Zijn die dingen niet verboden hier.....quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:08 schreef GuitarJJ het volgende:
Toch altijd leuk, die artikelbenamingen en -beschrijvingen. Ik zie mezelf al snowboarden met zo'n ding op.![]()
Warm masker voor je gezicht. Geschikt voor de meeste outdooractiviteiten.
http://www.dealextreme.co(...)ce-mask-black-104203
[ afbeelding ]
Laat als je hem binnen hebt even weten hoe het werkt.quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:34 schreef Smack-a-jack het volgende:
zou dit nou werken? lijkt me wel handig om aan je sleutels te hebben voor als ik m'n aansteker vergeet.
[Link]
had niet eens door dat dat erop stondquote:
Ik heb dat ding liggen maar nooit begrepen hoe je hem moet vullenquote:Op vrijdag 4 november 2011 12:34 schreef Smack-a-jack het volgende:
zou dit nou werken? lijkt me wel handig om aan je sleutels te hebben voor als ik m'n aansteker vergeet.
[ afbeelding ]
http://www.buyincoins.com(...)in-product-2844.html
aanstekerbenzine d'rin pleuren toch? gewoon hetzelfde als een zippo lijkt me. 't principe iig..quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:09 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik heb dat ding liggen maar nooit begrepen hoe je hem moet vullen![]()
In dat staafje moet olie komen maar het knopje komt niet los
lijkt me het meest logische, bij die filmpjes zie je ook dat ze die aansteker eerst even draaien zodat dat ding nat word oidquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:10 schreef monkeybrain het volgende:
Maar waarin? In dat gat waar het staafje zit dan?
Dus eigenlijk een draadloos netwerk creëren (router naast je). Dat wordt een ingewikkeld zaakje. Plus kwaliteit van zo'n IP-cam is natuurlijk niets vergeleken bij een degelijke videocamera/DSLR.quote:Op vrijdag 4 november 2011 01:05 schreef 08gnoT. het volgende:
Hmm, er moeten toch wel draadloze beveiligingscamera's met afstandsbediening te koop zijn voor een paar tientjes?
Of zo'n ding maken aan een op afstand bestuurbare haak http://www.ebay.com/itm/W(...)6fd08#ht_3799wt_1344
Epic cool.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:57 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat DX überhaupt aan coupons/codes doet. Dus die vind je dan ook niet.
[..]
Precies, gewoon bestellen. Dat het lang(er) duurt is bekend en so be it.
Oh ja, ik kom weer even terug op de helikopter-camera-combinatie. Via via kwam ik bij deze filmpjes uit:
[ afbeelding ]
Video niet gevonden
Video niet gevonden
Video niet gevonden
Die laatsteGaat tot 150m hoog, camera is op afstand te bedienen/bekijken.
![]()
Je moet wel ballen hebben om dat te doen, $58.000! voor de RED camera
China moet eens de elektronische parts van een helicopter goedkoop gaan produceren/verkopen. Dat je dan zelf je helicopter kan configureren. Dat moet wel haalbaar zijn. Lijkt me eeeerug tof![]()
Shiz, tijd om een quadrokopter uit china te laten overkomen niet!?quote:
Dat kan deze Omcopter allemaal.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:53 schreef shiznuts het volgende:
Dat was een hectacopter.Doe mij die maar.
't Wordt eigenlijk pas leuk als je niet alleen de positie van de camera veranderen kunt, maar ook eigenlijk net als zo'n wireless IP cam kunt pannen en tilten en de live feed op een monitortje bijhoudt naast de controls van de camera. Dan ben je sapdrinkenderwijs goed bezig.
quote:Ben niet zo van de ingebouwde cams in heli's. Zelf doen is tenminste nog een beetje flexifibel. Dacht trouwens dat een 5D mkII al de limits pushen was... gooien ze er een RED cam onder.Silkysmoesss en opperbaaasss!
Wow, thanks, deze informatie was me haast ontgaan.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:33 schreef summer2bird het volgende:
Yes,
order has been shipped[ afbeelding ]
Zou niet kwaad kunnen natuurlijk als je even vermeldt waar het dan om gaat qua item(s) die nu naar je onderweg is(/zijn) (eventueel van welke shop en hoe lang dat sinds bestellen geduurd heeft). Wat moeten we anders met zo'n post als er verder niks bijstaat, daar hebben we toch eigenlijk niks aan?quote:Vraag jezelf voor je post af of anderen daar uberhaupt iets mee kunnen. Wees in je reacties zo volledig, informatief en on-topic als mogelijk.
DIY-projecten zijn vast wel te vinden.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:14 schreef dj_ko het volgende:
[..]
Iemand deze al in de Chinese Webshops gevonden?
Hoe werkt dat? Volgens mij moet er alsnog benzine in.. En dat vervliegt na een paar dagen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:34 schreef Smack-a-jack het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.buyincoins.com(...)in-product-2844.html
Natuurlijk, om vuur te maken heb je brandstof, zuurstof en ontsteking nodig. Dat sleutelhangertje waarover je de 'lucifer' strijkt, dat is gewoon een soort van heupflesje met dan wasbenzine of zippofluid erin. Daar doop je de 'lucifer' in (is tevens waar deze bewaard wordt, drenkt zich dus in de brandstof) en dan 'let the magic happen'.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:28 schreef Skv het volgende:
[..]
Hoe werkt dat? Volgens mij moet er alsnog benzine in.. En dat vervliegt na een paar dagen.
Vervolg:quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:04 schreef DarkNoize het volgende:
Uuuhm, krijg net een mailtje van Deal-Cool dat mijn bestelling niet geleverd kan worden door een systeem update en upgrade. En dat het geld terug wordt gestort op mijn Paypal account.
Heb dat pakketje nu al een week in huis![]()
![]()
Verder vragen ze het geld later weer over te maken zodat het pakketje alsnog verzonden kan worden![]()
Dacht 't niet he
Kunnen ze bij paypal in zo'n geval dan ook niet een geschil openen met jou?quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:33 schreef DarkNoize het volgende:
[..]
Vervolg:
Geld is al onderweg van m'n Paypal account naar mijn bankrekening en factuur van Deal-Cool heb ik gewoon geannuleerd![]()
Ik hoor 't nog wel. Maar tot nu toe heb ik dus voor 17 dollar gratis mogen shoppen bij Deal-Cool
Heb er 2 besteld. Ben benieuwd!quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:31 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Natuurlijk, om vuur te maken heb je brandstof, zuurstof en ontsteking nodig. Dat sleutelhangertje waarover je de 'lucifer' strijkt, dat is gewoon een soort van heupflesje met dan wasbenzine of zippofluid erin. Daar doop je de 'lucifer' in (is tevens waar deze bewaard wordt, drenkt zich dus in de brandstof) en dan 'let the magic happen'.
Check ook altijd YouTube voor dit soort dingen...
Ik heb ook een aantal van die pennetjes, maar die van mij werken niet zo heel best Je moet ze er precies recht opzetten, anders werkt het al helemaal niet..quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:30 schreef JortK het volgende:
Post vandaag
Dit zat erin:
New Stylus Touch Pen for Apple iPad iPhone 3GS 4G 4S 4GS iPod
en alles werkt ook nog
Ik had er vandaag dus een binnen, maar ik heb geen lighter fluidquote:
Heb dat inderdaad al vaker gelezen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:50 schreef i124Q het volgende:
[..]
Ik heb ook een aantal van die pennetjes, maar die van mij werken niet zo heel best Je moet ze er precies recht opzetten, anders werkt het al helemaal niet..
Heb jij het al geprobeerd op een ipad / sgs2 scherm?
Je moet gewoon Zippo lighter fluid hebben denk ik. Kocht het vroeger (toen ik nog veel rookte) altijd bij de sigarenhandel. Denk dat ze het ook wel bij kioskjes hebben.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:51 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik had er vandaag dus een binnen, maar ik heb geen lighter fluid![]()
Is dat gewoon te koop bij Xenox ofzo?
Heb de kalender van Artscow nu al binnen. Vrijdag 28-oktober besteld, precies 1 week later binnen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:21 schreef sharpshooter85 het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip.
Heb net een album gemaakt.
Voor 8 dollar thuisbezorgd is natuurlijk erg goedkoop.
Ben benieuwd naar de kwaliteit (en of het uberhaupt aankomt haha)
Lees de op?quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:34 schreef 12koeto het volgende:
tot hoeveel kon je alweer kopen zonder gezeur van de douane?
Dus na een jaar weet ik hoe dat apparaatje in de la werktquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:31 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Natuurlijk, om vuur te maken heb je brandstof, zuurstof en ontsteking nodig. Dat sleutelhangertje waarover je de 'lucifer' strijkt, dat is gewoon een soort van heupflesje met dan wasbenzine of zippofluid erin. Daar doop je de 'lucifer' in (is tevens waar deze bewaard wordt, drenkt zich dus in de brandstof) en dan 'let the magic happen'.
Check ook altijd YouTube voor dit soort dingen...
Of je geeft het aan nichtjes/neefjes.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:45 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dus na een jaar weet ik hoe dat apparaatje in de la werkt![]()
Ik ga voor Sinterklaas alle zooi in een doos gooien en vervolgens weer uitpakken, allemaal nieuw ongebruikt spul.
Artscow is zo fucking snel :p ik bestelde een keer iets op donderdagavond, was hier op Dinsdag. Hoe doen ze dat?quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:33 schreef sharpshooter85 het volgende:
[..]
Heb de kalender van Artscow nu al binnen. Vrijdag 28-oktober besteld, precies 1 week later binnen.
Review:
Papier van goede stevige kwaliteit. De foto's zijn scherp afgedrukt ondanks dat het bij het ontwerpen korrelig leek te worden. De kalender is precies zoals ik het besteld had. Daarnaast was de kalender prima ingepakt. Eerst een plastic zakje eromheen, vervolgens een soort schuimlaag waar de kalender in lag en tenslotte de verpakking eromheen. Daar stond trouwens nog groot in het engels op dat de verpakking niet dubbelgevouwen diende te worden.
Kortom: $7.95 voor een kalender, thuisbezorgd binnen een week in zeer goede staat. Werkelijk top!
Ik wil de persoon nog even bedanken die hier de kortingscode plaatste. Mochten er meer acties/ kortingscode's zijn van artscow, dan hoor ik het graag.
Graag gedaanquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:33 schreef sharpshooter85 het volgende:
[..]
Ik wil de persoon nog even bedanken die hier de kortingscode plaatste. Mochten er meer acties/ kortingscode's zijn van artscow, dan hoor ik het graag.
Ik kan de inschrijflink voor de nieuwsbrief niet vindenquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:07 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Schrijf je gewoon in voor hun nieuwsbrief. Dan krijg je de kortingscodes gewoon in de mail.
Jij ook bedankt voor de review.
Je moet effe registreren op de site. Dan kan je in jouw Members Area "Newsletter" zien staan. Daar kan je kiezen voor "Buyers News Letter" en "Affiliate News Letter". Ik heb enkel "Buyers News Letter" aangevinkt.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:12 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik kan de inschrijflink voor de nieuwsbrief niet vinden![]()
Link?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door thecuriousone op 04-11-2011 19:35:19 (link naar promo toegevoegd) ]jaja, en azo...
Deze 2 zijn van 2 vrienden, ik heb er ook 1 maar dan weer een ander filmpje.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:45 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb ze van eBay.
Dat is een ander setje dan deze.
Of zijn deze van jouzelf?
Moet hebben aaaargh!quote:Op vrijdag 4 november 2011 07:51 schreef Goddelijker het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.dealextreme.co(...)limited-offer-111111
* Pre-order and limited offer, Starting to ship out the calendar from 18, November, 2011 *
- Made by quality paper
- 12-Month 2012 desktop table calendar
- All the models on the calendar are DX staff
- Every month page printed with a different DX beauty plus a $5 (USD) coupon code ($5 off
$30 purchase or more, use details please refer to the calendar)
quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:39 schreef Skippy_ball het volgende:
Ik ben van plan ook mijn eerste MisterTao bestelling te gaan doenMaar ja, de stap is nog wel groot
Ervaring met Jack en MisterTao, vond op de een of andere manier MisterTao toch wat smoother werken. Maar heb maar 1 order bij Jack gedaan. Beide zijn betrouwbaar en niet heel duurquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:37 schreef Palladium999.5 het volgende:
Heeft iemand al ervaring met mistertao?
Met welke agent hebben jullie de beste ervaringen?
Heb al mijn orders nog altijd bij jack gedaan, op een gegeven heb ik wss zoveel besteld dat ik ze geen fee meer rekende op mijn producten..quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:37 schreef Palladium999.5 het volgende:
Heeft iemand al ervaring met mistertao?
Met welke agent hebben jullie de beste ervaringen?
Zijn daar veel dingen? JA, ENORM veel.. 10.000enquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:13 schreef Skippy_ball het volgende:
Maar wat mis ik nu eigenlijk als ik niet bij TaoBao bestel? Zijn er daar dan zoveel dingen die ik niet bij anderen kan bestellen?
Je mist niet extreem veel ofzoquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:13 schreef Skippy_ball het volgende:
Maar wat mis ik nu eigenlijk als ik niet bij TaoBao bestel? Zijn er daar dan zoveel dingen die ik niet bij anderen kan bestellen?
Ik zou 5000K ipv 6000K nemen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:51 schreef Miniem het volgende:
Vraagje.
Als je een xenon kit van 6000k koopt, kun je dan later nog wisselen naar een andere kleur xenon (bijv 3500k)?
Is dat een kwestie van de bulbs vervangen?
Niemand die zich hierin herkent?quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:13 schreef R2cksson het volgende:
Was er hier iemand die de lampjes in de afzuigkap had vervangen door e14 led?
Ik lees namelijk dat er niet genoeg licht vanaf komt om die 2x 40w gloeilampen te vervangen... Maar misschien heb ik de verkeerde lampjes bekeken.
Ziet er uit als een Syma S107 kopie, met net iets andere prints en aansluiting...quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:26 schreef Iemand91 het volgende:
Hoeveel betalen jullie voor die helikoptertjes? Groupon heeft er een voor ¤28,50.
[ afbeelding ]
Meeste van die helikopters lijken verschrikkelijk veel op elkaar, het verschil is minimaalquote:Op zaterdag 5 november 2011 09:16 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ziet er uit als een Syma S107 kopie, met net iets andere prints en aansluiting...
Betaal je bij Lightake 26 usd .. 18 euro voor
Uberhaupt balance bandjesquote:Op zaterdag 5 november 2011 08:29 schreef tokko1 het volgende:
Priceangels heeft twee 'centdeals'nouja de ene is wel 7 cent...
"Alleen voor nieuwe klanten"
[ [url=http://img.priceangels.com:81/productimg//201106/76476/76476_150.jpg]afbeelding ]
[/url]
Balance bandje waar je in nederland 30 euro voor betaald![]()
Voor 9 cent nemen we hem mee (al heb ik geen idee wat ik er mee moetquote:[ link | afbeelding ]
Já! Inderdaad.. hij is het écht,, het enige echte varkentjevooor 7 eurocent
( heb er al eentje besteld)
bij mij totaal nietquote:Op zaterdag 5 november 2011 09:42 schreef Miniem het volgende:
Is chinaprices.us ook zo enorm traag bij jullie?
Omdat we er gezeik mee krijgen. En het staat niet netjes. Als er een buitenstaander via google hier komt en ziet dat er alleen maar nepproducten en illigale meuk wordt aangeprezen is dat geen goede reclame voor FOK!quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:05 schreef Onnoman het volgende:
waarom is fok trouwens zo strak in het wel of niet posten van illegale items?
Je weet toch wel wat illegaal betekent?quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:05 schreef Onnoman het volgende:
Alleen slaven dragen kettingen, of homo'squote:Op zaterdag 5 november 2011 12:02 schreef ericosman het volgende:
weet iemand een goede site voor mannen kettingen ?
Homo?quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:02 schreef ericosman het volgende:
weet iemand een goede site voor mannen kettingen ?
Het is wachten op postorderbruiden met free shippingquote:Op zaterdag 5 november 2011 12:55 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat illegaal betekent?![]()
Waarom doet iedereen zo strak als ik iemand verkracht
En voor de android gebruikersquote:Op zaterdag 5 november 2011 11:46 schreef Michael-H het volgende:
Voor de hardcore Chinashoppers: een app om al je pakketjes met Tracking NO in één overzicht te volgen![]()
http://itunes.apple.com/us/app/parcel/id375589283?mt=8
quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:05 schreef Onnoman het volgende:
En omdat we geen sjonnies in dit topic willen hebben...quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omdat we er gezeik mee krijgen. En het staat niet netjes. Als er een buitenstaander via google hier komt en ziet dat er alleen maar nepproducten en illigale meuk wordt aangeprezen is dat geen goede reclame voor FOK!
Ik heb altijd angst voor die 1ct-deals. Ik heb ergens het idee dat er kleine Chineze lettertjes staan die je erop wijzen dat ze daarmee het recht afkopen om je e-mailadres aan derden te mogen verkopen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 08:29 schreef tokko1 het volgende:
[ [url=http://img.priceangels.com:81/productimg//201106/76476/76476_150.jpg]afbeelding ]
[/url]
[ link | afbeelding ]
Well said. Je mist alleen de surfers, pimps en de relifreaks nog.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:55 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Alleen slaven dragen kettingen, of homo's![]()
Wat voor kettingen zoek je? Van die hippe kralen dingen of volksbuurt gouden schakels?
Maar ff een ticket aanmaken, ben niet helemaal tevreden met de mijne.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:30 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Het is wachten op postorderbruiden met free shipping
Het is vooral niet gewenst ook door de stamgasten van dit topic.quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:26 schreef Onnoman het volgende:
illegaal voetbalstream posten gebeurd hier toch ook?
› http://financieel.infonu.(...)rrechten-en-btw.htmlquote:Op zaterdag 5 november 2011 15:36 schreef mtchel112 het volgende:
heb zojuist brief van douane gekregen, moet ik even invullen alleen moet ik omzetbelasting betalen over de verzendkosten?
quote:Op zaterdag 5 november 2011 09:16 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ziet er uit als een Syma S107 kopie, met net iets andere prints en aansluiting...
Betaal je bij Lightake 26 usd .. 18 euro voor
Oke, ik weet ook niet zo heel veel van die dingen af. Ik ben alleen (eventueel) geïnteresseerd in electronica/kit waar je zelf min of meer een helicopter van kan maken. M'n huidige dSLR inruilen voor een met video en maar vliegen/schieten!quote:Op zaterdag 5 november 2011 09:39 schreef RobertNL het volgende:
Meeste van die helikopters lijken verschrikkelijk veel op elkaar, het verschil is minimaalDeze helikopter kun je vanaf 16/18 euro wel in China vinden inderdaad.
Niet hier, in andere fora met andere regels. Al denk ik niet dat het toegestaan is en ongetwijfeld zsm weggehaald wordt.quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:26 schreef Onnoman het volgende:
illegaal voetbalstream posten gebeurd hier toch ook?
9 (Dollar) centquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:33 schreef Miniem het volgende:
Kan bij priceangels het varkentje voor 7 cent niet vinden.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 08:29 schreef tokko1 het volgende:
[/url]
[ link | afbeelding ]
Al op de link van dat plaatje geklikt wel?quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:33 schreef Miniem het volgende:
Kan bij priceangels het varkentje voor 7 cent niet vinden.
Oh wist niet dat het een link wasquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:38 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[..]
Al op de link van dat plaatje geklikt wel?
Ebay: http://www.ebay.com/itm/160661996584quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:38 schreef Miniem het volgende:
[..]
Oh wist niet dat het een link was![]()
Zit mobiel, vandaar![]()
Dat horloge doos is trouwens van BIC.
Ziet er mooi uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |