open jij 'm?quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:09 schreef tomaat52 het volgende:
Nummer 3 van de kringloop fanaten meld zich. Leuk, gratis apparatuur.![]()
Ik heb ooit een keer vakantiewerk gedaan bij een kringloopcentrum, tussen allemaal mensen met een taakstrafquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:09 schreef tomaat52 het volgende:
Nummer 3 van de kringloop fanaten meld zich. Leuk, gratis apparatuur.![]()
D'r is zat te krijgen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:30 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer vakantiewerk gedaan bij een kringloopcentrum, tussen allemaal mensen met een taakstraf
Maar vind je daar nu echt vaak iets bruikbaars? Toen ik er vakantiewerk deed vond ik het eigenlijk allemaal oude rommel, het ene nog ranziger dan het andere.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:48 schreef mascara-klodder het volgende:
De Kringloopwinkel
heb 'm zelf maar even gemaakt
lolz dat had ik dus ook vandaar dat ik het jou vroegquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:53 schreef tomaat52 het volgende:
[..]![]()
Ik durfde het niet, en ben slecht in het verzinnen van een OP.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:44 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Hallo
Weet iemand of ze ook rekenmachines bij de action verkopen? Hoeft maar een hele simpele te zijn.
Kennen jullie trouwens de big bazaar? Da's ook een leuke winkel
quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:48 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Van de rekenmachines ook een ja?
quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:51 schreef Miendientje het volgende:
Volgens mij hebben ze van die rekenmachines met van die reuze knoppen.
Ze hebben ook gewone. 1 of 2 euro nog wat.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:58 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Oh das prima als ie maar goedkoop is en de basisdingen kan
Vaak langsgaan, goed kijken en door het uiterlijk heen kijken.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:30 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer vakantiewerk gedaan bij een kringloopcentrum, tussen allemaal mensen met een taakstraf
Maar vind je daar nu echt vaak iets bruikbaars? Toen ik er vakantiewerk deed vond ik het eigenlijk allemaal oude rommel, het ene nog ranziger dan het andere.
Ik hou van zulke vrouwenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:05 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik hou van zulke vrouwen
Doe ik bij mannen ook hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
Woesndagmiddag...wat wil je ook...scholen vrij en moeders die met de kinderen en masse naar de Action trekken....iets met eigen schuld, dikke bult.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:00 schreef Pisces29 het volgende:
Woensdagmiddag doe ik geen 2e keer meer bij de Action, holy crap wat druk![]()
Nu waren er wel Hard Gras stapeltjes, dus ik kon kiezen
Ik moest nog aan je denkenquote:Op woensdag 9 november 2011 14:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Woesndagmiddag...wat wil je ook...scholen vrij en moeders die met de kinderen en masse naar de Action trekken....iets met eigen schuld, dikke bult.![]()
ohhh achteraf gezien dus slim dat ik pas rond 4-en gingquote:Op woensdag 9 november 2011 14:00 schreef Pisces29 het volgende:
Hard Gras?quote:Op woensdag 9 november 2011 14:00 schreef Pisces29 het volgende:
Hier laatst wel ¤ 3,69quote:Op donderdag 10 november 2011 09:38 schreef Qwea het volgende:
Weet iemand of ze die schoenspikes nog hebben? En hoe duur die zijn?
Altijd als jij hier post weet ik dat het over de Mentos gaatquote:Op donderdag 10 november 2011 10:15 schreef rubje het volgende:
Ej,boppers. Gezien dat bij de Action men de mentosrolletjes weer in pakjes van 3 heeft voor ¤ 0,85,- en in alle kleuren en smaken?gelijk al 10 pakjes ingeslagen!
![]()
[ afbeelding ]
Die met 10 zakjes in een doosje zijn heerlijkquote:Op donderdag 10 november 2011 10:15 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dat was eens en nooit meer...
Voetbalboekjesquote:
Hoe heten die fuckdingen? I need themquote:
oh .. niet boeiend voor mijquote:
waarom dat?quote:Op donderdag 10 november 2011 10:15 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ik vind het ideaal, alleen heet water toevoegen en klaar. Ik hou ook helemaal niet van chocolademelk met melkquote:Op donderdag 10 november 2011 10:15 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
ik maak het met water en dan een scheutje koude melk om het sneller drinkbaar te maken.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:13 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik vind het ideaal, alleen heet water toevoegen en klaar. Ik hou ook helemaal niet van chocolademelk met melkwordt je veeeel te vol van.
Hij is tofquote:Op donderdag 10 november 2011 10:22 schreef mazaru het volgende:
Ik ga vanmiddag weer even langs, ik wil die muts hebben voor de komende 'horrorwinter'![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij wel, meer kartonnen dingetje en zo.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:28 schreef Klonk het volgende:
Hoi
Ik zoek makkelijke versiersels om mijn taxibus te voorzien van een sinterklaassfeertje, hebben ze bijvoorbeeld slingers of andere makkelijk op te hangen dingen die ik zou kunnen gebruiken bij de action?
Ik heb al jaren een sneeuwschep, jaren geleden gekocht bij een ijzerwarenwinkel die er mee ophield en toen de mussen dood van het dak vielen door de warmte...mensen kijken je dan heel vreemd aan als jij met een sneeuwschep loopt te sjouwen.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:50 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag gister ook ineens iedereen daar met een sneeuwschep
Ik vlucht naar een gedeelte van het land waar ze geen st maarten vieren. Maar in de 8 jaar dat ik hier nu woon is er ook maar 2 keer een kind geweest geloof ik. Mijn voordeur ligt een beetje uit de route.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:39 schreef trovey het volgende:
[..]
Volgens mij wel, meer kartonnen dingetje en zo.
Iedereen al klaar voor Sint Maarten, heb maar per stuk verpakte koekjes meegenomen van de Action alhoewel ik nooit een kind zie
(maar je zult zien dat ze komen als ik niets in huis heb, dat ene kind destijds was niet tevreden met zijn manderijn
)....enfin kunnen die koekjes weer door bezoek worden opgegeten....een lollie bij de koffie/thee is ook weer zo apart.
In 18 jaar één kind hier en die kreeg dus een manderijn.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:49 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Ik vlucht naar een gedeelte van het land waar ze geen st maarten vieren. Maar in de 8 jaar dat ik hier nu woon is er ook maar 2 keer een kind geweest geloof ik. Mijn voordeur ligt een beetje uit de route.
Ik zit in het Oosten en het is hier een normale activiteit op de 11 van de 11, makkelijk te onthouden trouwens want de volgende dag ben ik jarig.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:52 schreef Miniem het volgende:
Waar vieren ze Sint Maarten dan?
Wist geen eens wat het was
Waar ik oorspronkelijk vandaan (Drenthe) kom gaan ze morgen zingend langs de deuren om overal snoep te krijgen.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:52 schreef Miniem het volgende:
Waar vieren ze Sint Maarten dan?
Wist geen eens wat het was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |