Topic killer.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:06 schreef du_ke het volgende:
Laten we proberen het bij de meet te houden. Dit soort SC hebben we het SC topic voor.
Ik ga mijn best voor je doen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:37 schreef Staal het volgende:
[..]
Topic killer..
Nee, wens jullie echt een gezellige meet toe.
Wel foto's van alle horloges he..
Wat is er mis met de oldskoollokatie?quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:38 schreef remlof het volgende:
Mick O'Connells lijkt me ook wel een goeie locatie
Ik vind alles wel best, maar in O'Connells kan je goed eten en het heeft een grote rookruimtequote:Op vrijdag 4 november 2011 22:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat is er mis met de oldskoollokatie?
Ohja, maar kleine cafe's mogen toch juist weer roken toestaan?quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind alles wel best, maar in O'Connells kan je goed eten en het heeft een grote rookruimte
quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:22 schreef Friek_ het volgende:
Godsamme zeg, wat een complottheorieën over een jongen van 16. BNW is een paar deuren verderop dames.
Hou me tegen!quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:27 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Kom naar de meet dan, kom naar de meet dan.
Niet zeiken gewoon komen om ons van alles te vertellen over extreem midden.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:59 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Weet het nog niet zeker. Kost me toch weer een rib uit m'n lijf met al die bitterballen.
Zeik niet vent, gewoon komen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:59 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Weet het nog niet zeker. Kost me toch weer een rib uit m'n lijf met al die bitterballen.
Vorige keer kostte je dat ook niks.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:59 schreef Friek_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |