Het paard was toch al doodquote:Op woensdag 2 november 2011 16:29 schreef Vaseline_ het volgende:
Verdomd ranzig, en dit noemen ze een waardige dood? Totdat het bij haarzelf gebeurt![]()
Ja, met een geweerschot en dan nog opengereten. Dus niks te 'het paard was toch al dood'. Vind je 't grappig als dit met je moeder gebeurt?quote:
Een paard dat naakt in een karkas van een bejaarde vrouw kruipt en vervolgens foto's ervan op internet zet.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:29 schreef Vaseline_ het volgende:
Verdomd ranzig, en dit noemen ze een waardige dood? Totdat het bij haarzelf gebeurt![]()
Ja lijkt me erg leuk.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, met een geweerschot en dan nog opengereten. Dus niks te 'het paard was toch al dood'. Vind je 't grappig als dit met je moeder gebeurt?
quote:Op woensdag 2 november 2011 16:34 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Een paard dat naakt in een karkas van een bejaarde vrouw kruipt en vervolgens foto's ervan op internet zet.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 2 november 2011 16:34 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Een paard dat naakt in een karkas van een bejaarde vrouw kruipt en vervolgens foto's ervan op internet zet.
Dank dank!quote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 16:00 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nee maar dan nog, hoe komt dit in godsnaam in je op!
Zou het me lukken om hier niet op te fappen?quote:Op woensdag 2 november 2011 16:24 schreef zarGon het volgende:
Zou het me lukken om hierop klaar te komen?
* Challenge accepted.
Mijn moeder is geen paardquote:Op woensdag 2 november 2011 16:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, met een geweerschot en dan nog opengereten. Dus niks te 'het paard was toch al dood'. Vind je 't grappig als dit met je moeder gebeurt?
In de buik zeiken.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:21 schreef mstx het volgende:
Een dood paard mag men niet in de bek kijken.
kan je ook zeggen over het vlees in de supermarktquote:Op woensdag 2 november 2011 16:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je gaat toch niet serieus een mens vergelijken met zo'n stom, achterlijk, minderwaardig DIER?quote:Op woensdag 2 november 2011 16:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe lang ie dood is, denk ik.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:17 schreef Gattaca het volgende:
zou het koud of juist warm zijn in zo'n paard?
Ik krijg niet de neiging om mijn opengereten kat op mijn hoofd te zetten en in mijn nakie daarvan foto's te maken als ik het beestje moet laten inslapen.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:58 schreef TwenteFC het volgende:
Lekker boeien, het is niet dat ze dit paard hebben afgemaakt alleen voor de foto's.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |