Ach ik kan me een rechts vrouwtje herinneren die het zelfde gedaan heeft. Links en rechts het maakt geen moer uit. De burger die eerlijk werkt is uiteindelijk altijd de lul ongeacht of de PVV of de PVDA of een partij als de CCCP de NSADP aan de macht is.quote:Op zaterdag 3 december 2011 08:50 schreef Xlarge het volgende:
Dat is een interresante wending , links Nederland zal zich idd wat schamen nu
Is relativeren een kunst of een kunstje?quote:Op zaterdag 3 december 2011 08:56 schreef GS42 het volgende:
Zoals ik het lees, overdrijf je wat. Ten eerste vind ik dat 'liegen' bewustheid impliceert (iets waar niemand het over heeft), ten tweede is niet duidelijk of de gegevens daadwerkelijk onbekend zijn bij de overheid, ten derde is niet duidelijk in hoeverre de gegevens afwijken van de werkelijkheid (Hij stond bekend onder de naam van zijn moeder in plaats van zijn vader en met een ander geboortedatum? Scheelt het dagen of jaren?) en bovendien was de jongen 9 of 10 toen hij - zoals jij impliceert - heel Nederland voorloog. Schokkend en genant? Valt toch wel mee?
Een vereiste.quote:Op zaterdag 3 december 2011 09:01 schreef cempexo het volgende:
[..]
Is relativeren een kunst of een kunstje?
Ik wacht ook en met spanning op de Volkskrant...zal er met enkele minuten wel zijn...toch ?quote:Op zaterdag 3 december 2011 08:51 schreef Linkse_Cavia het volgende:
Nog een andere bron dan de Telegraaf?
Links Nederland schaamt zich nooit en nergens voor.quote:Op zaterdag 3 december 2011 08:50 schreef Xlarge het volgende:
Je weet dat azielzoekerscentra vol zitten met deze leugenaars die eigenlijk al 20+ zijn, hun paspoort kwijt zijn en als 17 jarige daar zitten voor het kindrecht he? Velen hebben ook erg veel op hun kerfstok. Fijn als onze kinderen tussen deze labieloos mogen leven.quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:36 schreef KoosVogels het volgende:
Vind het nou niet bepaald een schokkende leugen. Dus nee, sprekend namens Links Nederland, ik schaam mij nergens voor en ben nog voorstander van het laten blijven van Mauro.
Onzin...heel Nederland, behalve Lord Vetinari, zei dat dat niet kon, liegen en bedriegen is not done. Zeker niet als je een openbare politieke functie hebt.quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Vreemd, toen uitkwam dat Hirsi Ali had gelogen, moest het allemaal maar kunnen en werd er gebagatelliseerd bij het leven en zag men haar alsnog het liefst premier worden, maar in dit geval wordt er zelfs al over executeren gesproken.
Nee, wel meer asielaanvragers liegen en dat dat niet (op tijd) aan het licht komt, is niet de schuld van 'links' (die niet eens in de regering zit). En vaak zou ik zeggen dat het liegen asielzoekers niet eens kwalijk te nemen is. En voor de rest wat Lord_Vetinari zegt. Onjuist en hypocriet.quote:Op zaterdag 3 december 2011 08:50 schreef Xlarge het volgende:
Ik zou de topics uit die tijd hier op FOK! maar eens terugzoeken, dan.quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:58 schreef cempexo het volgende:
[..]
Onzin...heel Nederland, behalve Lord Vetinari, zei dat dat niet kon, liegen en bedriegen is not done. Zeker niet als je een openbare politieke functie hebt.
Maar daar zit niet altijd de pijn. Het zijn de sosjale advokaten die de boel traineren met hun juridische aanpak trucs en geld verdienen, veel geld !!quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:58 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Nee, wel meer asielaanvragers liegen en dat dat niet (op tijd) aan het licht komt, is niet de schuld van 'links' (die niet eens in de regering zit). En vaak zou ik zeggen dat het liegen asielzoekers niet eens kwalijk te nemen is. En voor de rest wat Lord_Vetinari zegt. Onjuist en hypocriet.
Begin dan een actie daartegen, in plaats van mensen te verwijten dat ze gebruik ervan maken, hypocriet.quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:02 schreef cempexo het volgende:
[..]
Maar daar zit niet altijd de pijn. Het zijn de sosjale advokaten die de boel traineren met hun juridische aanpak trucs en geld verdienen, veel geld !!
moet zijn voor eigen gebruik maken...en nee geen actie tegen deze mensen. Werkt niet daar ze zichzelf volgepompt hebben met politieke steun...en zelf functies aangaan binnen dat gehele circuit om het vooral zo te laten als het is. Goliath en David systeem. Ik was jouw rug en jij de mijne.quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Begin dan een actie daartegen, in plaats van mensen te verwijten dat ze gebruik ervan maken, hypocriet.
Executeren?quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Vreemd, toen uitkwam dat Hirsi Ali had gelogen, moest het allemaal maar kunnen en werd er gebagatelliseerd bij het leven en zag men haar alsnog het liefst premier worden, maar in dit geval wordt er zelfs al over executeren gesproken.
Op dat moment begint met name links weer te zeuren over het ontnemen van kansen voor de allerzwaksten, zoals je nu ziet met de discussie over griffierechten. Het is altijd wel een fout van de overheid, nooit wordt die mensen zelf verweten dat ze de boel traineren en in dit geval de kluit belazeren.quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Begin dan een actie daartegen, in plaats van mensen te verwijten dat ze gebruik ervan maken, hypocriet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |