tuurlijk welquote:Op woensdag 16 november 2011 13:17 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Deze snap ik niet, dat kan toch al lang niet meer?
Volgens mij kan dat pas vanaf je 21e.quote:Op woensdag 16 november 2011 13:52 schreef Goofjansen het volgende:
[..]
tuurlijk wel
Asl hij een leuke vriendin zoekt dan kan hij haar een visum laten aanvragen, net als iedere volwassene , mijn vrouw komt uit Rusland dus ik weet er alles van
Hij spreekt al perfect Nederlands dus die hindernis is al genomen
Mauro heeft een studievisum aangevraagd.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:46 schreef Gia het volgende:
Werd er vandaag niet naar zijn visum aanvraag gekeken?
En dan, stel dat hij die krijgt, krijgt hij dan een uitwonende beurs, als hij bij zijn pleegouders woont?
Een van de eisen is een geldig paspoort. Heeft hij die?
Of moeten alle regeltjes maar gebogen worden voor onze Mauro?
Er moet dan, als het studievisum wordt toegewezen, ook een document ondertekend worden waarin de student verklaart na zijn studie terug te keren naar het land van herkomst.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:31 schreef Lavenderr het volgende:
Mauro heeft een studievisum aangevraagd.
http://www.elsevier.nl/we(...)sum-aan.htm?rss=true
Tegen die tijd wordt er wel weer wat anders verzonnen hoor.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:38 schreef Gia het volgende:
[..]
Er moet dan, als het studievisum wordt toegewezen, ook een document ondertekend worden waarin de student verklaart na zijn studie terug te keren naar het land van herkomst.
Oftewel, dan woont hij hier straks 14 jaar en moet hij alsnog terug, want daar heeft hij dan voor getekend.
Dan heeft ie zelf kinderenquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tegen die tijd wordt er wel weer wat anders verzonnen hoor.
nou en dan is er toch geen probleemquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:52 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat pas vanaf je 21e.
Had een beetje het gevoel dat vanuit het CDA het idee leeft dat er nu gewerkt kan worden aan een oplossing voor die hele groep waar Mauro dan alsnog onder kan vallenquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:38 schreef Gia het volgende:
[..]
Er moet dan, als het studievisum wordt toegewezen, ook een document ondertekend worden waarin de student verklaart na zijn studie terug te keren naar het land van herkomst.
Oftewel, dan woont hij hier straks 14 jaar en moet hij alsnog terug, want daar heeft hij dan voor getekend.
Die oplossing is er allang. Terugsturen!!quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Had een beetje het gevoel dat vanuit het CDA het idee leeft dat er nu gewerkt kan worden aan een oplossing voor die hele groep waar Mauro dan alsnog onder kan vallen
http://www.nu.nl/politiek(...)d-namens-mauro-.htmlquote:Foute gegevens aangeleverd namens Mauro
DEN HAAG - Degenen die zich om Mauro Manuel hebben bekommerd, leverden foute gegevens namens en over de jongen aan.
Nou, vind ik niet echt. Ik bemerk weinig onmisbaars aan onze kamerleden.quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Executeren?
Verder is een kamerlid wat anders dan en willekeurige AMA.
Ik geef alleen maar aan dat liegen door veruit de meeste mensen geaccepteerd wordt. Handig om in het achterhoofd te houden wanneer mensen hard beginnen te oordelen over de leugens van iemand die er wellicht nog een fatsoenlijke reden voor had.quote:Om over die Irak vergelijking nog mar te zwijgen
hahahaha en al die mensen die hem verdedigden staan nu voor lul!quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:32 schreef idefixo het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/politiek(...)d-namens-mauro-.html
Waarom?
Zou het?quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:10 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
hahahaha en al die mensen die hem verdedigden staan nu voor lul!
Een frauderend persoon die al weg had moeten zijn...... die moet je hier niet willen. Oplichters genoeg in dit land.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:13 schreef Pappie.Culo het volgende:
[..]
Zou het?
Of zouden ze hem vooral verdedigen omdat ze vinden dat hij gewoon dient te blijven, en niet omdat de papierwinkel het voorschrijft?
Nee, vast niet.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:10 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
hahahaha en al die mensen die hem verdedigden staan nu voor lul!
En nu nog die andere Mauro's met gezichten....die moeten natuurlijk gewoon blijven want iedereen gelijk....of zullen die ook al gefraudeerd hebben????
Maar inhoudelijk is het hetzelfde he?quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:46 schreef De_Nuance het volgende:
Toch grappig hoe anders Nu.nl dit nieuws brengt en TS en de Telegraaf.NL
Deze fouten worden Mauro niet aangerekend, staat in dat artikel.quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:44 schreef Pappie.Culo het volgende:
Ik geef alleen maar aan dat liegen door veruit de meeste mensen geaccepteerd wordt. Handig om in het achterhoofd te houden wanneer mensen hard beginnen te oordelen over de leugens van iemand die er wellicht nog een fatsoenlijke reden voor had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |