quote:Op woensdag 2 november 2011 17:30 schreef Lindgren. het volgende:
Kishna scoort en is man of the match bij z'n debuut.
Wel tegen WKE, maarja.
Jongste doelpuntenmaker ooit in de beker en van Ajax.
kischna is ook gewoon een held, in 2e helft van het 2e seizoen basisspeler geworden bij ajax en tot nu toe(na 8 wedstrijden) al 14 assistsquote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 12:27 schreef Cara het volgende:
[..]
In a nutshell (nee ik wil niet gefacebooked worden)
[ afbeelding ]
Heb ik ze naar de eredivisie geloodst, word vervolgens mijn kantoor bestormd en krijg ik een transferbudget van 61k. Tot ziens Den Bosch, het waren 8 leuke maanden![]()
Het EK staat voor de deur, dus ik ga weer op vakantie en dan zien we wel wat voor aanbiedingen mijn pad op komen. Hopelijk is mijn reputatie inmiddels genoeg gestegen voor een leuke club in het buitenland!
Klopt! Andersen doet 't bij mij ook prima, pakt af en toe z'n minuutjes, net als Kishna en Fischer.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:34 schreef Banaanensuiker het volgende:
Andersen is de man die je moet kopen. Net als Kramaric en Sanogo.
Situatie beschrijving:quote:Op woensdag 2 november 2011 17:26 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Er is natuurlijk een verschil tussen de bal aangespeeld krijgen van de tegenstander of de bal van richting veranderd door tegenstander..
quote:Op woensdag 2 november 2011 19:27 schreef Scorpie het volgende:
Wat.De.Fuck.
Ik sta ongeslagen bovenaan met een reeks van 15 en verlies van de nummer 17, NAC, met 5-1
Kishna speelt met Visscher en nog 2 andere door mij aangetrokken talentjes in de onder 19 pool iedereen weg.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
--
Aangezien Kishna 't zo goed deed besloot ik 'm eens te laten staan. 5-0 gewonnen van AZ, 9.1 voor Kishna: 2 assists. Vind 't altijd tof als de jeugd 'n beetje doorbreekt.
Viktor Fischer? Speelt bij mij ook gewoon rustig in het eerste mee. Ik laat ze vaak invallen als ik 2/3-0 voor sta. Helpt bij de ontwikkeling.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kishna speelt met Visscher en nog 2 andere door mij aangetrokken talentjes in de onder 19 pool iedereen weg.
Die jaquote:Op woensdag 2 november 2011 19:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Viktor Fischer? Speelt bij mij ook gewoon rustig in het eerste mee. Ik laat ze vaak invallen als ik 2/3-0 voor sta. Helpt bij de ontwikkeling.Maar zijn inderdaad baasjes.
Canales wissel?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik speel Groningen wel nog op FM2011
Zit inmiddels in seizoen 5, in seizoen 3 de beker gepakt, in seizoen 4 de dubbel (en de Johan Cruijff-schaal na penalty's tegen PSV). Verder goed elk seizoen Europees voetbal gehaald, ben 5e, 4e en 4e geworden in de 3 seizoenen voor m'n titel. Ook in de Europa League heb ik elk seizoen overwinterd, met als beste prestatie een kwartfinale.
Zit nu in de CL in de poule bij Manchester United, Fiorentina en Glasgow Rangers. Uit bij Fiorentina 1-1 gespeeld, thuis tegen Man Utd 0-0.
Verder in de Eredivisie ook weer lekker bezig, alleen faal ik steevast tegen AZJC-schaal van ze verloren en in de competitie ook dik ingemaakt met 4-0. In m'n kampioensjaar ook 2 keer 4-0 verloren van ze
Opstelling:
GK: Tim Krul
DR: Didier Zokora
DC: Jordi Buys
DC: Daniel van Buyten
DL: Aleksander Kolarov
MC: Tim Sparv
MC: Erik Falkenburg
AML: Roland Lamah
AMC: Jose Manuel Jurado
AMR: Martin Vingaard
S: Tom de Sutter
Kolarov en Jurado stonden voor heel weinig op de TL en verkozen mij boven Ajax (Kolarov) en Man United (Jurado)
Schaduwelftal:
GK: Marco Bizot
DL: Miquel Nelom (hiervoor mijn basis-DL, beviel zeer goed, maar Kolarov kon ik niet laten liggen)
DC: Manuel da Costa
DC: Kees Luijckx
DR: Tom Hiariej
MC: Kevin Wattamaleo
MC: Kevin Strootman
AML: John Goossens
AMC: Sergio Canales
AMR: Steve de Ridder
S: Jonathan Kodja
Die Kodja is ook wel een baas, op aanraden van m'n scout voor 20k gehaald, maar een toppertje als breekijzer. Strootman is ook erg goed, kan ik moeiteloos inzetten. Heeft de pech dat Sparv m'n aanvoerder is en Falkenburg rechtsbenig, waardoor ik die de voorkeur geef.
Da's eigenlijk mijn hele selectie, in m'n reserveteam zitten allemaal talentjes.
Aha.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die ja![]()
Ik laat ze volgend jaar wel meedraaien, ze zijn pas 17 en heb nog een paar 18 jarige talentjes bij het eerste rondlopen die ook wat ontwikkeling moeten doormaken.
Ajax?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:08 schreef knight18 het volgende:
Inmiddels 3 seizoenen city achter de rug en is erg saai aan het worden. Ben nu dus op zoek naar een club die in eigen competitie oppermachtig is maar zich in europa (CL en El) nog moet bewijzen. Iemand goede tips?
Als feyenoord-fan ga ik ajax maar es proberenquote:Op woensdag 2 november 2011 21:23 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Ajax?
Badum TSJ!
Zoek naar een Oost-blok club. Meestal is daar één club helemaal favoriet maar spelen ze europees niks klaar.
Holy.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Dat is inderdaad een prima verbetering. Ik heb hem inmiddels ook, ga me er eens in verdiepen. De demo vond ik niet bijzonder, benieuwd hoe het nu gaat.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:46 schreef Pinterman het volgende:
Goed om te zien trouwens dat je nu ergens half mei een wage & transfer budget onder voorbehoud krijgt. Dat was voorheen altijd zo verschrikkelijk, dat je pas op 1 juli je budgetten kreeg, als alles al weggekocht was
Bij mij niet elke, maar wel relatief veel (in vergelijking met de vorige FM's, zonder corner 'bug').quote:Op woensdag 2 november 2011 23:23 schreef Lindgren. het volgende:
Echt elke corner vliegt erin trouwens.
Het enige wat ik heb staan is dat Eriksen neemt, Vertonghen eerste paal inlopen en Alderweireld staat eerste paal.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:30 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Bij mij niet elke, maar wel relatief veel (in vergelijking met de vorige FM's, zonder corner 'bug').
Mannetje op attack far post, twee mannetjes op near post, en een sterke man om de keeper te challengen. Geen mannetje op stand far post.
Dit heb ik serieus echt nooit gemerktquote:Op woensdag 2 november 2011 22:46 schreef Pinterman het volgende:
Dat was voorheen altijd zo verschrikkelijk, dat je pas op 1 juli je budgetten kreeg, als alles al weggekocht was
quote:Op woensdag 2 november 2011 22:50 schreef TJV het volgende:
De TT zette me aan het denken.
En jahoor, hij is er weer:Azijnzeikmodus:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Finland is geen Scandinavië
Overigens kan ik deze speler enorm aanbevelen uit mijn Dnipro Dnipropetrovsk game:
De man loopt gewoon 1 op 1 bij mij![]()
quote:Op woensdag 2 november 2011 22:50 schreef TJV het volgende:
De TT zette me aan het denken.
En jahoor, hij is er weer:Hij komt niet meer vooruitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
iemand?quote:Op woensdag 2 november 2011 22:52 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
hoe kun je trouwens een private chat met je coaches doen?
Hij staat gewoon basis hoor.quote:
11 wedstrijden, 8 goals.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:19 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Azijnzeikmodus:
Finland is geen Scandinavië
Overigens kan ik deze speler enorm aanbevelen uit mijn Dnipro Dnipropetrovsk game:
[ afbeelding ]
De man loopt gewoon 1 op 1 bij mij
Correct, wat je dan kan doen is hem aanhouden, net zoals ik met Seedorf doe, die je vervolgens coach laat worden.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:41 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Maar zijn andere stats liegen er niet om!
Dat heb ik dus ook. Maar vooral tegen. Ik scoor zelf weinig uit goals.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:23 schreef Lindgren. het volgende:
Echt elke corner vliegt erin trouwens.
Ik scoor nooit uit goals.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:26 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Maar vooral tegen. Ik scoor zelf weinig uit goals.
quote:Op donderdag 3 november 2011 16:21 schreef Mindstate het volgende:
Ik geloof dat je in FM2008 als nobody van een Conference club een compliment kon geven aan Sir Alex Ferguson of een andere beroemde coach, en dat hij dan standaard hetzelfde over je zei. Je hele selectie was dan trots op je
+ je kon spelers makkelijker en goedkoper halen van zijn clubquote:Op donderdag 3 november 2011 16:21 schreef Mindstate het volgende:
Ik geloof dat je in FM2008 als nobody van een Conference club een compliment kon geven aan Sir Alex Ferguson of een andere beroemde coach, en dat hij dan standaard hetzelfde over je zei. Je hele selectie was dan trots op je
Steam update?quote:Op donderdag 3 november 2011 17:45 schreef s0k het volgende:
Hoezo update FM opeens terwijl ik toch echt uit had staan dat FM automatisch mocht updaten :x
genoeg eten en drinken in huis? game onquote:Op donderdag 3 november 2011 18:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Hij's geinstalleerd, MU Update is gedownload en ik ben een week vrijMij kan niks meer gebeuren!
Minder hard trainen ?quote:Op donderdag 3 november 2011 19:05 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Mijn beste spits, Lucas Barrios, raakt om de wedstrijd geblesseerd. In het begin van het seizoen was hij al twee maanden uitgeschakeld. Daarna dacht ik hem wel in te kunnen zetten, ik liet hem in ongeveer de 60e minuut invallen voor mijn andere spits die maar kansen bleef missen. Na er twee in te leggen binnen 10 minuten vond hij het alweer genoeg en raakte wéér geblesseerd. Dacht dat het aan mijzelf lag, omdat ik hem niet had mee laten doen met de reserves voordat ik hem weer mee liet spelen.
Nu laat ik hem eerst met de reserves mee doen tot hij ''match fit'' en boven de 90% match fitness zit, maar zelfs nu raakt hij echt elke keer binnen 2 wedstrijden weer geblesseerd. Zit nu in de winterstop en hij heeft 5 wedstrijden mee gedaan. Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?
Misschien door de steam update ja. Zou kunnen.quote:
Asking price op 300 mlj zetten als bekend wordt dat ze interesse hebben, of gewoon meteen na aankoop al, dan proberen ze het niet eens, iig in 11.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:20 schreef Banaanensuiker het volgende:
Yaya Sanogo verplicht moeten verkopen voor 6,5m aan Real Madrid. Erg irritant als het bestuur er tussen komt terwijl je hem net 6 maanden hebt
Terecht. Geldwolf dat het isquote:Op donderdag 3 november 2011 19:39 schreef Lindgren. het volgende:
Ik laat Luuk de Jong gratis lopen vanwege een verschil in contract van 5% loonsverhoging.Ik ben echt een pure Nederlander.
quote:
Is het niet je virusscanner die dat doet ofzo?quote:Op donderdag 3 november 2011 23:18 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Hebben jullie er ook last van dat steam af en toe de executables verwijdert ofzo? Dan moet ik eerst het hele spel opnieuw installeren voordat ik het weer kan spelen...
Geen last van.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:18 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Hebben jullie er ook last van dat steam af en toe de executables verwijdert ofzo? Dan moet ik eerst het hele spel opnieuw installeren voordat ik het weer kan spelen...
Luigi Bruins, Boudewijn Zenden, Jan Vennegoor of Hesselink o.a.quote:Op vrijdag 4 november 2011 08:58 schreef Beaudelaire het volgende:
Weet iemand nog leuke transfervrije spelers?
Timo Hildebrand, Mahamadou Diarra, Andreas Hinkelquote:Op vrijdag 4 november 2011 08:58 schreef Beaudelaire het volgende:
Weet iemand nog leuke transfervrije spelers?
En dat voor 7 tientjes per week !quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:35 schreef Lindgren. het volgende:
Heb trouwens net dit mannetje opgehaald. Gaat volgens mij een grote worden. 14 jaar nog maar
[ afbeelding ]
Z'n oude contract hè.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En dat voor 7 tientjes per week !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom?
quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:02 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Ik zit te twijfelen, een game met Malaga of met Feyenoord.Iemand die mij over kan halen?
Malaga lijkt me niets, teveel geld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord is vooral leuk als het je cluppie is denk ik.
Zomaar een random aanrader : Hellas Verona.Let's drop some acid and go to a titty bar.
VERONA!quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Malaga lijkt me niets, teveel geld.
Zomaar een random aanrader : Hellas Verona.
Geen idee eigenlijk.. Kan wel kloppen inderdaad..quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:57 schreef Banaanensuiker het volgende:
Dat gaat toch pas in als hij 17 wordt en zijn professionele contract kan tekenen.
Volgens mij juni maar weet ik niet zeker. Hoe zoeken jullie die newgens eigenlijk op?quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:57 schreef Cara het volgende:
Vanaf welke datums stromen de newgens uit de grote competities in? Ik ben heel erg bang dat ik er te laat achter kom en dat alle talenten al opgekocht zijn voor ik er naar kan gaan zoeken.
Vind ik altijd het leukst om te doen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Volgens mij juni maar weet ik niet zeker. Hoe zoeken jullie die newgens eigenlijk op?
Hoezo teveel geld? Je moet het nog altijd opboksen tegen Madrid en Barcelona. Het lijkt me juist een goede uitdaging. Zelfs met 30/40 miljoen aan investeringen, is geen garantie voor kampioenschap in La Liga.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Malaga lijkt me niets, teveel geld.
Zomaar een random aanrader : Hellas Verona.
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=44091quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:57 schreef Cara het volgende:
Vanaf welke datums stromen de newgens uit de grote competities in? Ik ben heel erg bang dat ik er te laat achter kom en dat alle talenten al opgekocht zijn voor ik er naar kan gaan zoeken.
Waarom determination?quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:05 schreef Cara het volgende:
[..]
Vind ik altijd het leukst om te doen.
Alle jeugdteams doorspitten, zoeken op determination en hopen dat je de hidden gem tegenkomt
dankquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=44091
Een speler met weinig determination zal zelden tot nooit beter worden, omdat hij niet de wil heeft om beter te worden. SI heeft om te voorkomen dat er door random determination weinig regens doorkomen, de beste regens automatisch een hoog determination gegeven.quote:
Dank, Dan weet je dus bij welke talentjes ronalds training moet gevenquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:15 schreef Cara het volgende:
[..]
Een speler met weinig determination zal zelden tot nooit beter worden, omdat hij niet de wil heeft om beter te worden. SI heeft om te voorkomen dat er door random determination weinig regens doorkomen, de beste regens automatisch een hoog determination gegeven.
Hm dus filter < 17 years old en determination > 15 en je bent klaar?quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:15 schreef Cara het volgende:
[..]
dank
[..]
Een speler met weinig determination zal zelden tot nooit beter worden, omdat hij niet de wil heeft om beter te worden. SI heeft om te voorkomen dat er door random determination weinig regens doorkomen, de beste regens automatisch een hoog determination gegeven.
Er zijn ook regens van 23/24 die geweldig zijn, dus het blijft goed zoeken. Niet elke regen wordt ook vanzelfsprekend beter natuurlijk. Je zal altijd nog een scouting rapport moeten opvragen want goede stats zegt ook niet altijd alles.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hm dus filter < 17 years old en determination > 15 en je bent klaar?
Ja natuurlijk, das logischquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:19 schreef Cara het volgende:
[..]
Er zijn ook regens van 23/24 die geweldig zijn, dus het blijft goed zoeken. Niet elke regen wordt ook vanzelfsprekend beter natuurlijk. Je zal altijd nog een scouting rapport moeten opvragen want goede stats zegt ook niet altijd alles.
Dan kan je onderdelen van dat contract in de onderhandelingen vastzettenquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:55 schreef Maastoren het volgende:
Wat zijn die slotjes bij de verschillende onderdelen als je iemand een contract aanbied?
Verder moet ik sowieso erg wennen omdat alles anders is, maar het speelt wel lekker.
Oh, ok. Dankjewelquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan kan je onderdelen van dat contract in de onderhandelingen vastzetten
Ik neem aan dat je met Feyenoord bent begonnen?quote:
Van die namen heb ik alleen Biseswar kunnen verkopen. Makaay is volgens mij niet zo'n goede assistent. Die vind elke speler een topperquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:08 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je met Feyenoord bent begonnen?
Doe spelers als Biseswar, Cabral, Cisse, Fernandez maar gelijk weg, ook in de reserves zitten een paar hoge salarissen. Kun je je daarna uitleven met een miljoen of 7
Achter de spits als '10' of rechtsbuiten (vleugelspeler).quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:43 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Die Andersen he, hoe gebruiken jullie hem? Heb hem nu net gehaald met Feyenoord.
Tsja, Musa hequote:Op vrijdag 4 november 2011 18:52 schreef icebliss het volgende:
Wtf, VVV wint de beker in het eerste seizoen
Er gebeuren vreemde dingen inderdaad.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:47 schreef Greci het volgende:
Heereveen en Feyenoord zijn gedegradeerd in het eerst seizoen![]()
Ik vraag me af of er wat mis is met de engine van de eredivisie
quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:47 schreef Greci het volgende:
Ik vraag me af of er wat mis is met de engine van de eredivisie
Bij mij won Almere City FC de beker in het eerste seizoen, door in de finale RKC te verslaanquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:52 schreef icebliss het volgende:
Wtf, VVV wint de beker in het eerste seizoen
Ja.quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Hmmm, ik verleng nu voor het eerst een contract in FM12, maar wat is een loyaliteitsbonus?Is dat tekengeld? Want dat zie ik verder nergens staan.
Is dit in het eerste seizoen? Want anders is er echt wat mis. PSV mag het dan mss niet zo goed meer doen als drie jaar geleden, maar dit slaat echt nergens op.quote:
Jazeker, eerste seizoen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:36 schreef Greci het volgende:
[..]
Is dit in het eerste seizoen? Want anders is er echt wat mis. PSV mag het dan mss niet zo goed meer doen als drie jaar geleden, maar dit slaat echt nergens op.
De game is inderdaad te makkelijk...quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:17 schreef Cara het volgende:
[..]
Jazeker, eerste seizoen.
Nu inmiddels op 4/5e van dat seizoen met mijn Feyenoord save. Er is werkelijk geen kak aan. Het spel is veel te simpel en ADO is zoals elk jaar weer eens veel te goed gemaakt. Er klopt werkelijk geen ENE kut van de hele eredivisie. Stijf bovenaan met een paar tegendoelpunten, met mijn defensie van Martins Indi, Vlaar, de Vrij en een 17 jarig DR talentje.
Die maker van de stats van de eredivisie is een fervent ADO fan en zweert elk jaar weer op de SI Games forums dat hij alles waarheidsgetrouw heeft gedaan. En dan begin je het jaar met Roy Makaay als assistent manager en Bas van Noortwijk als legendarisch keeperstrainer.
Nou weet eigenlijk niemand what de fuck van Noortwijk nou eigenlijk wel doet bij Feyenoord, maar keeperstrainer is ie in elk geval niet. Waardeloos.
Ter illustratie:
[ afbeelding ]
En nu tegen Cambuur in de Cupfinale.. waar gaat dit overquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:53 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
De game is inderdaad te makkelijk...
Ha, dat had ik dus ook. Was in 11 en 10 ook zo. Ik won uiteindelijk met 1-0, van PSVquote:Op zondag 6 november 2011 00:11 schreef Scorpie het volgende:
En ja hoor, ik moet de halve finale van de beker spelen op de dag dat er interlandvoetbal is![]()
Ik heb niet eens een keeper op doel staan, aangezien mijn jeugd spelers niet speelgerechtigd zijn![]()
Faal SI, dikke faal.
Is zo vaak in het begin als SI de game uitbrengt. Dat is ook de reden waarom ik een spel niet meer direct na release koop. Eerst patches afwachten, dus ergens in januari spelen. Scheelt je een boel frustratie.quote:Op zondag 6 november 2011 00:11 schreef Scorpie het volgende:
En ja hoor, ik moet de halve finale van de beker spelen op de dag dat er interlandvoetbal is![]()
Ik heb niet eens een keeper op doel staan, aangezien mijn jeugd spelers niet speelgerechtigd zijn![]()
Faal SI, dikke faal.
Er is ook geen ruk met die club te beginnen in FM2012quote:Op zondag 6 november 2011 10:33 schreef Scorpie het volgende:
Feyenoord bij mij in het 2e seizoen gedegradeerd
Ben net klaar met de voorbereiding met Feyenoord, ik speel 4-3-1-2, dus heb geen buitenspelers. Als je dan Schaken, Biseswar, Cisse en Cabral allemaal verkoopt dat heb je aardig wat ruimte vrij in je salarissen en ook wel een transferbudget waar je best iets mee kan.quote:Op zondag 6 november 2011 10:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
Er is ook geen ruk met die club te beginnen in FM2012
INF Clairefontaine is inderdaad een zeer aparte club. Ik speel met een Serie C1 team in Italie en ik heb aan het eind van het eerste seizoen daar vijf of zes supergoede regens vandaan gehaald voor niks (ze lopen daar allemaal met amateur contracten). Ze wilden allemaal maximaal 500 euro p/w en ze zijn allemaal drie klasses beter als wat ik had. Naast die 6 die ik gehaald heb zaten er daar nog een vijftal zeer aardige regens bij, ook gratis en voor niets af te halen. Beetje vreemd allemaal, maar je hoort mij niet klagen.quote:Op zondag 6 november 2011 13:06 schreef Winski05 het volgende:
Trouwens, Franck Alves is een talent, afkomstig van INF Clairefontaine. Ik had in mijn vorige game met Ajax al gezien dat daar veel goede talenten doorbraken en ook in deze game zijn daar een aantal hele goede regens gekomen. Een tip, voor mensen die goede regens zoeken
Ah vandaar! Dacht al zoiets. Je kunt inderdaad heel goedkoop héle goede talenten ophalen daar. Ideaalquote:Op zondag 6 november 2011 13:43 schreef CarlosJacques het volgende:
Na wat wiki-en: "INF Clairefontaine is het nationale voetbalinstituut van Frankrijk. Het is een opleidingscentrum waarbij jonge voetballers worden begeleid en kunnen werken aan hun ontwikkeling".
Zeker wel! Trainen op dribbling. Positioning is voor verdedigers, Off The Ball is de aanvallende variantquote:Op zondag 6 november 2011 16:16 schreef Cara het volgende:
Deze beestige jeugdspeler kwam zojuist mijn academy binnenwandelen, volgens Makaay 'one of the best of his generation'
Maar bijv. zijn positioning, dribbling, creativity, agression en crossing zijn echt om te janken zo slecht.
Kan dit toch uitgroeien tot een hele waardevolle speler?
[ afbeelding ]
Ik ben sowieso wel heel erg blij met zijn flair, want dat zie je niet zoveel bij regens.quote:Op zondag 6 november 2011 16:25 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Zeker wel! Trainen op dribbling. Positioning is voor verdedigers, Off The Ball is de aanvallende variantWel jammer van z'n crossing, maar zou een hele goede afmaker kunnen worden
bij mij ook al, hij doet het alleen nog niet al te best, ze staan 14equote:Op zondag 6 november 2011 18:18 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Villas-Boas is hier trainer van AZ geworden.
Mis mot je het bevestigen, aan de linkerkantquote:Op zondag 6 november 2011 18:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Steeds als ik m'n taktiek aanpas en ik op doorgaan klik, dan wordt alles weer gereset naar standaardMeer mensen last van?
Instellen als start-tactiek!quote:Op zondag 6 november 2011 18:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Steeds als ik m'n taktiek aanpas en ik op doorgaan klik, dan wordt alles weer gereset naar standaardMeer mensen last van?
Misschien over wat seizoenen.quote:Op zondag 6 november 2011 20:01 schreef Doublepain het volgende:
Is maher bij jullie goed?? Bij mij faalt hijjetro ook:(
Kan ook aan je training liggen.quote:Op zondag 6 november 2011 20:35 schreef inZanity het volgende:
Het is ook werkelijk elk jaar hetzelfde liedje met FMIs het nou echt zo moeilijk om een spel uit te brengen waarbij niet de halve selectie geblesseerd raakt?
[ afbeelding ]
Same here, bug.quote:Op zondag 6 november 2011 21:04 schreef The_Groove het volgende:
wtf :S in 2013 (voor de 2e keer overigens) een bekerwedstrijd terwijl m'n gehele selectie en 2e team opgeroepen is!
en nu kansloos met 3-0 afgemaakt worden door Heracles.
Nee niet echt, alhoewel ik pas 1 jaar bezig ben met mijn onder de 19 elftal, dus misschien komt het nog.quote:Op maandag 7 november 2011 08:45 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
hebben jullie er ook last van dat veel van je talenten worden opgeroepen voor zowel het nationale elftal als het onder 21 elftal van dat land en daardoor te veel wedstrijden spelen en dus te vermoeid raken?
krijg je dan geen gezeur van je spelers die een hele wedstrijd willen spelen? was in 2011 wel zo namelijkquote:Op maandag 7 november 2011 10:11 schreef Banaanensuiker het volgende:
Je kan gewoon aangeven hoeveel maximale speeltijd zij krijgen als ze opgeroepen worden voor interlands. Meestal doe ik gewoon 45 minuten bij alle wedstrijden behalve de grote toernooien natuurlijk.
Interlands laten spelen is goed voor de transferwaarde en wedstrijd ritme !quote:Op maandag 7 november 2011 10:11 schreef Banaanensuiker het volgende:
Je kan gewoon aangeven hoeveel maximale speeltijd zij krijgen als ze opgeroepen worden voor interlands. Meestal doe ik gewoon 45 minuten bij alle wedstrijden behalve de grote toernooien natuurlijk.
Ik heb hem met Ajax. Garantie voor veel goalsquote:Op maandag 7 november 2011 15:33 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Bony gehaald in de winter met Feyenoord, ik hoop dat hij ze er wel in gaat schoppen als hij straks terug is van de Afrika Cup.
bij mijn 1e ajax seizoen heeft hij 42 goals in 43 wedstrijden. en in alleen competitie 29 goals uit 28.quote:Op maandag 7 november 2011 15:33 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Bony gehaald in de winter met Feyenoord, ik hoop dat hij ze er wel in gaat schoppen als hij straks terug is van de Afrika Cup.
Ah, dat is hem. Bedankt.quote:Op maandag 7 november 2011 17:28 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
zoek eens op wilfried
Hoe kom jij aan dat geld bij Feyenoordquote:Op maandag 7 november 2011 15:33 schreef WhatsTheSecret het volgende:
In de zomer heb ik Cissé en Biseswar (enorm salaris) weg gedaan. En nog een paar maar die waren niet veel waard. En in de winter kwam er een bod van 5 miljoen op El Hamadi die ik wel moest accepteren. Daarvan heb ik dus Bony gehaald. 1 miljoen nu betaald, 2 miljoen in 48 maanden.quote:Op maandag 7 november 2011 17:48 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan dat geld bij Feyenoord![]()
Raak al die middelmatige spelers van Feyenoord niet kwijt joh.
Ah ok. Cissé raak ik niet kwijt. Biseswar gelukkig wel kunnen slijten voor 2,5 mln aan de Rangers. Winterstop komt eraan. Hoop nog wat te kunnen doenquote:Op maandag 7 november 2011 18:02 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
In de zomer heb ik Cissé en Biseswar (enorm salaris) weg gedaan. En nog een paar maar die waren niet veel waard. En in de winter kwam er een bod van 5 miljoen op El Hamadi die ik wel moest accepteren. Daarvan heb ik dus Bony gehaald. 1 miljoen nu betaald, 2 miljoen in 48 maanden.
In de zomer moet ik maar eens een defensieve middenvelder voor achter Mokotjo kopen. En eigenlijk nog een back of 2.
Heb het gepresteerd ontslagen te worden.
Volgende playthrough maar gewoon een bazenspits kopen, want god god wat schoot Fernandez er veel mis. Misschien 3 wedstrijden in het seizoen gehad da tik minder schoten/balbezit had maar winnen? Ho maar!:'(
Voor 1/5de van dat bedrag Bony halen. Ongeveer 5x zo goed.quote:Op maandag 7 november 2011 23:03 schreef TJV het volgende:
Die verdomde Ten Have accepteert een bod van 10 miljoen voor Ziggy.
Vieze vuile hoerenneukende tyfuslijer dat het is.
Ik heb hem voor 7 verkocht, was hem zat. Bony, Yaya Sanogo en Niang (mijn superregen) will do the trickquote:Op maandag 7 november 2011 23:03 schreef TJV het volgende:
Die verdomde Ten Have accepteert een bod van 10 miljoen voor Ziggy.
Vieze vuile hoerenneukende tyfuslijer dat het is.
Die had ik al maar ik vind het altijd zo kut als ik niet zelf mag bepalen hoeveel ik vang.quote:Op maandag 7 november 2011 23:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Voor 1/5de van dat bedrag Bony halen. Ongeveer 5x zo goed.
Kishna doet 't bij mij ook leuk, dat jonkie uit de jeugd.
Wat is daar gek aan dan ?quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:11 schreef Niek92 het volgende:
Het transfersysteem in FM is nog niet helemaal geweldig moet ik zeggen. Nu al meerdere malen gehad dat er een bod kwam op een speler van een miljoentje of 5, ik een tegenbod doe van 20 miljoen omdat ik hem niet kwijt wil en ze vervolgens een miljoen meer bieden.
Dat was dus bij Mertens. Nadat ik nog een keer een tegenbod had gedaan aan Liverpool trokken ze zich terug en nu is hij boos en wil hij vertrekken.
Omgekeerd is het dan weer niet zo dat spelers graag naar jouw club willen vertrekken als je al een belachelijk hoog bod doet.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wat is daar gek aan dan ?
Alsof een club ineens 15 miljoen euro meer gaat betalen omdat jij dat vraagt.
En Liverpool is een grotere club dan PSV, dus als Liverpool een officieel bod doet, wil ook een Mertens graag die kant op.
Als een club club zo veel meer geld vraagt voor een speler, die bovendien pas een half jaar bij je club speelt, dan dat jij biedt, klinkt het mij niet heel erg logisch dat je een bod doet dat slechts 1 miljoen boven je vorige bod ligt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wat is daar gek aan dan ?
Alsof een club ineens 15 miljoen euro meer gaat betalen omdat jij dat vraagt.
En Liverpool is een grotere club dan PSV, dus als Liverpool een officieel bod doet, wil ook een Mertens graag die kant op.
Het klinkt imo ook niet logisch om 15 miljoen euro meer te vragen dan dat er geboden is.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:48 schreef Niek92 het volgende:
[..]
Als een club club zo veel meer geld vraagt voor een speler, die bovendien pas een half jaar bij je club speelt, dan dat jij biedt, klinkt het mij niet heel erg logisch dat je een bod doet dat slechts 1 miljoen boven je vorige bod ligt.
Zag later trouwens wel dat bij het Transfers & Contracten kopje in zijn profiel de vraagprijs ingesteld stond op 6,75 miljoen, dus misschien dat dat de oorzaak was.
Waarom niet? Ik wil hem niet kwijt, is een belangrijke speler. Als zij een van m'n beste spelers willen kopen, dan mogen ze daar flink voor betalen. Bovendien heeft hij nog een contract voor 4,5 jaarquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het klinkt imo ook niet logisch om 15 miljoen euro meer te vragen dan dat er geboden is.
En ja dat is zeker de oorzaak, die vraagprijs moet je omhoog gooien maar let wel op dat je m niet te hoog zet, dan heb je alsnog een ontevreden speler.
Tja, dan zal je het in die 4,5 jaar goed moeten maken wil hij straks niet transfervrij vertrekken.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:53 schreef Niek92 het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik wil hem niet kwijt, is een belangrijke speler. Als zij een van m'n beste spelers willen kopen, dan mogen ze daar flink voor betalen. Bovendien heeft hij nog een contract voor 4,5 jaar
Vraagprijs is nu op 27 miljoen gezet, maar er zijn nog steeds geïnteresseerde clubs, dus dat lijkt goed te zitten. Hij staat nu wel op eigen verzoek op de transferlijst helaas
quote:Instructions
1. Extract graphics folder into C:\Users\your username\Documents\Sports Interactive\
Football Manager 2012
2. Start football manager 2012.
3. Open preferences and select the display and sound tab.
4. Untick the "use skin cache' option.
5. Tick the "always reload skin on confirm" option
6. Click reload skin in the bottom left hand corner.
(This shouldn't take too long, certainly less than five minutes.)
FOOTBALL MANAGER MAY SEEM UNRESPONSIVE HAVE PATIENCE!!
7. Open preferences once again and select the display and
sound tab once again, and untick the "always reload skin on confirm" option.
(this is done because otherwise everytime you click confirm on your prefences
it will reload the graphics and will waste your time.)
8. Click Confirm, and now play the Football manager 2012 with much better graphics.
Enjoy
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Ik heb een gedownloade FM12 versie en heb dus nog geen patch gebruikt.quote:
Solide, want wij hebben dezelfde versiequote:Op dinsdag 8 november 2011 22:31 schreef Creeg het volgende:
[..]
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Ik heb een gedownloade FM12 versie en heb dus nog geen patch gebruikt.
Ook écht met de transfers verwerkt dit keer? Dus Ruiz in Fulham shirr, Fer Twente-shirt en Fabregas Barca-shirt? Me gaat morgen downloadenquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:20 schreef Creeg het volgende:
Zodemieters en ik heb 'm gevonden ook. En wat voor één. Voor de mensen die deze pack ook willen downloaden: Klik hier.
Hoe toe te passen is heel gemakkelijk. Het staat in de readme file als je hem gedownload hebt, maar het is fijner als je die al van tevoren even weet.
[..]
Ik weet niet of die transfers al verwerkt waren, maar de spelers die jij opnoemt spelen inderdaad bij de club die je ook opnoemt ja. Enige kleine nadeel is dat de Champions League heet Champions Cup ofzoiets, en de Europa League heet Euro Cup. Maargoed, daar moet je gewoon aan wennen.quote:Op woensdag 9 november 2011 00:27 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Ook écht met de transfers verwerkt dit keer? Dus Ruiz in Fulham shirr, Fer Twente-shirt en Fabregas Barca-shirt? Me gaat morgen downloaden
Bij Ruiz zit nog een heel klein beetje rood op de schouder. Maar is dat echt een probleem? Als hij in een Fulham shirt had gezeten, en jij met bijvoorbeeld Everton had 'm gekocht, was hij alsnog met een wit shirtje gebleven terwijl jij zelf in het blauw speelt.quote:Op woensdag 9 november 2011 00:43 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ja maar dat spelen ze zonder zo'n pack ook heIk doel meer op het feit of ze niet nog hun oude tenue's dragen. Dus is het nu zo bij jou: Ruiz in Fulham tenue op de foto of nog in Twente outfit. En alle andere transfers zegmaar
Nja ik vind dat niet leukquote:Op woensdag 9 november 2011 09:47 schreef Creeg het volgende:
[..]
Bij Ruiz zit nog een heel klein beetje rood op de schouder. Maar is dat echt een probleem? Als hij in een Fulham shirt had gezeten, en jij met bijvoorbeeld Everton had 'm gekocht, was hij alsnog met een wit shirtje gebleven terwijl jij zelf in het blauw speelt.
Aguëro is een beest in FM12. Bij mij loopt ie minimaal 1 op 1.quote:Op woensdag 9 november 2011 09:49 schreef Stokstaart het volgende:
Aguëro : 7 goals in 2 wedstrijden![]()
Trouwens geen negers meer in het spel? Ze zijn allemaal min of meer blank
Bizar inderdaad. Ook de manier waarop de spelers zich over het veld bewegen is minder dan in FM, ze schuifelen nu meer dan dat ze lopen. Tot nu toe vind ik FM 2011 eigenlijk fijner dan FM 2012. Ik heb wel de Il Devasto tactiek voor FM 2012 gedownload, die ga ik maar eens gebruiken.quote:Op woensdag 9 november 2011 09:49 schreef Stokstaart het volgende:
Aguëro : 7 goals in 2 wedstrijden![]()
Trouwens geen negers meer in het spel? Ze zijn allemaal min of meer blank
Nah, als je daar al om gaat zitten zeiken snap ik niet waarom je het spel speelt.quote:
Nou nou, je kan ook een beetje overdreven reageren Creeg. Ik speel FM (eerst CM) al vanaf 2001 en het is ieder jaar weer mijn meest gespeelde game. Ik vind het echter leuk dat in het begin alle spelersfoto's gewoon kloppen, klaar.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:15 schreef Creeg het volgende:
[..]
Nah, als je daar al om gaat zitten zeiken snap ik niet waarom je het spel speelt.
Vet! Door jou m'n Ajax-game maar even op een laag pitje zetten en LLM beginnen.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:20 schreef Eagle_99 het volgende:
Gaat wel goed met mijn carriere, net van Neftchi gewonnen waardoor ik op evenveel punten met voormalig nummer 1() Qabala kom te staan
![]()
[ afbeelding ]
Ik stuur het zo met een pm naar je met nog een paar competities(voor als je het wilt spelen), ik heb hem ergens gevonden alleen weet effe niet waar, adres staat op me laptop.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vet! Door jou m'n Ajax-game maar even op een laag pitje zetten en LLM beginnen.
Edit: Hoe kom jij aan Azerbeidzjan?
Edit²: Oh mijn god. Ik denk dat ik kampioen ben met Iprottafelag akraness uit de IJslandse tweede divisie () Moet je kijken wie er op dit niveau wil komen ballen:
[ afbeelding ]
Probeer er dan op z'n minst 50% in plaats van 25 uit te slepenquote:Op woensdag 9 november 2011 22:11 schreef Cara het volgende:
Bod van Man City op Stefan de Vrij.
4,7 miljoen euro + 25% doorverkoop.
Doen?
Ze boden in eerste instantie 4 miljoen, maar dit was het verst wat ze voor tegenbod wilden gaan. Vraag me af of het worthwhile is. Hij staat wel erg sterk gerate als zijnde kan net zo goed zijn als Vlaar (die erg sterk is in het spel) maar zijn stats zijn niet echt bijzonder.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:16 schreef inZanity het volgende:
[..]
Probeer er dan op z'n minst 50% in plaats van 25 uit te slepen
Ah, Manchester City kwam toch over de brug met 50% doorverkoop, dus hopen op een grote transfer later. Grappig trouwens, de Vrij staat in mijn spel labeled als the next Joris Mathijsenquote:Op woensdag 9 november 2011 22:17 schreef Cara het volgende:
[..]
Ze boden in eerste instantie 4 miljoen, maar dit was het verst wat ze voor tegenbod wilden gaan. Vraag me af of het worthwhile is. Hij staat wel erg sterk gerate als zijnde kan net zo goed zijn als Vlaar (die erg sterk is in het spel) maar zijn stats zijn niet echt bijzonder.
Ah 50% is toch altijd wel lekker, ik probeer dat bij zo'n beetje al m'n jonge spelers te doen kan in de toekomst nog best aardige bedragen opleverenquote:Op woensdag 9 november 2011 22:34 schreef Cara het volgende:
[..]
Ah, Manchester City kwam toch over de brug met 50% doorverkoop, dus hopen op een grote transfer later. Grappig trouwens, de Vrij staat in mijn spel labeled als the next Joris Mathijsen
Edit: Ook Martins Indi is labeled the next Joris Mathijsen zie ik nu
Oh ja dan houd het op hequote:
Screens?quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:20 schreef Creeg het volgende:
Zodemieters en ik heb 'm gevonden ook. En wat voor één. Voor de mensen die deze pack ook willen downloaden: Klik hier.
Hoe toe te passen is heel gemakkelijk. Het staat in de readme file als je hem gedownload hebt, maar het is fijner als je die al van tevoren even weet.
[..]
Jawel hoor. De knop ''willekeurig'' staat er nog gewoon naast.quote:Op donderdag 10 november 2011 01:36 schreef Stokstaart het volgende:
Je kunt trouwens niet meer willekeurig een team laten uitkiezen aan het begin van het spel? Alleen van 1 land en 1 competitie in een land.
Bij eerdere delen deed ik dat wel eens en dan kwam je soms echt bij hele vage clubjes uit.
Je kan dan toch kiezen om steam in offlinemode te starten?quote:Op donderdag 10 november 2011 12:05 schreef Niek92 het volgende:
Iemand die weet hoe ik Steam kan uitschakelen en toch FM kan spelen? Gisteren lag m'n internet er even uit en kon ik niet eens FM'en..
quote:Op donderdag 10 november 2011 12:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Volgens mij lukt het wel als je je budget nog ietsje aanpast, dus het salarisbudget nog iets verhoogt.
Nee, werkt niet. Toen ik een budget had in het begin op 0 transferbudget had kon het niet en na de verkoop van Stefan de Vrij van 5 miljoen op 0 transferbudget kan ik het nog steeds niet.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:01 schreef Scorpie het volgende:
Budget anpassen, contract laten tekenen, budget weer aanpassen.
Nee, hij wil naar beneden gaan tot 1.5k, maar ik mag maar tot 1,2 k uitgeven.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Hmmm, dan moet ik je het antwoord schuldig blijven vrees ik... Neemt hij ook geen genoegen met 1.2k ipv 1.5k?
Hoe zijn jouw ervaringen met Schenkeveld eigenlijk? Hij verdient 86k per jaar, maar zijn contract loopt af aan het eind van seizoen 1. Op zich is hij wel talentvol en m'n assistent ziet ook een potentieel belangrijke speler in hem, maar als ik zijn contract wil verlengen vraagt hij 275k per jaar![]()
Weet niet of ik zo'n enorme verhoging voor hem over heb.
Ik zit ff op mijn werk dus kan het niet opzoeken, maar het de enige Bosnische coach die ik via staff search kan vinden. Tomic ofzo. Gewoon op scout zoeken en nationality Bosnia.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:30 schreef Banaanensuiker het volgende:
Hoe heet die scout, Cara?
Weet iemand trouwens nog een goede scout voor zuid-amerika?
Downloaden. Bespaard je 41 euro.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:57 schreef heloef het volgende:
Zo FM vanmiddag maar eens halen, duurt al veel te lang.
Dat is zeer netjes!quote:Op donderdag 10 november 2011 14:18 schreef Banaanensuiker het volgende:
Net in seizoen 2014/2015 de CL gewonnen met Ajax tegen Barcelona. Opstelling: van der Wiel, regen, Vertonghen, Boilesen, Enoh, Andersen, Eriksen, Sulejmani, Boerrigter, Eduardo da Silva.
2-0
Ik vind het zo zonde dat je met een paar kleine aanpassingen gelijk de CL kan winnen. Ik wou dat het zo ging dat je eerst geweldige talenten een aantal jaar moet laten rijpen en dan met veel geluk en moeite 1x in de 3 jaar met dat ding aan de haal gaan. Maar das mijn mening.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:18 schreef Banaanensuiker het volgende:
Net in seizoen 2014/2015 de CL gewonnen met Ajax tegen Barcelona. Opstelling: van der Wiel, regen, Vertonghen, Boilesen, Enoh, Andersen, Eriksen, Sulejmani, Boerrigter, Eduardo da Silva.
2-0
mij is het nog niet gelukt om de knock out fase te bereikenquote:Op donderdag 10 november 2011 14:59 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik vind het zo zonde dat je met een paar kleine aanpassingen gelijk de CL kan winnen. Ik wou dat het zo ging dat je eerst geweldige talenten een aantal jaar moet laten rijpen en dan met veel geluk en moeite 1x in de 3 jaar met dat ding aan de haal gaan. Maar das mijn mening.
Als je bij scouting naar assignments gaat kun je kiezen aan welk toernooi je ze bindt.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:01 schreef Maastoren het volgende:
[..]
mij is het nog niet gelukt om de knock out fase te bereiken![]()
Is het overigens mogelijk om op jeugdtoernooien te scouten? Ik zie het niet staan bij internationale competities.
Het staat er nu wel bij ja. Was denk ik te vroeg.Alleen de finale moet nu nog gespeeld wordenquote:Op donderdag 10 november 2011 15:04 schreef Cara het volgende:
[..]
Als je bij scouting naar assignments gaat kun je kiezen aan welk toernooi je ze bindt.
Ik hou altijd expres een paar miljoen op zak zodat ik de must-buy regens gelijk kan kopen als ze ongeveer ontstaan. Het lijkt wel of dit jaar alle goede regens minstens een miljoen kosten.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:07 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Het staat er nu wel bij ja. Was denk ik te vroeg.Alleen de finale moet nu nog gespeeld worden
Dat begrijp ik ook nietquote:Op donderdag 10 november 2011 15:13 schreef TJV het volgende:
O, en waarom zijn mijn scouts na 1 dag klaar met hun opdracht?
JANUARYquote:Op donderdag 10 november 2011 15:38 schreef Eagle_99 het volgende:
Weet iemand trouwens op welke data de nieuwe regens per land komen?
quote:Op donderdag 10 november 2011 15:13 schreef TJV het volgende:
Dat idee heb ik ook, 5m dokken voor een regen van 15.
O, en waarom zijn mijn scouts na 1 dag klaar met hun opdracht?
Dat komt omdat de scouts genoeg kennis hebben van het gebied waar je ze naar toe hebt gestuurd, om binnen een dag een report te brengen van spelersquote:
Thanksquote:Op donderdag 10 november 2011 15:55 schreef VelitoX het volgende:
[..]
JANUARY
27.1 - Costa Rica
28.1 - Honduras, Jamaica, Guatemala, Panama, Nicaragua, Netherlands Antilles, Suriname, St Vincent, Guyana, Grenada, El Salvador, Cuba & Bermuda
FEBRUARY
23.2 - Azerbaijan, Bosnia & Herzeg., Cyprus, Estonia, FYR Macedonia, Kazakhstan, Latvia, Lithuania, Moldova, Montenegro, New Zealand, Georgia, Andorra, Albania, American Samoa, Fiji, Papua New Guinea, Samoa, Solomon Islands, Tonga, Vanuatu, Armenia & Malta
MARCH
2.3 - Mexico
7.3 - Australia, Croatia, France, Germany, Greece, Hungary, Israel, Northern Ireland, Scotland, Switzerland, Turkey, Ukraine & Wales
12.3 - Austria & England
16.3 - Slovakia
17.3 - Belgium, Czech Republic, Italy, Poland, Portugal, Cyprus & Indonesia
19.3 - Bulgaria, Slovenia & Romania
25.3 - Denmark & Netherlands
28.3 - Serbia & Spain
APRIL
2.4 - Argentina, South Africa & India
18.4 - Uruguay
MAY
7.5 - Mali
JUNE
6.6 - Barbados, Bolivia, Ecuador, Paraguay, Venezuela & Trinidad & Tobago
AUGUST
20.8 - Sweden & Hong Kong
27.8 - Canada, Iran, Iraq, Japan, Kuwait, Lebanon, Qatar, Saudi Arabia, Turkmenistan, U.A.E, Uzbekistan, Vietnam, Macau, Yemen, Thailand, Tajikistan, Syria, Sri Lanka, Philippines, Palestine, Pakistan, Oman, Northern Mariana Islands, Nepal, N. Korea, Mynamar, Mongolia, Maldives, Macau (China PR), Laos, Kyrgyzstan, Jordan, Guam, East Timor, Chinese Taipei, Cambodia, Brunei, Bhutan, Afghanistan, Bahrain & Bangladesh
29.8 - Burundi
SEPTEMBER
2.9 - Malaysia
7.9 - Chad
18.9 - Chile
19.9 - Brazil
20.9 - Russia, South Korea & U.S.A
22.9 - Iceland & Republic of Ireland
24.9 - Finland
27.9 - Colombia & Singapore
OCTOBER
2.10 - African teams (I've found this to be true if you don't have any African xml's loaded. If you do then dates tend to vary)
7.10 - China PR & Norway
15.10 - Peru
NOVEMBER
1.11 - Belarus
Succes. (bron: sigames officiële FM forum)
Naast manueel teams langsstruinen kan je de search gebruiken (op bijv. age tot 16) en naar de waardes kijken. Vaak hebben de betere regens een hogere waarde meteen.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:10 schreef Jester65 het volgende:
Wat is de makkelijkste manier om op de bewuste data een goede regens te vinden?
Of zoek een baan.quote:
1 van je scouts op ''next opponent'' zetten.quote:Op donderdag 10 november 2011 01:11 schreef Creeg het volgende:
Wel jammer met FM12 is dat als je een wedstrijd hebt je niet meer advies krijgt hoe je ongeveer tegen dat team zou kunnen spelen. Qua smal en laag tempo of breed en hoog tempo. Of is hij er wel?
Even een screenshot erbij:quote:Op donderdag 10 november 2011 16:53 schreef Sejt het volgende:
Ik heb een leuk talent gevonden in Noorwegen - goed genoeg voor de eredivisie: Thomas Drage.
19 Jaar jong, kan al op veel posities spelen en is erg goed begonnen bij mij. Voor 1,1mln op kunnen halen.
Dat staat hij.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
1 van je scouts op ''next opponent'' zetten.
redelijk goed, paar bugs.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe zijn de ervaringen met FM12?
In mijn game geven mn Ajax scouts um maar 2.5 ster, al zijn zn stats wel okquote:Op donderdag 10 november 2011 19:11 schreef Sejt het volgende:
[..]
Even een screenshot erbij:
[ afbeelding ]
Serginho Greene.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:36 schreef inZanity het volgende:
Eerste seizoen gelijk kampioen geworden met Feyenoord. Niet verwacht, en ik moet ook zeggen dat de rest(o.a PSV en Ajax) het behoorlijk lieten afweten. In de eerste seizoenshelft was m'n positie nog regelmatig zeer wankel en zat ik vaak dicht tegen een ontslag aan. Maar, in de tweede seizoenshelft begon op een gegeven moment alles te winnen en stond ik tot m'n eigen verbazing aan kop, en die positie gaf ik uiteindelijk ook niet meer weg.
[ afbeelding ]
Inmiddels is het tweede seizoen ook alweer begonnen en heb ik m'n tweede prijs alweer te pakken, de JC schaal won ik door Groningen met 3-1 te verslaan. M'n selectie is zo goed als rond, zonder ook maar een euro uit te hebben gegeven toch een aantal aardige versterkingen binnen weten te halen ik hoop daar alleen nog een LB van Liverpool (Jack Robinson) op huurbasis aan toe te voegen.
[ afbeelding ]
M'n selectie ziet er nu als volgt uit. Ik hoop hiermee goed voor de dag te kunnen komen in Europa en hopelijk weer voor de titel te kunnen gaan.
[ afbeelding ]
Hoe ziet je team er uit?quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:33 schreef Rumille het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
CL gewonnen
[ afbeelding ]
Wooooooo!
Sowieso (bijna) al die jeugdtrainers van VVVquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:38 schreef Spierpijn888 het volgende:
Wie kan mij tips geven voor goede staf? Ben Twente.
Heb John Versleeuwen en Jos van Dijk al gehaald.
Weet niet wat dat is inderdaad, maar het zijn er zo vier.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:52 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Sowieso (bijna) al die jeugdtrainers van VVVWeet even niet hoe ze heten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |