Bronquote:Vrouw (23) kritiek na hevige seks
Een jonge vrouw uit Aalst vecht voor haar leven na een stevige partij seks, die volledig uit de hand liep.
De 23-jarige dame werd in kritieke toestand in het ziekenhuis binnengebracht. Artsen ontdekten dat de slagader in haar baarmoeder was gescheurd.
Het slachtoffer kreeg mogelijk harde klappen op de buik of ze werd gepenetreerd door een lang en scherp voorwerp.
De politie heeft intussen een Slovaak van 23 ingerekend. Ze houden hem vast op verdenking van verkrachting. Hij was mogelijk onder invloed van cocaïne toen hij seks had met de dame.
Hier staat ook dat de dader verdacht wordt van verkrachting...moet natuurlijk bewezen worden. Maar dan kunnen de kranten toch nog koppen: vrouw kritiek na vermoedelijke verkrachting... Niet?quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:41 schreef MouzurX het volgende:
In een andere bron werd er gekeken of het verkrachting was..
Niet "het was verkrachting"
Dat zou kunnen. De kranten kunnen ook koppen: Vrouw kritiek na ontvoering aliens. Maar dat valt ook nog te bezien.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:43 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Hier staat ook dat de dader verdacht wordt van verkrachting...moet natuurlijk bewezen worden. Maar dan kunnen de kranten toch nog koppen: vrouw kritiek na vermoedelijke verkrachting... Niet?
Juist... maar toch, ik vind dit precies zo respectloos naar die vrouw toe.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. De kranten kunnen ook koppen: Vrouw kritiek na ontvoering aliens. Maar dat valt ook nog te bezien.
Nu is het enige wat zeker is dat een vrouw een wilde nacht gehad heeft, en nu in kritieke toestand in het ziekenhuis ligt.
Dat is wel zo ja. Het is ook een hele vervelende situatie. Maar die man zomaar verkrachter noemen, terwijl dat alleen iets waar naar gekeken wordt als mogelijkheid, vind ik dan weer zielig voor die man.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:46 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Juist... maar toch, ik vind dit precies zo respectloos naar die vrouw toe.
Daar ben ik het dan ook wel mee eens.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja. Het is ook een hele vervelende situatie. Maar die man zomaar verkrachter noemen, terwijl dat alleen iets waar naar gekeken wordt als mogelijkheid, vind ik dan weer zielig voor die man.
De TT is de exacte weergave van de krantenkop.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:48 schreef Seam het volgende:
Die TTVerander het aub naar in kritieke toestand, dit ziet er echt debiel uit.
Tevens: wellicht hield de vrouw van BDSM.
Heftig ja.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:09 schreef RockNijntje het volgende:
Oh, die betekenis van kritiek.
Maar pfoe hé, da's wel heel erg uhhm...
WTF, ze hebben wilde seks gehad onder invloed van coke.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:46 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Juist... maar toch, ik vind dit precies zo respectloos naar die vrouw toe.
Hij was mogelijk onder invloed van coke staat er... Als zij dat was, zou er dat zeker ook ingestaan hebben aangezien ze wel aan een grondig onderzoek is onderworpen in het ziekenhuis.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:24 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
WTF, ze hebben wilde seks gehad onder invloed van coke.
Ja dan kan er weleens wat mis gaan.
Het enige wat ik over verkrachting heb gehoord zijn geruchten.
Dat vind ik precies zo respectloos naar die man toe.
Ken zat vrouwen die heel erg geil worden van dat witte poeder. Dus het zou me niets verbazen als zij ook. Maargoed laten we eerst verdere berichten maar afwachten.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:27 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Hij was mogelijk onder invloed van coke staat er... Als zij dat was, zou er dat zeker ook ingestaan hebben aangezien ze wel aan een grondig onderzoek is onderworpen in het ziekenhuis.
Gentle seks wordt na een tijdje ook knap vervelend.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat ga je dus krijgen met de te ver doorgevoerde emancipatie van vrouwen. Vrouwen die zich steeds mannelijker opstellen zullen zelfs in bed niet gentle behandeld worden.²
Is ook saai.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat ga je dus krijgen met de te ver doorgevoerde emancipatie van vrouwen. Vrouwen die zich steeds mannelijker opstellen zullen zelfs in bed niet gentle behandeld worden.²
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |