Tegen Big Foot leek hij dat toch wel behoorlijk te beheersen, als Overeem de eerste minuut doorstaat zie ik hem Lesnar wel rustig slopen, Lesnar is niet bestand tegen die harde trappen van Overeem gok ik zo.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:27 schreef Lesnar het volgende:
De vraag is, kan Overeem die bullrushes van Lesnar overleven en als hij ligt, kan hij weer snel op zijn voeten komen? Ik weet niet hoe sterk Overeem is met zijn takedown defense.
Welk gevecht heb jij gezien?quote:Op woensdag 2 november 2011 18:38 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Tegen Big Foot leek hij dat toch wel behoorlijk te beheersen, als Overeem de eerste minuut doorstaat zie ik hem Lesnar wel rustig slopen, Lesnar is niet bestand tegen die harde trappen van Overeem gok ik zo.
En dan BAM titleshot!quote:Op woensdag 2 november 2011 19:05 schreef -_Tommy_- het volgende:
Hoewel ik het Brock gun, ga ik voor Overeem... Patriotisme! Wij Nederlanders moeten laten zien dat we die Amerikanen aan kunnen!
En dan BAM nokkie gaan tegen JDS!quote:
Ook dat ja. Alistair's scrambling ziet er over het algemeen prima uit. Tegen Werdum (één van de beste BJJ blackbelt's in het MMA) vloog hij binnen een seconde weer omhoog.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:17 schreef Geo3kant het volgende:
Het is niet alleen een takedown stoppen.. het is belangrijker dat je meteen weer omhoog komt, ook Cain werd neer gehaald door Brock, ook JDS door Lord Voldermort (Carwin) en ga zo door..
Hij moet je niet controleren en GnP starten, heel veel fights in de UFC komen een keer op de grond uit, soms ook als je struikelt of uit balans bent.. het is zaak dat je snel op staat, niet zo zeer de takedown stoppen. (Dat is OOK belangrijk hoor)
Die Avellan heeft wel ballen dat hij die restart wilquote:Op woensdag 2 november 2011 22:18 schreef Hooidraad het volgende:
Paul Harris heeft zijn tegenstander in een leg lock buiten de mat en gevecht wordt herstart (nadat Paul Harris eindelijk doorheeft dat de wedstrijd nog niet afgelopen is) in dezelfde positie... Enjoy.
Tering. Die gast wil je gewoon echt niet in de buurt van je benen hebbenquote:Op woensdag 2 november 2011 22:18 schreef Hooidraad het volgende:
Paul Harris heeft zijn tegenstander in een leg lock buiten de mat en gevecht wordt herstart (nadat Paul Harris eindelijk doorheeft dat de wedstrijd nog niet afgelopen is) in dezelfde positie... Enjoy.
Wat een kneus dat hij denkt dat hij daar nog wel uitkomtquote:Op woensdag 2 november 2011 22:18 schreef Hooidraad het volgende:
Jezus. Daar is niks van over.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:27 schreef Fyodor het volgende:
Sexyama heeft succesvol de 170 pound limiet bereikt! Was een test om te zien of hij het aankan en hij is dus geslaagd. Benieuwd wie zijn eerste tegenstander @ 170 wordt.
[ afbeelding ]
Valt heel goed mee. Rond zijn middel zit niets, omdat zijn maag leeg is, en hij waarschijnlijk een hoop water weight verloren heeft. Zijn borst, armen, schouders en nek zien er allemaal nog redelijk gevuld uit.quote:
Zet er maar es een plaatje van 185 Sexyama naast manquote:Op donderdag 3 november 2011 10:36 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Valt heel goed mee. Rond zijn middel zit niets, omdat zijn maag leeg is, en hij waarschijnlijk een hoop water weight verloren heeft. Zijn borst, armen, schouders en nek zien er allemaal nog redelijk gevuld uit.
Het is geen James Irvin.
UFC 133 weigh in:quote:Op donderdag 3 november 2011 10:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zet er maar es een plaatje van 185 Sexyama naast man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi physique! Doet zijn naam er aan, SEXYAMA!!! (no homo)quote:Op donderdag 3 november 2011 10:27 schreef Fyodor het volgende:
Sexyama heeft succesvol de 170 pound limiet bereikt! Was een test om te zien of hij het aankan en hij is dus geslaagd. Benieuwd wie zijn eerste tegenstander @ 170 wordt.
[ afbeelding ]
Afgezien van de agressie en het feit dat ze Braziliaans zijn, vind ik Diego's maar weinig overeenkomsten vertonen met Aldo. Ja, hij heeft power en agressie, maar Diego is geen echt goede striker (dat zag je in zijn eerste gevecht goed), en hij compenseert veel met zijn goede kin.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:34 schreef Geo3kant het volgende:
Diego doet me denken aan Aldo, alleen Diego is nogal labiel.. zeker talent en potentie maar hij moet rustig worden, als je een tegenstander krijgt die niet bang is maakt die gelijk gebruik van de grote gaten die Diego laat vallen.
Heerlijk om te zien was dat. Even laten zien wie de baas is op de mat :pquote:Maar maakt zeker kans om TUF te winnenzijn subs tegen TJ tijdens de training waren ook nice.
Een beetje maar. Het zijn niet ineens kleine Tito'tjesquote:Op donderdag 3 november 2011 18:23 schreef roepdeman het volgende:
Was een mooie transition tijdens dat rollen tijdens TUF. Zag je trouwens ook een beetje Tito's manier van GnP tijdens de match terug? Vond ik wel mooi.
Dat dus... Ik vind hem er wel kneiterhard uitzien nu!quote:Op donderdag 3 november 2011 14:32 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Mooi physique! Doet zijn naam er aan, SEXYAMA!!! (no homo)
Maar hij lijkt nu "erg klein" tegenover wat andere welterweights, even weigh ins afwachten om een goed beeld te krijgen.
Dat is waar, ik heb het ook maar over een kort momentje waarop ik die beweging van Tito terug zagquote:Op donderdag 3 november 2011 20:30 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Een beetje maar. Het zijn niet ineens kleine Tito'tjes
Net een PS3 in huis, dus dat spel gaat er wel komenquote:
Maar gelukkig wel een extreem spectaculaire!quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:30 schreef Geo3kant het volgende:
We zullen zien, ook ik denk dat Machida meer kans maakt dan Rampage (en Rua).
Ik weet wel als hij Machida sloopt zoals hij bij Rua en Rampage deed dat ik dan ook moet geloven dat Rashad hem weinig kan maken en de hele LHW die hem weinig kan maken..
Dan heeft de UFC er weer een UFC champ bij die lang zal heersen.
Waar zou hij gebleven zijn?quote:Op donderdag 3 november 2011 22:47 schreef Fyodor het volgende:
Voor de oude garde van het MMA topic, toch jammer dat we BB_King (bekend van) nooit meer zien in dit topic. Had hem wel eens willen horen over Akiyama!
Ik denk niet dat Machida het tot de vierde ronde gaat schuppen en ook dat hij iets meer verwondingen heeft dan Rampage. Ben benieuwd want toch blijft Machida the karate kid he.quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:30 schreef Geo3kant het volgende:
We zullen zien, ook ik denk dat Machida meer kans maakt dan Rampage (en Rua).
Ik weet wel als hij Machida sloopt zoals hij bij Rua en Rampage deed dat ik dan ook moet geloven dat Rashad hem weinig kan maken en de hele LHW die hem weinig kan maken..
Dan heeft de UFC er weer een UFC champ bij die lang zal heersen.
Zijn de weigh-ins bezig?quote:
quote:MAIN EVENT
Mark Munoz (186) VS Chris Leben (186)
MAIN CARD
Renan Barao (136) VS Brad Pickett (134)
Papy Abedi (170) VS Thiago Alves (172*)
Edward Faaloloto (155) VS Terry Etim (156)
Anthony Perosh (205) VS Cyrille Diabate (206)
ONLINE FIGHTS
Justin Edwards (170) VS John Maguire (170)
Jason Young (145) VS Michihiro Omigawa (145)
Phil De Fries (243) VS Rob Broughton (258)
Che Mills (169) VS Chris Cope (170)
Vaughan Lee (135) VS Chris Cariaso (135)
Dit weekend ook weerquote:
Gast, ik weet niet eens wie BB is... ik doe pas sinds begin dit jaar mee in het MMA topic... TAZ kom op... je kent met toch van WWE topicquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:23 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Dit weekend ook weer
Maar ben jij BB?
quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:41 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
UFC.tv zegt event begint morgen 21.00 (1day, 2hours, 20min)
Same here!quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:53 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Net een PS3 in huis, dus dat spel gaat er wel komen![]()
Heb het topic toegevoegd aan MyAT.
Je moet ook wel die discipline hebben om het werk te doen ..quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:55 schreef McNulty het volgende:
Cesar Gracie offers BJ Penn an invitation to unite fight camps
http://www.mmamania.com/2(...)hance-to-unite-camps
BJ zou een beest worden als hij met deze gasten zou trainen. Gassen doen ze daar nooit.
Dat gassen van Shields had te maken met een hele slechte weightcut. Tegen Henderson was hij een beest!quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:44 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Je moet ook wel die discipline hebben om het werk te doen ..
En gassen daar nooit? Voglens mij gassed Shields regelmatig(correct me if im wrong)
Maar ik zou het wel nice vinden als BJ daar ging trainen ja
Nee er werd iets gezegd dat het rustig was ofzo... dus ik dacht laat nog even weten dat ik er ook nog benquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:31 schreef Tazmaniac het volgende:
Haha ja dat weet ik, maar waarom reageer je dan met: "ik ben er nog hoor".
Anyway.. I misread de post denk ik. Morgen mijn picks
How the fuck is the fight not on the main card fightquote:Muñoz vs. Leben
Niemand denkt dat het langer dan 3 ronde gaat, maar jawel hoor.. pas in de 4e is Leben te moe
om op zijn benen te staan en is het een kou kunstje voor Munoz om het tot (T)KO te GnP'en.
Pickett vs. Barão
Dit gaat een brute fight worden, Barão is een beest en Pickett heeft mannen als Mighty Mouse en Menjivar verslagen. Ondanks dat ik eigenlijk te weinig van Renan weet denk ik dat hij zal verrassen door zijn sterke ground game.
Abedi vs. Alves
Ik ken meneer Adebisi niet goed genoeg en zoveel beeld is er niet over hem.
Ik zie niks buitengewoons, dus als Alves de fight zelf serieus neemt scoort hij gewoon een 2nd round KO.
Etim vs. Faaloloto
What the what deed die Fallatio gast uberhaupt in de WEC... laat staan nu in de UFC?
Cut that fucker!
Diabaté vs. Perosh
Perosh is gonna get knocked the fuck out!
quote:Omigawa vs. Young
Jason Young gaat veel op zijn rug liggen en het niet winnen van een getergde Omigawa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |