fruit bij fruit
ohja ik hoor iedereen taart maken van die restpootjesquote:Op donderdag 10 november 2011 17:47 schreef lady-wrb het volgende:
4 pakken restpootjes
en nog een hoop zooi, maar die is ondergeschikt
Toevallig niet aangevuld?quote:Op donderdag 10 november 2011 22:00 schreef LovelyLady het volgende:
Ze hadden niet eens een kookwekker
Wat leuks gekocht, Bos?quote:
Ze liggen er gewoon niet... volgende keer als ik er ben nog eens kijken en als ze er dan nog niet liggen even vragenquote:Op donderdag 10 november 2011 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Toevallig niet aangevuld?Normaal zijn ze er wel.
2 hardloop shirts ( 1 korte mouw, 1 lange mouw) wat snoep en een Hard Grasje en wat opbergmandjes-dozenquote:
Mijn lijstje laat ik maar achterwegequote:Op donderdag 10 november 2011 22:00 schreef LovelyLady het volgende:
Daar zijn we weer![]()
![]()
Ze hadden niet eens een kookwekker
Maar wel:
- inpakpapier voor Sinterklaas;
- sneeuwschepschuiverding
- vuurwerk
- sinterklaastas (want jute zak STINKT)
- nep-sultana's voor vriendlief (voor op zijn werk)
- mentos fruit (voor vriendlief)
- pepernoten![]()
- pakje batterijen
schade 16 euro
Mijn vriend was weer trots
Ik zie nu deze pasquote:Op donderdag 10 november 2011 22:00 schreef LovelyLady het volgende:
- sinterklaastas (want jute zak STINKT)
Die electronischequote:Op donderdag 10 november 2011 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ze liggen er gewoon niet... volgende keer als ik er ben nog eens kijken en als ze er dan nog niet liggen even vragen
Okquote:
Neequote:Op donderdag 10 november 2011 22:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie nu deze pasDat is toch zijn charme
![]()
![]()
![]()
Nah ik ben ook dol op die tas van de AHquote:Op donderdag 10 november 2011 22:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NeeZe stinken echt
En ze strooien plukjes
Ik ook! Tegen de tijd dat ik hem nodig heb is-ie ongetwijfeld nergens meer te koop. Deze week al getest op bladeren.quote:
Leuke spullies. En wéér die sneeuwschepquote:Op donderdag 10 november 2011 22:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ok
Ik heb gekocht:
- sneeuwschep
- strooizout
- schoencadeautjes voor de meiden (bloempennen, kralensetjes om oorbellen te maken en kauwgum)
- inpakpapier van de Sint
- Sinterklaastas
- gevulde speculaas + choco kruidnoten
- agenda 2012
- nog meer snoepgoed
- een olifantenbeeldje voor mijn schoonmoeder
- een muts met flapjes
- cadeautjes voor een sintspel (die kan ik hier niet posten, want geheim)
- bodylotion
ehm, volgens mij was dat em
En van de week had ik al een keer universele ruitenwissers gekocht, eens kijken of dat wat is
Nog eentjequote:Op donderdag 10 november 2011 22:42 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ik ook! Tegen de tijd dat ik hem nodig heb is-ie ongetwijfeld nergens meer te koop. Deze week al getest op bladeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |