Die is geblackmailed door je vrouw omdat ze je zat te versieren, jij snoeperd!quote:
Bron?quote:Op zondag 6 november 2011 16:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die is geblackmailed door je vrouw omdat ze je zat te versieren, jij snoeperd!
Mijn duim.quote:
Parkeer je iets buiten Utrecht en stap je daar op de trein, bespaart je bijna 50% dan aangezien die ritjes toch maar een euro of 2 zijn.quote:Op zondag 6 november 2011 18:22 schreef betyar het volgende:
Met de auto kost het zo'n 14 euro zonder een volle dag parkeren.
WTF eigenlijk, "I don't care".
In mijn geval een diesel op basis van de dieselprijs. Totale kosten, de "All-Inn kilometerprijs" zal uitkomen op zo'n 40 euro retour.quote:Op zondag 6 november 2011 18:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Parkeer je iets buiten Utrecht en stap je daar op de trein, bespaart je bijna 50% dan aangezien die ritjes toch maar een euro of 2 zijn.
Niet dat 't wat boeit inderdaad, maar wel wrang dat het OV zoveel duurder is dan de auto.
Hm, het is ongeveer 225km vanaf jou?quote:Op zondag 6 november 2011 18:36 schreef betyar het volgende:
[..]
In mijn geval een diesel op basis van de dieselprijs. Totale kosten, de "All-Inn kilometerprijs" zal uitkomen op zo'n 40 euro retour.
De meeste mensen rekenen met 0,19 euro de kilometer.quote:Op zondag 6 november 2011 18:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, het is ongeveer 225km vanaf jou?
Dat kan toch niet kloppen? Uitgaande van een dieselprijs van 1.42 en een verbruik van 1 op 15.
Mijn auto kost mij zo'n 30 cent per kilometer.quote:Op zondag 6 november 2011 18:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, het is ongeveer 225km vanaf jou?
Dat kan toch niet kloppen? Uitgaande van een dieselprijs van 1.42 en een verbruik van 1 op 15.
Dat is fors. Wat voor wagen rijden jullie dan?quote:Op zondag 6 november 2011 18:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Mijn auto kost mij zo'n 30 cent per kilometer.
Ja maar ik rekende terug met zijn genoemde bedrag.quote:Op zondag 6 november 2011 18:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De meeste mensen rekenen met 0,19 euro de kilometer.
Snap ik, maar verzekering, afschrijving, onderhoud en belasting draagt daar ook aan bij.quote:Op zondag 6 november 2011 20:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar ik rekende terug met zijn genoemde bedrag.
Een Nissan Primera Estate 2.2 dci Teknaquote:Op zondag 6 november 2011 20:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is fors. Wat voor wagen rijden jullie dan?
Ach joh, die is toch al afgeschrevenquote:Op zondag 6 november 2011 20:31 schreef betyar het volgende:
[..]
Een Nissan Primera Estate 2.2 dci Tekna
Nog steeds zo'n 1400 euro per jaar.quote:Op zondag 6 november 2011 20:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach joh, die is toch al afgeschreven?
Netjes met de trein.quote:Op zondag 6 november 2011 20:38 schreef remlof het volgende:
Je gaat toch niet met de auto naar een meet komen?
Tenzij je er een hotel bij regelt natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |