http://tweakers.net/price(...)512md5.html#tab:infoquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:53 schreef Pr0blame het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook welk type? Er zijn namelijk 6 verschillende varianten
100 euro voor beidenquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:19 schreef Ocmerius het volgende:
Het is een beetje onduidelijk, 100 voor het paar of 100 per stuk ?
Als er voor donderdag niemand met een hoger bod komt is die van jou. WIl je hem laten versturen? dan is de prijs 75 exc. Of wil je op een station afspreken?quote:
Ik woon in den haag. Tussen den haag en waar jij woont?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:36 schreef icecoolsniper het volgende:
Op welk station wil je dan afspreken?
Dank voor de attentie maar de koper is al ingelichtquote:Op woensdag 2 november 2011 17:38 schreef Luukiemaster het volgende:
voor de koper: Je wordt niet vertrouwd!
spullen verkopen
NOgmaals: De koper is op de hoogte ervanquote:Op woensdag 2 november 2011 19:19 schreef Patrickovik het volgende:
Nog een pareltje van ts: crossfire verwijderen
Met alle respect maar TS is niet bepaald een rationeel en onderzoekend type. Wellicht leert hij dat nog wel.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:05 schreef icecoolsniper het volgende:
Btje jammer dit. ook nog een heel apart topic hierover openen.
edit:
Had gewoon naar mijn post geschiedenis gekeken. Dan had je kunnen zien dat ik al lang in het V&A forum rondhang en al heel veel deals heb gesloten.
TS is juist een heel onderzoekend en kritisch persoon, wat ik zeer waardeer. Komt hij ergens niet uit of is iets onduidelijk, dan staat niets TS in de weg om antwoorden boven water te krijgen (lees: topics openen). Doch, over de effectiviteit hiervan maak ik mij zorgenquote:Op donderdag 3 november 2011 10:11 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Met alle respect maar TS is niet bepaald een rationeel en onderzoekend type. Wellicht leert hij dat nog wel.
Nouja kennelijk heeft TS geen onderzoek naar de koper gedaan, dan had hij daaruit logischere conclusies kunnen trekken. Nu zit hij alleen paranoide berichten te plaatsen, hetgeen ik niet als onderzoek zie.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:37 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
TS is juist een heel onderzoekend en kritisch persoon, wat ik zeer waardeer. Komt hij ergens niet uit of is iets onduidelijk, dan staat niets TS in de weg om antwoorden boven water te krijgen (lees: topics openen). Doch, over de effectiviteit hiervan maak ik mij zorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |