Topic killer.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:06 schreef du_ke het volgende:
Laten we proberen het bij de meet te houden. Dit soort SC hebben we het SC topic voor.
Ik ga mijn best voor je doen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:37 schreef Staal het volgende:
[..]
Topic killer..
Nee, wens jullie echt een gezellige meet toe.
Wel foto's van alle horloges he..
Wat is er mis met de oldskoollokatie?quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:38 schreef remlof het volgende:
Mick O'Connells lijkt me ook wel een goeie locatie
Ik vind alles wel best, maar in O'Connells kan je goed eten en het heeft een grote rookruimtequote:Op vrijdag 4 november 2011 22:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat is er mis met de oldskoollokatie?
Ohja, maar kleine cafe's mogen toch juist weer roken toestaan?quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind alles wel best, maar in O'Connells kan je goed eten en het heeft een grote rookruimte
quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:22 schreef Friek_ het volgende:
Godsamme zeg, wat een complottheorieën over een jongen van 16. BNW is een paar deuren verderop dames.
Hou me tegen!quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:27 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Kom naar de meet dan, kom naar de meet dan.
Niet zeiken gewoon komen om ons van alles te vertellen over extreem midden.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:59 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Weet het nog niet zeker. Kost me toch weer een rib uit m'n lijf met al die bitterballen.
Zeik niet vent, gewoon komen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:59 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Weet het nog niet zeker. Kost me toch weer een rib uit m'n lijf met al die bitterballen.
Vorige keer kostte je dat ook niks.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:59 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik sponsor de bitterballen wel en erik heeft ook al een gratis schaaltje van Koos.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:59 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jij hebt vast geen 40% studentenkorting meer.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:10 schreef du_ke het volgende:
Treinkaartje is wel duur trouwens hier vanuit het hoge noorden33,40 voor een retourtje
meppel utrecht?quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:10 schreef du_ke het volgende:
Treinkaartje is wel duur trouwens hier vanuit het hoge noorden33,40 voor een retourtje
Volgens de NS zullen de werkelijke kosten vast op 120¤ liggenquote:
Zo'n trein neemt nogal wat parkeervakken in.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:53 schreef Picchia het volgende:
Bijna net zo duur als de parkeerkosten.
Ah, u komt ook?quote:Op zondag 6 november 2011 14:07 schreef Reya het volgende:
Ik declareer mijn buitenlandse reizen gewoon
De naam prijkt echter nog niet in de OP.quote:
Homo's zijn lui?quote:Op zondag 6 november 2011 14:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De naam prijkt echter nog niet in de OP.
Het is jouw OPquote:
quote:
Maar volgens mij is dat automatisch na een bepaalde tijd.quote:Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)
Die is geblackmailed door je vrouw omdat ze je zat te versieren, jij snoeperd!quote:
Bron?quote:Op zondag 6 november 2011 16:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die is geblackmailed door je vrouw omdat ze je zat te versieren, jij snoeperd!
Mijn duim.quote:
Parkeer je iets buiten Utrecht en stap je daar op de trein, bespaart je bijna 50% dan aangezien die ritjes toch maar een euro of 2 zijn.quote:Op zondag 6 november 2011 18:22 schreef betyar het volgende:
Met de auto kost het zo'n 14 euro zonder een volle dag parkeren.
WTF eigenlijk, "I don't care".
In mijn geval een diesel op basis van de dieselprijs. Totale kosten, de "All-Inn kilometerprijs" zal uitkomen op zo'n 40 euro retour.quote:Op zondag 6 november 2011 18:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Parkeer je iets buiten Utrecht en stap je daar op de trein, bespaart je bijna 50% dan aangezien die ritjes toch maar een euro of 2 zijn.
Niet dat 't wat boeit inderdaad, maar wel wrang dat het OV zoveel duurder is dan de auto.
Hm, het is ongeveer 225km vanaf jou?quote:Op zondag 6 november 2011 18:36 schreef betyar het volgende:
[..]
In mijn geval een diesel op basis van de dieselprijs. Totale kosten, de "All-Inn kilometerprijs" zal uitkomen op zo'n 40 euro retour.
De meeste mensen rekenen met 0,19 euro de kilometer.quote:Op zondag 6 november 2011 18:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, het is ongeveer 225km vanaf jou?
Dat kan toch niet kloppen? Uitgaande van een dieselprijs van 1.42 en een verbruik van 1 op 15.
Mijn auto kost mij zo'n 30 cent per kilometer.quote:Op zondag 6 november 2011 18:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, het is ongeveer 225km vanaf jou?
Dat kan toch niet kloppen? Uitgaande van een dieselprijs van 1.42 en een verbruik van 1 op 15.
Dat is fors. Wat voor wagen rijden jullie dan?quote:Op zondag 6 november 2011 18:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Mijn auto kost mij zo'n 30 cent per kilometer.
Ja maar ik rekende terug met zijn genoemde bedrag.quote:Op zondag 6 november 2011 18:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De meeste mensen rekenen met 0,19 euro de kilometer.
Snap ik, maar verzekering, afschrijving, onderhoud en belasting draagt daar ook aan bij.quote:Op zondag 6 november 2011 20:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar ik rekende terug met zijn genoemde bedrag.
Een Nissan Primera Estate 2.2 dci Teknaquote:Op zondag 6 november 2011 20:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is fors. Wat voor wagen rijden jullie dan?
Ach joh, die is toch al afgeschrevenquote:Op zondag 6 november 2011 20:31 schreef betyar het volgende:
[..]
Een Nissan Primera Estate 2.2 dci Tekna
Nog steeds zo'n 1400 euro per jaar.quote:Op zondag 6 november 2011 20:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach joh, die is toch al afgeschreven?
Netjes met de trein.quote:Op zondag 6 november 2011 20:38 schreef remlof het volgende:
Je gaat toch niet met de auto naar een meet komen?
Tenzij je er een hotel bij regelt natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |