Dat zat er in FM11 toch ook al in, bij backroom advicequote:Op woensdag 2 november 2011 00:08 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Misschien niet 100% hetzelfde, maar eens in de zoveel tijd komt mijn Assistent Manager weer met een bericht dat ik al een paar weken geen Backroom Advice meeting heb gehouden o.i.d.
Als ik die dan vervolgens houd, dan staan er meestal wel een aantal berichten zoals 'Recommended Striker' en 'Recommended Midfielder (prospect)' etc.
Meestal baggerspelers, maar soms jackpot.
Soms zat er wel wat leuks tussen, maar meestal niet nee.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:48 schreef Moron het volgende:
[..]
Dat zat er in FM11 toch ook al in, bij backroom adviceToen kwamen ze ook altijd wel met suggesties (vaak beloftes), maar wat idd vaak baggerzooi is. Zit er nu idd ook in, maar is toch anders
Ben eigenlijk wel benieuwd wat het geworden is?quote:Op woensdag 2 november 2011 00:43 schreef Cara het volgende:
Ik ben met Den Bosch op 4 punten achterstand derde geworden in de Jupiler League, dus playoffs.
Eerste twee rondes tegen Volendam, en gewonnen.
Benieuwd tegen wie ik gezet werd in de beslissende 2 wedstrijden voor promotie/degradatie..
[ afbeelding ]
WAT??
Wat een dillema! Ik heb gewoon in de hand of mijn cluppie degradeerd of niet![]()
Dan te bedenken dat het uiteindelijke doel van het unemployed beginnen mezelf omhoog werken was zodat ik bij Feyenoord aan de slag kon..
FM wat doe je![]()
![]()
In a nutshell (nee ik wil niet gefacebooked worden)quote:Op woensdag 2 november 2011 10:02 schreef Moron het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel benieuwd wat het geworden is?Feyenoord gedegradeerd of niet?
quote:Op woensdag 2 november 2011 12:27 schreef Cara het volgende:
[..]
In a nutshell (nee ik wil niet gefacebooked worden)
[ afbeelding ]
Heb ik ze naar de eredivisie geloodst, word vervolgens mijn kantoor bestormd en krijg ik een transferbudget van 61k. Tot ziens Den Bosch, het waren 8 leuke maanden![]()
Het EK staat voor de deur, dus ik ga weer op vakantie en dan zien we wel wat voor aanbiedingen mijn pad op komen. Hopelijk is mijn reputatie inmiddels genoeg gestegen voor een leuke club in het buitenland!
quote:Op woensdag 2 november 2011 13:50 schreef Irritatie100 het volgende:
heb wel al aan aantal dagen niet gespeeld omdat ik na zondag even niks met Groningen te maken wilde hebben
Geen last van ?quote:Op woensdag 2 november 2011 14:27 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ik vind het wel irritant dat een wedstrijd niet doorloopt als het spel geminimaliseerd hebt. Iemand een oplossing?
Ook geen last van. Speel het spel dan ook in een venster. Misschien is dat het?quote:Op woensdag 2 november 2011 14:27 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ik vind het wel irritant dat een wedstrijd niet doorloopt als het spel geminimaliseerd hebt. Iemand een oplossing?
Niet op je werk spelen?quote:Op woensdag 2 november 2011 14:27 schreef Banaanensuiker het volgende:
Er is natuurlijk een verschil tussen de bal aangespeeld krijgen van de tegenstander of de bal van richting veranderd door tegenstander..quote:Op woensdag 2 november 2011 17:17 schreef Mindstate het volgende:
Alhoewel, ik kan me wel voorstellen dat het een bug is als de bal van een speler van de tegenpartij komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |