Jullie zijn best wel een stel mutsen inderdaad.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:03 schreef Voorschrift het volgende:
Sowieso, waar is er politiek te vinden in POL sc?
Hoho, ik probeer minimaal een keer per dag een politieke discussie aan te zwengelen.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:03 schreef Voorschrift het volgende:
Sowieso, waar is er politiek te vinden in POL sc?
Dat is alleen maar leuk natuurlijk. Zeker. Dat is het leuke, alle leeftijden, zoveel meningen.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, moet kunnen, toch? Als die jongen nou oprecht geinteresseerd is in politiek? Kan toch?
Verplaats je eens in het hoofd van een 16-jarige jongen. Op die leeftijd ben je nog volop aan het puberen en dan vind je het niet leuk om bijdehante opmerkingen naar je kop geslingerd te krijgen. Als je wat ouder bent, dan lach je erom, maar als je 16 bent dan neem je het allemaal veel te serieus.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:16 schreef Staal het volgende:
[..]
Dat is alleen maar leuk natuurlijk. Zeker. Dat is het leuke, alle leeftijden, zoveel meningen.
Maar als je geen zestien bent en je je wel zo wilt voordoen hou het dan een klein beetje geloofwaardig. En gisteren werd hij boos op me omdat ik schreef dat hij helemaal nooit naar die meet kan gaan omdat hij geen jong ventje is.
Voila, allemaal persoonlijke dingen paraat. Ik kom hier niet of nauwelijks. Dat is best eigenaardig om dan zo boos te worden.
Dat is niet zo heel vreemd. Niet vreemder dan 30-plussers die op een tienerforum rondhangen iig.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sowieso is het bizar dat een 16-jarige in ene POL sc gaat hangen.
Je geest wordt niet ouder dan 25, je wordt daarna alleen maar wijzer door ervaring.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Verplaats je eens in het hoofd van een 16-jarige jongen. Op die leeftijd ben je nog volop aan het puberen en dan vind je het niet leuk om bijdehante opmerkingen naar je kop geslingerd te krijgen. Als je wat ouder bent, dan lach je erom, maar als je 16 bent dan neem je het allemaal veel te serieus.
FOK! is geen jongerenforum meer. Het bestaat al zoveel jaar. Users worden ouder.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is niet zo heel vreemd. Niet vreemder dan 30-plussers die op een tienerforum rondhangen iig.
Toen was ook bekend dat nieuwe users eerst layback posten. De meesten zijn begonnen via ONZ en KLB.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:29 schreef GSbrder het volgende:
Hij was niet 13 toen hij in POL zat te posten.
Toen keek hij rond bij GAM, geloof ik. Dat is wel de gemiddelde leeftijd voor de users daar.
Volgens mij ben jij een tapir.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:32 schreef betyar het volgende:
Ik kan ook niet naar en meet, dan komen jullie erachter dat ik eigenlijk een Vietnamese topatleet ben met een grote piemel.
Kreeg een boze PM.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:51 schreef Tem het volgende:
Staal had eerst een kerstmuts op maar die is weer weg.
Iemand uit de Brabantreeks.quote:
Zet vrouw in je profiel. Dan begrijp je waarom ik man uit Siberie in mijn profiel heb staan.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:56 schreef Boze_Appel het volgende:
Die krijg ik dus nooit heh. Ik voel mij altijd zo achtergesteld.
Goed idee, even aanpassen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:02 schreef Staal het volgende:
[..]
Zet vrouw in je profiel. Dan begrijp je waarom ik man uit Siberie in mijn profiel heb staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |