En toch is ook daar een markt voor.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:31 schreef Q.E.D. het volgende:
Dan snap je ook waarom stoere auto's nooit in het roze worden verkocht.
Open deur...
Gelukkig - 4 gasten zijn nooit genoeg natuurlijkquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:43 schreef golfer het volgende:
Vanavond in ieder geval alvast een paar leuke en interessante gasten:
Hans Spekman
Tweede Kamerlid kandideert zich voor het voorzitterschap van de PvdA.
Adriaan van Dis
Verhalenbundel 'Stadsliefde' staat vol avonturen van de auteur in Parijs.
Seret en Schiffmacher
Zakenvrouw en tattoolegende over het nieuwe Tattoo Museum in Amsterdam.
Rest volgt nog.
Dit dusquote:Op donderdag 3 november 2011 23:53 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ze kan zonder enige moeite iedereen het bloed onder de nagels vandaan halen. Wat een zeldzaam irritant wijf
Voor mij valt alleen Van Dis in die categorie.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:43 schreef golfer het volgende:
Vanavond in ieder geval alvast een paar leuke en interessante gasten:
Ik hoop dat ze vanavond weer even komt aanschuiven.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie nu de herhaling maar hebben ze die Griekse schreeuwkut nu nog een keer uitgenodigd gisteren
Tis een leuke afwisseling na al het CDA-geneuzel en de PVV-gezever van de laatste weken.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:33 schreef Cynix ® het volgende:
En het PvdA, tsja wat moet je dáár nog over zeggen.
Ze kan de vrouwelijke Jan Mulder worden in PenW!quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze vanavond weer even komt aanschuiven.
Ze konden familie zijn: allebei blaten en schreeuwen, niemand uit laten praten, over elk onderwerp de waarheid in pacht en wie het niet met hun eens is, heeft er geen verstand van of is gewoon gek.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:28 schreef Roland. het volgende:
[..]
Ze kan de vrouwelijke Jan Mulder worden in PenW!
Goed ideequote:Op vrijdag 4 november 2011 18:28 schreef Roland. het volgende:
[..]
Ze kan de vrouwelijke Jan Mulder worden in PenW!
Vind melk (de witte motor) nog een mooiere voorbeeld, sommige wetenschappers zeggen dat het nog geen goed voor je is.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:21 schreef Q.E.D. het volgende:
@Baszh, het mooiste voorbeeld van reificiation is:
[ afbeelding ]
Reclame zegt: Van deze pindakaas wordt je sterk.
Implicatie: Als je het niet eet, ben je minder sterk dan je klasgenootjes.
De abstractie kracht gaat op in het product pindakaas.
Dat is meest psychologische vorm van kapitalisme. Dat u het weet.
Bedankt voor de kick, ik zocht me een ongeluk naar het topicquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze hebben dus nog een paar minuutjes over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |