Dat kan echt niet.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ook dat klinkt me niet onbekend in de oren
Ik volg bijna niets meer in POL, maar ik mag hopen dat Freak je dit niet serieus heeft wijsgemaakt, want dat zou wel heel erg kansloos van hem zijn. Ik heb namelijk echt niets te verbergen.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:13 schreef eriksd het volgende:
Zometeen valt ze weer voor je. Wat dan?
Inderdaad. Daar zijn de ouders van Friek nogal streng in.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:31 schreef Boze_Appel het volgende:
Het is geloof ik niet echt dat hij niet wil, maar iets van ouders heeft die het niet zo'n goed idee vinden.
Uiteraard. Zijn ouders zijn zo bezorgd dat hij niet naar een meet mag. Wat ik volkomen begrijp trouwens.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:31 schreef Boze_Appel het volgende:
Het is geloof ik niet echt dat hij niet wil, maar iets van ouders heeft die het niet zo'n goed idee vinden.
Tem is 115!quote:Op donderdag 3 november 2011 22:38 schreef Tem het volgende:
Naja, welke puber van 16 luistert tegenwoordig nog naar zijn ouders? Ik ging zelfs op mijn 15de alleen op vakantie naar Spanje en dat is al honderd jaar geleden.
Ja hoor, geloof me maar.quote:
Maar ik begrijp dus dat het een oude bekende van jullie is?quote:
Nope, verkeerd begrepen.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar ik begrijp dus dat het een oude bekende van jullie is?
Achja, jij bent man volgens het forum, maar men praat ook over jou in vrouwelijke vorm. Lekker boeiend.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:39 schreef Staal het volgende:
[..]
Uiteraard. Zijn ouders zijn zo bezorgd dat hij niet naar een meet mag. Wat ik volkomen begrijp trouwens.. Maar hij duikt te pas en te onpas op als zijn naam genoemd wordt en mag nachtenlang posten. Ook is hij geregistreerd toen hij dertien jaar was. Ja, nee, mij hoor je verder niet hoor.
Ik geloof het pas als iemand het ventje eens IRL zal zien. Ik geloof er geen donder van maar ja, kan het ook niet hardmaken, zo is het ook.
Hij was vannacht in ieder geval erg boos op me en heeft kennelijk ook nog eens een hele poos mijn postgeschiedenis zitten napluizen. Wat hij wist had hij ook meteen paraat gisteren. Apart want ik post hier gewoon niet of nauwelijks.
Ah I see, naar ik heb begrepen van anderen is hij op meerdere social media wel gewoon een 16 jarig ventje. Of hij moet al die moeite doorgaan om 100+ vrienden te verzamelen met een nep foto, nep profiel, nep account op fok en daarmee Politiek te neuzelen op een forum.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nope, verkeerd begrepen.
Ik geloof alleen niet dat ie een 16-jarig ventje is.
Ben je wel een rare snuiter als je je als volwassen kerel voor gaat doen als 16-jarig ventje en dan op een politiek forum rond gaat hangen. Maar goed, gekken genoeg natuurlijk.quote:
Meestal is het andersom op internet. Ouwe kerels die zich voordoen als e.o.a. lekker wijf.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Achja, jij bent man volgens het forum, maar men praat ook over jou in vrouwelijke vorm. Lekker boeiend.
Publiek geheim.quote:
Geloof me, het gebeurt. Je kunt het zo gek niet verzinnen op i-net.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben je wel een rare snuiter als je je als volwassen kerel voor gaat doen als 16-jarig ventje en dan op een politiek forum rond gaat hangen. Maar goed, gekken genoeg natuurlijk.
Dat zou heel onverwacht zijn.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:48 schreef Staal het volgende:
[..]
Meestal is het andersom op internet. Ouwe kerels die zich voordoen als e.o.a. lekker wijf.
Dus tja, ben benieuwd of jullie een vrouwenmeet zullen krijgen. Kan bijna niet anders als je een blik werpt in jullie slowchat..
Sowieso is het bizar dat een 16-jarige in ene POL sc gaat hangen.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben je wel een rare snuiter als je je als volwassen kerel voor gaat doen als 16-jarig ventje en dan op een politiek forum rond gaat hangen. Maar goed, gekken genoeg natuurlijk.
Doen er meer.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sowieso is het bizar dat een 16-jarige in ene POL sc gaat hangen.
Ach, moet kunnen, toch? Als die jongen nou oprecht geinteresseerd is in politiek? Kan toch?quote:Op donderdag 3 november 2011 23:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jullie zijn best wel een stel mutsen inderdaad.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:03 schreef Voorschrift het volgende:
Sowieso, waar is er politiek te vinden in POL sc?
Hoho, ik probeer minimaal een keer per dag een politieke discussie aan te zwengelen.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:03 schreef Voorschrift het volgende:
Sowieso, waar is er politiek te vinden in POL sc?
Dat is alleen maar leuk natuurlijk. Zeker. Dat is het leuke, alle leeftijden, zoveel meningen.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, moet kunnen, toch? Als die jongen nou oprecht geinteresseerd is in politiek? Kan toch?
Verplaats je eens in het hoofd van een 16-jarige jongen. Op die leeftijd ben je nog volop aan het puberen en dan vind je het niet leuk om bijdehante opmerkingen naar je kop geslingerd te krijgen. Als je wat ouder bent, dan lach je erom, maar als je 16 bent dan neem je het allemaal veel te serieus.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:16 schreef Staal het volgende:
[..]
Dat is alleen maar leuk natuurlijk. Zeker. Dat is het leuke, alle leeftijden, zoveel meningen.
Maar als je geen zestien bent en je je wel zo wilt voordoen hou het dan een klein beetje geloofwaardig. En gisteren werd hij boos op me omdat ik schreef dat hij helemaal nooit naar die meet kan gaan omdat hij geen jong ventje is.
Voila, allemaal persoonlijke dingen paraat. Ik kom hier niet of nauwelijks. Dat is best eigenaardig om dan zo boos te worden.
Dat is niet zo heel vreemd. Niet vreemder dan 30-plussers die op een tienerforum rondhangen iig.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je geest wordt niet ouder dan 25, je wordt daarna alleen maar wijzer door ervaring.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Verplaats je eens in het hoofd van een 16-jarige jongen. Op die leeftijd ben je nog volop aan het puberen en dan vind je het niet leuk om bijdehante opmerkingen naar je kop geslingerd te krijgen. Als je wat ouder bent, dan lach je erom, maar als je 16 bent dan neem je het allemaal veel te serieus.
FOK! is geen jongerenforum meer. Het bestaat al zoveel jaar. Users worden ouder.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is niet zo heel vreemd. Niet vreemder dan 30-plussers die op een tienerforum rondhangen iig.
Toen was ook bekend dat nieuwe users eerst layback posten. De meesten zijn begonnen via ONZ en KLB.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:29 schreef GSbrder het volgende:
Hij was niet 13 toen hij in POL zat te posten.
Toen keek hij rond bij GAM, geloof ik. Dat is wel de gemiddelde leeftijd voor de users daar.
Volgens mij ben jij een tapir.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:32 schreef betyar het volgende:
Ik kan ook niet naar en meet, dan komen jullie erachter dat ik eigenlijk een Vietnamese topatleet ben met een grote piemel.
Kreeg een boze PM.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:51 schreef Tem het volgende:
Staal had eerst een kerstmuts op maar die is weer weg.
Iemand uit de Brabantreeks.quote:
Zet vrouw in je profiel. Dan begrijp je waarom ik man uit Siberie in mijn profiel heb staan.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:56 schreef Boze_Appel het volgende:
Die krijg ik dus nooit heh. Ik voel mij altijd zo achtergesteld.
Goed idee, even aanpassen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:02 schreef Staal het volgende:
[..]
Zet vrouw in je profiel. Dan begrijp je waarom ik man uit Siberie in mijn profiel heb staan.
Topic killer.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:06 schreef du_ke het volgende:
Laten we proberen het bij de meet te houden. Dit soort SC hebben we het SC topic voor.
Ik ga mijn best voor je doen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:37 schreef Staal het volgende:
[..]
Topic killer..
Nee, wens jullie echt een gezellige meet toe.
Wel foto's van alle horloges he..
Wat is er mis met de oldskoollokatie?quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:38 schreef remlof het volgende:
Mick O'Connells lijkt me ook wel een goeie locatie
Ik vind alles wel best, maar in O'Connells kan je goed eten en het heeft een grote rookruimtequote:Op vrijdag 4 november 2011 22:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat is er mis met de oldskoollokatie?
Ohja, maar kleine cafe's mogen toch juist weer roken toestaan?quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind alles wel best, maar in O'Connells kan je goed eten en het heeft een grote rookruimte
quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:22 schreef Friek_ het volgende:
Godsamme zeg, wat een complottheorieën over een jongen van 16. BNW is een paar deuren verderop dames.
Hou me tegen!quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:27 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Kom naar de meet dan, kom naar de meet dan.
Niet zeiken gewoon komen om ons van alles te vertellen over extreem midden.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:59 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Weet het nog niet zeker. Kost me toch weer een rib uit m'n lijf met al die bitterballen.
Zeik niet vent, gewoon komen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:59 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Weet het nog niet zeker. Kost me toch weer een rib uit m'n lijf met al die bitterballen.
Vorige keer kostte je dat ook niks.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:59 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik sponsor de bitterballen wel en erik heeft ook al een gratis schaaltje van Koos.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:59 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jij hebt vast geen 40% studentenkorting meer.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:10 schreef du_ke het volgende:
Treinkaartje is wel duur trouwens hier vanuit het hoge noorden33,40 voor een retourtje
meppel utrecht?quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:10 schreef du_ke het volgende:
Treinkaartje is wel duur trouwens hier vanuit het hoge noorden33,40 voor een retourtje
Volgens de NS zullen de werkelijke kosten vast op 120¤ liggenquote:
Zo'n trein neemt nogal wat parkeervakken in.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:53 schreef Picchia het volgende:
Bijna net zo duur als de parkeerkosten.
Ah, u komt ook?quote:Op zondag 6 november 2011 14:07 schreef Reya het volgende:
Ik declareer mijn buitenlandse reizen gewoon
De naam prijkt echter nog niet in de OP.quote:
Homo's zijn lui?quote:Op zondag 6 november 2011 14:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De naam prijkt echter nog niet in de OP.
Het is jouw OPquote:
quote:
Maar volgens mij is dat automatisch na een bepaalde tijd.quote:Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |