abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 november 2011 @ 17:31:40 #1
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_103882059

Welkom bij het meeste geliefde voetbalmanagerspel!
Football Manager 2011 is hét spel als het gaat om realistisch managen.
Heb je nieuwe talenten ontdekt of goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen? Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten!

ManagersUnited
FMinside
Fuck The Ref
FMforum
Sortitoutsi

FM 2011 Patch 3

PC
OS - Windows XP | Vista | Windows7
Processor - XP - 1.4GHz of sneller | Vista/W7 - 2.0GHz of sneller
Memory - XP - 512MB RAM | Vista/W7 - 1GB RAM
Video Card - 128MB minimum. Nvidia FX 5900 Ultra of hoger | ATI Radeon 9800 of hoger | Intel 82915G/82910GL of hoger.
Oudere videkaarten kunnen alleen 2D aan en worden niet ondersteund. Laptop versies van deze chipsets kunnen werken, maar worden niet ondersteund.

Mac
Intel Processor | OS X 10.5 | NVidia Geforce 7300 GT | ATI X1600 Radeon

Te vinden door op de TT te klikken ^O^

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres/PM van het profiel van donroyco.
© donroyco

Handige linkjes voor graphics enzulks
https://remote.utorrent.c(...)ga-Facepack&message=
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=43193
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=41980
http://localhostr.com/download/UveStsi/Logos.rar
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=42915
http://www.4shared.com/file/lkaZy0k6/SS11-12_Megapack.html
http://fminside.nl/forums/fmi-data-update-v1-t16973.html
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  woensdag 2 november 2011 @ 17:32:06 #2
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_103882082
En nogmaals:
quote:
10s.gif Op woensdag 2 november 2011 17:30 schreef Lindgren. het volgende:
Kishna scoort en is man of the match bij z'n debuut.

Wel tegen WKE, maarja. :')

Jongste doelpuntenmaker ooit in de beker en van Ajax. :)
pi_103882173
Andersen is de man die je moet kopen. Net als Kramaric en Sanogo.
  woensdag 2 november 2011 @ 17:37:16 #4
323748 WhatsTheSecret
That's a question, sir.
pi_103882279
Ik ben begonnen met Dortmund, leuk ploegje wel. Geen aankopen gedaan, eerst de staff even op niveau gemaakt. Na 4 wedstrijden samen met Bayern bovenaan met 10 punten.
Waarom?
pi_103883404
quote:
10s.gif Op woensdag 2 november 2011 17:32 schreef Lindgren. het volgende:
En nogmaals:

[..]

kischna is ook gewoon een held, in 2e helft van het 2e seizoen basisspeler geworden bij ajax en tot nu toe(na 8 wedstrijden) al 14 assists
  woensdag 2 november 2011 @ 18:32:44 #6
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_103884390
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 12:27 schreef Cara het volgende:

[..]

In a nutshell (nee ik wil niet gefacebooked worden)

[ afbeelding ]

Heb ik ze naar de eredivisie geloodst, word vervolgens mijn kantoor bestormd en krijg ik een transferbudget van 61k. Tot ziens Den Bosch, het waren 8 leuke maanden :W

Het EK staat voor de deur, dus ik ga weer op vakantie en dan zien we wel wat voor aanbiedingen mijn pad op komen. Hopelijk is mijn reputatie inmiddels genoeg gestegen voor een leuke club in het buitenland!
_O- Briljant. Wat een spel ook hè.

Jammer wel dat je niet verder gaat bij Den Bosch. Ik heb inmiddels het seizoen ook af - ben nipt eerste geworden - maar het duurt nog even voordat ik weet wat mijn nieuwe budget gaat worden. Vast niet veel...
Ik wens je een dolfijne dag
pi_103885349
Ik ben net als Irritatie100 ook bezig met FC Groningen

Na 10/15 Wedstrijden staat de teller bij Macheda al op 21 _O_

Met 4-0 van Twente gewonnen, 5-1 van AZ, 6-1 van NEC, En nog meer. Volgende club die we treffen is PSV.

Opstelling:
------Macheda-Suk
Tadic
Holla - Enevoldsen - Sparv
Johansson - Van Dijk - Ivens - Kieftenbeld
Luciano

Op naar heerschappij in de Euroborg *O*
pi_103885905
Ik speel Groningen wel nog op FM2011 :D
Zit inmiddels in seizoen 5, in seizoen 3 de beker gepakt, in seizoen 4 de dubbel (en de Johan Cruijff-schaal na penalty's tegen PSV). Verder goed elk seizoen Europees voetbal gehaald, ben 5e, 4e en 4e geworden in de 3 seizoenen voor m'n titel. Ook in de Europa League heb ik elk seizoen overwinterd, met als beste prestatie een kwartfinale.
Zit nu in de CL in de poule bij Manchester United, Fiorentina en Glasgow Rangers. Uit bij Fiorentina 1-1 gespeeld, thuis tegen Man Utd 0-0.
Verder in de Eredivisie ook weer lekker bezig, alleen faal ik steevast tegen AZ ;( JC-schaal van ze verloren en in de competitie ook dik ingemaakt met 4-0. In m'n kampioensjaar ook 2 keer 4-0 verloren van ze :')

Opstelling:
GK: Tim Krul
DR: Didier Zokora
DC: Jordi Buys
DC: Daniel van Buyten
DL: Aleksander Kolarov
MC: Tim Sparv
MC: Erik Falkenburg
AML: Roland Lamah
AMC: Jose Manuel Jurado
AMR: Martin Vingaard
S: Tom de Sutter

Kolarov en Jurado stonden voor heel weinig op de TL en verkozen mij boven Ajax (Kolarov) en Man United (Jurado) :D

Schaduwelftal:

GK: Marco Bizot
DL: Miquel Nelom (hiervoor mijn basis-DL, beviel zeer goed, maar Kolarov kon ik niet laten liggen)
DC: Manuel da Costa
DC: Kees Luijckx
DR: Tom Hiariej
MC: Kevin Wattamaleo
MC: Kevin Strootman
AML: John Goossens
AMC: Sergio Canales
AMR: Steve de Ridder
S: Jonathan Kodja

Die Kodja is ook wel een baas, op aanraden van m'n scout voor 20k gehaald, maar een toppertje als breekijzer. Strootman is ook erg goed, kan ik moeiteloos inzetten. Heeft de pech dat Sparv m'n aanvoerder is en Falkenburg rechtsbenig, waardoor ik die de voorkeur geef.
Da's eigenlijk mijn hele selectie, in m'n reserveteam zitten allemaal talentjes.
  woensdag 2 november 2011 @ 19:12:51 #9
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_103886247
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 17:34 schreef Banaanensuiker het volgende:
Andersen is de man die je moet kopen. Net als Kramaric en Sanogo.
Klopt! Andersen doet 't bij mij ook prima, pakt af en toe z'n minuutjes, net als Kishna en Fischer. :)
pi_103886344
Kramaric zit niet eens in mijn game :')
pi_103886391
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 17:26 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Er is natuurlijk een verschil tussen de bal aangespeeld krijgen van de tegenstander of de bal van richting veranderd door tegenstander..
Situatie beschrijving:

Mijn speler lag geblesseerd in het 16 meter gebied en krabbelde op tegen de tijd dat ik wederom in de aanval was. Mijn centrumspits wilde nogal onhandig de verdediger voorbij spelen en speelde de bal te ver voor zich uit. In het een sprintduel tussen spits en verdediger(beide gezicht richting het doel) maakt de verdediger een tackle op de bal waardoor hij precies in de voeten van mijn "geblesseerde" spits valt.

Natuurlijk kunnen scheidsrechterlijke dwalingen gescript worden, maar net als in het "echie" is de media het er over eens dat die scheidsrechter dwaalt dunkt me, en dat was niet het geval.
pi_103886934
Wat.De.Fuck.

Ik sta ongeslagen bovenaan met een reeks van 15 en verlies van de nummer 17, NAC, met 5-1 :')
pi_103886970
eerste wedstrijd in de eerste knock out van de chamions leaugue gewonnen met 4-3 tegen bayern munchen. Met knikkende knietjes vertrokken richting munchen.
Na 36 minuten 1-0 achter door Kroos,wordt erg lastig nu
Na 37 minuten 10 tegen 11 door rood van Papastathopoulos (2x geel) Zou nog moeten kunnen
Na 44 minuten 10 tegen 10 door rood van van der Wiel (2x geel) Verdomme wat maak je me nu?
Na 57 minuten maakt muller de 2-0 en gaf ik de hoop op om door te gaan
na 64 maak Johnson de 2-1, zal het dan toch...
in de 78e minuut krijgt ook Verthongen rood omdat hij de doorgebroken muller neerhaalde, wel een nuttige overtreding maar de hoop op de volgende ronde de grond ingeboord. Laatste kwartier maar met 2 verdedigers alles of niets spelen.
in de 92e minuut maakt boerrigter een een kopgoal, Ajax door naar de volgende ronde, maar het zal nog even duren voordat mijn hartslag weer normaal is :P
  woensdag 2 november 2011 @ 19:28:07 #14
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_103886986
quote:
10s.gif Op woensdag 2 november 2011 19:27 schreef Scorpie het volgende:
Wat.De.Fuck.

Ik sta ongeslagen bovenaan met een reeks van 15 en verlies van de nummer 17, NAC, met 5-1 :')
:D

--

Aangezien Kishna 't zo goed deed besloot ik 'm eens te laten staan. 5-0 gewonnen van AZ, 9.1 voor Kishna: 2 assists. Vind 't altijd tof als de jeugd 'n beetje doorbreekt. :)
pi_103887150
quote:
10s.gif Op woensdag 2 november 2011 19:28 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

:D

--

Aangezien Kishna 't zo goed deed besloot ik 'm eens te laten staan. 5-0 gewonnen van AZ, 9.1 voor Kishna: 2 assists. Vind 't altijd tof als de jeugd 'n beetje doorbreekt. :)
Kishna speelt met Visscher en nog 2 andere door mij aangetrokken talentjes in de onder 19 pool iedereen weg.
  woensdag 2 november 2011 @ 19:31:49 #16
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_103887175
quote:
14s.gif Op woensdag 2 november 2011 19:31 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Kishna speelt met Visscher en nog 2 andere door mij aangetrokken talentjes in de onder 19 pool iedereen weg.
Viktor Fischer? Speelt bij mij ook gewoon rustig in het eerste mee. Ik laat ze vaak invallen als ik 2/3-0 voor sta. Helpt bij de ontwikkeling. :) Maar zijn inderdaad baasjes.
pi_103887320
quote:
10s.gif Op woensdag 2 november 2011 19:31 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Viktor Fischer? Speelt bij mij ook gewoon rustig in het eerste mee. Ik laat ze vaak invallen als ik 2/3-0 voor sta. Helpt bij de ontwikkeling. :) Maar zijn inderdaad baasjes.
Die ja :D
Ik laat ze volgend jaar wel meedraaien, ze zijn pas 17 en heb nog een paar 18 jarige talentjes bij het eerste rondlopen die ook wat ontwikkeling moeten doormaken.
pi_103887461
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 19:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik speel Groningen wel nog op FM2011 :D
Zit inmiddels in seizoen 5, in seizoen 3 de beker gepakt, in seizoen 4 de dubbel (en de Johan Cruijff-schaal na penalty's tegen PSV). Verder goed elk seizoen Europees voetbal gehaald, ben 5e, 4e en 4e geworden in de 3 seizoenen voor m'n titel. Ook in de Europa League heb ik elk seizoen overwinterd, met als beste prestatie een kwartfinale.
Zit nu in de CL in de poule bij Manchester United, Fiorentina en Glasgow Rangers. Uit bij Fiorentina 1-1 gespeeld, thuis tegen Man Utd 0-0.
Verder in de Eredivisie ook weer lekker bezig, alleen faal ik steevast tegen AZ ;( JC-schaal van ze verloren en in de competitie ook dik ingemaakt met 4-0. In m'n kampioensjaar ook 2 keer 4-0 verloren van ze :')

Opstelling:
GK: Tim Krul
DR: Didier Zokora
DC: Jordi Buys
DC: Daniel van Buyten
DL: Aleksander Kolarov
MC: Tim Sparv
MC: Erik Falkenburg
AML: Roland Lamah
AMC: Jose Manuel Jurado
AMR: Martin Vingaard
S: Tom de Sutter

Kolarov en Jurado stonden voor heel weinig op de TL en verkozen mij boven Ajax (Kolarov) en Man United (Jurado) :D

Schaduwelftal:

GK: Marco Bizot
DL: Miquel Nelom (hiervoor mijn basis-DL, beviel zeer goed, maar Kolarov kon ik niet laten liggen)
DC: Manuel da Costa
DC: Kees Luijckx
DR: Tom Hiariej
MC: Kevin Wattamaleo
MC: Kevin Strootman
AML: John Goossens
AMC: Sergio Canales
AMR: Steve de Ridder
S: Jonathan Kodja

Die Kodja is ook wel een baas, op aanraden van m'n scout voor 20k gehaald, maar een toppertje als breekijzer. Strootman is ook erg goed, kan ik moeiteloos inzetten. Heeft de pech dat Sparv m'n aanvoerder is en Falkenburg rechtsbenig, waardoor ik die de voorkeur geef.
Da's eigenlijk mijn hele selectie, in m'n reserveteam zitten allemaal talentjes.
Canales wissel?
pi_103887692
quote:
11s.gif Op woensdag 2 november 2011 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Canales wissel?
Ja, Jurado is een stuk beter.
pi_103887743
Tijd voor een potje tegen PSV. In het phillips stadion
  woensdag 2 november 2011 @ 19:54:33 #21
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_103888318
quote:
10s.gif Op woensdag 2 november 2011 19:34 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Die ja :D
Ik laat ze volgend jaar wel meedraaien, ze zijn pas 17 en heb nog een paar 18 jarige talentjes bij het eerste rondlopen die ook wat ontwikkeling moeten doormaken.
Aha.

Vormer doet 't bij mij trouwens ook prima. Wilde graag een Nederlandse VMC, hij voldoet zeker. ;)
pi_103892544
Inmiddels 3 seizoenen city achter de rug en is erg saai aan het worden :'). Ben nu dus op zoek naar een club die in eigen competitie oppermachtig is maar zich in europa (CL en El) nog moet bewijzen. Iemand goede tips?
  woensdag 2 november 2011 @ 21:23:46 #23
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_103893475
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 21:08 schreef knight18 het volgende:
Inmiddels 3 seizoenen city achter de rug en is erg saai aan het worden :'). Ben nu dus op zoek naar een club die in eigen competitie oppermachtig is maar zich in europa (CL en El) nog moet bewijzen. Iemand goede tips?
Ajax?

Badum TSJ!

Zoek naar een Oost-blok club. Meestal is daar één club helemaal favoriet maar spelen ze europees niks klaar.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_103894218
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')