Ik vertrouw het niet aangezien het om een bedrag hoger dan 50 euro gaat en hij het cash wil betalen.quote:
Niet zo zeiken. De koper denkt hetzelfde als wat jij denkt: Als het om een tientje ging zou hij het wel best vinden. Waarom zou hij 50 euro naar je overmaken als jullie een datum hebben afgesproken om de goederen over te dragen? Gewoon cash accepteren en het zand uit je vagina spoelen.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:16 schreef knight18 het volgende:
Bij een klant via dit forum heb ik afspraken gemaakt om spullen te verkopen.
De datum staat vast en daarbij heb ik ook gezet dat ik het geld vooraf op mijn rekening nummer verwacht. Het gaat namelijk om 50+ euro. ALs het om een tientje ging vond ik het wel best. Maar nu zegt de koper dat ie wel cash betaalt. :s wat nu?
quote:Op woensdag 2 november 2011 14:23 schreef knight18 het volgende:
[..]
Ik vertrouw het niet aangezien het om een bedrag hoger dan 50 euro gaat en hij het cash wil betalen.
er is genoeg tijd om het bedrag over te maken.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:23 schreef beelz het volgende:
[..]
Niet zo zeiken. De koper denkt hetzelfde als wat jij denkt: Als het om een tientje ging zou hij het wel best vinden. Waarom zou hij 50 euro naar je overmaken als jullie een datum hebben afgesproken om de goederen over te dragen? Gewoon cash accepteren en het zand uit je vagina spoelen.
En voor jou is er dan genoeg tijd om niet op te komen dagen.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:25 schreef knight18 het volgende:
[..]
er is genoeg tijd om het bedrag over te maken.
quote:Op woensdag 2 november 2011 14:23 schreef beelz het volgende:
[..]
Niet zo zeiken. De koper denkt hetzelfde als wat jij denkt: Als het om een tientje ging zou hij het wel best vinden. Waarom zou hij 50 euro naar je overmaken als jullie een datum hebben afgesproken om de goederen over te dragen? Gewoon cash accepteren en het zand uit je vagina spoelen.
Leg uit?quote:Op woensdag 2 november 2011 14:23 schreef knight18 het volgende:
[..]
Ik vertrouw het niet aangezien het om een bedrag hoger dan 50 euro gaat en hij het cash wil betalen.
Als je het zo bekijkt dan kan je net zo goed geen goederen verkopen boven de 50 euro. En ik heb voorgesteld om het bij mij thuis te komen ophalen. Wilde die niet, had het te druk.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:25 schreef beelz het volgende:
[..]
En voor jou is er dan genoeg tijd om niet op te komen dagen.
Iemand die je nog nooit hebt gezien/ontmoet verkoop je je goederen en boven 50 euro. En je gaat altijd van het goede uit?quote:
Waar ben je nou bang voor? Dat je voor lul daarheen gaat? Nou, dan heb je in ieder geval je spullen nog. Boeien.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:16 schreef knight18 het volgende:
Bij een klant via dit forum heb ik afspraken gemaakt om spullen te verkopen.
De datum staat vast en daarbij heb ik ook gezet dat ik het geld vooraf op mijn rekening nummer verwacht. Het gaat namelijk om 50+ euro. ALs het om een tientje ging vond ik het wel best. Maar nu zegt de koper dat ie wel cash betaalt. :s wat nu?
o godquote:Op woensdag 2 november 2011 14:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waar ben je nou bang voor? Dat je voor lul daarheen gaat? Nou, dan heb je in ieder geval je spullen nog. Boeien.
Dat is wat duidelijker. Je bent bang dat hij je iets gaat aandoen?quote:Op woensdag 2 november 2011 14:27 schreef knight18 het volgende:
[..]
Iemand die je nog nooit hebt gezien/ontmoet verkoop je je goederen en boven 50 euro. En je gaat altijd van het goede uit?
Ah....denk je echt dat valsemunters een beetje marktplaats enzo gaan afstruinen op zoek naar mensen om te tillen?quote:Op woensdag 2 november 2011 14:29 schreef knight18 het volgende:
[..]
o god. Niet dat ik voor lul erheen ga maar dat ik betaald word met nep geld. Daar gaat het mij om. Dat jullie zo rijk zijn dat het jullie niks kan schelen best.
Lees bovenstaande aub. Bang dat ik genept word ivm vals geld. Bang hoef ik niet te zijn. Is een openbare plek. En erheen gaan en dat ie niet opdaagt ook niet want de rit is toch gratis voor mij.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:29 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Dat is wat duidelijker. Je bent bang dat hij je iets gaat aandoen?
Dan neem je een stukje papier mee en wrijf je over het geld. Als het afgeeft dan is het echt geld. De inkt op papiergeld droogt namelijk nooit 100% op.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:29 schreef knight18 het volgende:
[..]
o god. Niet dat ik voor lul erheen ga maar dat ik betaald word met nep geld. Daar gaat het mij om. Dat jullie zo rijk zijn dat het jullie niks kan schelen best.
Wat een moeite voor die 70 euro.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:30 schreef knight18 het volgende:
[..]
Lees bovenstaande aub. Bang dat ik genept word ivm vals geld. Bang hoef ik niet te zijn. Is een openbare plek. En erheen gaan en dat ie niet opdaagt ook niet want de rit is toch gratis voor mij.
videokaarten. 2 stuks.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:32 schreef CutCake het volgende:
Wat voor spullen gaat het dan om dat je denkt dat je binnen de doelgroep van geldprinters valt?
TS betaalt de supermarkt ook vooruit..quote:Op woensdag 2 november 2011 14:32 schreef Leandra het volgende:
Je hebt het over een klant, dat klinkt alsof je een handelaar bent, en volgens mij is handel niet waarvoor V&A bedoeld is.
Beetje flauw trouwens om te miepen over het feit dat hij niet vantevoren wil betalen, cash bij ophalen lijkt me zowel voor jou als voor je "klant" een stukje zekerheid.
Jij vindt het "raar" dat hij niet eerst even geld op je rekening wil storten, maar hij moet kennelijk wel alle vertrouwen in jou hebben dat je je afspraken na zult komen.
Gaat om een persoon op dit forum. En wat moet ik die dan noemen? vriend?quote:Op woensdag 2 november 2011 14:32 schreef Leandra het volgende:
Je hebt het over een klant, dat klinkt alsof je een handelaar bent, en volgens mij is handel niet waarvoor V&A bedoeld is.
Beetje flauw trouwens om te miepen over het feit dat hij niet vantevoren wil betalen, cash bij ophalen lijkt me zowel voor jou als voor je "klant" een stukje zekerheid.
Jij vindt het "raar" dat hij niet eerst even geld op je rekening wil storten, maar hij moet kennelijk wel alle vertrouwen in jou hebben dat je je afspraken na zult komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |