Dat was ook het eerste waar ik aan dacht.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:45 schreef Verbodsbord het volgende:
Ach als bear grylls in een dode kameel duikt voor een zandstorm heet het surivalen.
Dit is kunst.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:55 schreef Trollscience het volgende:
Tieten mogen niet, maar linken naar een opengereten paard en een hoop bloed?
Nee maar dan nog, hoe komt dit in godsnaam in je op!quote:Op woensdag 2 november 2011 15:58 schreef TwenteFC het volgende:
Lekker boeien, het is niet dat ze dit paard hebben afgemaakt alleen voor de foto's.
Ieder zijn hobby's.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:00 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nee maar dan nog, hoe komt dit in godsnaam in je op!
Het paard was toch al doodquote:Op woensdag 2 november 2011 16:29 schreef Vaseline_ het volgende:
Verdomd ranzig, en dit noemen ze een waardige dood? Totdat het bij haarzelf gebeurt![]()
Ja, met een geweerschot en dan nog opengereten. Dus niks te 'het paard was toch al dood'. Vind je 't grappig als dit met je moeder gebeurt?quote:
Een paard dat naakt in een karkas van een bejaarde vrouw kruipt en vervolgens foto's ervan op internet zet.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:29 schreef Vaseline_ het volgende:
Verdomd ranzig, en dit noemen ze een waardige dood? Totdat het bij haarzelf gebeurt![]()
Ja lijkt me erg leuk.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, met een geweerschot en dan nog opengereten. Dus niks te 'het paard was toch al dood'. Vind je 't grappig als dit met je moeder gebeurt?
quote:Op woensdag 2 november 2011 16:34 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Een paard dat naakt in een karkas van een bejaarde vrouw kruipt en vervolgens foto's ervan op internet zet.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 2 november 2011 16:34 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Een paard dat naakt in een karkas van een bejaarde vrouw kruipt en vervolgens foto's ervan op internet zet.
Dank dank!quote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 16:00 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nee maar dan nog, hoe komt dit in godsnaam in je op!
Zou het me lukken om hier niet op te fappen?quote:Op woensdag 2 november 2011 16:24 schreef zarGon het volgende:
Zou het me lukken om hierop klaar te komen?
* Challenge accepted.
Mijn moeder is geen paardquote:Op woensdag 2 november 2011 16:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, met een geweerschot en dan nog opengereten. Dus niks te 'het paard was toch al dood'. Vind je 't grappig als dit met je moeder gebeurt?
In de buik zeiken.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:21 schreef mstx het volgende:
Een dood paard mag men niet in de bek kijken.
kan je ook zeggen over het vlees in de supermarktquote:Op woensdag 2 november 2011 16:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je gaat toch niet serieus een mens vergelijken met zo'n stom, achterlijk, minderwaardig DIER?quote:Op woensdag 2 november 2011 16:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe lang ie dood is, denk ik.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:17 schreef Gattaca het volgende:
zou het koud of juist warm zijn in zo'n paard?
Ik krijg niet de neiging om mijn opengereten kat op mijn hoofd te zetten en in mijn nakie daarvan foto's te maken als ik het beestje moet laten inslapen.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:58 schreef TwenteFC het volgende:
Lekker boeien, het is niet dat ze dit paard hebben afgemaakt alleen voor de foto's.
Het zou hoe dan ook wel een verbetering zijn.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:22 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik krijg niet de neiging om mijn opengereten kat op mijn hoofd te zetten als ik het beestje moet laten inslapen.
Wel erg bloederigquote:Op woensdag 2 november 2011 19:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het zou hoe dan ook wel een verbetering zijn.
quote:Op woensdag 2 november 2011 19:25 schreef trovey het volgende:
[..]
Wel erg bloederig...ik hou mijn papieren zak maar op.
ik ga een retorische tegenvraag stellen; horen seriemoordenaars vrij rond te lopen?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:43 schreef Barbapapamama het volgende:
is het erg als je hier een stijve van krijgt?
Jij vind er lelijk?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik ga een retorische tegenvraag stellen; horen seriemoordenaars vrij rond te lopen?
quote:Op woensdag 2 november 2011 16:34 schreef Maisnon het volgende:
[..]
en dit inderdaadquote:Op woensdag 2 november 2011 15:45 schreef Verbodsbord het volgende:
Ach als bear grylls in een dode kameel duikt voor een zandstorm heet het surivalen.
Sjezus, die ingewanden liggen naast het paard! duhquote:Op woensdag 2 november 2011 20:06 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Wow! Dat meisje is wel mooi. De foto's vallen wel mee, qua schokkendheid..
Maar dat je vrijwillig tussen de ingewanden van zo'n paard gaat liggen, dat snap ik niet. Dat lijkt me goor. Zo intiem hoef ik niet met mijn dier te zijn. Lijkt me ook niet fijn als zo'n vrouw teveel van je gaat houden. Wie weet wat voor bizarre fantasieën dat snoesje (ze kijkt zo lief!) op je uit gaat leven..
quote:
Take your heart out and pose with it!quote:Op woensdag 2 november 2011 19:01 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Wat een lekker ziek wijf. Ik vind dit prachtig.Dat is nog eens wat anders dan al die huilende zweefteven met een dierenfetish.
Eat your heart out, PvdD.
Ik heb een opengesneden possum om op mijn hoofd te zetten, dat noem je een bontmuts.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:22 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik krijg niet de neiging om mijn opengereten kat op mijn hoofd te zetten en in mijn nakie daarvan foto's te maken als ik het beestje moet laten inslapen.
ik ... euh ... ik weet het niet!quote:Op woensdag 2 november 2011 15:55 schreef Trollscience het volgende:
Tieten mogen niet, maar linken naar een opengereten paard en een hoop bloed?
Virussen weten pas wat échte liefde is.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:23 schreef Ferdo het volgende:
En dan gaat ze binnen een paar weken dood aan een vage infectieziekte.
Waarom zou je in vredesnaam dood gaan aan vers bloed en vlees?quote:Op donderdag 3 november 2011 09:23 schreef Ferdo het volgende:
En dan gaat ze binnen een paar weken dood aan een vage infectieziekte.
Je kunt heel goed ziektes oplopen van vers bloed hoor... Ligt eraan waar het dier aan dood is gegaanquote:Op donderdag 3 november 2011 10:32 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Waarom zou je in vredesnaam dood gaan aan vers bloed en vlees?
Tja. Het zou verder niet in me opkomen, dit. Ze doet er niemand kwaad mee maar een tikje bizar is het wel. Wel een schattig meisje trouwens.
Dieren broodbeleg op hetzelfde niveau als mensen plaatsen is echt not done.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vraag het aan Philocoraptor.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:06 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
In het paard?
En is het dan beastiality?
Opsluiten? Omdat jij het ziek vindt?quote:Op woensdag 2 november 2011 15:47 schreef Gia het volgende:
Dit is ziek! En dan nog lachen ook!!
Die lui moeten ze opsluiten.
Inderdaad!quote:Op woensdag 2 november 2011 15:47 schreef Gia het volgende:
Dit is ziek! En dan nog lachen ook!!
Die lui moeten ze opsluiten.
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:37 schreef Anno2012 het volgende:
Misschien was dit de laatste wens van het paard?
Jongejonge, dit is nog walgelijker om te zien dan een gemiddelde foto van de Holocaust vind ik!quote:Op woensdag 2 november 2011 15:42 schreef Xperia het volgende:
Op internet doken onlangs behoorlijk bizarre naaktfoto's op. Een 21-jarige vrouw uit het Amerikaanse Washington County leek het wel een leuk idee om zich geheel naakt in het karkas van een dood paard te verstoppen.
De struise blondine en haar vriend hadden onlangs de verzorging van de 32-jarige viervoeter op zich genomen. Na een leven lang in het weiland in Ridgefield te hebben gestaan, waren de dagen van het paard geteld. Het beest werd door het stel liefdevol verzorgd tot het uiteindelijk, dankzij een welgemikt schot met een zwaar kaliber geweer, de laatste adem uitblies.
In plaats van een enorm gat te graven om hier het paard in te begraven, wilden zij het een waardig afscheid geven. Het stel besloot het edeldier te villen en open te snijden. Zo werd onder andere het hart van het paard er uitgesneden, waarna men lachend met het orgaan op de foto ging.
Hier bleef het echter niet bij. De jonge vrouw wilde zich namelijk een voelen met het dode dier. Zij besloot hierop zich geheel uit te kleden en in het opengereten karkas te klimmen. Hiervan werd een uitgebreide fotoreportage geschoten, waarop te zien is hoe slechts het hoofd van de vrouw uit het kadaver steekt. Ook staat ze geheel naakt op de foto terwijl ze is besmeurd met paardenbloed.
Nu de kiekjes zijn uitgelekt, zou de blonde paardenliefhebster alles het liefst willen vergeten. Volgens haar moeder is zij namelijk al meerdere keren met de dood bedreigd. Ook is zij door de politie stevig aan de tand gevoeld. De autoriteiten hebben echter besloten de vrouw niet te vervolgen. Volgens hen is er namelijk geen bewijs dat het stel zich schuldig heeft gemaakt aan criminele activiteiten.
Benieuwd naar de foto's? Deze zijn, geheel op eigen risico, hier te bekijken
Vrouw (21) poseert naakt in dood paard
WTF!!!
Ja. Precies.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:08 schreef Atmosphere82 het volgende:
Jongejonge, dit is nog walgelijker om te zien dan een gemiddelde foto van de Holocaust vind ik!![]()
Vooral dat mens is eng vind ik.
Het paard?quote:
Hoe kun je dat in gódsnaam zeggen!quote:Op woensdag 16 november 2011 21:08 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Jongejonge, dit is nog walgelijker om te zien dan een gemiddelde foto van de Holocaust vind ik!![]()
Ze hebben van die empathieloze koppen zoals de hoofdrolspelers in 'Natural Born Killers' en 'Bonnie and Clyde.' Wat voor gestoord brein heb je als je zoiets doet?!?![]()
Het zijn weer Amerikanen hoor, met hun enge hoofden. Vooral dat mens is eng vind ik.
qua schokkende of ranzige foto, denk ik. Die persoon zegt toch niet dat de holocaust op zich minder erg is dan dit.quote:Op donderdag 17 november 2011 09:12 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Hoe kun je dat in gódsnaam zeggen!![]()
Een beeld van iemand die in het lichaam van een beest wat toch al dood moest ligt vergelijken met beelden van een gebeurtenis waarbij miljoenen onschuldige mensen op gruwelijke wijze om het leven gekomen zijn.. werkelijk hoe krijg je het uit je toetsenbord.
Vooral dit zinnetje baart me zorgen. Hoe lang geleden is 'onlangs'? Het doet mij vermoeden dat ze het dier met voorbedachte rade hebben geadopteerd. Psychopaten.quote:De struise blondine en haar vriend hadden onlangs de verzorging van de 32-jarige viervoeter op zich genomen.
Ah, dus het zijn psychopaten omdat jij iets vermoedt.quote:Op donderdag 17 november 2011 11:25 schreef Evienne het volgende:
[..]
Vooral dit zinnetje baart me zorgen. Hoe lang geleden is 'onlangs'? Het doet mij vermoeden dat ze het dier met voorbedachte rade hebben geadopteerd. Psychopaten.
Nouja, er is al genoeg bewijs voor enige mentale afwijking, lijkt mequote:Op donderdag 17 november 2011 11:28 schreef mstx het volgende:
[..]
Ah, dus het zijn psychopaten omdat jij iets vermoedt.
Ik vind het psychopaten omdat ze, op basis van dit ene incident al, voldoen aan 15 van de 20 kenmerken van psychopathie.quote:Op donderdag 17 november 2011 11:28 schreef mstx het volgende:
[..]
Ah, dus het zijn psychopaten omdat jij iets vermoedt.
Als ik de tekst moet geloven, snap ik de negatieve reacties eigenlijk niet als ik het vergelijk met personen die paarden/runderen mishandelen (wat ik persoonlijk gruwelijker vind).quote:Na een leven lang in het weiland in Ridgefield te hebben gestaan, waren de dagen van het paard geteld. Het beest werd door het stel liefdevol verzorgd tot het uiteindelijk, dankzij een welgemikt schot met een zwaar kaliber geweer, de laatste adem uitblies.
Gewoon niet zeiken. Mes erin, in de pan en opetenquote:Op donderdag 17 november 2011 12:09 schreef hydroven het volgende:
[..]
Als ik de tekst moet geloven, snap ik de negatieve reacties eigenlijk niet als ik het vergelijk met personen die paarden/runderen mishandelen (wat ik persoonlijk gruwelijker vind).
(schokkend - gevoelig)
quote:Op donderdag 17 november 2011 12:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gewoon niet zeiken. Mes erin, in de pan en opeten
Ja. Ik weet niet in wat voor wereld jij leeft maar fotoshoots zijn gewoon belangrijker danquote:Op donderdag 17 november 2011 12:12 schreef hydroven het volgende:
[..]Dus dierenmishandeling is voor jou minder erg, dan zo'n fotoshoot?
quote:Op donderdag 17 november 2011 12:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja. Ik weet niet in wat voor wereld jij leeft maar fotoshoots zijn gewoon belangrijker dandierenmishandeling
?quote:Op donderdag 17 november 2011 12:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jij bent echt raar als je paarden belangrijk vind![]()
Laat je niet door zo'n domme troll op de kast jagen, wil je?quote:Op donderdag 17 november 2011 12:28 schreef hydroven het volgende:
[..]
?
Ja ik ben tegen dierenmishandeling/paardenmishandelng. Wie kan er nu VOOR dierenmishandeling zijn?
quote:Op donderdag 17 november 2011 12:30 schreef Evienne het volgende:
[..]
Laat je niet door zo'n domme troll op de kast jagen, wil je?
Dit, het is hooguit wat raar.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Als ze dat wil en het haar eigen paard is, waarom niet? Beetje luguber misschien, maar niet gevaarlijk.
quote:Op woensdag 16 november 2011 21:29 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Ja. Precies.
Maarja, beter je vrouw in een paard dan een paard in je vrouw. Toch?
Ik vergelijk alleen de inhoud van die beelden maar. Lees dan mens! Bovendien is dit ook allemaal niet zo 'onschuldig', zij schoten dat paard neer. Wie is er nou ziek? Degene diequote:Op donderdag 17 november 2011 09:12 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Hoe kun je dat in gódsnaam zeggen!![]()
Een beeld van iemand die in het lichaam van een beest wat toch al dood moest ligt vergelijken met beelden van een gebeurtenis waarbij miljoenen onschuldige mensen op gruwelijke wijze om het leven gekomen zijn.. werkelijk hoe krijg je het uit je toetsenbord.
Ik heb in een boek over WO1 gelezen dat soldaten van zowel de geallieerde als de centrale zijdequote:Op donderdag 17 november 2011 12:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jij bent echt raar als je paarden belangrijk vind![]()
Die zieke "kick" in hun ogen...quote:Op donderdag 17 november 2011 21:14 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik blijf erbij, ik vind die figuren op de foto er eng uitzien, en
ik denk dat ze echt geestelijk verknipt zijn.
Noem je dat dode paard nu een kreng?quote:Op donderdag 17 november 2011 22:19 schreef Maron het volgende:
Laat je als heldhaftige 'die hard' dan in plaats van een dood weerloos dier-( lees KRENG)..live voor de camera te misbruiken ...voor de verandering eens een keertje opvreten door een troep leeuwen of hyena's...of je door een trein op een overgangskruising door een trein pakken, of met een helmcam zonder stiek van de martini afduiken..dan ben je pas een internernetheld..(faler)
(sukkels)..
Ja sorry hoor, maar zo heet een dood dier nu eenmaal..quote:Op donderdag 17 november 2011 22:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Noem je dat dode paard nu een kreng?
quote:
Stel je niet aan zegquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:37 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]![]()
Volgens mij heeft niemand behoefte aan die ranzigheid.
Moet je hard huilen nu?quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:54 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Al het 2de kuttopic dat weer bovenaan in mijn actieve topics staat gekickt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |