abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103873767
Bij een klant via dit forum heb ik afspraken gemaakt om spullen te verkopen.
De datum staat vast en daarbij heb ik ook gezet dat ik het geld vooraf op mijn rekening nummer verwacht. Het gaat namelijk om 50+ euro. ALs het om een tientje ging vond ik het wel best. Maar nu zegt de koper dat ie wel cash betaalt. :s wat nu?
pi_103873951
Wat is je probleem?
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_103873996
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 14:21 schreef pl4kkie het volgende:
Wat is je probleem?
Ik vertrouw het niet aangezien het om een bedrag hoger dan 50 euro gaat en hij het cash wil betalen.
  woensdag 2 november 2011 @ 14:23:11 #4
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_103874003
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 14:16 schreef knight18 het volgende:
De datum staat vast en daarbij heb ik ook gezet dat ik het geld vooraf op mijn rekening nummer verwacht. Het gaat namelijk om 50+ euro. ALs het om een tientje ging vond ik het wel best. Maar nu zegt de koper dat ie wel cash betaalt. :s wat nu?
Niet zo zeiken. De koper denkt hetzelfde als wat jij denkt: Als het om een tientje ging zou hij het wel best vinden. Waarom zou hij 50 euro naar je overmaken als jullie een datum hebben afgesproken om de goederen over te dragen? Gewoon cash accepteren en het zand uit je vagina spoelen.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_103874066
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 14:23 schreef knight18 het volgende:

[..]

Ik vertrouw het niet aangezien het om een bedrag hoger dan 50 euro gaat en hij het cash wil betalen.
:')
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_103874086
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 14:23 schreef beelz het volgende:

[..]

Niet zo zeiken. De koper denkt hetzelfde als wat jij denkt: Als het om een tientje ging zou hij het wel best vinden. Waarom zou hij 50 euro naar je overmaken als jullie een datum hebben afgesproken om de goederen over te dragen? Gewoon cash accepteren en het zand uit je vagina spoelen.
er is genoeg tijd om het bedrag over te maken.
  woensdag 2 november 2011 @ 14:25:51 #7
44649 beelz
pi_103874105
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 14:25 schreef knight18 het volgende:

[..]

er is genoeg tijd om het bedrag over te maken.
En voor jou is er dan genoeg tijd om niet op te komen dagen. :{w
Besef Regulier!
pi_103874140
nogmaals

quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 14:23 schreef beelz het volgende:

[..]

pi_103874145
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 14:23 schreef knight18 het volgende:

[..]

Leg uit? :')
pi_103874153
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 14:25 schreef beelz het volgende:

[..]

En voor jou is er dan genoeg tijd om niet op te komen dagen. :{w
Als je het zo bekijkt dan kan je net zo goed geen goederen verkopen boven de 50 euro. En ik heb voorgesteld om het bij mij thuis te komen ophalen. Wilde die niet, had het te druk.
pi_103874186
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 14:27 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:

[..]

Leg uit? :')
Iemand die je nog nooit hebt gezien/ontmoet verkoop je je goederen en boven 50 euro. En je gaat altijd van het goede uit?
  woensdag 2 november 2011 @ 14:28:07 #12
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_103874191
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 14:16 schreef knight18 het volgende:
Waar ben je nou bang voor? Dat je voor lul daarheen gaat? Nou, dan heb je in ieder geval je spullen nog. Boeien.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_103874212
Waar ben je bang voor? Een ripdeal, een bende valsemunters, iemand met een grote hont?
pi_103874219
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 14:28 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Waar ben je nou bang voor? Dat je voor lul daarheen gaat? Nou, dan heb je in ieder geval je spullen nog. Boeien.
o god :'). Niet dat ik voor lul erheen ga maar dat ik betaald word met nep geld. Daar gaat het mij om. Dat jullie zo rijk zijn dat het jullie niks kan schelen best.
pi_103874243
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 14:27 schreef knight18 het volgende:

[..]

Iemand die je nog nooit hebt gezien/ontmoet verkoop je je goederen en boven 50 euro. En je gaat altijd van het goede uit?
Dat is wat duidelijker. Je bent bang dat hij je iets gaat aandoen?
pi_103874267
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 14:29 schreef knight18 het volgende:

[..]

o god :'). Niet dat ik voor lul erheen ga maar dat ik betaald word met nep geld. Daar gaat het mij om. Dat jullie zo rijk zijn dat het jullie niks kan schelen best.
Ah....denk je echt dat valsemunters een beetje marktplaats enzo gaan afstruinen op zoek naar mensen om te tillen? :')

Daarbij; de kans voor hem is groter dat jij gewoon een vals adres opgeeft, waar hij dan aanbelt en een nietswetend iemand opendoet, terwijl zn geld wel al op jouw rekening staat. Is echt niet raar om het er plaatse te betalen hoor :')
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
pi_103874272
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 14:29 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:

[..]

Dat is wat duidelijker. Je bent bang dat hij je iets gaat aandoen?
Lees bovenstaande aub. Bang dat ik genept word ivm vals geld. Bang hoef ik niet te zijn. Is een openbare plek. En erheen gaan en dat ie niet opdaagt ook niet want de rit is toch gratis voor mij.
  woensdag 2 november 2011 @ 14:30:37 #18
44649 beelz
pi_103874278
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 14:29 schreef knight18 het volgende:

[..]

Dan neem je een stukje papier mee en wrijf je over het geld. Als het afgeeft dan is het echt geld. De inkt op papiergeld droogt namelijk nooit 100% op.
Opgelost, slotje.

Oh en TS is een gierige Zeeuw.
Besef Regulier!
pi_103874311
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 14:30 schreef knight18 het volgende:

[..]

Lees bovenstaande aub. Bang dat ik genept word ivm vals geld. Bang hoef ik niet te zijn. Is een openbare plek. En erheen gaan en dat ie niet opdaagt ook niet want de rit is toch gratis voor mij.
Wat een moeite voor die 70 euro.
pi_103874324
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 14:31 schreef Soohr het volgende:

[..]

Wat een moeite voor die 70 euro.
kan het ook niet helpen dat ik niet zo rijk ben als j ij.
  woensdag 2 november 2011 @ 14:32:39 #21
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_103874349
Je hebt het over een klant, dat klinkt alsof je een handelaar bent, en volgens mij is handel niet waarvoor V&A bedoeld is.

Beetje flauw trouwens om te miepen over het feit dat hij niet vantevoren wil betalen, cash bij ophalen lijkt me zowel voor jou als voor je "klant" een stukje zekerheid.
Jij vindt het "raar" dat hij niet eerst even geld op je rekening wil storten, maar hij moet kennelijk wel alle vertrouwen in jou hebben dat je je afspraken na zult komen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_103874352
Wat voor spullen gaat het dan om dat je denkt dat je binnen de doelgroep van geldprinters valt?
pi_103874372
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 14:32 schreef CutCake het volgende:
Wat voor spullen gaat het dan om dat je denkt dat je binnen de doelgroep van geldprinters valt?
videokaarten. 2 stuks.
pi_103874373
quote:
13s.gif Op woensdag 2 november 2011 14:32 schreef Leandra het volgende:
Je hebt het over een klant, dat klinkt alsof je een handelaar bent, en volgens mij is handel niet waarvoor V&A bedoeld is.

Beetje flauw trouwens om te miepen over het feit dat hij niet vantevoren wil betalen, cash bij ophalen lijkt me zowel voor jou als voor je "klant" een stukje zekerheid.
Jij vindt het "raar" dat hij niet eerst even geld op je rekening wil storten, maar hij moet kennelijk wel alle vertrouwen in jou hebben dat je je afspraken na zult komen.
TS betaalt de supermarkt ook vooruit..
pi_103874389
quote:
13s.gif Op woensdag 2 november 2011 14:32 schreef Leandra het volgende:

Gaat om een persoon op dit forum. En wat moet ik die dan noemen? vriend?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')