Het paard was toch al doodquote:Op woensdag 2 november 2011 16:29 schreef Vaseline_ het volgende:
Verdomd ranzig, en dit noemen ze een waardige dood? Totdat het bij haarzelf gebeurt![]()
Ja, met een geweerschot en dan nog opengereten. Dus niks te 'het paard was toch al dood'. Vind je 't grappig als dit met je moeder gebeurt?quote:
Een paard dat naakt in een karkas van een bejaarde vrouw kruipt en vervolgens foto's ervan op internet zet.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:29 schreef Vaseline_ het volgende:
Verdomd ranzig, en dit noemen ze een waardige dood? Totdat het bij haarzelf gebeurt![]()
Ja lijkt me erg leuk.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, met een geweerschot en dan nog opengereten. Dus niks te 'het paard was toch al dood'. Vind je 't grappig als dit met je moeder gebeurt?
quote:Op woensdag 2 november 2011 16:34 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Een paard dat naakt in een karkas van een bejaarde vrouw kruipt en vervolgens foto's ervan op internet zet.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 2 november 2011 16:34 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Een paard dat naakt in een karkas van een bejaarde vrouw kruipt en vervolgens foto's ervan op internet zet.
Dank dank!quote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 16:00 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nee maar dan nog, hoe komt dit in godsnaam in je op!
Zou het me lukken om hier niet op te fappen?quote:Op woensdag 2 november 2011 16:24 schreef zarGon het volgende:
Zou het me lukken om hierop klaar te komen?
* Challenge accepted.
Mijn moeder is geen paardquote:Op woensdag 2 november 2011 16:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, met een geweerschot en dan nog opengereten. Dus niks te 'het paard was toch al dood'. Vind je 't grappig als dit met je moeder gebeurt?
In de buik zeiken.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:21 schreef mstx het volgende:
Een dood paard mag men niet in de bek kijken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |