Tegen Big Foot leek hij dat toch wel behoorlijk te beheersen, als Overeem de eerste minuut doorstaat zie ik hem Lesnar wel rustig slopen, Lesnar is niet bestand tegen die harde trappen van Overeem gok ik zo.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:27 schreef Lesnar het volgende:
De vraag is, kan Overeem die bullrushes van Lesnar overleven en als hij ligt, kan hij weer snel op zijn voeten komen? Ik weet niet hoe sterk Overeem is met zijn takedown defense.
Welk gevecht heb jij gezien?quote:Op woensdag 2 november 2011 18:38 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Tegen Big Foot leek hij dat toch wel behoorlijk te beheersen, als Overeem de eerste minuut doorstaat zie ik hem Lesnar wel rustig slopen, Lesnar is niet bestand tegen die harde trappen van Overeem gok ik zo.
En dan BAM titleshot!quote:Op woensdag 2 november 2011 19:05 schreef -_Tommy_- het volgende:
Hoewel ik het Brock gun, ga ik voor Overeem... Patriotisme! Wij Nederlanders moeten laten zien dat we die Amerikanen aan kunnen!
En dan BAM nokkie gaan tegen JDS!quote:
Ook dat ja. Alistair's scrambling ziet er over het algemeen prima uit. Tegen Werdum (één van de beste BJJ blackbelt's in het MMA) vloog hij binnen een seconde weer omhoog.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:17 schreef Geo3kant het volgende:
Het is niet alleen een takedown stoppen.. het is belangrijker dat je meteen weer omhoog komt, ook Cain werd neer gehaald door Brock, ook JDS door Lord Voldermort (Carwin) en ga zo door..
Hij moet je niet controleren en GnP starten, heel veel fights in de UFC komen een keer op de grond uit, soms ook als je struikelt of uit balans bent.. het is zaak dat je snel op staat, niet zo zeer de takedown stoppen. (Dat is OOK belangrijk hoor)
Die Avellan heeft wel ballen dat hij die restart wilquote:Op woensdag 2 november 2011 22:18 schreef Hooidraad het volgende:
Paul Harris heeft zijn tegenstander in een leg lock buiten de mat en gevecht wordt herstart (nadat Paul Harris eindelijk doorheeft dat de wedstrijd nog niet afgelopen is) in dezelfde positie... Enjoy.
Tering. Die gast wil je gewoon echt niet in de buurt van je benen hebbenquote:Op woensdag 2 november 2011 22:18 schreef Hooidraad het volgende:
Paul Harris heeft zijn tegenstander in een leg lock buiten de mat en gevecht wordt herstart (nadat Paul Harris eindelijk doorheeft dat de wedstrijd nog niet afgelopen is) in dezelfde positie... Enjoy.
Wat een kneus dat hij denkt dat hij daar nog wel uitkomtquote:Op woensdag 2 november 2011 22:18 schreef Hooidraad het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |