Laat maar zien dan.quote:
quote:Op donderdag 3 november 2011 20:33 schreef Etcetera het volgende:
Neuh, is niet veel veranderd. En ik ben te lui om foto's te maken
Euhm.... Afgaand op jouw reactie neemt hij vast een verkeerde beslissing.quote:
Vroeg me al even af of Ivanov flootquote:Op donderdag 3 november 2011 20:46 schreef TradeMarkie het volgende:
Die scheids strooit met kaarten alsof het pepernoten in december zijn
Dat is echt zó frustrerend.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En ohh dat heeeeerlijke gevoel als je eindelijk er achter komt wat het liedje is waar je al tijden en tijden naar op zoek bent maar alleen het 'tu tu tu ta du tu' stuk van kent en dat googlet niet lekker
Volgens mij gebruikt iemand het woordje "mits" verkeerd toch?quote:Volgens persbureau Reuters heeft Papandreou tijdens de spoedzitting in Athene gezegd dat hij wel wil aftreden, mits hij vrijdag de vertrouwensstemming in het parlement wint.
lees je wel vaker. Soms lastig te beoordelen bij autonomen.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:07 schreef Nembrionic het volgende:
Muahaha: http://www.nu.nl/buitenla(...)-kunstwerk-stuk.html
quote:
Prima voorstelletje van de PVVquote:DEN HAAG - Als consumenten bellen met servicenummers, bijvoorbeeld die van bedrijven, zouden ze pas moeten gaan betalen op het moment dat ze contact krijgen met een servicemedewerker.
Foto: Thinkstock
In de wacht staan zou gratis moeten zijn.
Een meerderheid in de Tweede Kamer steunt een motie hierover van de PVV. Volgens de partij is het in Duitsland al zo geregeld dat consumenten alleen betalen voor het daadwerkelijke gesprek met een medewerker, tegen een vooraf genoemd tarief.
De Kamer verzoekt minister Maxime Verhagen (Economische Zaken) met telefoonnetbeheerders te gaan praten om dat in Nederland ook voor elkaar te krijgen.
Sympatiek
In een reactie noemde de minister het idee ''sympathiek'', maar hij stelde wel dat er''haken en ogen'' kleven aan de uitvoering. Verhagen weet dat deze plannen in Duitsland nog niet zijn ingevoerd, maar dat daar gekeken wordt naar de praktische uitvoerbaarheid.
Verhagen gaat kijken hoe de Duitsers het willen doen en informeert de Kamer hier eind dit jaar over. Hiermee ging de Kamer donderdag tijdens een debat akkoord.
Er is geen nederland want het is nog slechts een idee.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:45 schreef Ofyles2 het volgende:
Opnieuw een nederlaag voor gierige callcenters. Daar kan ik alleen maar voor zijn...
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op donderdag 3 november 2011 23:53 schreef Whiteguy het volgende:
Ik ga maar es tukken, morgen weer een 12,5 uurs werkdagje
10 cent per minuut is écht niet kostendekkend hoor. Die tarieven bestaan deels ook zodat mensen niet voor elk wissewasje gaan bellenquote:Op donderdag 3 november 2011 23:45 schreef Ofyles2 het volgende:
Opnieuw een nederlaag voor gierige callcenters. Daar kan ik alleen maar voor zijn...
Dus jij wil zeggen dat men gewoon moet betalen als ze 45 minuten in de wacht moeten staan als ze weer eens UPC moeten bellen omdat er iets niet werkt?quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
10 cent per minuut is écht niet kostendekkend hoor. Die tarieven bestaan deels ook zodat mensen niet voor elk wissewasje gaan bellen
Eeh wat?quote:Op vrijdag 4 november 2011 01:58 schreef wyccie het volgende:
Hehe, moest wel even opzoeken wat het betekent.
Maar wel een fout:quote:Op donderdag 3 november 2011 23:07 schreef Etcetera het volgende:
http://www.hema.nl/winkel/gebak/taarten/bosvruchten-clafoutis-(6344623)
Gratis taart, van de hema, geen grap
Hier nog éénquote:
Te weinig met wat ik vind dat ik verdienquote:Op vrijdag 4 november 2011 10:39 schreef DonJoris het volgende:
Aha is ook wel relax eigenlijk, hoeveel krijg je dan normaal?
We gaan zo pannenkoeken eten.quote:
Is daar een puzzel van? Is toch niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 4 november 2011 10:27 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Hier nog één
Weet iemand hoe die puzzel heet die eruitziet als een moertje en boutje (dat je ze los van elkaar moet draaien?) Kan het niet vinden
Oh, met zo'n doolhof aan de binnenkant? Nee helaasquote:Op vrijdag 4 november 2011 10:27 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Hier nog één
Weet iemand hoe die puzzel heet die eruitziet als een moertje en boutje (dat je ze los van elkaar moet draaien?) Kan het niet vinden
Hoewel ik vind dat ze best iets mogen sturen vind ik het ook wel jouw verantwoordelijkheid. Je krijgt geld van ze en dan mag het best zo zijn dat je zelf de regels een beetje napluist.quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:27 schreef Etcetera het volgende:
![]()
![]()
Ik heb een uitkering (en da's niet zo leuk) en die is voor mensen tot 27. Ik had níks gehoord van het UWV over het verdere verloop ervan nu ik 27 ben. Ik denk, laat ik eens bellen. Moet ik nu dus zelf nog gaan regelen dat ik een ándere uitkering krijg.
Punt nummer zoveel in de lijst van het falen van het UWV
Het was netjes geweest inderdaad als ze bericht hadden gestuurd, maar op zich was toch ook bekend dat het tot 27 jaar was? Denk dat je nog vaak tegen zulke dingen op zult lopen anders, Ets.quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoewel ik vind dat ze best iets mogen sturen vind ik het ook wel jouw verantwoordelijkheid. Je krijgt geld van ze en dan mag het best zo zijn dat je zelf de regels een beetje napluist.
Ja, die dingen. Ik wilde de zwarte even halenquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, met zo'n doolhof aan de binnenkant? Nee helaas
-edit-
http://www.evendenken.nl/(...)uw-jasje-dael-oring/
Dool-O-Rinth dus en dan de nieuwe variant Dael O'ring.
Oh zo'n ding!quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, met zo'n doolhof aan de binnenkant? Nee helaas
-edit-
http://www.evendenken.nl/(...)uw-jasje-dael-oring/
Dool-O-Rinth dus en dan de nieuwe variant Dael O'ring.
Inderdaad, tegenwoordig kunnen ze bijna alles nog redden met Photoshop, als dat al niet meer lukt dan is het wel erg met je gesteldquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:47 schreef Nembrionic het volgende:
Muahahah dan heb je ook wel gefaald hoor en weet je dat je echt washed up bent:
Playboy scraps Lindsay Lohan nude pics, insists on re-shooting
http://www.nypost.com/p/n(...)pUyJFH5KMVsYlCpXVe0H
True. Ik hád het ook kunnen weten, aangezien ik ook nog nooit gehoord heb van hun kant dat ik een andere werkcoach had gekregenquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoewel ik vind dat ze best iets mogen sturen vind ik het ook wel jouw verantwoordelijkheid. Je krijgt geld van ze en dan mag het best zo zijn dat je zelf de regels een beetje napluist.
TS is sowieso al niet de handigste:quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:29 schreef Nembrionic het volgende:
Leedvermaak.
TS opent een topic over spullen verkopen via Fok. Hij is nogal paranoide en is daadwerkelijk bang dat 'ie nepgeld krijgt
spullen verkopen
Vervolgens trek de koper zich terug
[TK] 2x 5770
Dat klopt. En dat vroeg hij dus voor deze: [TK] 2x 5770quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:30 schreef Bart het volgende:
[..]
TS is sowieso al niet de handigste:
crossfire verwijderen
quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:29 schreef Nembrionic het volgende:
Leedvermaak.
TS opent een topic over spullen verkopen via Fok. Hij is nogal paranoide en is daadwerkelijk bang dat 'ie nepgeld krijgt
spullen verkopen
Vervolgens trek de koper zich terug
[TK] 2x 5770
Gewoon de tieten van Lindsay Lohan letterlijk opblazen, hoef je niet te retoucheren. Lohan is één van de zoveel vrouwen die ik alleen zou doen vanwege haar uiterlijk, intelligent is ze helemaal niet...quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:47 schreef Nembrionic het volgende:
Muahahah dan heb je ook wel gefaald hoor en weet je dat je echt washed up bent:
Playboy scraps Lindsay Lohan nude pics, insists on re-shooting
http://www.nypost.com/p/n(...)pUyJFH5KMVsYlCpXVe0H
Ik heb 'r even voor je klaargelegd:quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gewoon de tieten van Lindsay Lohan letterlijk opblazen, hoef je niet te retoucheren. Lohan is één van de zoveel vrouwen die ik alleen zou doen vanwege haar uiterlijk, intelligent is ze helemaal niet...
Nee maar wel gemakkelijk. Zie het als een pak aardappelpuree.quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee maar wel gemakkelijk. Zie het als een pak aardappelpuree.
Zoutzak toch?quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan de aardappelzak....
komt door die tanden, he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Oja.quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
komt door die tanden, he?Je denkt toch niet dat ik die foto voor niets gekozen heb?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik die foto voor niets gekozen heb?
Of "die zou ik geven" .quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:57 schreef Soempie het volgende:
Als mannen het hebben over: die zou ik alleen doen om/ als...
vraag ik me altijd af of ze überhaupt weleens een vrouw 'doen'.
Die ook ja.quote:
Charmant.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb 'r even voor je klaargelegd:
[ afbeelding ]
quote:
LB!quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:48 schreef LadyBlack het volgende:
Die foto's van Lindsay![]()
![]()
En hoihoe is het hier?
DEF modden is makkelijker dan een weekje in het veld.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:58 schreef LadyBlack het volgende:
C4![]()
Alles goed als mod? En hoe zijn de vooruitzichten voor je werk? Al wat anders op het oog?
Mwa, tevreden.... Ik begin (weer) flink te balen van de huidige omstandigheden bij Defensie.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:07 schreef LadyBlack het volgende:
Nou inderdaad, als je in dat jaar zelf iets kunt vinden waar je ook tevreden mee bent, zou ik dat zeker doen
Dat zeg ik nietquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus jij wil zeggen dat men gewoon moet betalen als ze 45 minuten in de wacht moeten staan als ze weer eens UPC moeten bellen omdat er iets niet werkt?
Maar het gaat er juist omdat je 45 minuten in de wacht staat en wél moet betalen. Dan is 10 cent per minuut wel vrij duur ja.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat zeg ik nietHeb in mijn callecenterdagen vaak genoeg gehad dat mensen klaagden dat 10 cent per minuut veel was, terwijl (als je goed geholpen wordt) dat in mijn ogen best redelijk is
Mensen klagen ook wel eens tegen mij dat ze 10 minuten hebben moeten wachten en dat ze dat klauwen vol met geld kost, maar dan ben ik wel blij dat ik 'het is een gratis nummer hoor, meneer/mevrouw' kan zeggenquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat zeg ik nietHeb in mijn callecenterdagen vaak genoeg gehad dat mensen klaagden dat 10 cent per minuut veel was, terwijl (als je goed geholpen wordt) dat in mijn ogen best redelijk is
quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mensen klagen ook wel eens tegen mij dat ze 10 minuten hebben moeten wachten en dat ze dat klauwen vol met geld kost, maar dan ben ik wel blij dat ik 'het is een gratis nummer hoor, meneer/mevrouw' kan zeggen
In mijn KPN-tijd was het eerst altijd heel druk bij mijn afdeling, 15-20 minuten wachten was redelijk normaal daar. Radar boos, KPN reageerde en maakte het nummer gratis. Resultaat: drie keer zoveel wachtenden en een wachttijd die oploopt tot 80 minuten omdat mensen over elk klein dingetje gaan bellen in plaats van even op de site te kijken voor instructies. Ik denk dat je een soortgelijke situatie weer krijgt op het moment dat wachten gratis wordt.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mensen klagen ook wel eens tegen mij dat ze 10 minuten hebben moeten wachten en dat ze dat klauwen vol met geld kost, maar dan ben ik wel blij dat ik 'het is een gratis nummer hoor, meneer/mevrouw' kan zeggen
En de KPN had draaiboeken voor het personeel om ze zoveel mogelijk in rondjes te laten lopen en met kluitjes het riet in te sturen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In mijn KPN-tijd was het eerst altijd heel druk bij mijn afdeling, 15-20 minuten wachten was redelijk normaal daar. Radar boos, KPN reageerde en maakte het nummer gratis. Resultaat: drie keer zoveel wachtenden en een wachttijd die oploopt tot 80 minuten omdat mensen over elk klein dingetje gaan bellen in plaats van even op de site te kijken voor instructies. Ik denk dat je een soortgelijke situatie weer krijgt op het moment dat wachten gratis wordt.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En de KPN had draaiboeken voor het personeel om ze zoveel mogelijk in rondjes te laten lopen en met kluitjes het riet in te sturen.
Ik ga even kijken of ik het nieuwsartikel nog kan vinden.quote:
Je legt alleen de fout neer bij de klant?quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Echt niet. De problemen kwamen doordat mensen de verkeerde keuzes maakten in het menu. Als je dan ook niet duidelijk bent wat het probleem precies is dan kan het inderdaad zijn dat je bij een verkeerde afdeling terecht komt, maar dat is zeker niet de bedoeling. De inkomsten aan telefoonkosten zijn niet kostendekkend (en met heel veel doorverbinden heb je meer mensen nodig > nog meer kosten) en verkeerde service kan je klanten kosten. Expres heen en weer sturen is dus niet heel slim
Een geboren KPN manquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je legt alleen de fout neer bij de klant?
Ben je echt zo sadistisch geboren of alleen zo geworden?
Ik heb zelf jaren aan de telefoon gezeten.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:02 schreef LadyBlack het volgende:
Geloof me, als je in een callcenter werkt krijg je wel zo'n andere kijk op mensen....
Ik wist in alle eerlijkheid niet dat er zúlke domme en eigenwijze mensen bestonden
Wat overigens niet wegneemt dat ik me in 80% van de gevallen maar al te goed kan voorstellen waarom mensen hun zaakjes niet snappen! Of dat het boekhoudkundig systeem van een landelijke dienst ze boven de pet gaat.
Ha, then you knowquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb zelf jaren aan de telefoon gezeten.
Bedrijven kunnen moeite doen hun termen te versimpelen. Als daarna nog blijkt dat 80% van de klanten er geen tiet van snapt, dan zou ik een Glock tegen mijn keel planten...quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:02 schreef LadyBlack het volgende:
Geloof me, als je in een callcenter werkt krijg je wel zo'n andere kijk op mensen....
Ik wist in alle eerlijkheid niet dat er zúlke domme en eigenwijze mensen bestonden
Wat overigens niet wegneemt dat ik me in 80% van de gevallen maar al te goed kan voorstellen waarom mensen hun zaakjes niet snappen! Of dat het boekhoudkundig systeem van een landelijke dienst ze boven de pet gaat.
Tegen je keel heeft geen zin. Een te grote kans dat je het gewenste effect niet zal bereiken.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bedrijven kunnen moeite doen hun termen te versimpelen. Als daarna nog blijkt dat 80% van de klanten er geen tiet van snapt, dan zou ik een Glock tegen mijn keel planten...
Niet geboren KPN, ik ben inmiddels twee drieletterbedrijven verderquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een geboren KPN man
Toegegeven, klanten zijn soms gruwelijk dom...maar bedrijven zijn smerig.
Ik kan zo gauw het artikel helaas niet vinden maar het ging over interne memo's en draaiboeken om klanten zo veel mogelijk een poot uit te draaien en met een kluitje het riet in te sturen.
Nou daar hebben de meeste bedrijven nog wel wat moeite mee ja, die waar ik werk iig wel.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bedrijven kunnen moeite doen hun termen te versimpelen. Als daarna nog blijkt dat 80% van de klanten er geen tiet van snapt, dan zou ik een Glock tegen mijn keel planten...
Het probleem met zo'n moloch als KPN is dat ze de realiteit kwijt raken. Net zoals veel politici.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat doen ze ook. Toen KPN een nieuw type modem introduceerde was dat er een met gekleurde aansluitpoorten en kabels met dezelfde kleur stekkers. Groen in groen, geel in geel, retesimpel allemaal.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om? Het gaat om de keuzes die men moet maken in de hoop de juiste helpdeskmedewerker aan de lijn te krijgen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat doen ze ook. Toen KPN een nieuw type modem introduceerde was dat er een met gekleurde aansluitpoorten en kabels met dezelfde kleur stekkers. Groen in groen, geel in geel, retesimpel allemaal.
Wat ik hier zie is een slecht systeem om de klanten de juiste kant op te sturen. Aan de hand van de postcode + huisnummer moet je zo de klantgegevens kunnen vinden en de persoon kunnen vertellen wát ze hebben en vervolgens naar de goede lijn sturen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Niet geboren KPN, ik ben inmiddels twee drieletterbedrijven verder. Welke dat zijn verklap ik overigens niet
De mensen die je bij een internethelpdesk aan de lijn krijgt zijn over het algemeen niet de mensen die er affiniteit mee hebben (want die bellen niet of een stuk minder). Genoeg klanten die niet weten wat voor abonnement ze hebben. Ik werkte daar voor internet en bellen via VOIP in een pakket. Mensen hebben een probleem met de telefoon en bellen de telefoonstoringsdienst, terwijl ze bij mij moesten zijn. E-mail werkt niet? Zelfde verhaal, maar dan kwamen ze bij alleen ADSL uit. Vervolgens moesten ze doorverbonden worden naar de juiste afdeling, omdat ze een verkeerde keuze had gemaakt.
Natuurlijk zijn er ook gevallen van fouten die het bedrijf zelf maakt, maar naar mijn inschatting vallen die in het niet bij de hoeveelheid fouten die de klanten maken.
Ze hebben de 'termen' van het modem versimpeld. Om even aan te geven dat ze er wel echt mee bezig zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om? Het gaat om de keuzes die men moet maken in de hoop de juiste helpdeskmedewerker aan de lijn te krijgen.
Net zo'n versimpeling als bij computeren. Veel deskundigen vinden dat de Graphical User Interface een verarming van het IT-wereldje is...quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ze hebben de 'termen' van het modem versimpeld. Om even aan te geven dat ze er wel echt mee bezig zijn.
In de jaren 80 misschien...quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Net zo'n versimpeling als bij computeren. Veel deskundigen vinden dat de Graphical User Interface een verarming van het IT-wereldje is...
Daarom hebben ze geëxperimenteerd met een menselijk doorschakelsysteem. Je kreeg iemand aan de lijn die wat korte vragen stelde en je daarna doorverbond. Maar ook dat stuitte op weerstand... Ik vind het ook niet heel raar dat er wel eens mensen bij een verkeerde afdeling uitkomen, maar dat is niet per se een vooropgezet plan van een kwaadaardig bedrijf dat alleen maar zoveel mogelijk geld uit de klant wil persen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat ik hier zie is een slecht systeem om de klanten de juiste kant op te sturen. Aan de hand van de postcode + huisnummer moet je zo de klantgegevens kunnen vinden en de persoon kunnen vertellen wát ze hebben en vervolgens naar de goede lijn sturen.
De klant mag zelf ook wel wat moeite doen maar bij een product wat meer dan 100 jaar(bellen) bestaat en er is opeens een nieuwe variant die niet tastbaar is...tja...dan kun je verwachten dat er onduidelijkheid is.
Hoi en doei!quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:32 schreef iamredleader het volgende:
een goedenavond allen
jawel, 21:00 < nu < 22:00 -> bedtijd
Dat wordt dan toch ook gedaan als blijkt dat ze de verkeerde afdeling hebben gekozen? Tim zegt toch dat ze worden doorverbonden?quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:14 schreef Nembrionic het volgende:
Wat ik hier zie is een slecht systeem om de klanten de juiste kant op te sturen. Aan de hand van de postcode + huisnummer moet je zo de klantgegevens kunnen vinden en de persoon kunnen vertellen wát ze hebben en vervolgens naar de goede lijn sturen.
volgens mij is dat beetje het basic instapmodel, relatief langzame processorquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:17 schreef LadyBlack het volgende:
Wyccie
Ander vraagje voor de telefoonnerds hier: any reason dat een htc wildfire s zo goedkoop is als nu bij wehkamp? 208 euro, terwijl je voor veel andere smartphones 500 euro betaalt.
Hm, ik denk dat ik daar wel mee kan leven... ik ga toch ook geen grote internetbundel erbij nemen. Mail lezen moet toch lukken lijkt mequote:Op vrijdag 4 november 2011 23:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
volgens mij is dat beetje het basic instapmodel, relatief langzame processor
Mee eens. Ik was ooit bij Minolta Camera Benelux de helpdesk (ja, dat was pionieren: ik was de enige) toen we met digitale producten begonnen (pakweg 1995-96 of zo). Als een helplijn gratis is (en dat was bij Minolta het geval) dan bellen mensen met de meest onbenullige vragen - het kost immers toch niets. Een lage prijs per minuut werpt toch een lichte drempel op voor dat soort vragen (die meestal ook gewoon in de handleiding te vinden zijn), en laten we wel zijn: 10 ct per minuut is 6 euro per uur. Dat is in de verste verte niet kostendekkend, laat staan dat je eraan verdient.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:54 schreef wyccie het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Pinto
Ik vind dus dat er te veel geklaagd wordt.
Je brengt me op een idee. Maar weinig kans in dit gat op deze tijd.quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:52 schreef Nembrionic het volgende:
Dienstmededeling: ik heb trek in een kroket.
ja fuck.quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:52 schreef Nembrionic het volgende:
Dienstmededeling: ik heb trek in een kroket.
hier danquote:Op zaterdag 5 november 2011 00:55 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Je brengt me op een idee. Maar weinig kans in dit gat op deze tijd.
Geldt overal, volgens mij. Ik heb zelf in Ierland gewoond en ik kan me nog herinneren dat ik werkelijk snakte naar een nieuwe haring.quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:02 schreef Nembrionic het volgende:
Ach kijk, de usual suspect als het op Nederlandse lekkernijen aankomt
Gister kon ik toch zweeeren dat ik kaassouflés kon ruiken en ik blijf er maar over dromen!quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:02 schreef Nembrionic het volgende:
Ach kijk, de usual suspect als het op Nederlandse lekkernijen aankomt
Neequote:
In Nederland bliefte ik nooit nooit haring. Nu opeens welquote:Op zaterdag 5 november 2011 01:08 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Geldt overal, volgens mij. Ik heb zelf in Ierland gewoond en ik kan me nog herinneren dat ik werkelijk snakte naar een nieuwe haring.
ik heb hier smakelijk om gelachen toen ik m eergisteren zagquote:Op zaterdag 5 november 2011 02:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
OMG
hoe verder in de video hoe beter
Dat heb ik al op. Eieren met spek.quote:Op zaterdag 5 november 2011 07:12 schreef TradeMarkie het volgende:
Goed plan, en een stevig ontbijtje
Sorryquote:Op zaterdag 5 november 2011 07:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Jaaa doeiii nu heb ik honger en niks hartigs in de buurt en ik durf niet naar het benzine station te lopen nu
aub:quote:
Ik heb die hier nog nooit gezien. toch eens beter zoeken.quote:Op zaterdag 5 november 2011 07:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja die ja mijn lievelings. van andere merken smaakt het half zo lekker niet.
Wat een semi waardeloze avond
Mogguh Red.quote:
nopequote:Op zaterdag 5 november 2011 07:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb die hier nog nooit gezien. toch eens beter zoeken.
Geen feestjes oid?
Als je goede ogen hebt kun je het artikel hier lezen: http://www.volkskrant.nl/vk-online/VK/20111105___/VKN02_002/#originalquote:
Dat kunnen de meesten hier niet lezenquote:Op zaterdag 5 november 2011 09:33 schreef Cobra4 het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1688400/6/50#103988198
Oh ja.quote:Op zaterdag 5 november 2011 09:34 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat kunnen de meesten hier niet lezen.
Pas maar op voordat MM boos wordt omdat je verkapt loopt te patsen met je crewrechtenquote:
De rest wordt hier wel heengestuurd!quote:Op zaterdag 5 november 2011 09:38 schreef Bart het volgende:
En die foto's moeten niet op de rest van het forum komen, alle andere mensen kopen die krant maar lekker.
Hé, jij hier?quote:Op zaterdag 5 november 2011 09:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
De rest wordt hier wel heengestuurd!
Dan gaan ze weg.quote:Op zaterdag 5 november 2011 09:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
De rest wordt hier wel heengestuurd!
Nee hoorquote:Op zaterdag 5 november 2011 10:10 schreef AchJa het volgende:
[..]![]()
Nu heb ik het weer gedaan zeker.
Maare, leuk stukje!
quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:44 schreef Soempie het volgende:
Stomme hormonen, zit te janken om dat artikel.Boehoeeeee Fok in de krant.
Geniaalquote:
Ahhhh....quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:44 schreef Soempie het volgende:
knuffelquote:Op zaterdag 5 november 2011 10:44 schreef Soempie het volgende:
Ja, heb gister goed nieuws gehad. Met m'n bloedsuiker is niets mis en ik mag weer terug naar de verloskundige en hoef dus niet verplicht in het ziekenhuis te bevallen. Gister ook een groeiecho gehad en alles zat mooi op het gemiddelde. Beentjes iets langer, maar nog wel mooi tussen de lijnen. Vind alleen dat de baby net een alien lijkt op die echo-foto's.quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:35 schreef LadyBlack het volgende:
Aaah Soempie![]()
![]()
Gaat het verder nog goed met je?
quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:15 schreef lubje25 het volgende:
Deze is prima te lezen, althans bij mij.
http://www.volkskrant.nl/(...)page002_article1.jpg
Oh dat wist ik dan weer nietquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:12 schreef Soempie het volgende:
Ik lees net in het algemene topic dat het artikel niet gepost mag worden. Bart en Cobra zitten niet op te letten.
Die vergeet ik helemaal.quote:
heb je een VK abo of staat er een link op de site? Als dat eerst zo is hebben ze maar een matige afschermingquote:
Ik ben geen mod in MEN.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:12 schreef Soempie het volgende:
Ik lees net in het algemene topic dat het artikel niet gepost mag worden. Bart en Cobra zitten niet op te letten.
Ik heb m uit de muziek SC.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
heb je een VK abo of staat er een link op de site? Als dat eerst zo is hebben ze maar een matige afscherming
Nee want stel je voor dat de verkoop van de VK nu compleet instort omdat de Fokkers hier zelf een artikel postenquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:12 schreef Soempie het volgende:
Niets mis met gastmodden. Zou vaker moeten gebeuren.quote:
Mij maakt het niet uit.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee want stel je voor dat de verkoop van de VK nu compleet instort omdat de Fokkers hier zelf een artikel posten
Maar andere krantenartikelen mogen natuurlijk wel.
Nee dat weet ik maar het is weer zo'n achterlijke fok-regelquote:
Eensch. Maar dat is best wel afhankelijk van het subforum. In sommige is het een no-go en in anderen geen probleem. Maar in eerste instantie zijn de eigen mods daarvoor verantwoordelijk.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niets mis met gastmodden. Zou vaker moeten gebeuren.
Absoluutquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eensch. Maar dat is best wel afhankelijk van het subforum. In sommige is het een no-go en in anderen geen probleem. Maar in eerste instantie zijn de eigen mods daarvoor verantwoordelijk.
En hier in de SC is het natuurlijk helemaal niet nodig. Een mooie zelfregulerende SC.
Ik zelf ben best terughoudend met gastmodden. Maar bij een eerste post van een spamuser of mocht ik een topicreport zien, dan kijk ik wel even en grijp ik indien nodig wel in.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Absoluut
Maar soms zie ik echt ENORME bagger en dat blijft dan 3 dagen staan terwijl er 4 modjes hebben gepost. Die hadden er allang een gastslot op kunnen zetten want pure bagger.
Hoi mama...quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:25 schreef Soempie het volgende:
MM
Wat zijn nu de plannen voor morgen? En wanneer ben je weer terug in NL?
Fotos mag je hier eigenlijk ook niet maken op de wallenquote:Op zaterdag 5 november 2011 15:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoi mama...
Morgen naar de zoo in Kyoto en misschien naar de maiko-/geisha wijk. Afgelopen week ook geweest, raar gezicht om ze 'in het wild' daar op straat te treffen, als je mazzel hebt en dat hadden we. Foto's maken is alleen not done dan. Heb alleen foto's van achteren...
Over een week ben ik weer in NL, eerst nog naar Tokyo en Nagano...
Heb hetzelfde met Boedha's, ze komen m'n neus uit hier. Heb niks met religie, dus dat zie ik sowieso al niet en het interesseert me ook niet...quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dat heb ik ook met kerken en musea, op een gegeven moment wordt het een overdosis en kan je er maar beter mee ophouden.
Ja vooral met kerken heb ik dat.quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dat heb ik ook met kerken en musea, op een gegeven moment wordt het een overdosis en kan je er maar beter mee ophouden.
Nee, maar je respecteert hier meer dan in NL en vaak hebben ze een soort van chaperone's bij zich. Kijken is OK, kieken niet...quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Fotos mag je hier eigenlijk ook niet maken op de wallen
Ja het is jammer dat dat hier niet kan.quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar je respecteert hier meer dan in NL en vaak hebben ze een soort van chaperone's bij zich. Kijken is OK, kieken niet...
Voorbeeld: Vanavond had iemand haar paraplu bij de kaartjesmachine van de metro vergeten. Komen we ruim 2 uur later terug, hing 'ie er gewoon nog...
Als toerist vind ik de architectuur nog wel mooi en ik hou van foto's in de kerk maken door het mooie licht wat je er soms hebtquote:Op zaterdag 5 november 2011 15:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja vooral met kerken heb ik dat.
Juistquote:Op zaterdag 5 november 2011 15:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Als toerist vind ik de architectuur nog wel mooi en ik hou van foto's in de kerk maken door het mooie licht wat je er soms hebt
Het is hier af en toe best wel eng om te constateren wat een enorme verschillen er qua moraal en verantwoordelijkheidsgevoel zijn tussen Japan en NL. Hoewel ik van sommige dingen hier echt niets begrijp. Buigen naar klanten die je hun rug al hebben toegekeerd bijvoorbeeld. Geen hond die het nog ziet...quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja het is jammer dat dat hier niet kan.
Om dat kind te straffen? Ik zeg dit: http://en.wikipedia.org/wiki/M%C3%BCnchausen_syndrome_by_proxyquote:Op zaterdag 5 november 2011 15:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
moeder breekt botten baby als straf
WTF![]()
![]()
Maar jij ziet dat ze dat doen. En dan weet je de volgende keer dat ze dat ook bij jou doen(een vorm van respect) En andere mensen(hun collegas, baas etc) zien dat ook. Dus dat snap ik dan wel.quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is hier af en toe best wel eng om te constateren wat een enorme verschillen er qua moraal en verantwoordelijkheidsgevoel zijn tussen Japan en NL. Hoewel ik van sommige dingen hier echt niets begrijp. Buigen naar klanten die je hun rug al hebben toegekeerd bijvoorbeeld. Geen hond die het nog ziet...
Ze buigen ook al tig keer als je nog in de winkel bent en iets gekocht hebt. 'Arigato gozaimasu' (heel erg bedankt) tien keer er bij en dat respect is dan wel duidelijk genoeg, lijkt me.quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar jij ziet dat ze dat doen. En dan weet je de volgende keer dat ze dat ook bij jou doen(een vorm van respect) En andere mensen(hun collegas, baas etc) zien dat ook. Dus dat snap ik dan wel.
"Haha kuttoeristen hebben weer eens teveel betaald"quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:45 schreef Soempie het volgende:
Ik vraag me dan af wat ze denken terwijl ze dat doen.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"Haha kuttoeristen hebben weer eens teveel betaald"
Waar ga je over zeiken?quote:
Ah ok. Griepen over de griep.quote:
Ja ik ben het nu wel een beetje zatquote:
Breien.quote:
Dat is de 11de pas.quote:
quote:
Nee. Meneer Fawkes heeft er niks mee te maken.quote:
Aangezien het vandaag 5 november is heeft GF er alles mee te makenquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee. Meneer Fawkes heeft er niks mee te maken.
Remembrance Day.
Ja er zit maar 2 seconden tussen onze postsquote:
Dan moet je vooral niet Tokyo Story (Tôkyô monogatari) kijken. Wat heb ik me toen lopen ergeren aan dat overdreven beleefde/onderdanige.quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:44 schreef MadMaster het volgende:
Ze buigen ook al tig keer als je nog in de winkel bent en iets gekocht hebt. 'Arigato gozaimasu' (heel erg bedankt) tien keer er bij en dat respect is dan wel duidelijk genoeg, lijkt me.
Het is m.i. soms wat overdone...
Nicequote:Op zaterdag 5 november 2011 23:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mooie stukjes pompoenkunst
http://bp.uuuploads.com/h(...)lafane-studios-5.jpg
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 november 2011 07:37 schreef iamredleader het volgende:
Geweldig tocheen kwakkelzomer, zodat het niet erg is dat ik elke dag aan het klussen ben (niet te warm), en dan een heerlijke nazomer voor de verhuizing en wat familie-tijd
Vorige keer naar het Amsterdamse Bos, vandaag naar een ander deel van het bos, we proberen inderdaad niet elke keer hetzelfde te doen.quote:Op zondag 6 november 2011 07:45 schreef Cobra4 het volgende:
![]()
Gaan jullie elke keer naar het zelfde bos?
Ik probeer te bedenken welke bossen je allemaal in de buurt hebt.quote:Op zondag 6 november 2011 07:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Vorige keer naar het Amsterdamse Bos, vandaag naar een ander deel van het bos, we proberen inderdaad niet elke keer hetzelfde te doen.
Vanwaar de vraag?
Spanderswoud, Diemerbos, Gaasperpark. Keuze genoeg inderdaad.quote:Op zondag 6 november 2011 07:50 schreef iamredleader het volgende:
Binnen een kwartier met de auto te bereiken?
Veel
Vrees dat ik het die dag niet ga redden. Have fun en succes met jullie nieuwe huisje!!quote:Op zondag 6 november 2011 07:46 schreef iamredleader het volgende:
Voor iedereen trouwens: op zaterdag 19 november house-warming bij ons! Vanaf 17:30 verzamelen, avondeten en gezelligheid
PM svp als je wil komen, en voor het adres
Welke staan er op het programma, weet je dat?quote:Op zondag 6 november 2011 11:19 schreef lubje25 het volgende:
Ik ben vrij vandaagBokbierproeverij vanmiddag. Maar eerst komen mijn ouders en broer bij me lunchen
Weet ik niet, dat is nog een verrassing. Zal vanavond of morgen wel ff posten welke het waren.quote:Op zondag 6 november 2011 14:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Welke staan er op het programma, weet je dat?
Ik ben benieuwd!quote:Op zondag 6 november 2011 14:21 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Weet ik niet, dat is nog een verrassing. Zal vanavond of morgen wel ff posten welke het waren.
Oh, dan lopen er wat sites achter in de prijsquote:Op zondag 6 november 2011 17:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
de spyder zit boven de 85k
op zich een leuk autootje, mocht ik me ooit een derde of vierde auto kunnen veroorloven dan zal ik er eens naar kijken
de boxter is er vanaf 68000quote:Op zondag 6 november 2011 17:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, dan lopen er wat sites achter in de prijs
Dan kijk jij die zeker via het internet en niet via Comedy Central?quote:Op zondag 6 november 2011 01:05 schreef Nembrionic het volgende:
In de nieuwste aflevering van Chuck hebben ze iemand ontvoerd die Wesley Sneijder heet
Vooral die tube Zaanse doet 't 'mquote:Op zondag 6 november 2011 18:55 schreef Whiteguy het volgende:
N.a.v. de japan pics van MM zojuist een eerste poging gedaan tot het maken van okonomiyaki.
Prima te eten, kan alleen maar beter worden als ik volgende keer ook ei en bacon in huis heb:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |